Παρακαλούμε απενεργοποιήστε το Adblocker για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενο και τις υπηρεσίες μας. Δείτε πώς.
Βρήκατε κάποιο λάθος ή παράλειψη;     Επικοινωνήστε μαζί μας  »
ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ ΓΙΑ ΚΙΝΗΤΑ
Πώς να κάνετε γυμναστική μόνοι σας, χρησιμοποιώντας μόνο ένα λάστιχο

Πώς να κάνετε γυμναστική μόνοι σας, χρησιμοποιώντας μόνο ένα λάστιχο

Ο personal trainer προτείνει δέκα ασκήσεις που μπορείτε να κάνετε οπουδήποτε φτάνει να έχετε ένα λάστιχο γυμναστικής

1. Kάμψεις με αντίσταση στο λάστιχο, παλάμες στο έδαφος με σφιχτό πυρήνα ανεβοκατεβάζουμε το σώμα μας αργά, δουλεύοντας το στήθος. Φωτό: Φούλα Παπαδοπούλου
1. Kάμψεις με αντίσταση στο λάστιχο, παλάμες στο έδαφος με σφιχτό πυρήνα ανεβοκατεβάζουμε το σώμα μας αργά, δουλεύοντας το στήθος. Φωτό: Φούλα Παπαδοπούλου

 

H νέα τάση στο fitness ήρθε και γνωρίζει ήδη μεγάλη απήχηση. Οι λόγοι που μας οδηγούν σε μια τέτοια λύση, πάρα πολλοί. Ξεκινώ με τον σημαντικότερο, καλοκαιρινές διακοπές ή δουλειά που μας αναγκάζει να μένουμε μακρυά από γυμναστήρια. Άλλοι λόγοι είναι, ο καλός καιρός που μας παρασύρει λίγο παραπάνω έξω και σε επαφή με τη φύση και τέλος ας μη ξεχνάμε τον οικονομικό παράγοντα.

Για τους παραπάνω λόγους αλλά και για όποια άλλη αφορμή βρείτε εσείς, σας προτείνουμε ασκήσεις μόνο με ένα λάστιχο (theraband) που μπορείτε να κάνετε οπουδήποτε για τη διατήρηση της φυσικής σας κατάστασης και ευεξίας.

 

Για τις ασκήσεις που δεν είναι ισομετρικές επιθυμητά σετ των τριών και επαναλήψεις 15-20 ανά σετ.

 

- Από τον Χάρη Ιωαννίδη.

 

2. Περιστροφή κορμού 180 μοιρών, ξεκινάμε από θέση για κάμψεις στη συνέχεια αποδεσμεύουμε το ένα χέρι από το έδαφος και περιστρέφουμε τον κορμό μας 180 μοίρες κρατώντας το λάστιχο με τεντωμένο το χέρι μας  προς τα πάνω γυμνάζοντας έτσι, ωμοπλάτες,  ραχιαίους, πλάγιους κοιλιακούς. Φωτό: Φούλα Παπαδοπούλου
2. Περιστροφή κορμού 180 μοιρών, ξεκινάμε από θέση για κάμψεις στη συνέχεια αποδεσμεύουμε το ένα χέρι από το έδαφος και περιστρέφουμε τον κορμό μας 180 μοίρες κρατώντας το λάστιχο με τεντωμένο το χέρι μας προς τα πάνω γυμνάζοντας έτσι, ωμοπλάτες, ραχιαίους, πλάγιους κοιλιακούς. Φωτό: Φούλα Παπαδοπούλου

 

3. Καθισμένοι στο έδαφος ανασηκώνουμε ψηλά τα πόδια και τεντώνουμε όσο μπορούμε, περνάμε το λάστιχο κάτω από τα πέλματα και κρατάμε σφιχτά στα χέρια, εκτελούμε μικρές κινήσεις των ποδιών πάνω κάτω γυμνάζοντας  κοιλιακούς, ώμους, τετρακέφαλους. Φωτό: Φούλα Παπαδοπούλου
3. Καθισμένοι στο έδαφος ανασηκώνουμε ψηλά τα πόδια και τεντώνουμε όσο μπορούμε, περνάμε το λάστιχο κάτω από τα πέλματα και κρατάμε σφιχτά στα χέρια, εκτελούμε μικρές κινήσεις των ποδιών πάνω κάτω γυμνάζοντας κοιλιακούς, ώμους, τετρακέφαλους. Φωτό: Φούλα Παπαδοπούλου

 

4. Καθισμένοι στο έδαφος με σταθερά  χέρια κρατώντας το λάστιχο αφού το έχουμε περάσει κάτω από το ένα πέλμα κινούμε το άλλο μας πόδι πάνω κάτω σε αργό ρυθμό, γυμνάζουμε  τετρακέφαλο, κοιλιακούς, ώμους. Φωτό: Φούλα Παπαδοπούλου
4. Καθισμένοι στο έδαφος με σταθερά χέρια κρατώντας το λάστιχο αφού το έχουμε περάσει κάτω από το ένα πέλμα κινούμε το άλλο μας πόδι πάνω κάτω σε αργό ρυθμό, γυμνάζουμε τετρακέφαλο, κοιλιακούς, ώμους. Φωτό: Φούλα Παπαδοπούλου

 

5. Αεροβική άσκηση με άλματα, αρχική στάση, έκταση χεριών ποδιών με το λάστιχο τεντωμένο στα χέρια μας, τελική στάση, αναπήδηση όσο πιο ψηλά μπορούμε προκειμένου να γυμνάσουμε πόδια, τρικέφαλους, ώμους.  Φωτό: Φούλα Παπαδοπούλου
5. Αεροβική άσκηση με άλματα, αρχική στάση, έκταση χεριών ποδιών με το λάστιχο τεντωμένο στα χέρια μας, τελική στάση, αναπήδηση όσο πιο ψηλά μπορούμε προκειμένου να γυμνάσουμε πόδια, τρικέφαλους, ώμους. Φωτό: Φούλα Παπαδοπούλου

 

6. Προβολές για πόδια και ώμους, παίρνουμε  στάση προβολών με το λάστιχο περασμένο κάτω από το ένα πέλμα και χέρια σε έκταση σταθερά, εκτελούμε κίνηση μόνο στα πόδια πάνω κάτω. Φωτό: Φούλα Παπαδοπούλου
6. Προβολές για πόδια και ώμους, παίρνουμε στάση προβολών με το λάστιχο περασμένο κάτω από το ένα πέλμα και χέρια σε έκταση σταθερά, εκτελούμε κίνηση μόνο στα πόδια πάνω κάτω. Φωτό: Φούλα Παπαδοπούλου

 

7. Εκτάσεις τρικέφαλων, με το λάστιχο περασμένο κάτω από τα πόδια και τις  άκρες στα χέρια μας, δουλεύουμε πίσω από την πλάτη τεντώνοντας λυγίζοντας τους αγκώνες μας ενεργοποιώντας τους τρικέφαλους. Φωτό: Φούλα Παπαδοπούλου
7. Εκτάσεις τρικέφαλων, με το λάστιχο περασμένο κάτω από τα πόδια και τις άκρες στα χέρια μας, δουλεύουμε πίσω από την πλάτη τεντώνοντας λυγίζοντας τους αγκώνες μας ενεργοποιώντας τους τρικέφαλους. Φωτό: Φούλα Παπαδοπούλου

 

8. Ισομετρική στάση για γλουτό, παίρνουμε στάση για κάμψεις περνάμε το λάστιχο πίσω από το ένα πέλμα και κρατάμε σφιχτά τις  άκρες μένουμε ακίνητοι όσο μπορούμε γυμνάζοντας  έτσι  κοιλιακούς, ραχιαίους και γλουτό. Φωτό: Φούλα Παπαδοπούλου
8. Ισομετρική στάση για γλουτό, παίρνουμε στάση για κάμψεις περνάμε το λάστιχο πίσω από το ένα πέλμα και κρατάμε σφιχτά τις άκρες μένουμε ακίνητοι όσο μπορούμε γυμνάζοντας έτσι κοιλιακούς, ραχιαίους και γλουτό. Φωτό: Φούλα Παπαδοπούλου

 

9. Ισομετρική ή και με ανεβοκατέβασμα λεκάνης για περισσότερη ένταση, αρχικά ξαπλώνουμε στο  έδαφος κατόπιν ανασηκώνουμε τη λεκάνη μας με το ένα πόδι να πατάει σταθερά στο έδαφος και το άλλο τεντωμένο στην ευθεία του σώματος, μένουμε εκεί γυμνάζοντας  γλουτό, δικέφαλο μηριαίο και ραχιαίους. Φωτό: Φούλα Παπαδοπούλου
9. Ισομετρική ή και με ανεβοκατέβασμα λεκάνης για περισσότερη ένταση, αρχικά ξαπλώνουμε στο έδαφος κατόπιν ανασηκώνουμε τη λεκάνη μας με το ένα πόδι να πατάει σταθερά στο έδαφος και το άλλο τεντωμένο στην ευθεία του σώματος, μένουμε εκεί γυμνάζοντας γλουτό, δικέφαλο μηριαίο και ραχιαίους. Φωτό: Φούλα Παπαδοπούλου

 

10. Ισομετρική για τετρακέφαλο, ωμοπλάτες και πυρήνα. Προσπαθούμε να  έχουμε το σώμα μας σε μια νοητή ευθεία παράλληλη στο έδαφος πατώντας μόνο το ένα πόδι κάτω ελαφρώς λυγισμένο και τα χέρια τεντωμένα μπροστά κρατώντας τις άκρες  από το λάστιχο, μένουμε όσο  αντέχουμε. Φωτό: Φούλα Παπαδοπούλου
10. Ισομετρική για τετρακέφαλο, ωμοπλάτες και πυρήνα. Προσπαθούμε να έχουμε το σώμα μας σε μια νοητή ευθεία παράλληλη στο έδαφος πατώντας μόνο το ένα πόδι κάτω ελαφρώς λυγισμένο και τα χέρια τεντωμένα μπροστά κρατώντας τις άκρες από το λάστιχο, μένουμε όσο αντέχουμε. Φωτό: Φούλα Παπαδοπούλου

 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Έγκριση-ορόσημο για το πρώτο χάπι σε παιδιά κι εφήβους με πολλαπλή σκλήρυνση
Η φινγκολιμόδη γίνεται η πρώτη και μοναδική τροποποιητική της νόσου θεραπεία για τους ανήλικους ασθενείς στην Ευρώπη.
Πάμε, ρε Γιώργαρε! Του Στέφανου Ξενάκη
Δεν κατεβαίνω πια σε αγώνες τρεξίματος. Παλιά δεν έχανα ούτε έναν.
5 τάσεις στο wellness που θα κυριαρχήσουν το 2020
Από το CBD oil μέχρι τη φωτοδυναμική θεραπεία, αυτές θα είναι οι τάσεις στην ευεξία για τη φετινή χρονιά.
Η μανία με το τρέξιμο: Απελευθερωτικό χόμπι ή μέσο απόκτησης κοινωνικού στάτους;
Σύμφωνα με μια πρόσφατη έρευνα, το τρέξιμο έχει εξελιχθεί σε ένα μέσο απόκτησης κοινωνικού στάτους μέσω της δημιουργίας μιας συγκεκριμένης εικόνας και ενός προσωπικού brand.
Mirror Workout: Το νέο trend στην άσκηση είναι η γυμναστική μπροστά σε καθρέφτη
Ο συνδυασμός τεχνολογίας και άθλησης είναι η νέα τάση που έχει πείσει πολλούς να ξεκινήσουν να γυμνάζονται
Η επιδημία της γκέι μοναξιάς
Παρότι τα πράγματα για τους Έλληνες γκέι φαίνεται ότι αλλάζουν και ότι υπάρχει κοινωνική πρόοδος και μεγαλύτερη αποδοχή, η επιδημία της γκέι μοναξιάς, ειδικά στις μεγαλύτερες ηλικίες, είναι κάτι που επιμένει και γιγαντώνεται.
Τα κενά μου. Του Στέφανου Ξενάκη
Να αγαπάς τα κενά σου. Αυτό είναι αυτοεκτίμηση.
Γράμμα σε μένα (2020)
Φέτος, θα είμαι το φιλαράκι που πάντα ήθελες.
Πρώτη νύχτα μαζί: 8 συμβουλές για την επόμενη μέρα
Στατιστικές και μελέτες αποδεικνύουν ότι η πρώτη νύχτα ενός νέου ζευγαριού είναι καθοριστική για το μέλλον της σχέσης, το οποίο κρίνεται από τις συμπεριφορές της επόμενης μέρας. Να, λοιπόν, 8 πράγματα που οφείλετε να προσέχετε
Ένας προσωπικός σύμβουλος για την πνευμονική υπέρταση σε πρακτικό ebook
Το πρώτο ελληνικό ebook για την πνευμονική υπέρταση
Μοναξιά, χαμηλά εισοδήματα, social media: Γιατί οι millennials δεν περνάνε καλά τα Χριστούγεννα
Το «εορταστικό στρες» και πώς η γενιά των σημερινών τριαντάρηδων το βιώνει πολύ πιο έντονα σε σχέση με τις προηγούμενες.
Η κατάθλιψη των Χριστουγέννων - Γιατί αυτές τις μέρες τα ποσοστά πενταπλασιάζονται
Ο Δρ, Θάνος Ασκητής εξηγεί πώς οι μέρες των γιορτών γίνονται μια καταθλιπτική περίοδος για πολλούς
Να τι συμβαίνει στον εγκέφαλο όσων λατρεύουν τα Χριστούγεννα
Γιατί η εορταστική περίοδος μας ενθουσιάζει τόσο πολύ;
Έρευνα: Πιο νάρκισσοι και υπερευαίσθητοι οι boomers σε σχέση με τους millennials
Μάλλον η έννοια του «snowflake» δεν ταιριάζει και τόσο σαν χαρακτηρισμός για τους millennials
Η θυρεοειδίτιδα Hashimoto είναι από τις πιο συχνές παθήσεις του θυρεοειδούς αδένα
Η ενδοκρινολόγος δρ. Παρή Ράπτη ξεδιπλώνει τις αιτίες τα συμπτώματα και τη θεραπεία της νόσου.
4 σχόλια
Ταξινόμηση:
Προηγούμενα 1 Επόμενα
eraki eraki 23.5.2017 | 12:58
Θεικό κορμί, Κούρος!!!
Για την ακρίβεια ειναι Πούρος
Angelo K Angelo K 5.6.2017 | 23:11
Άρα, να υποθέσω εσύ έχεις καλύτερο κορμί!
avatar σκύλος 23.5.2017 | 22:18
και με τσάπισμα τα ίδια αποτελέσματα έχεις...

+ ότι επιπλέον πληρώνεσαι...
+ ότι δεν χρειάζεται να φοράς κολάν...
Προηγούμενα 1 Επόμενα
Συνεχίζοντας την περιήγηση στο lifo.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies.     Μάθετε περισσότερα.     Αποδοχή