Η συνεύρεση του πολιτικού με τον 15χρονο είναι πια γνωστή.

 

Έχουν μάλιστα γίνει γνωστές και πολλές από τις σιχαμερές λεπτομέρειες της υπόθεσης.

 

Κάποιοι έστερξαν να τον υπερασπιστούν.

 

Οι πιο ευαίσθητοι και καλλιεργημένοι, μας παρέπεμψαν στην ταινία «Θάνατος στη Βενετία» του Βισκόντι από το βιβλίο του Τόμας Μαν.

 

Μια σπουδή στην παρακμή που εκφράζεται με τον έρωτα ενός μεσήλικα για έναν ανήλικο.

 

Όπως ξέρουμε για να λειτουργήσει ο στυτικός μηχανισμός του αρσενικού, πρέπει να υπάρχει ερωτική έλξη. Ακόμα και τα χαπάκια για τη στύση δεν λειτουργούν χωρίς έλξη. Πρέπει να σε συγκινεί ο άλλος.

 

Ασφαλώς όσοι έχουν παρακολουθήσει το φιλμ θα θυμούνται έντονα τον έφηβο. Ο Βισκόντι τον εξιδανίκευσε απεριόριστα και τον περιέβαλε με μια αχλή μυθική.

 

Ερωτεύσιμος για γυναίκες και άντρες.

 

Έκανε διακοπές οικογενειακώς σε πολυτελές ξενοδοχείο της Βενετίας. Ήταν μέλος της καλής κοινωνίας. Πανέμορφος και νάρκισσος. Πάντα καθαρός, περιποιημένος, με υπέροχα ρούχα, σε μαγευτικούς χώρους.

 

Όπως ξέρουμε για να λειτουργήσει ο στυτικός μηχανισμός του αρσενικού, πρέπει να υπάρχει ερωτική έλξη. Ακόμα και τα χαπάκια για τη στύση δεν λειτουργούν χωρίς έλξη. Πρέπει να σε συγκινεί ο άλλος.

 

Κι αναρωτιέμαι για τον πολιτικό.

 

Τι λιμπίστηκε στο παιδεμένο αγόρι από τη Μολδαβία: την ηλικία; το φύλο; την πείνα; την ισχνότητα; την απλυσιά; την απαιδευσιά; την κακομοιριά; τον πόνο; την ανημπόρια;

 

Περί ορέξεως, βέβαια, δεν τίθεται θέμα. Απλώς μου έμεινε η απορία.

 

Ποιο απ' όλα τον έθελξε;