Τα εντυπωσιακά σκαθάρια του Δημήτρη Ντόκου

Τα εντυπωσιακά σκαθάρια του Δημήτρη Ντόκου Facebook Twitter
0

Τα εντυπωσιακά σκαθάρια του Δημήτρη Ντόκου Facebook Twitter

Ο Δημήτρης Ντόκος γεννήθηκε το 1984 στα Βριλήσσια, όπου και ζει μέχρι σήμερα.

Ασχολήθηκε με το αρχιτεκτονικό σχέδιο και την γραφιστική για περίπου μία δεκαετία πριν αποφασίσει να ενδώσει αποκλειστικά στην ζωγραφική.

Τα τελευταία χρόνια έχει εκθέσει δουλειά του στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, με την τελευταία του έκθεση να λαμβάνει χώρα στο Stroke Art Fair του Βερολίνου.

 

Παραμονές της καινούριας του ομαδικής έκθεσης στην Κωνσταντινούπολη ρίχνουμε μια ματιά στο έργο του, μέσα από μια σύντομη κουβέντα..

Τα εντυπωσιακά σκαθάρια του Δημήτρη Ντόκου Facebook Twitter

Τα εντυπωσιακά σκαθάρια του Δημήτρη Ντόκου Facebook Twitter

Δημήτρη πότε άρχισες να ζωγραφίζεις στον δρόμο;

Στον δρόμο ξεκίνησα να ζωγραφίζω όταν ακόμα πήγαινα γυμνάσιο, και απ' το 2011 ασχολήθηκα ουσιαστικά εντατικότερα με την ζωγραφική και ξεκίνησα και τις πρώτες μου εκθέσεις.

Ωραία, και γιατί σκαραβαίους συγκεκριμένα;

Αρχικά ζωγράφιζα πορτρέτα. Έπειτα, σχεδίαζα ζώα γενικότερα, και τέλος κατέληξα στους σκαραβαίους. Βέβαια στο μέλλον μπορεί να προκύψει και κάτι καινούριο..

Μίλησε μας λίγο γι' αυτούς.

Με τα σκαθάρια έχουν ασχοληθεί πολλοί, από την αρχαιότητα μέχρι και σήμερα. Στην Ελλάδα ο Αριστοφάνης το χρησιμοποίησε για να σώσει την "Ειρήνη", ο Αίσωπος έγραψε το μύθο για το "σκαθάρι και τον αετό", και στην αρχαία Αίγυπτο ο σκαραβαίος ήταν το σύμβολο της δύναμης του ήλιου και της αναγέννησης στη μετά θάνατον ζωή.

Έπειτα τα σκαθάρια εμφανίζονται στη νεότερη λογοτεχνία, όπως στη Μεταμόρφωση του Κάφκα, και αργότερα στη μουσική σκηνή με τους Beatles.

Τα δικά μου σκαθάρια έχουν διάφορα μοτίβα, γεωμετρικά σχήματα, και σύμβολα, όπου κυριαρχεί το σουρεαλιστικό στοιχείο.

Τα εντυπωσιακά σκαθάρια του Δημήτρη Ντόκου Facebook Twitter

Τα εντυπωσιακά σκαθάρια του Δημήτρη Ντόκου Facebook Twitter

Τα εντυπωσιακά σκαθάρια του Δημήτρη Ντόκου Facebook Twitter

Πώς δουλεύεις και πόσο χρόνο σου παίρνει να ολοκληρώσεις ένα έργο;    

Δουλεύω συνήθως με ακρυλικά. Τώρα, ένα έργο μπορεί να τελειώσει και μέσα σε τρεις μέρες, αλλά  γενικά απαιτούνται 40 με 50 ώρες κατά μέσο όρο.

 

Και στο δρόμο με τι βάφεις;

Στον δρόμο με πινέλο.

Τι είναι αυτό που αγαπάς περισσότερο απ' όλα στην Αθήνα;

Η Αθήνα είναι μια όμορφη πόλη, και σου δίνει εύκολα πρόσβαση σε βουνό ή σε θάλασσα σε λιγότερο από 40 λεπτά.

Τα εντυπωσιακά σκαθάρια του Δημήτρη Ντόκου Facebook Twitter

Τα εντυπωσιακά σκαθάρια του Δημήτρη Ντόκου Facebook Twitter

Τα εντυπωσιακά σκαθάρια του Δημήτρη Ντόκου Facebook Twitter

Πώς περνάς την καθημερινότητα σου;

Ζωγραφίζω.

 

Δημήτρη, τώρα που ανοίγει ο καιρός...

...Πάμε να φύγουμε.

Τα εντυπωσιακά σκαθάρια του Δημήτρη Ντόκου Facebook Twitter

Τα εντυπωσιακά σκαθάρια του Δημήτρη Ντόκου Facebook Twitter

Πού μπορούμε να δούμε τη δουλειά σου;

Στο site μου,

Στο ΤΙΩ ΕΙΛΑΡ 7 στην Κωνσταντινούπολη από τις 10 Απριλίου,

Στη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών από τις 11 Απριλίου,

και σε μερικές ακόμη ομαδικές εκθέσεις στην Αθήνα κατά τους επόμενους μήνες.

Τα εντυπωσιακά σκαθάρια του Δημήτρη Ντόκου Facebook Twitter

Τα εντυπωσιακά σκαθάρια του Δημήτρη Ντόκου Facebook Twitter

Τα εντυπωσιακά σκαθάρια του Δημήτρη Ντόκου Facebook Twitter

Τα εντυπωσιακά σκαθάρια του Δημήτρη Ντόκου Facebook Twitter

Τα εντυπωσιακά σκαθάρια του Δημήτρη Ντόκου Facebook Twitter

Τα εντυπωσιακά σκαθάρια του Δημήτρη Ντόκου Facebook Twitter

Τα εντυπωσιακά σκαθάρια του Δημήτρη Ντόκου Facebook Twitter

Τα εντυπωσιακά σκαθάρια του Δημήτρη Ντόκου Facebook Twitter

Τα εντυπωσιακά σκαθάρια του Δημήτρη Ντόκου Facebook Twitter

Τα εντυπωσιακά σκαθάρια του Δημήτρη Ντόκου Facebook Twitter

**Facebook

Αρχείο
0

ΑΦΙΕΡΩΜΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μετά την πανδημία του κορωνοϊού, η ανισότητα θα αυξηθεί»

Σωτήρης Ντάλης / «Μετά την πανδημία του κορωνοϊού, η ανισότητα θα αυξηθεί»

Ο αναπληρωτής καθηγητής στο Τμήμα Μεσογειακών Σπουδών του Πανεπιστημίου Αιγαίου και επικεφαλής της Μονάδας Έρευνας για την Ευρωπαϊκή και Διεθνή Πολιτική σχολιάζει τον αντίκτυπο της πανδημίας και της εκλογής Μπάιντεν στην Ευρώπη.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
«Επί Τραμπ οι μειοψηφίες κατέστησαν πλειοψηφίες»

Σωτήριος Σέρμπος / «Επί Τραμπ οι μειοψηφίες κατέστησαν πλειοψηφίες»

Τι σηματοδοτεί η εποχή Μπάιντεν και τι αφήνει πίσω του ο απερχόμενος Πρόεδρος; Απαντά στη LiFO ο Σωτήριος Σέρμπος, αναπληρωτής καθηγητής Διεθνούς Πολιτικής στο Δημοκρίτειο Παν/μιο Θράκης και Ερευνητής στο ΕΛΙΑΜΕΠ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Θεοκλής Ζαούτης: «Είναι αρκετά πιθανόν να έχουμε τρίτο κύμα πανδημίας»

Ελλάδα / Θεοκλής Ζαούτης: «Είναι αρκετά πιθανόν να έχουμε τρίτο κύμα πανδημίας»

Ο καθηγητής Παιδιατρικής και Επιδημιολογίας στο Πανεπιστήμιο της Πενσιλβάνια και μέλος της Επιτροπής των Λοιμωξιολόγων του υπουργείου Υγείας μιλά για τα τελευταία δεδομένα της πανδημίας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Ο γυμνός βασιλιάς, το Καπιτώλιο και η επόμενη μέρα

Νικόλας Σεβαστάκης / Ο γυμνός βασιλιάς, το Καπιτώλιο και η επόμενη μέρα

Ο Ντόναλντ Τραμπ δεν είναι ένας Γουίλι Σταρκ της εποχής μας. Υπάρχει κάτι σημαντικό που χωρίζει τη λαϊκιστική φαντασία των χρόνων του Μεσοπολέμου –όπως την αναπλάθει το μυθιστόρημα του Γουόρεν– από τα πλήθη που είδαμε να βγαίνουν από τα μεσαιωνικά σπήλαια των social media για να ορμήσουν προς το Καπιτώλιο.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Ευάγγελος Μανωλόπουλος: «Να μάθουμε να ζούμε με τις μάσκες, γιατί θα αργήσουμε να τις βγάλουμε»

Ελλάδα / Ευάγγελος Μανωλόπουλος: «Να μάθουμε να ζούμε με τις μάσκες, γιατί θα αργήσουμε να τις βγάλουμε»

Ο καθηγητής Φαρμακολογίας, Φαρμακογονιδιωματικής και Ιατρικής Ακριβείας στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης και πρόεδρος της Ελληνικής Εταιρείας Φαρμακολογίας, Ευάγγελος Μανωλόπουλος, μιλά στη LiFO για τα εμβόλια και τις φαρμακευτικές αγωγές που εξετάζονται. Απαντά για το δεύτερο κύμα της πανδημίας, εξηγεί ποια είναι η αλήθεια για τις ΜΕΘ, πότε θα αποχωριστούμε τις μάσκες αλλά και πότε προβλέπεται η επάνοδος στην κανονικότητα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ

ΘΕΜΑΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

THE GOOD LIFO ΔΗΜΟΦΙΛΗ