O υπέροχος, τρελός, ανεκτίμητος κόσμος της μητρότητας Facebook Twitter

O υπέροχος, τρελός, ανεκτίμητος κόσμος της μητρότητας

0

Λίγα χρόνια πριν η Callie Lipkin ξεκίνησε να φωτογραφίζει μπαμπάδες εμπνευσμένη από τον ίδιο της τον σύζυγο και το ρόλο του ως πατέρα των τριών γιων τους.

Φωτογράφισε και βιντεοσκόπησε μπαμπάδες σε πολλά μέρη των ΗΠΑ, στην Ισλανδία και τη Σανγκάη.

Φέτος η Callie αποφάσισε να επικεντρωθεί στη μητρότητα και τις αγωνίες που προέρχονται από αυτή, με μια νέα σειρά φωτογραφιών που έχει τον τίτλο Mom Time.

Πρόκειται για μια πιο προσεκτική ματιά στα συναισθήματα που βιώνουν οι μητέρες, οι οποίες ανησυχούν καθημερινά για τα παιδιά τους, ενώ ταυτόχρονα ανησυχούν για τη γενικότερη κατάσταση του ανθρώπου στον κόσμο σήμερα. 

«Η τρέχουσα κατάσταση του περιβάλλοντος, της πολιτικής, της οικονομίας, της έλλειψης πόρων και των φυλετικών σχέσεων δεν μας βοηθούν να ανακουφίσουμε τις ανησυχίες μας» λέει η φωτογράφος.

Στα 35 μου απέκτησα τον πρώτο μου γιο και ως γονιός ένιωθα σαν φοιτήτρια σε μια ξένη χώρα: εντελώς έξω από τα νερά μου, με περιορισμένες δυνατότητες αλλά με την ανάγκη να μάθω και να προσαρμοστώ σε μια νέα και συνεχώς εναλλασσόμενη ρουτίνα.

Η Callie φωτογραφίζει εμπορικά και διαφημιστικά για περισσότερο από 20 χρόνια. Μεταξύ άλλων, πελάτες της είναι οι AT&T, Comcast, Corona, Kellogg's, McDonald's, Kleenex, Minute Maid και Whirlpool.

«Ποτέ δε φανταζόμουν τον εαυτό μου ως μητέρα αλλά όταν αποφασίσαμε με τον άντρα μου να αποκτήσουμε παιδί ανοίχτηκε ένας εντελώς νέος κόσμος μπροστά μου.

Στα 20 μου το μόνο που ήθελα να κάνω ήταν να ταξιδέψω τον κόσμο. Δεν χόρταινα να ανακαλύπτω νέες κουλτούρες, να γνωρίζω καινούργιους ανθρώπους, να παρατηρώ και να φωτογραφίζω διαφορετικούς τρόπους ζωής. 

Όταν έφτασα στα 30 έκανα ένα διάλειμμα από τα ταξίδια και επικεντρώθηκα στην επαγγελματική μου ανέλιξη.

Στα 35 μου απέκτησα τον πρώτο μου γιο και ως γονιός ένιωθα σαν φοιτήτρια σε μια ξένη χώρα: εντελώς έξω από τα νερά μου, με περιορισμένες δυνατότητες αλλά με την ανάγκη να μάθω και να προσαρμοστώ σε μια νέα και συνεχώς εναλλασσόμενη ρουτίνα. Και ξετρελάθηκα με όλη αυτή τη διαδικασία. 

Όλες οι φωτογραφίες από το πρότζεκτ μου με τίτλο Mom Time είναι εμπνευσμένες από προσωπικές εμπειρίες και ελπίζω κάθε μαμά να μπορεί να δει σε κάποια από αυτές τον εαυτό της και όλοι –κάθε μαμά ή μπαμπάς– να τις απολαύσουν».

O υπέροχος, τρελός, ανεκτίμητος κόσμος της μητρότητας Facebook Twitter
Φωτο: Callie Lipkin
O υπέροχος, τρελός, ανεκτίμητος κόσμος της μητρότητας Facebook Twitter
Φωτο: Callie Lipkin
O υπέροχος, τρελός, ανεκτίμητος κόσμος της μητρότητας Facebook Twitter
Φωτο: Callie Lipkin
O υπέροχος, τρελός, ανεκτίμητος κόσμος της μητρότητας Facebook Twitter
Φωτο: Callie Lipkin
O υπέροχος, τρελός, ανεκτίμητος κόσμος της μητρότητας Facebook Twitter
Φωτο: Callie Lipkin
O υπέροχος, τρελός, ανεκτίμητος κόσμος της μητρότητας Facebook Twitter
Φωτο: Callie Lipkin
O υπέροχος, τρελός, ανεκτίμητος κόσμος της μητρότητας Facebook Twitter
Φωτο: Callie Lipkin
O υπέροχος, τρελός, ανεκτίμητος κόσμος της μητρότητας Facebook Twitter
Φωτο: Callie Lipkin
O υπέροχος, τρελός, ανεκτίμητος κόσμος της μητρότητας Facebook Twitter
Φωτο: Callie Lipkin
O υπέροχος, τρελός, ανεκτίμητος κόσμος της μητρότητας Facebook Twitter
Φωτο: Callie Lipkin
O υπέροχος, τρελός, ανεκτίμητος κόσμος της μητρότητας Facebook Twitter
Φωτο: Callie Lipkin
O υπέροχος, τρελός, ανεκτίμητος κόσμος της μητρότητας Facebook Twitter
Φωτο: Callie Lipkin
O υπέροχος, τρελός, ανεκτίμητος κόσμος της μητρότητας Facebook Twitter
Φωτο: Callie Lipkin
Φωτογραφία
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Στις φωτογραφίες του Γιούργκεν Τέλερ όλοι μεταμορφώνονται σε καθημερινά πρόσωπα

Φωτογραφία / Στις φωτογραφίες του Γιούργκεν Τέλερ όλοι μεταμορφώνονται σε καθημερινά πρόσωπα

Διεθνώς αναγνωρισμένος φωτογράφος, είδωλο των ’90s, πρότυπο των ’00s, ένας τύπος που φορά γυαλιστερά σορτσάκια σε φλούο χρώματα, σύζυγος και πατέρας, ντροπαλός ονειροπόλος ή Γερμανός παραμυθάς της εικόνας; Με αφορμή την έκθεσή του που ξεκινά σήμερα στο Onassis Ready ανατρέχουμε στο έργο ενός από τους σημαντικότερους φωτογράφους της εποχής μας.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Χους εις τέφραν, εις ύδωρ. Στα νερά του Γάγγη κλείνει ο κύκλος

Φωτογραφία / Άλλη μια μέρα στον Γάγγη που καίνε νεκρούς

Μια φωτογραφική περιπλάνηση στο Βαρανάσι και στον κόσμο του, με τελικό προορισμό τον Γάγγη, όπου η καύση νεκρών, παρότι ενέχει το στοιχείο του μεταφυσικού, μοιάζει με μία ακόμα καθημερινή δραστηριότητα.
ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΒΛΑΧΟΠΟΥΛΟΣ
Pissing Women: H φωτογραφική σειρά των ‘90s επιστρέφει τριάντα χρόνια μετά

Φωτογραφία / Pissing Women: H φωτογραφική σειρά των ‘90s επιστρέφει τριάντα χρόνια μετά

Οι φωτογραφίες της Sophy Rickett με τις νεαρές γυναίκες που το 1995 ουρούσαν δημοσίως στις ζώνες εξουσίας του Λονδίνου φορώντας εταιρική ενδυμασία, εκτίθενται αυτές τις μέρες στην βρετανική μητρόπολη.
THE LIFO TEAM
Anders Petersen: Συμβουλές σε νέους φωτογράφους από έναν κορυφαίο του είδους

Φωτογραφία / Anders Petersen: Συμβουλές σε νέους φωτογράφους από έναν κορυφαίο του είδους

Με αφορμή την έκθεση που φιλοξενείται στο Nationalmuseum της Στοκχόλμης και τη μεγάλη ρετροσπεκτίβα που ετοιμάζεται να παρουσιαστεί στο Liljevalchs, ανατρέχουμε στην καλλιτεχνική φιλοσοφία του κορυφαίου Ευρωπαίου φωτογράφου, η οποία συνοψίζεται σε μία φράση: Νιώσε – δεν χρειάζεται να προσπαθείς ιδιαίτερα.
THE LIFO TEAM
Juergen Teller, ο φωτογράφος που αποθέωσε την ατέλεια 

Φωτογραφία / Juergen Teller, ο φωτογράφος που αποδόμησε το glamour έρχεται στην Αθήνα

Στις εικόνες του ξεδιπλώνει με θάρρος, ωμότητα και χιούμορ την ανθρώπινη ιστορία. Διέλυσε τη γυαλιστερή όψη των περιοδικών και έβαλε, μέσω αυτών, σε κάθε σπίτι τις αντιθέσεις ενός ολόκληρου κόσμου. Σύντομα θα εγκαινιάσει το Onassis Ready με την έκθεση «you are invited».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ο Νίκος Φλώρος είναι ο τελευταίος φωτορεπόρτερ μιας άλλης Αθήνας

Φωτογραφία / Ο Νίκος Φλώρος είναι ο τελευταίος φωτορεπόρτερ μιας άλλης Αθήνας

Μέσα σε μια ξεχασμένη στοά της Πανεπιστημίου, ένα από τα παλαιότερα φωτογραφεία της Αθήνας φυλά φιλμ και αρνητικά που κρύβουν μισό αιώνα ζωής της πόλης – από πολιτικές πορείες και εγκλήματα μέχρι καθημερινές στιγμές που έχουν χαθεί για πάντα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Susan Meiselas: Η θρυλική φωτογράφος που απαθανάτισε τη ζωή των στρίπερ στην Αμερική των '70s

Φωτογραφία / Susan Meiselas: Η θρυλική φωτογράφος που απαθανάτισε τη ζωή των στρίπερ στην Αμερική των '70s

Σήμερα, η Meiselas θεωρείται ότι άνοιξε τον δρόμο όχι μόνο για τους πολιτικά δεσμευμένους φωτογράφους που καταγράφουν προσεκτικά, προβληματίζονται και πλαισιώνουν το έργο τους, αλλά και για τους φωτογράφους που επίμονα εργάζονται σε συνεργασία με τα θέματά τους.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
«Απαγορεύεται η είσοδος στους γονείς»: Εφηβικά δωμάτια στις δεκαετίες του ’80 και του ΄90

Φωτογραφία / «Απαγορεύεται η είσοδος στους γονείς»: Εφηβικά δωμάτια στις δεκαετίες του ’80 και του ΄90

Τριάντα χρόνια μετά την πρώτη του κυκλοφορία επανεκδίδεται αυτό τον μήνα το φωτογραφικό λεύκωμα της Adrienne Salinger με πορτρέτα εφήβων στα υπνοδωμάτιά τους, σε μια εποχή πριν τα smartphones και τα social media.
THE LIFO TEAM
Nelly's: Η μεγαλύτερη αναδρομική έκθεση για τη σπουδαιότερη Ελληνίδα φωτογράφο

Φωτογραφία / Nelly's: Η κορυφαία Ελληνίδα φωτογράφος

Πεθαίνει σαν σήμερα η γυναίκα που είναι μέχρι τις μέρες μας η πιο γνωστή Ελληνίδα φωτογράφος. Ποια ήταν η Έλλη Σουγιουλτζόγλου; Και πώς έφτασε να φωτογραφίζει διάσημες χορεύτριες στην Ακρόπολη; Η Αλίκη Τσίργιαλου, υπεύθυνη των φωτογραφικών αρχείων του Μουσείου Μπενάκη μας εξηγεί.
M. HULOT
«Τράβηξα τη φωτογραφία ενώ λιμοκτονούσα κι ο ίδιος»: Η ιστορία της εικόνας-σύμβολο του λιμού στη Γάζα

Φωτογραφία / «Τράβηξα τη φωτογραφία ενώ λιμοκτονούσα κι ο ίδιος»: Η ιστορία της εικόνας-σύμβολο του λιμού στη Γάζα

Ο φωτορεπόρτερ Αχμέντ αλ-Αρίνι περιγράφει τις συνθήκες που οδήγησαν στην φωτογραφία που έχει κάνει το γύρο του κόσμου ως σύμβολο της ανθρωπιστικής καταστροφής που μαστίζει τη Λωρίδα.
THE LIFO TEAM
Spyros Rennt: «Το nightlife είναι καταφύγιο για τους queer ανθρώπους»

Φωτογραφία / Spyros Rennt: «Το nightlife είναι καταφύγιο για τους queer ανθρώπους»

Ο Αθηναίος φωτογράφος που έχει καταγράψει την ξέφρενη –αλλά και τρυφερή– νυχτερινή ζωή του Βερολίνου μπορεί να άργησε να βρει τον δρόμο του, αλλά μέσα από τη φωτογραφία νιώθει ότι τελικά η διαδρομή του απέκτησε ένα νόημα.
M. HULOT