Όλες οι μούσες του Μαρκ Τζέικομπς σε μια καμπάνια

Όλες οι μούσες του Μαρκ Τζέικομπς σε μια καμπάνια Facebook Twitter
2

[Λ.Φ.]

«Ήταν μια πολύ συναισθηματική φωτογράφιση και νομίζω ότι αυτό φαίνεται στις φωτογραφίες» είπε ο Frédéric Winckler, υπεύθυνος επικοινωνίας της Louis Vuitton. «Δεν είναι μια μελαγχολική καμπάνια. Είναι φόρος τιμής στις γυναίκες που εμπνέουν τον Μαρκ».

 

Όλες οι μούσες του Μαρκ Τζέικομπς σε μια καμπάνια Facebook Twitter

Οι διαφημίσεις αυτές επαναλαμβάνουν το κεντρικό θέμα της επικοινωνίας της Louis Vuitton: σημαντικές προσωπικότητες μαζί με δερμάτινα είδη της εταιρείας.

Αυτή θα είναι η τελευταία καμπάνια του Μαρκ Τζέικομπς για τη Louis Vuitton που θα εμφανιστεί στα περιοδικά του Φεβρουαρίου. Όλες οι γυναίκες φωτογραφήθηκαν από τον Στίβεν Μάιζελ στη Νέα Υόρκη.

Όλες οι μούσες του Μαρκ Τζέικομπς σε μια καμπάνια Facebook Twitter
Fan Bingbing
Όλες οι μούσες του Μαρκ Τζέικομπς σε μια καμπάνια Facebook Twitter
Gisele Bundchen
Όλες οι μούσες του Μαρκ Τζέικομπς σε μια καμπάνια Facebook Twitter
Caroline de Maigret
Όλες οι μούσες του Μαρκ Τζέικομπς σε μια καμπάνια Facebook Twitter
Sofia Coppola
Όλες οι μούσες του Μαρκ Τζέικομπς σε μια καμπάνια Facebook Twitter
Catherine Deneuve
Όλες οι μούσες του Μαρκ Τζέικομπς σε μια καμπάνια Facebook Twitter
Sofia Coppola
Design
2

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Babel»: Το νέο αριστουργηματικό graphic novel του Soloúp

Προδημοσίευση / «Babel»: Το νέο graphic novel του Soloúp

Μια συναρπαστική εικονογραφημένη ιστορία που συνδέει με χιούμορ και συγκίνηση τις αφηγήσεις του παππού του και της παρέας του με τα βιώματα των ανθρακωρύχων κάθε εθνικότητας, γλώσσας και θρησκείας στις στοές του Βελγίου.
M. HULOT
Η σύγχρονη τέχνη πιάνει στα χέρια της τα κλασικά έπιπλα «Συρίγος»

Design / Η σύγχρονη τέχνη πιάνει στα χέρια της τα κλασικά έπιπλα «Συρίγος»

Είκοσι δύο δημιουργοί από τον χώρο του design και των τεχνών εμπνέονται από οκτώ αρχειακά κομμάτια της διάσημης επιπλοποιίας, αναδιατυπώνοντας την έννοια του κλασικού επίπλου στην εποχή μας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
H παλιά Εθνική Βιβλιοθήκη ανοίγει ξανά τις πύλες της

Αποκλειστικές φωτογραφίες / Η παλιά Εθνική Βιβλιοθήκη ανοίγει ξανά τις πόρτες της

Η LiFO μπήκε στο ιστορικό Βαλλιάνειο Μέγαρο το οποίο, μετά την ολοκλήρωση των αναγκαίων εργασιών αποκατάστασης και συντήρησης, θα υποδεχθεί ξανά το κοινό στις αρχές του 2026.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
ΕΠΕΞ Ένα σπίτι που λέει «ευχαριστώ»

Design / Ένα σπίτι που δίνει χαρά στον πεσιμιστή καλλιτέχνη που κρύβεις μέσα σου

Στο διαμέρισμα του Νίκου Τσιαπάρα στη Θεσσαλονίκη συνυπάρχουν το αρ νουβό, το αρ ντεκό, η ποπ αρτ και το τρας με τους πίνακες του ιδιοκτήτη και τα πορτρέτα των τέως βασιλιάδων, έτσι, για το κιτς του πράγματος.
ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ
Ανοίγει στη Νάουσα η πρώτη Βιβλιοθήκη Οίνου της χώρας μας στη μνήμη του Γιάννη Μπουτάρη

Design / Η πρώτη βιβλιοθήκη για το κρασί στην Ελλάδα. Ο Γιάννης Μπουτάρης θα ήταν περήφανος

Ένας ιδιότυπος πολυχώρος που στοχεύει στην ευαισθητοποίηση του ντόπιου πληθυσμού σε ό,τι αφορά το κρασί, τη γαστρονομία και τη βιωσιμότητα, ξεκινά τη λειτουργία του στη Νάουσα.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Ο μάγος της οικειότητας

Design / Μιχάλης Αναστασιάδης: «Υπάρχει φλυαρία στο design, λείπει η αυθεντικότητα»

Σε μια καριέρα 30 σχεδόν χρόνων σχεδίασε φωτιστικά, έπιπλα και αντικείμενα που μαρτυρούν έναν αναγεννησιακό δημιουργό, ο οποίος καταπιάνεται με τα υλικά, τη λειτουργικότητα και την τεχνολογία, σχεδιάζοντας την ποίηση τού καθημερινού. Με αφορμή την πρώτη του ατομική έκθεση στην Ελλάδα που μόλις εγκαινιάστηκε, ο Μιχάλης Αναστασιάδης μίλησε στη LifO.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ

σχόλια

1 σχόλια
Θα μπορούσα να το είχα γράψει σε κάποιο άλλο παρόμοιο δημοσίευμα,έτυχε σε αυτό.Οι φωτό είναι όμορφες,οι κυρίες πανέμορφες,αλλά συμπαθάτε με ουδέποτε κατάφερα να κατανοήσω την αναγκαιότητα της ύπαρξης αυτού που ονομάζεται βιαμηχανία της μόδας.Ολα αυτά τα defiles,όλος αυτός ο χαμός,για να βάλεις επάνω σου ένα ρουχαλάκι,να κρατήσεις και μία τσάντα να βάλεις μέσα τα χρειαζούμενα...Να είναι περιποιημένος ο άνθρωπος δεν λέω,είναι όμορφο,αλλά..όλος αυτός ο πανικός με τη μόδα,πάντα με ξεπερνούσε..πάντα..Πλήρης αδυναμία κατανόησης του φαινομένου η μάλλον για να είμαι πιό ακριβής ,κατανοώ την αρρηκτη σχέση του με τον σύγχρονο πολιτισμό του φαίνεσθαι,αλλά στα μάτια μου όλο αυτό έχει κάτι από παραφροσύνη.