Οι παπάδες και οι καθηγητές που θέλουν να διορίσουν

Facebook Twitter
30

 "Στον επόμενο τόνο η ώρα θα είναι ΜΕΣΑΙΩΝΑΣ Α-ΚΡΙ-ΒΩΣ"

Συζητώντας με φίλους που δουλεύουν σε σχολεία πάντα καταλήγουν με την εξής απορία: «Μα καλά, γίνεται να πετσοκόβουν τις ώρες της Πληροφορικής και να αφήνουν τα Θρησκευτικά στην θέση τους»;

Φυσικά και γίνεται! Δείτε σήμερα. Ζούμε στην χωρά που οι παπάδες θέλουν να διορίζουν οι ίδιοι τους καθηγητές Θρησκευτικών! Γιατί; Γιατί ο εκπρόσωπος του Θεού στην γη ξέρει καλύτερα να σου πει ποιος είναι ικανός να διδάξει τον «λόγο του Θεού» στα σχολεία. Δεν θα το κρίνει αγαπητέ ούτε το ΑΣΕΠ, ούτε το πτυχίο σου, ούτε το Υπουργείο. Οι παπάδες θα μας πουν ποιοι είναι ικανοί!

Φαντάσου να έλεγαν ότι μειώνονται οι ώρες Θρησκευτικών. Θα παίρνανε φωτιά οι άμβωνες από τους πύρινους λόγους. Εντάξει, τόση φαντασία δεν έχω για να σκεφτώ τι θα γινόταν στην περίπτωση που αποφάσιζαν να βγάλουν τα Θρησκευτικά από τα σχολεία. Το μόνο που μπορώ να σκεφτώ είναι ένα Σύνταγμα γεμάτο με το θίασο του Χυτηρίου να ψέλνει το «Χριστός Ανέστη» αγκαλιά με χρυσαυγίτες και με Πέτρο Γαιτάνο να ψέλνει κάτι πένθιμο.

Λοιπόν, σε αυτή την χώρα ζούμε που θεωρεί χρησιμότερο το μάθημα των Θρησκευτικών από το μάθημα της Πληροφορικής. Και έχω μια απορία: Γιατί κάθε φορά βάζουμε μπροστά το Ισλάμ όποτε θέλουμε να δικαιολογηθούμε για τα χάλια μας; Γιατί δεν βλέπουμε τα χάλια των δικών μας χριστιανών; Δεν είναι ακραία πράξη να θες να διορίσεις το δικό σου παπαδάκι στα σχολεία; (σ.σ πείτε μου ότι θα γίνει αξιοκρατικά ο διορισμός του καθηγητή Θρησκευτικών από τους παπάδες να με τρελάνετε εντελώς). Δεν είναι ακραία πράξη όλο αυτό που έγινε έξω από το «Χυτήριο» που τελικά πέτυχε τον σκοπό του και η παράσταση κατέβηκε; Όλα ακραία είναι. Αλλά το ακραίο που μας έχουν σφηνώσει στο κεφάλι είναι το τζαμί που θα γίνει στην Αθήνα!

Κίνδυνος-θάνατος. Επειδή οι μουσουλμάνοι θα πέφτουν στα γόνατα και θα προσεύχονται στον Αλλάχ. Όχι, δεν είναι αυτός ο κίνδυνος. Ούτε οι πιστοί χριστιανοί που πηγαίνουν στην Εκκλησία είναι ο κίνδυνος για την κοινωνία. Κίνδυνος είναι να φεύγεις από τους χώρους λατρείας και να θες να μου βάλεις κανόνες στο πως θα ζήσω την ζωή μου, στο τι θεατρικό έργο θα δω, στο ποιον θα έχω καθηγητή στο σχολείο και σε ότι δεν σε αφορά.

Αν αυτοί που κινούν τα νήματα της πίστης (οι παπάδες) έμεναν στους ναούς, αν έκαναν αυτά που λένε τα Ιερά Βιβλία και μόνο (προσευχές, νηστείες, πράξεις αγάπης κ.τ.λ) τότε η κοινωνία μας θα ήταν καλύτερη. Αλλά έχουν πάρει την πίστη και την χρησιμοποιούν όπως γουστάρουν για να πετύχουν αυτό που θέλουν. Και κανείς δεν τους βάζεις φρένο. Και αν δεν σας φοβίζει εσάς ένα κράτος που μειώνει τις ώρες Πληροφορικής και δεν τολμά να πειράξει τις ώρες των Θρησκευτικών στα σχολεία, εμένα προσωπικά με κάνει και τρέμω. Ο Θεός μαζί μας! (που λέει ο λόγος)

30

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μετά την πανδημία του κορωνοϊού, η ανισότητα θα αυξηθεί»

Σωτήρης Ντάλης / «Μετά την πανδημία του κορωνοϊού, η ανισότητα θα αυξηθεί»

Ο αναπληρωτής καθηγητής στο Τμήμα Μεσογειακών Σπουδών του Πανεπιστημίου Αιγαίου και επικεφαλής της Μονάδας Έρευνας για την Ευρωπαϊκή και Διεθνή Πολιτική σχολιάζει τον αντίκτυπο της πανδημίας και της εκλογής Μπάιντεν στην Ευρώπη.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
«Επί Τραμπ οι μειοψηφίες κατέστησαν πλειοψηφίες»

Σωτήριος Σέρμπος / «Επί Τραμπ οι μειοψηφίες κατέστησαν πλειοψηφίες»

Τι σηματοδοτεί η εποχή Μπάιντεν και τι αφήνει πίσω του ο απερχόμενος Πρόεδρος; Απαντά στη LiFO ο Σωτήριος Σέρμπος, αναπληρωτής καθηγητής Διεθνούς Πολιτικής στο Δημοκρίτειο Παν/μιο Θράκης και Ερευνητής στο ΕΛΙΑΜΕΠ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Θεοκλής Ζαούτης: «Είναι αρκετά πιθανόν να έχουμε τρίτο κύμα πανδημίας»

Ελλάδα / Θεοκλής Ζαούτης: «Είναι αρκετά πιθανόν να έχουμε τρίτο κύμα πανδημίας»

Ο καθηγητής Παιδιατρικής και Επιδημιολογίας στο Πανεπιστήμιο της Πενσιλβάνια και μέλος της Επιτροπής των Λοιμωξιολόγων του υπουργείου Υγείας μιλά για τα τελευταία δεδομένα της πανδημίας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Ο γυμνός βασιλιάς, το Καπιτώλιο και η επόμενη μέρα

Νικόλας Σεβαστάκης / Ο γυμνός βασιλιάς, το Καπιτώλιο και η επόμενη μέρα

Ο Ντόναλντ Τραμπ δεν είναι ένας Γουίλι Σταρκ της εποχής μας. Υπάρχει κάτι σημαντικό που χωρίζει τη λαϊκιστική φαντασία των χρόνων του Μεσοπολέμου –όπως την αναπλάθει το μυθιστόρημα του Γουόρεν– από τα πλήθη που είδαμε να βγαίνουν από τα μεσαιωνικά σπήλαια των social media για να ορμήσουν προς το Καπιτώλιο.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Ευάγγελος Μανωλόπουλος: «Να μάθουμε να ζούμε με τις μάσκες, γιατί θα αργήσουμε να τις βγάλουμε»

Ελλάδα / Ευάγγελος Μανωλόπουλος: «Να μάθουμε να ζούμε με τις μάσκες, γιατί θα αργήσουμε να τις βγάλουμε»

Ο καθηγητής Φαρμακολογίας, Φαρμακογονιδιωματικής και Ιατρικής Ακριβείας στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης και πρόεδρος της Ελληνικής Εταιρείας Φαρμακολογίας, Ευάγγελος Μανωλόπουλος, μιλά στη LiFO για τα εμβόλια και τις φαρμακευτικές αγωγές που εξετάζονται. Απαντά για το δεύτερο κύμα της πανδημίας, εξηγεί ποια είναι η αλήθεια για τις ΜΕΘ, πότε θα αποχωριστούμε τις μάσκες αλλά και πότε προβλέπεται η επάνοδος στην κανονικότητα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Γιατί η ασφάλεια του εμβολίου είναι υψηλού βαθμού; Ο καθηγητής της Οξφόρδης Πέτρος Λιγοξυγκάκης εξηγεί

Τech & Science / Γιατί η ασφάλεια του εμβολίου είναι υψηλού βαθμού; Ο καθηγητής της Οξφόρδης Πέτρος Λιγοξυγκάκης εξηγεί

Τι θα σημάνει η γενική χρήση των εμβολίων; Θα εφαρμοστούν νέοι κανόνες σχετικά με τον εμβολιασμό; Πότε προσδιορίζεται η έναρξή του; Και τι γίνεται με τους αρνητές;
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Η ενδοχώρα της άρνησης και το εμβόλιο

Νικόλας Σεβαστάκης / Η ενδοχώρα της άρνησης και το εμβόλιο

Η όποια στρατηγική για τον εμβολιασμό χρειάζεται να είναι σκληρή με τον νεοφασισμό των fake news και της ωμής παραπλάνησης. Την ίδια στιγμή, όμως, πρέπει να εντάξει τις ανησυχίες, τις αντιρρήσεις και τις δεύτερες σκέψεις πολλών ανθρώπων.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Ευάγγελος Καϊμακάμης: «Έχουν πεθάνει πολλοί σαραντάρηδες στα χέρια μας χωρίς προβλήματα υγείας»

Ελλάδα / Ευάγγελος Καϊμακάμης: «Έχουν πεθάνει πολλοί σαραντάρηδες στα χέρια μας χωρίς προβλήματα υγείας»

Ο πνευμονολόγος-εντατικολόγος στο νοσοκομείο Παπανικολάου μιλά για την κατάσταση που επικρατεί σήμερα στις ΜΕΘ και τις μελλοντικές ανησυχίες του σχετικά με την πανδημία.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Θεόδωρος Βασιλακόπουλος: «Ακόμη κι αν είχαμε 10.000 κλίνες ΜΕΘ, αν γέμιζαν όλες, θα θρηνούσαμε 4.000 θανάτους»

Ελλάδα / Θεόδωρος Βασιλακόπουλος: «Ακόμη κι αν είχαμε 10.000 κλίνες ΜΕΘ, αν γέμιζαν όλες, θα θρηνούσαμε 4.000 θανάτους»

Ο καθηγητής Πνευμονολογίας-Εντατικής Θεραπείας της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών σχολιάζει όλες τις τελευταίες εξελίξεις στο μέτωπο της πανδημίας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Ο Χαράλαμπος Παπασωτηρίου μιλά για το διακύβευμα των αμερικανικών εκλογών

Διεθνή / Ο Χαράλαμπος Παπασωτηρίου μιλά για το διακύβευμα των αμερικανικών εκλογών

Ο πρόεδρος του Ινστιτούτου Διεθνών Σχέσεων και καθηγητής Διεθνών Σχέσεων και Στρατηγικών Σπουδών στο Πάντειο Πανεπιστήμιο, Χαράλαμπος Παπασωτηρίου, εξηγεί πώς μια νίκη του Μπάιντεν θα σηματοδοτήσει την αναβίωση της Δύσης ως κεντρικού παράγοντα στη διεθνή πολιτική.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ

σχόλια

13 σχόλια
Όταν η Ελλάδα έγινε μέλος της ΕΟΚ η γαλλική εφημερίδα Φιγκαρό υπεδέχθη την είδηση αυτή με τον τίτλο "καλωσορίζουμε στην ΕΟΚ τη χώρα της φιλοκαλίας" Το ότι για εσάς ότι έχει σχέση με την Ορθοδοξία σχετίζεται άρρηκτα με το σκοταδισμό αφορά μόνο εσάς και κανέναν άλλο. Η Ορθοδοξία είναι μέρος της εθνικής μας ταυτότητας και κανείς δεν μπορεί να το αμφισβητήσει αυτό. Ο φόβος που προκαλεί η ελληνοχριστιανική παράδοση φαίνεται από τον τρόπο που τόσο η κυβέρνηση Σημίτη όσο και η κυβέρνηση Καραμανλή αντιμετώπισαν το ζήτημα των ταυτοτήτων. Αν πιστεύετε ότι το σύνολο του Ελληνικού λαού είναι υπέρ του διαχωρισμού κράτους -Εκκλησίας και της κατάργησης όλων όσων θυμίζουν την Ορθοδοξία στην Ελλάδα για ποιο λόγο δεν δέχεστε όλοι εσείς καθώς και οι ηγήτορες σας να πάμε σε ένα δημοψήφισμα για να αποφασίσουμε τι θέλουμε; Μήπως περιμένετε να πάρουν το ελληνικό διαβατήριο οι σκουρούληδες για να μπορούν και εκείνοι να ψηφίζουν ώστε να μπορεί να αλλοιωθεί το αποτέλεσμα;
και που αμοιβει τους μπατσους με διπλασια λεφτα απο τους εκπαιδευτικους? που παγκοσμιως ενας market trader ή ενας διαφημιστης με μηδενικη κοινωνικη αναταποδοτικοτητα της εργασιας του, αοιβονται πολλαπλασια απο εναν γιατρο ή εναν δασκαλο?
αν και διαφωνώ παρόλα αυτά είμαι υπέρ του διαλόγου και της ανταλλαγής απόψεων οπότε και θα με ενδιέφερε να μου αναπτύξεις αυτή σου τη θέση.
Μμμμ... λιγακι δυσκολο μου φαινεται... Η εκκλησια δινει μαχες για να μην πληρωνει ουτε καν τους μισθους του κληρου, και θα πληρωσει μισθους καθηγητων;
@'ΕφηΤο ότι τα μαθήματα στο σχολείο διδάσκονται λάθος και υποχρεώνουν τα παιδάκια να παπαγαλίζουν δεν είναι επιχείρημα υπέρ της διδασκαλίας ενός άχρηστου μαθήματος. Θα έπρεπε να αλλάξει ο τρόπος διδασκαλίας και τα παιδιά όντως να αποκτούν ερεθίσματα, σ' αυτό συμφωνώ. Και επίσης είμαι ενάντιος στην εξειδίκευση στο σχολείο, το σχολείο πρέπει να προσφέρει γενική μόρφωση, το Πανεπιστήμιο είναι για την εξειδίκευση. Αλλά, Έφη μου, δεν θεωρώ μόρφωση τα θρησκευτικά. Και στην ερώτησή μου σε τι ακριβώς χρειάζονται δεν μου απάντησες. Ας είναι, παραδέχομαι ότι δύσκολα γίνεται διάλογος στον χώρο των σχολίων του Lifo..
εφη λες μπουρδες, αν νομιζεις πως θα καθαγιασεις το μενος καποιου με αντικρυσμα στον μεσαιωνα και για εναν περιεργο που εφτιαξε την βιβλιογραφια του για τον προοιωνο των κοινωνικων επιστημων μετα απο 500 χρονια αφοτου γεννηθηκε και θα με βαλεις να πεταξω την κοινωνια του πλατωνα και στα σκουπιδια επειδη θελεις να διοριστεις σε μια θεσουλα να καταναλωνεις καμια μπανανα παραπανω και να λες το ποιημα διπλα στον καλο θεουλη με το πατριαρχειο δεν σημαινει οτι ολοι πρεπει να μεινουν απολιτιστοι και να χαιρουν φονταμελιστικης κριτικης θεματα στην καθημερινοτητα..
ποιος εβαλε το διαχωριστικο αναμεσα στα μαθηματα?εισαστε τοσο κοντοφθαλμοι και πορωμενοι που κρινετε οτι ενα μαθημα ειναι σπουδαιοτερο ενος αλλου και πρεπει να μη διδασκεται στα σχολεια?κρατηστε την εμπαθεια σας για τον εαυτο σας κι αφηστε τα παιδια να διδαχθουν ο τι περιβαλλει τον κοσμο τους και μονα τους ν απαοφασισουν τι τους ειναι χρησιμο και τι οχι..ειστε ασχετοι με τη θεολογικη επιστημη και με την παιδαγωγικη γενικοτερα.
Αγαπητή jokonda, τα θρησκευτικά δεν είναι μάθημα, ούτε η θεολογία επιστήμη. Επιστήμη που βασίζεται σε πίστη δε νοείται στον πολιτισμένο κόσμο, στο θεοκρατικό Ιράν μπορεί, αλλά κι εκεί την ατομική βόμβα που προσπαθούν να φτιάξουν δε τη φτιάχνουν με προσευχές...
το θεμα ειναι πως επειδη οι κυβερνησεις μας ειναι πουλημενες, η εκκλησια εχει δεσμευσει το 51 τα εκατο του χρυσου του κρατους και εφαρμοζει πολιτικες τακτικες που διχαζουν την κοινωνια σε ανατολη και δυση....
Πάντα τα άκρα και οι ακραίες θέσεις οδηγούν σε "λάθος" συμπεράσματα(όπως και η ελλειπης ενημέρωση κύριε Μακρή).Ας μην τα τσουβαλιάζουμε όλα..οι παπάδες δέν διορίζουν αλλά ο ΑΣΕΠ όπου σπουδαστές της Θεολογίας πέρασαν χρόνια στη σχολή κι έπειτα δώσαν εξετάσεις για να διοριστούν σαν καθηγητές (οπού είναι και η μοναδική απασχόληση που θα μπορούσαν να έχουν)..Αν κρίνονταν "περιττά" τα θρησκευτικά απο τον κορμό της εκπαίδευσης (άλλο θεμα που σηκώνει μεγάλη συζήτηση)τότε θα πρεπε να κλειναν και οι σχολές Θεολογίας για να μη φοιτούν "άδικα" τόσα παιδιά. Κινδυνεύετε να γίνετε τόσο γραφικός όσο κι αυτοί που μαζεύτηκαν έξω απο το Χυτήριο..οι μεν τα χουν με την επιστήμη κι εσεις με τη σειρά σας με τους παπάδες..Οι σχολές της Θεολογίας δεν βγάζουν παπαδάκια (μπορει η ποιμαντική να χει αλλά αν δεν περάσουν τις εξετάσεις του ΑΣΕΠ δεν διορίζονται κι ο Αρχιεπίσκοπος να βάλει το "χέρι" του)Γιατί τόσο μένος μ' αυτόν τον κλάδο..δλδ οι καθηγητές μουσικής/καλλιτεχνίας/θεάτρου και άλλων πολλών κλάδων είναι σημαντικότεροι από την πληροφορική..Αλλού είναι το θέμα σας κι όχι οι καήμενοι οι εκπαιδευτικοί αυτού του κλάδου που για δική σας πληροφόρηση ΦΕΤΟΣ δεν έχουν πάρει κανέναν αναπληρωτή (ακόμα) αλλα μήτε κι έχουν διορίσει κανέναν.Οπότε πριν γράψετε κάποιο άρθρο φροντίζετε τουλάχιστον να ενημερώνεστε καθολικά και μην αφήνετε την οργή σας για μια ομάδα Παπάδων και "Χριστιανόπουλων" με μεσαιωνικά μυαλά να σας παρασύρουν σε τόσο άστοχες παρατηρήσεις.Και για δική σας ενημέρωση ανήκω στον κλάδο της πληροφορικής αλλά ποτέ δεν πίστεψα πως ο κλάδος αυτός είναι σημαντικότερος όλων και εις βάρος του θα πρέπει να αποκλειστούν ομάδες μαθημάτων που βοηθούν σε μια σφαιρική μόρφωση..Τα μυαλά όπως και τα αλεξίπτωτα δείχνουν τη λειτουργικότητά τους όταν είναι ανοιχτά!Καλό σας απόγευμα.
Αγαπητή Έφη συγκρίνεις τη μουσική ή το θέατρο με τη διδασκαλία των θρησκευτικών? Θα ήθελα πραγματικά να μου εξηγήσεις σε τι ακριβώς χρειάζεται σε έναν άνθρωπο του 21ου αιώνα το μάθημα των θρησκευτικών. Και μη μου απαντήσεις για να γνωρίζουμε τις θρησκείες κλπ, αυτό το καλύπτει μια χαρά η ιστορία, άσε που τα θρησκευτικά στην Ελλάδα δε νομίζω ότι αφιερώνουν πολύ χρόνο για να διδάξουν άλλες θρησκείες πέραν της "δικής" μας. Και όσο για τις σχολές "Θεολογίας" μπορεί να ήταν χρήσιμες στο Βυζάντιο αλλά πραγματικά απορώ σε τι χρειάζονται σήμερα. Η εκκλησία θα όφειλε να έχει δικές της σχολές για να σπουδάζουν εκεί όσοι θέλουν να γίνουν παπάδες, το ελληνικό κράτος όμως γιατί? Η πληροφορική αγαπητή Έφη είναι το μέλλον, τα θρησκευτικά κατάλοιπο του παρελθόντος και αυτά που υποστηρίζει ο αρθρογράφος δεν είναι ακραίες θέσεις αλλά κοινή λογική. Με ποια λογική το ελληνικό κράτος διδάσκει στα σχολεία την πίστη (την "δική" μας εννοείται), όταν η πίστη είναι κάτι αποκλειστικά προσωπικό? Γιατί να πρέπει τα παιδιά μου να αφιερώνουν ώρες στο σχολείο για να διδάσκονται ότι ο Αβραάμ επειδή δεν μπορούσε να κάνει παιδιά με τη γυναίκα του τη Σάρα, χρησιμοποίησε μια υπηρέτρια γι αυτό το σκοπό επειδή έτσι ήθελε ο "Θεός" - αντί να μάθουν πληροφορική ή μουσική ή οτιδήποτε άλλο πραγματικά χρήσιμο στη ζωή τους. Άνοιξε το μυαλουδάκι σου όπως μας παροτρύνεις να κάνουμε και προσπάθησε πραγματικά να αποκτήσεις μια σφαιρική μόρφωση, διάβασε τι ακριβώς είναι ο χριστιανισμός και πως επιβλήθηκε στο κόσμο, διάβασε και για τις άλλες θρησκείες, και μετά μπορεί να ανοίξει και το δικό σου "αλεξίπτωτο". Καλή σου νύχτα...
Θέλεις να μου πεις τώρα ότι τα μαθήματα στο σχολείο όλα διδάσκονται με τέτοιο τρόπο έτσι ώστε το παιδί σου διδασκόμενο μουσική θα γνωρίσει την επίδραση της μουσικής στον τρόπο σκέψης και του ψυχισμού..κάνοντας αρχαία ελληνικά θα αποκτήσει μια ολοκληρωμένη εικόνα του τι δίδασκε ο Σωκράτης ο Πλάτων κι ο Αριστοτέλης..παπαγαλίζοντας τις ημερομηνίες και τα ονόματα των ιερών τεράτων του Θεάτρου θα μυηθεί στην φιλοσοφία του..Tο σχολείο σου δίνει ερεθίσματα απο κει και περα κάθε παιδί βρίσκει τι τον ενδιαφέρει και τι όχι..και γιατι να μάθει μαθηματικα ο φιλόλογος και γιατί να μάθει να γράφει εκθέσεις ο ηλεκτρονικός και πάει λέγοντας..Προσπαθώ να χω το μυαλό μου ανοιχτό και να δέχομαι το γεγονός οτι κάτι που είναι χρήσιμο για μενα για σενα μπορει να είναι αδιάφορο και το ανάποδο..Αν αυτό είναι το πρόβλημα μας στην εκπαίδευση κυνικε μου σχολιαστή.. σε πληροφορώ οτι αυτη τη στιγμή στην Ελλάδα δεν θα υπήρχαν τοσοι φασίστες..Δεν φταινε τα θρησκευτικά..Η γενικη έλλειψη παιδείας φταίει και η εξειδικευση..Καλή νύχτα και σε σας
ειστε πικροχολη και εκτος θέματος. Δεν εθιξε τον κλάδο των θεολόγων....(πφφφ βαρεθηκα κ μονο στην ιδεα οτι πρεπει να εξηγήσω τα αυτονόητα...)και μη μου συγκρίνετ τα δογματα κ τα παραμυθάκια και την πλυση εγκεφάλου με οποιοδηποτε αλλο μάθημα - επιστημονικο/καλλιτεχνικό πεδίο...
Μήπως δεν καταλάβατε τι πραγματεύεται το άρθρο; Είναι δυνατόν να ζητά η εκκλησία να παρεμβαίνει στην εκπαίδευση και να το συζητάμε κιόλας; Με ποια ακαδημαϊκή ιδιότητα ο επίσκοπος της τοπικής Εκκλησίας θα εγκρίνει ή όχι τον διορισμό καθηγητών για το μάθημα των Θρησκευτικών; Από πότε η εκκλησία έγινε φορέας μόρφωσης; Συμφωνείτε ή όχι με τον διαχωρισμό εκκλησίας - κράτους;
Μήπως ρε παιδιά το αρθρο απο μόνο του ασχολείται με δύο αντιφατικές καταστάσεις???Απο τη μια διερωτάται απο που κι ως που η εκκλησία θα διορίσει καθηγητές κι απο την άλλη απαξιώνει τον κλάδο αυτόν..Τι τους πειράζει τελικά το ότι η εκκλησία λειτουργεί παρεμβατικα στα τσιράκια της ή οτι υπάρχουν ακόμα θεολόγοι στο άριστο παιδαγωγικό μας σύστημα???
Είμαι υπέρ του διαχωρισμού εκκλησίας και κράτους, είμαι υπέρ της φορολόγησης της περιουσίας της εκκλησίας είμαι κατά των παπάδων που δεν ξέρουν τι πρεσβεύουν (και είναι ο κανόνας) είμαι κατά της επιχείρησης που έχουν στήσει στηριζόμενοι στην ανάγκη του κόσμου για πίστη σε κάτι πέρα απ ότι αντιλαμβάνεται.Έχω ξεχωρίσει το πιστεύω μου απο την εκκλησία πολλά χρόνια τώρα.Η εκκλησία έτσι όπως παρουσιάζεται όχι μόνο δεν είναι ικανή να επιλέξει παιδαγωγούς αλλά ούε καντηλανάφτες.
"Οι σχολές της Θεολογίας δεν βγάζουν παπαδάκια" Εχοντας τελειωσει την θεολογικη σχολη Αθηνων και εχοντας ξοδεψει χρονια και χρονια σε εκκλησιαστικους κυκλους, επιτρεψτε μου να συμφωνησω απολυτα!!! Οι σχολες θεολογιας δεν βγαζουν ΜΟΝΟ παπαδακια, βγαζουν και μητροπολιτες με offshore λογαριασμους στα Cayman Islands!
@Efi K Παιδεία είναι να αντέχεις να ακους την διαφορετική γνώμη του άλλου χωρίς να τον θεωρείς εχθρό σου. Ακόμα καλύτερα παιδεία έχεις όταν μπορείς να συζητάς και να διαφωνείς με τον άλλο. Το σχολείο θα σου δώσει το ερέθισμα. Απο εκεί και πέρα πρέπει μόνη σου να ψαχτείς μέσα απο εμπειρία, διαβάσματα, αναζητήσεις κ.τ.λΚαλό σου ξημέρωμα
Η πληροφορικη στην Ελλαδα ΔΕΝ χρειαζεται! Γιατι για να παει κανεις στον παραδεισο χρειαζονται θρησκευτικα και οχι πληροφορικη! Η πληροφορικη χρειαζεται ΜΟΝΟ μετα θανατον, ετσι ωστε αφου πρωτα πεθανουμε και Αγιασουμε, μετα να ανοιξουμε τους δικους μας "¨αγιοποιημενους" facebook accounts!