Εκεί φτάσαμε λοιπόν: Ο βασικός χορηγός της περιοδείας των Rolling Stones απευθύνεται σε συνταξιούχους

Εκεί φτάσαμε λοιπόν: Ο βασικός χορηγός της περιοδείας των Rolling Stones απευθύνεται σε συνταξιούχους Facebook Twitter
Ο Μικ είναι 75, όπως κι ο Κιθ Ρίτσαρντς, ο Τσάρλι Γουότς είναι 78, αλλά ως ντράμερ δεν χρειάζεται να καταπονείται με ροκ πιρουέτες επί σκηνής, και ο «Βενιαμίν» Ρόνι Γουντς είναι 72 (εικονογράφηση: T. M. Detwiler / The New York Times)
4

Έφτασε μάλλον εκείνη η ώρα που επιβάλλει στους Rolling Stones να δείξουν την ηλικία τους. Όχι απαραίτητα επί σκηνής – όπου ακόμα παραμένουν ακμαίοι όπως αποδεικνύει η αμερικανική περιοδεία τους που ξεκίνησε πριν λίγες μέρες στο Σικάγο και θα ολοκληρωθεί την τελευταία μέρα του Αυγούστου στο Μαϊάμι – αλλά τουλάχιστον στην επιλογή του βασικού χορηγού των εμφανίσεών τους.

Η περιοδεία ήταν να ξεκινήσει τον Απρίλιο αλλά αναβλήθηκε λόγω της εγχείρησης αντικατάστασης καρδιακής βαλβίδας στην οποία χρειάστηκε να υποβληθεί ο Μικ Τζάγκερ πριν επανέλθει δριμύτερος αλλά με την παρουσία προσωπικού καρδιολόγου σε μόνιμη εγρήγορση κατά την περιοδεία, εκτός βέβαια από το μόνιμο ιατρικό τιμ που συνοδεύει την μπάντα στις συναυλίες της εδώ και αρκετά χρόνια.

Εκεί φτάσαμε λοιπόν: Ο βασικός χορηγός της περιοδείας των Rolling Stones απευθύνεται σε συνταξιούχους Facebook Twitter

Ο Μικ είναι 75, όπως κι ο Κιθ Ρίτσαρντς, ο Τσάρλι Γουότς είναι 78, αλλά ως ντράμερ δεν χρειάζεται να καταπονείται με ροκ πιρουέτες επί σκηνής, και ο «Βενιαμίν» Ρόνι Γουντς είναι 72. Συνεπώς, μοιάζει λογικό πλέον – αν και εντελώς αντίθετο με την ετικέτα των αιώνιων κακών παιδιών που ακόμα τους συνοδεύει - να έχουν επιλέξει ως μοναδικό χορηγό της τρέχουσας περιοδείας τους μια συνομοσπονδία ασφαλιστικών φορέων με την επωνυμία Alliance for Lifetime Income που προσφέρει συνταξιοδοτικά προγράμματα.

Και πάλι όμως, ακόμα κι αν αναλογιστούμε ότι ως μπάντα ξεκίνησαν να εμφανίζονται το καλοκαίρι του 1962, πριν από 57 ολόκληρα χρόνια δηλαδή, η αλήθεια είναι ότι ξενίζει κάπως το γεγονός ότι για την τρέχουσα περιοδεία το κλασικό τραγούδι τους με τίτλο "You can't always get what you want (but you can get what you need" σε "You can get what you need, when you have an annuity." [το annuity εν προκειμένω θα μπορούσε να αποδοθεί ως συνταξιοδοτικό επίδομα].

Εκεί φτάσαμε λοιπόν: Ο βασικός χορηγός της περιοδείας των Rolling Stones απευθύνεται σε συνταξιούχους Facebook Twitter

Εντάξει, δεν το άλλαξαν οι ίδιοι ούτε και το τραγουδάνε με τους αλλαγμένους στίχους επί σκηνής, αλλά αυτό είναι ένα από τα σλόγκαν που χρησιμοποιεί ο χορηγός κατά την περιοδεία.

Σύμφωνα με την εκτελεστική διευθύντρια της Alliance for Lifetime Income, Τζιν Σάντερς, το σλόγκαν στόχο έχει να τονίσει τη σημασία της «μείωσης του ρίσκου» στην ζωή τόσο των Stones όσο και του βασικού πυρήνα του κοινού τους, που επίσης είναι κάποιας προχωρημένης λίγο-πολύ ηλικίας πλέον, αλλά και ο ιδανικός πελάτης για τις ευκαιρίες «εφάπαξ και διά παντός εισοδήματος» που προσφέρει ο συγκεκριμένος οργανισμός:

«Το κοινό των Stones είναι το ιδανικό μας δημογραφικό γκρουπ: άτομα ηλικίας από 45 ως 72 ετών που έχουν κάποιο εισόδημα που μπορεί να επενδυθεί σε ένα πρόγραμμα που θα τους εξασφαλίσει άνετα και μακάρια γεράματα. Δεν μιλάμε για ευκατάστατους επενδυτές, αλλά για άτομα της μεσαίας τάξης σε όλο το φάσμα της».

Ή όπως λέει το κεντρικό σύνθημα του οργανισμού, «ένα σημαντικό επίδομα στο οποίο μπορείς να στηρίζεσαι για το υπόλοιπο της ζωής σου».

Εκεί φτάσαμε λοιπόν: Ο βασικός χορηγός της περιοδείας των Rolling Stones απευθύνεται σε συνταξιούχους Facebook Twitter

Αυτή είναι πλέον η πραγματικότητα για τους Rolling Stones και για το κοινό τους. Επί σκηνής πάντως μοιάζουν ακόμα αειθαλείς και άτρωτοι, ενώ στις συνεντεύξεις τους δεν κάνουν ποτέ λόγο για «απόσυρση» από την ενεργό δράση.

Είναι σχεδόν βέβαιο ότι αυτή δεν θα είναι η τελευταία περιοδεία στην τεράστια καριέρα τους. Μπορεί κάποιος πάντως χιουμοριστικά να κάνει κάποιες μακάβριες προβλέψεις για τον χορηγό της επόμενης περιοδείας. Κάποιο μεγάλο γραφείο κηδειών ίσως ή κάποιος συνεταιρισμός κοιμητηρίων...

Με στοιχεία από τους New York Times

Μουσική
4

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

KET: «Το γεγονός ότι έχουμε καταφέρει να υπάρχουμε τόσα χρόνια είναι ένα μικρό θαύμα»

Κέντρο Ελέγχου Τηλεοράσεων / KET: «Καταφέραμε να υπάρχουμε τόσα χρόνια, κι αυτό είναι ένα μικρό θαύμα»

Μια μεγάλη συζήτηση για την ιστορία του Κέντρου Ελέγχου Τηλεοράσεων, ενός από τους βασικούς πυρήνες της πειραματικής και ανεξάρτητης μουσικής σκηνής της πόλης και όχι μόνο.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
102΄ με την Tάμτα και την Ανίτα Ρατσβελισβίλι

Μουσική / Tάμτα - Ανίτα Ρατσβελισβίλι: «Μάθαμε να ζούμε με το τραύμα»

Δυο διάσημες και πετυχημένες Γεωργιανές συναντιούνται στην ΕΛΣ και μιλούν για τις δυσκολίες που τις διαμόρφωσαν και την κουλτούρα της χώρας τους, που την κουβαλάνε μαζί τους παντού, ακόμα και όταν τις πληγώνει.
M. HULOT
Η επιστροφή της Lily Allen

Μουσική / Η Lily Allen επιστρέφει με το πιο θεαματικό ξεκατίνιασμα στην ιστορία της ποπ

Το «West End Girl» της Lilly Allen και ένα αριστουργηματικό ραπ άλμπουμ από την CupcakKe αποτελούν τα πιο δυνατά και τολμηρά, από πλευράς στιχουργικής, άλμπουμ της χρονιάς. Μια καλή εβδομάδα για τη μουσική.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
BOYS’ SHORTS INTERVIEW

Μουσική / Boys’ Shorts: «Δεν φταίνε τα τρανς άτομα που έχει γίνει μίζερη η ζωή σου»

To eyeliner και το electroclash έφερε κοντά το ντουέτο των DJs, που εμπνεύστηκαν το όνομά τους από τον Boy George. Έπαιξαν στο Berghain, και η φήμη τους εκτοξεύτηκε. Πλέον το mantra τους είναι το «enjoy the moment».
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Παιδί Τραύμα: Τραγουδάκια λέω που αύριο θα ξεχαστούν, δεν κάνω καμία επανάσταση, δεν αλλάζω τον κόσμο

Μουσική / Παιδί Τραύμα: «Τραγουδάκια λέω, που αύριο θα ξεχαστούν, δεν αλλάζω τον κόσμο»

Στο νέο του άλμπουμ, το Παιδί Τραύμα χρησιμοποιεί τις έννοιες της φυγής και της συγχώρεσης για να μιλήσει για το αδιέξοδο του ψηφιακού κόσμου και την αναζήτηση της αλήθειας με τραγούδια που ξεφεύγουν από το mainstream.   
M. HULOT
Οι Tame Impala φτιάχνουν έναν δίσκο εμπνευσμένο από τα bush doofs της Αυστραλίας

Μουσική / «Deadbeat» των Tame Impala: Μια lo-fi ωδή στα rave πάρτι από ένα σπουδαίο συγκρότημα

Είναι η πρώτη του δουλειά που δεν περιέχει ούτε μια ροκ στιγμή. Σύμφωνα με τον Chris Deville: «Οι Tame Impala έχουν μεταμορφωθεί σταδιακά από ένα από τα σπουδαιότερα ροκ συγκροτήματα της γενιάς τους σε… κάτι άλλο».
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Το Μονόγραμμα του Έρωτα και της Μουσικής

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Το Μονόγραμμα του Έρωτα και της Μουσικής

Η Κρατική Ορχήστρα Αθηνών τιμά τη μνήμη του Οδυσσέα Ελύτη με αφορμή τα τριάντα χρόνια από τον θάνατό του, παρουσιάζοντας το «Μονόγραμμα» του Γιώργου Κουρουπού, που βασίζεται στο ομότιτλο έργο του μεγάλου Έλληνα ποιητή, στις 24 Οκτωβρίου στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Λίγες λέξεις για τον Διονύση Σαββόπουλο

Οπτική Γωνία / Λίγες λέξεις για τον Διονύση Σαββόπουλο

«Ό,τι όμως και αν υπήρξε ο Διονύσης Σαββόπουλος, είχε τη δόνηση, τον λοξό τόνο, μια διάθεση μεταμόρφωσης και γιορτής. Επέστρεφε σε μια πάμφωτη αυλή, περιμένοντας τους φίλους, το νόημα της συνάθροισης».
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ

σχόλια

1 σχόλια
Εσύ τι ζόρι τραβάς;;Όταν, με το καλό, φτάσεις στην ηλικία τους, θα σκεφτείς αυτό. Δηλαδή την άρνηση ή την άφεση στην παραίτηση. Εκτός αν είσαι από εκείνους που με το παραμικρό, παραιτούνται και αφήνονται στην... Θεία τύχη...!Εγγυημένη ικανοποίηση, δεν ξέρω για εκείνους, όμως εμείς την βιώνουμε όταν τους ακούμε ή τους παρακολουθούμε, όχι αποκλειστικά και μόνο ως καλλιτέχνες αλλά κυρίως γι΄αυτή την αειθαλή ζωντάνια τους και την νεανικότητα που αναβλύζουν, καθώς η νεανικότητα η ζωντάνια και ο ερωτισμός δεν έχει να κάνει με ημερολογιακές ηλικίες αλλά αποτελεί στάση ζωής. Και μιας που το έφερε η κουβέντα, χωρίς να παρεξηγηθώ, θέλω να αναφέρω και μία γυναίκα, ηθοποιό, εξαιρετικά ταλαντούχα, που ακόμη και σήμερα, στην ηλικία της, είναι άκρως γοητευτική, δυναμική και ερωτεύσιμη, όλο αυτό σε έναν εκρηκτικό συνδυασμό με την πνευματώδη σοφία και στοχαστικότητα της, την Helen Mirren!
"γυναίκα, ηθοποιό, εξαιρετικά ταλαντούχα, που ακόμη και σήμερα, στην ηλικία της, είναι άκρως γοητευτική, δυναμική και ερωτεύσιμη, όλο αυτό σε έναν εκρηκτικό συνδυασμό με την πνευματώδη σοφία και στοχαστικότητα της..."Επειδή προς το τέλος προφανώς μπερδεύτηκες, θα το διορθώσω εγώ: τη Ζωζώ Σαπουντζάκη!
Εσύ τι ζόρι τραβάς με το τι ζορι τραβάω εγω;Μου τη δίνει ολίγον τι η δηθενια και επαναστάτης και οίκος ευγηρίας Α κατηγορίας. Αυτό το λόρδος την ημέρα το βράδυ καμαριέρα Εμένα αυτό είναι το ζόρι μου, το δικό σου;