5 αλήθειες για τη Σάντρα Μπούλοκ

5 αλήθειες για τη Σάντρα Μπούλοκ Facebook Twitter
4

Σε συνέντευξή της στο πρόσφατο Φεστιβάλ Βενετίας η Σάντρα Μπούλοκ, που δίνει την καλύτερη ερμηνεία της καριέρας της στο Gravity, επιβεβαίωσε την αμεσότητα και την άνεσή της, όσο κι αν παραπονιέται χιουμοριστικά πως οι εποχές έχουν αλλάξει και πλέον πρέπει να έχει μόνιμη μακιγιέζ και κομμώτρια στα ταξίδια της.

Μικρή έκανε χορό και αυτό τη βοήθησε να «ερμηνεύσει» τον ρόλο της στο Gravity. Κατάφερε να μιλάει κανονικά και να περιφέρεται σαν σε αργή κίνηση. Για να μου δείξει τι σημαίνει αυτό στην απλή γλώσσα του σώματος, έκανε κύκλο με το ένα χέρι στο στήθος της και χτυπηματάκια στο κεφάλι με το άλλο. Το ίδιο που κάναμε όταν ήμασταν παιδιά για πλάκα, ρωτώντας μεταξύ μας: αυτό μπορείς να το κάνεις;

Εκτός από τη ρυθμική της προπόνηση, είχε μαζί της ένα εκλεκτικό μείγμα από μουσικές για όλες τις περιστάσεις. Το compilation συντάχτηκε από τον σκηνοθέτη Αλφόνσο Κουαρόν. Το χρησιμοποίησε για να συλλάβει τα διαφορετικά συναισθήματα, καθώς, μέσα στη σχεδόν αεροστεγή κάψουλα των γυρισμάτων, δεν είχε ερέθισμα και σημείο αναφοράς. Ήταν τόσο περήφανη για τη μουσική της συλλογή, που μου έδωσε τη δυνατότητα να πάρω ό,τι θέλω από το ηχητικό πάκο που κουβάλησε μαζί της.

Δεν πρόλαβε να συνειδητοποιήσει αν έπρεπε να επιλέξει τον ένα ή τον άλλο ρόλο για να κρατηθεί στο υψηλό επίπεδο του Όσκαρ που είχε αποσπάσει ή να ανταποκριθεί σε τυχόν αυξημένες απαιτήσεις. Κι αυτό διότι ήρθε στη ζωή της, όπως λέει, το πραγματικό Όσκαρ, ο γιος που υιοθέτησε. Οι προτεραιότητες άλλαξαν άρδην. Τον έφερε μαζί της στη Βενετία. Τη συνοδεύει παντού. Τις καλές ταινίες, όπως αυτή, τις θεωρεί καλή τύχη.

Τη ρώτησα πώς πέρασε όταν είχε έρθει στη Μύκονο πριν από μερικά χρόνια και σχεδόν δεν το θυμόταν. Όταν της ήρθε στο μυαλό, χαμογέλασε πονηρά και μου είπε «υπέροχα». Οι παπαράτσι δεν την ενόχλησαν καθόλου. Μάλλον δεν τη γνώρισαν ή δεν την πρόλαβαν. Τώρα που το σκέφτομαι, εμένα μου το είπε μια φίλη μου πως την είδε τυχαία να τρώει με παρέα σε ένα ταβερνάκι στην πόλη.

Με τον Τζορτζ Κλούνι αισθάνεται σαν να είναι δίδυμα που χωρίστηκαν στη γέννα. Συμφωνούν  όσον αφορά τις ευεργετικές ωφέλειες του κυνισμού. Γνωρίζονται παραπάνω από 20 χρόνια και είναι ο άνθρωπός της όταν χρειάζεται μια καλή συμβουλή.

4

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το μέλλον που προφήτευσε το «Ghost in the shell» είναι εδώ

Μουσική / Το μέλλον που προφήτευσε το «Ghost in the shell» είναι εδώ

Το 1995, όταν βγήκε στους κινηματογράφους το διάσημο άνιμε του Mamoru Oshii, οι αναφορές του στην ΑΙ ακούγονταν εξωγήινες. Σήμερα, μοιάζει πιο επίκαιρο και σύγχρονο από ποτέ. Το ίδιο και το σάουντρακ του Kenji Kawai. Σε λίγες μέρες προβάλλεται ξανά στην Αθήνα.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Βιμ Βέντερς: «Είμαι αισιόδοξος για το σινεμά, ο κόσμος σιχάθηκε το streaming»

Οθόνες / Βιμ Βέντερς στη LifO: «O κόσμος σιχάθηκε το streaming»

Με αφορμή το αφιέρωμα στο έργο του που είδαμε στη Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση, ο Γερμανός σκηνοθέτης μάς μίλησε για την εκλεκτική συγγένεια που νιώθει με την Ιαπωνία και για τον τρόπο που του αρέσει να κάνει ταινίες, ενώ εξέφρασε την αισιοδοξία του για την επιστροφή του κοινού στις κινηματογραφικές αίθουσες.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
ΕΠΕΞ Γιάννης Φάγκρας: «Το μικρόβιο της απληστίας μπορεί να μας κάνει όλους κανίβαλους»

Οθόνες / Γιάννης Φάγκρας: «Η απληστία μπορεί να μας κάνει όλους κανίβαλους»

Την ανθρώπινη απληστία με φόντο το προσφυγικό διαπραγματεύεται η ταινία «Μικρός Ανθρωποφάγος», μια «πανκ περιπέτεια», σύμφωνα με τον σκηνοθέτη της, που συμμετέχει στο φετινό 66ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Θεσσαλονίκης.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Ο Ντάνιελ Ντέι Λιούις ήθελε να γίνει στρατιώτης αλλά τελικά έμαθε να κατασκευάζει βιολιά

Pulp Fiction / Ντάνιελ Ντέι Λιούις, μας έλειψες

Ο διάσημος ηθοποιός ήρθε στην Αθήνα και μας μίλησε αποκλειστικά για την επεισοδιακή πρώτη του επίσκεψη στην Ελλάδα, όταν ακόμη ήταν μακρυμάλλης έφηβος στα χρόνια της χούντας, και για την επάνοδό του στα πλατό μαζί με τον γιο του, Ρόναν, μαζί με τον οποίο έγραψε για πρώτη φορά σενάριο για την ταινία «Ανεμώνη».
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Ντέπυ Γοργογιάννη: «Ο intimacy coordinator θα ενταχθεί και στη δική μας κουλτούρα»

Θέατρο / Πώς γυρίζουμε σήμερα μια σκηνή βιασμού;

Το θέατρο και ο κινηματογράφος διεθνώς επανεξετάζουν τον τρόπο με τον οποίο στήνονται οι ερωτικές και βίαιες σκηνές: μέχρι ποιο σημείο μπορεί να εκτεθεί ένα σώμα; Η Ντέπυ Γοργογιάννη εξηγεί τον ρόλο του intimacy coordinator και τον τρόπο που τίθενται τα όρια.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Πριν από το break, ο Γιώργος Λάνθιμος τα λέει όλα

Οθόνες / Γιώργος Λάνθιμος: «Το θέμα είναι πώς ξαναβρίσκεις τη χαρά»

Παραδέχεται πως η δημιουργία ενός έργου τέχνης δεν είναι μια ανώδυνη διαδικασία. Και πως χρειάζεται ένα διάλειμμα. Πήρε στάση απέναντι σε όσα συμβαίνουν στη Γάζα γιατί «Αν είσαι άνθρωπος με οποιαδήποτε ενσυναίσθηση, δεν μπορείς να μη μιλήσεις». Λίγο πρίν την κυκλοφορία της ταινίας Βουγονία που σκηνοθετεί, ο Γιώργος Λάνθιμος μίλησε στη LifO.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ