Παρακαλούμε απενεργοποιήστε το Adblocker για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενο και τις υπηρεσίες μας. Δείτε πώς.
Βρήκατε κάποιο λάθος ή παράλειψη;     Επικοινωνήστε μαζί μας  »
ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ ΓΙΑ ΚΙΝΗΤΑ
ΕΛΛΑΔΑ

Καθαρά Δευτέρα στην Αγία Άννα Εύβοιας

Ένα φωτορεπορτάζ του Σπύρου Στάβερη από τη δεκαετία του '80

© Σπύρος Στάβερης/ LIFO
© Σπύρος Στάβερης/ LIFO

 

© Σπύρος Στάβερης/ LIFO
© Σπύρος Στάβερης/ LIFO

 

© Σπύρος Στάβερης/ LIFO
© Σπύρος Στάβερης/ LIFO

 

© Σπύρος Στάβερης/ LIFO
© Σπύρος Στάβερης/ LIFO

 

© Σπύρος Στάβερης/ LIFO
© Σπύρος Στάβερης/ LIFO

 

© Σπύρος Στάβερης/ LIFO
© Σπύρος Στάβερης/ LIFO

 

© Σπύρος Στάβερης/ LIFO
© Σπύρος Στάβερης/ LIFO

 

© Σπύρος Στάβερης/ LIFO
© Σπύρος Στάβερης/ LIFO

 

© Σπύρος Στάβερης/ LIFO
© Σπύρος Στάβερης/ LIFO

 

© Σπύρος Στάβερης/ LIFO
© Σπύρος Στάβερης/ LIFO

 

© Σπύρος Στάβερης/ LIFO
© Σπύρος Στάβερης/ LIFO

 

© Σπύρος Στάβερης/ LIFO
© Σπύρος Στάβερης/ LIFO

 

© Σπύρος Στάβερης/ LIFO
© Σπύρος Στάβερης/ LIFO

 

© Σπύρος Στάβερης/ LIFO
© Σπύρος Στάβερης/ LIFO

 

© Σπύρος Στάβερης/ LIFO
© Σπύρος Στάβερης/ LIFO

 

© Σπύρος Στάβερης/ LIFO
© Σπύρος Στάβερης/ LIFO

 

© Σπύρος Στάβερης/ LIFO
© Σπύρος Στάβερης/ LIFO

 

© Σπύρος Στάβερης/ LIFO
© Σπύρος Στάβερης/ LIFO

 

© Σπύρος Στάβερης/ LIFO
© Σπύρος Στάβερης/ LIFO

 

© Σπύρος Στάβερης/ LIFO
© Σπύρος Στάβερης/ LIFO

 

© Σπύρος Στάβερης/ LIFO
© Σπύρος Στάβερης/ LIFO

 

ΑΦΙΕΡΩΜΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Βασίλης Κικίλιας: «Η νέα γενιά έχει φύγει μπροστά και απαιτεί ποιότητα ζωής»
Ο υπουργός Υγείας μιλά στη LiFO για τις ανεπιτυχείς προσπάθειες του παρελθόντος στην εφαρμογή του αντικαπνιστικού νόμου, την αλλαγή στάσης της νέας γενιάς, τους κεντρικούς άξονες του σχεδιασμού, τον ρόλο της αστυνομίας, τα πρόστιμα αλλά και τους καταστηματάρχες.
Γιώργος Θαλάσσης: «Νέο Γρηγορόπουλο» θέλουν μόνο οι Κορκονείς
Ο πρώην γυμνασιάρχης του Αλέξανδρου Γρηγορόπουλου μιλά για τον δολοφονημένο μαθητή του, τις δίκες Κορκονέα όπου παρέστη μάρτυρας, τη «στοχοποίηση» του ίδιου ως συνυπεύθυνου για την ακύρωση της ομιλίας του Άδωνι Γεωργιάδη στη Σχολή Μωραϊτη πρόσφατα, την «ακροδεξιά στροφή» και την εντεινόμενη αστυνομική καταστολή
Οι Βλάχοι της Ηπείρου δεν μιλούν πια βλάχικα
Στο Μέτσοβο και τα γύρω χωριά βρίσκονται τα τελευταία απομεινάρια μιας άλλοτε κραταιάς μειονότητας που πασχίζει να διασώσει τα τελευταία ψήγματα της γλώσσας και των παραδόσεών της.
Στην εξοχική κατοικία Ευταξία στον Λουτρόπυργο Αττικής: το πρώτο αρχιτεκτονικό έργο του Άρη Κωνσταντινίδη
Ο χώρος του κτήματος Ευταξία, παρά την απουσία συστηματικής χρήσης στην εποχή μας, δεν θα μπορούσε να μην αποτελεί έναν σημαντικό τόπο αναφοράς της Πολιτιστικής Πρωτεύουσας της Ελευσίνας για το 2021.
Στο φουλ οι ανεμογεννήτριες για το 2030
Τα μηνύματα για επενδύσεις σε αιολική ενέργεια στην Ελλάδα είναι εδώ και καιρό ενθαρρυντικά, παρά το περίπλοκο ρυθμιστικό περιβάλλον.
Πώς ο νέος ΣΥΡΙΖΑ που οραματίζεται ο Αλέξης Τσίπρας φτιάχνεται με παλιά υλικά
Ποια είναι τα πρόσωπα που θα φέρουν τον ΣΥΡΙΖΑ στη νέα εποχή;
Dancing to save the waters (με τις "Βρυσούλες")
Δύο πρόσφατες δράσεις της ομάδας στο Καλπάκι και στην Αθήνα
Agrifarm: Πώς μια μικρή ελληνική εταιρεία οσπρίων κατάφερε να επεκταθεί στην παγκόσμια αγορά
Tο success story μίας μικρής εταιρείας από την Ανθήλη της Λαμίας που άλλαξε την αγροτική παραγωγή στην Ελλάδα με τη βοήθεια της ΕΕ.
West End. Φωτογραφίες του Γιάννη Αντωνόπουλου.
Νύχτες των δυτικών προαστίων
«Στο γήπεδο με φώναζαν Μήτσο»: Η αρχηγός της πρώτης Εθνικής Ομάδας Μπάσκετ Γυναικών, Δήμητρα Ζαπονίδου
Η παλαίμαχος αθλήτρια και πρωτοπόρος της γυναικείας ελληνικής καλαθοσφαίρισης θυμάται στιγμές από την ένδοξη πορεία της.
20  σπάνιες φωτογραφίες από το Πολυτεχνείο, 14 έως 19 Νοεμβρίου 1973
Από το πριν και το μετά της εισβολής, καθώς και οι παράλληλοι κόσμοι τους
Μέρες του '73: Τότε που τέχνες, σινεμά και τηλεόραση βρίσκονταν υπό την ομηρεία μπάτσων και μυστικών
Η καλλιτεχνική κίνηση μιας Αθήνας που μύριζε μπαρούτι
Φθινοπωρινό Δίον
Κάτω από τους θεούς του Ολύμπου
Κωνσταντίνος Παπαχρήστου: ο Έλληνας που ήταν υποψήφιος για το «Διεθνές Βραβείο Ειρήνης για τα Παιδιά», μαζί με την Γκρέτα Τούνμπεργκ
Ο 17χρονος Θεσσαλονικιός είναι μία από τις φωνές των νέων στον ΟΗΕ κι έχει δημιουργήσει το «Teens 4 Greece», το πρώτο think tank εφήβων στην Ελλάδα.
Τα παλιά στέκια και μαγαζιά της Θεσσαλονίκης που δεν άλλαξαν
Η «μνήμη» της πρωτεύουσας του Βορρά είναι γραμμένη στα τραπεζάκια των καφέ, στις μπάρες και στις παλιές της γεύσεις.
42 σχόλια
Ταξινόμηση:
avatar
Ανώνυμος/η 26.2.2012 | 11:28
Καφενεια, τοπικες οργωνωσεις των 2 κομματων και μασκαραδες. Αυτη ειναι η Ελλαδα πουλεγε και ο Σημιτης! Καμμια φορα αναρωτιεσαι αν πρεπει να ειμαστε στη Ευρωπαικη Ενωση.... Ουτε Τουρκια δεν μας αξιζει...
avatar
Ανώνυμος/η 26.2.2012 | 13:46
να 'ναι που δεν το κάνουν συχνά ή όντως πάνε οι φουστίτσες στα
αγοράκια;
γιατί μόνο τις αποκριές,ποτέ δεν το κατάλαβα!
avatar
Ανώνυμος/η 26.2.2012 | 22:43
Πολύ άρρωστο!
avatar
Ανώνυμος/η 26.2.2012 | 23:11
δεν την θελω αυτην την Ελλαδα, δεν την θελω λεμεεε
tropique tropique 27.2.2012 | 08:37
Μοσχοανεθραμμένα μπλαζέ χιπστεράκια που δεν ξέρετε που πέφτει η Αγ.Αννα -α, λάθος , ξέρετε, γιατί πάτε για free camping εκεί κοντά- και η επαρχία σας αναγουλιάζει πείτε μας πού υπάρχει η Ελλάδα που θέλετε για να καταλάβω τι θέλετε.
Και κάποιος να παρατηρήσει ότι οι φωτογραφίες είναι 20ετίας. Τα καφενεία ήδη κοντεύουν να εξαφανιστούν, γίνονται καφετέριες και φαστφουντάδικα, μην ανησυχείς -σε λίγο και τα δύο κόμματα θα έχουν εξαφανιστεί επίσης.
Πολύ καλές φωτογρ..
Πάγκρεας Πάγκρεας 1.3.2014 | 04:09
Συμφωνώ αρκετά με το σχόλιό σου - εν πολλοίς αυτή είναι η Ελλάδα, οι ρίζες της τουλάχιστον.

Καταλαβαίνω όμως και αυτούς που ταυτίζονται με την ευρωπαϊκή πλευρά/ταυτότητα της Ελλάδας (γιατί και αυτή υπάρχει).

Επίσης, οι φωτογραφίες είναι όντως 20ετίας. Δηλαδή του 1994. Όχι του 1974. Και λίγο πιό ανεπτυγμένη να ήταν η κατάσταση στην Αγία Άννα το '94, ή και στην Ελλάδα γενικώς το '94, δεν θα χάλαγε κανέναν.
avatar
Ανώνυμος/η 27.2.2012 | 10:18
Καταπληκτική υπερπολιτική υπερσάτυρα.

Μπράβο τους. Ξεσπάθωσαν.

Πολλή σημασία και αξία τους δώσαμε.
avatar
Ανώνυμος/η 27.2.2012 | 11:52
Νοσηρές και χυδαίες φωτογραφίες(χωρίς να ευθύνεται ο φωτογράφος) μιας κακόγουστης, υπανάπτυκτης Ελλάδας. Κυριολεκτικά αρρώστησα βλέποντας το χάλι μας. Δεν θέλω να έχω καμία σχέση ούτε με τους εικονιζόμενους ούτε με την δύστυχη χώρα που διαδραματίστηκαν οι φωτογραφίες.
avatar likousma 1.3.2014 | 12:59
Μάλλον πρέπει να μεταναστεύσεις και να αλλάξεις υπηκοότητα.
avatar modelo 28.2.2017 | 19:07
ο συλλογος καρναβαλιστων Αγίας Αννας αποφασισε να σου πληρωσει one way ticket για οπου θες, μοναδικη σου υποχρεωση να μην ξαναγυρίσεις!
avatar
Ανώνυμος/η 27.2.2012 | 12:07
Ανωνυμε 11:28. Καναμε ακριβως την ιδια σκεψη!
Ξεχασες ομως την εκκλησια;-)
avatar
Ανώνυμος/η 27.2.2012 | 14:07
Mou 'r8e mia anagouliasis (kaltson me trixes kai kommatika grafeia) alla 8elw na pw bravo sta paidia pou akoma efarmozoun ta arxaioellhnika e8ima. Twra an se kapoious 3enerwtous vlepe 11:28 kai 12:07 den aresoun, na min tsekaroun tetoiou eidous selides. Ena megalo bravo sto S.Staveri fysika gia alli mia koultoure matia!
avatar
Ανώνυμος/η 27.2.2012 | 14:52
συγνώμη αλλά γιατί βρίσκετε τόσο κακαή την υπαρξη των καφενείων πχ? δεν είναι τις αισθητικής μου, ούτε οι απόκριες επίσης! αλλά δε μπορώ παρα να τα θεωρήσω παραδοσιακά! έχουν όλο αυτο το balcan thing! αλλά παρόλα αυτά είναι μια παράδοση, μέρος της Ελλάδας...επαναλαμβάνω όσο και αν δεν είναι της αισθητικής μου αυτα τα πράγματα! ωστόσο, και η Ελλάδα είναι ενα πολυ ιδιαίτερο κράμα Τουρκίας, Βαλκανίων και Ευρώπης. Που την κάνει ενδιαφέρουσα πολιτιστικά...
και όσον αφορά τα καφενεία για παραδειγμα, που τόσο δεν σας αρέσουν...αναρωτιέμαι αν επίσης δε σας αρέσει και η πιο μοντέρνα εκδοχή τους? π.χ. τσίπουρα στο μέτσοβο! ρακές στη Κρήτη!

ίσως και να έχετε δίκιο οι παραπάνω, αλλά δε μπορώ παρα να εκτιμήσω κάποια ψίγματα παράδοσης, σε ενα σκηνικό παγκοσμοιοποίησης όπου όλα τείνουν να γίνουν ένα!

avatar
Ανώνυμος/η 27.2.2012 | 18:45
Αν αυτές οι φωτογραφίες ήταν από καμιά περιοδεία του Beirut ή από κανά event του Κουστουρίτσα, τα hipster-άκια που κράζουν την "χυδαία και κακόγουστη Ελλάδα" θα έχυναν από φολκλοριστική, alternative ηδονή.

Καταλάβετέ το κουλτουριάρηδες του Bios ότι οι γραφικοί είστε εσείς κι όχι οι τριχωτοί με τα καλσόν. Είστε τόσο "αυθεντικοί" όσο η "μεσογειακή κουζίνα" στο Soho. Άντε πίσω στις τρύπες σας να χαρτηλικωθείτε για να πουλήσετε το βραδάκι επαναστατική μούρη στο Γκάζι και στα "Άνω Εξάρχεια".
avatar
Ανώνυμος/η 27.2.2012 | 18:49
αν και η αισθητικη δεν ειναι το δυνατο σημειο του συγκεκριμενου καρναβαλιου (αραγε σε ποιο καρναβαλι ειναι), πρεπει να παραδεχτουμε οτι αυτο ειναι οτι πιο κοντινο υπαρχει στα αρχαια, παγανιστικα εθιμα που υπηρχαν πριν τον χριστιανισμο. Η φωτο που δειχνει μια (κατα τα αλλα καθως πρεπει) κυρια να πιανει το "πεος" ενος καρναβαλιστη νομιζω οτι αντικατοπτριζει τελεια το νοημα του καρναβαλιου. Τα κομματικα γραφεια και εμενα με χαλασαν, οπως και το οτι εβαλαν τον σκυλο με το ζορι στο καροτσακι του μωρου και το τραβολογουσαν στα πανηγυρια αλλα κατα τα αλλα μην μας πιανει η σεμνοτυφια και ο συντηρητισμος.
avatar
Ανώνυμος/η 27.2.2012 | 18:57
πόσο κομπλεξικοί κάποιοι που τους χάλασε το σκηνικό και οι μεταμφιέσεις!
οι φωτό είναι παλιές (μπράβο στάβερη!) αλλά μακάρι σκηνές τέτοιες να μην χανόντουσαν ποτέ!
οι άντρες ντυμένοι γυναίκες σας χάλασαν;
όταν βλέπετε σεφερλή δεν σας χαλάει, ούτε όταν ψηφίζετε πασόκ χαλιέστε.
δακοπές στο φαληράκι ρόδου και στη μύκονο;
avatar
Ανώνυμος/η 27.2.2012 | 20:23
@ 18:45 Mallon den katalaves ti ennoousa giati koimasai me anoixta ta matia! Egw den eimai o hipster tou Bios kai tou Soho. To mono pou eipa einai oti mou fernei anagouliasis to kaltson! Proswpika to event einai unique kai bravo tous, auto eipa koufiokefalakia!
avatar
Ανώνυμος/η 27.2.2012 | 20:36
27.2.2012 | 14:52 και 27.2.2012 | 18:45 Πες τα ρε!

Φαντάζομαι επίσης, οτι το καρναβάλι στο Μεταξουργείο είναι IN! ενώ με το παραπάνω ρεπορτάζ, στο καρναβάλι του χωριού με το καφενείο πριν 20 χρόνια, άρχισαν να κράζουν : ''Οχιιιιιιιιι, δεν είναι αυτή η Ελλάδα που θέλω και αν θα έπρεπε να είμαστε στην Ευρώπη ή όχι...''

Πάντως μην εξαδινικεύεται τους Ευρωπαίους σε όλα! Επειδή εγω στην Ευρώπη μένω και κάτι παραπάνω βλέπω (δεν το λέω καθόλου υπεροπτικά ωστόσο!)

Το wanna be Ευρωπαίος και να δέχομαι με κλειστά τα μάτια οτιδήποτε Ευρωπαικό είναι κακός σύμβουλος! Η Ελλάδα αν είχε διατηρήσει πολλά απο τα χαρακτηριστικά που έχει αρχίσει να χάνει/ίσως έχει χάσει, θα ήταν πολύ καλύτερη απ' ότι είναι!

avatar
Ανώνυμος/η 27.2.2012 | 22:12
Μερικές από τις φωτογραφίες είναι φανταστικές, μερικές φυσιογνωμίες ωραιότατες - το όμορφο κορίτσι σε γκρο πλαν, ένας ωραίος άντρας με καλτσόν και φουστάκι που ποζάρει δίπλα σε μια ηλικιωμένη γυναίκα, μισό-ξεμασκαρεμένος, μόνο εγώ τους βρίσκω τόσο ωραίους αυτούς τους άντρες στα τελειώματα του καρναβαλιού; Έχει μια ωραία περιγραφή η Καραπάνου στον Υπνοβάτη, από ένα τέτοιο τέλος καρναβαλιού, σε ώρα που πιάνει βροχή.

Σε όσους βρίσκουν το γλέντι της Αποκριάς δείγμα υπανάπτυξης απλώς χαμογελώ συγκαταβατικά. Αντιπαθώ είναι η αλήθεια το καρναβάλι της Πάτρας και του Ρέντη, αυτά τα στημένα υπερθεάματα, αλλά το γλέντι που κάνουν στους φανούς της Κοζάνης (έναν για κάθε γειτονιά), με τον χορό μέχρι πρωίας, τα γαμοτράγουδα, το κατούρημα του φανού το ξημέρωμα, είναι από τα λίγα πραγματικά ωραία, αυθεντικά, απελευθερωτικά γλέντια που έχω ζήσει.

Κανένα πρόβλημα με τα διάφορα που διάβασα εδώ και σε άλλα παρόμοια ποστ: το τυρί, την κατσικίλα, τους γέρους, τις ντόπιες προφορές, τα αστεία που καταλαβαίνουν μόνο οι ντόπιοι (τα inside jokes που λέμε). Κανένα πρόβλημα με τις μυρωδιές τους, με τον ιδρώτα τους καθώς χορεύουν μεθυσμένοι και γκαρίζουν για το μουνί της παπαδιάς. Όχι μόνο κανένα πρόβλημα, μ' αρέσει πολύ. Και μ' αρέσει που αρέσει και σ' εκείνους πολύ, αυθεντικά, οριζόντια σε όλες τις ηλικίες, τα φύλα, τα μορφωτικά επίπεδα: γέρους, νέους, σοβαρές γυναίκες, κορίτσια, ο δικαστικός με τον τυρέμπορα, η αγγλικού, ο ροκάς, η δικηγόρος. Δεν είναι ωραιοποιημένο, είναι ωραίο, είναι πραγματικά ωραίο και από τις λίγες διασκεδάσεις που δεν έχει καπηλευθεί ούτε έχει σχεδιάσει κανένας αποπάνω για κατανάλωση. Όταν πάψουμε να είμαστε κομπλεξικοί με τις παραδόσεις μας, όταν δεχτούμε αυτό που είμαστε και πάψουμε να φαντασιωνόμαστε αυτό που δεν είμαστε, τότε ίσως γίνουμε κάτι που μπορούμε να διαχειριστούμε δημιουργικά.
avatar
Ανώνυμος/η 28.2.2012 | 10:58
Kαλά συγγνώμη απορώ με τη νοημοσύνη ορισμένων..θέλει πολύ μυαλό να καταλάβετε ότι πρόκειται για φωτογραφίες 20ετίας; Τι σχολιάζετε σαν τα πρόβατα όλοι λές και οι φωτογραφίες είναι σημερινές;
purplecrs purplecrs 2.3.2018 | 14:02
'Οπως και να 'χει το έθιμο ακόμα τηρείται!!!
avatar
Ανώνυμος/η 28.2.2012 | 17:18
ειναι του 1992, φαινεται γραμμενο σε μια αφισα
avatar
Ανώνυμος/η 29.2.2012 | 09:02
Ανώνυμε του 22:12

Συμφωνώ απόλυτα με κάθε σου λέξη.

Μια Κοζανίτισσα
avatar
Ανώνυμος/η 29.2.2012 | 12:50
Ανώνυμε του 22:12 η ανάλυσή σου απηχεί τις απόψεις πολλών και προσωπικά με καλύπτει απόλυτα. Κι επίσης μπράβο που δεν έχασες την ψυχραιμία σου και κάθισες κι ανέλυσες όπως έπρεπε στους χαρτζηλικωμένους τίποτες τί είναι τί.

@Attention whore του 20:23, ποιος αναφέρθηκε στην πάρτη σου; Μάθε να διαβάζεις.

Ο Ανώνυμος του 18:45.
avatar
Ανώνυμος/η 29.2.2012 | 13:12

Επαρχιακή αποκριά, αφτιασίδωτη.

Μου θύμισε την ημέρα των νεκρών στο Μεξικό (όπως την έχω δει σε ταινίες...)
avatar
Ανώνυμος/η 29.2.2012 | 15:26
http://www.karnavalos.gr/ Gia kitaxte kai auto !!! Isos etsi na enimerothite kalitera kai na papsete na krazete alogista...
avatar
Ανώνυμος/η 1.3.2012 | 09:18
Εμένα δεν με χαλάνε ούτε οι βαλκανικές παραδόσεις, ούτε η επαρχία, ούτε οι καφενέδες. Ίσα-ίσα τα βρίσκω εξαιρετικά διαφωτιστικά και αποκαλυπτικά του τρόπου με τον οποίο η ελληνική κοινωνία αντιμετωπίζει το σεξ: στην καλύτερη περίπτωση ως χοντροκομμένο καλαμπούρι. Στη χειρότερη ως πρόχειρα έυκαιρο μέσο για φτηνή προσωπική λοιδορία.

Ενδεχομένως μια τέτοια πολιτισμική θεώρηση να θεωρείται "παγανιστική" από τους επαϊόντες. Θα δυσκολευόμουν πάντως να τη χαρακτηρίσω απελευθερωτική...
avatar
Ανώνυμος/η 2.3.2012 | 19:55
'ευρωπαιοι' 'ευρωπαιοι' σας αρεσουνε των τραπεζων τα πεη.... γιατι τοοοοοση αναλυση ρε παιδια ,ειδικα αυτοι που κραζετε?!!!γιατι κραζετε?
τι να πω? τα ειπε ολα ο 27.2.2012 | 18:45 και φανταζομαι οτι πηρατε την απαντηση σας...ναι ρε,ευρωπη,οκ.σε πολιτιστικο επιπεδο,που αυτο σημαινει οτι να κραταμε ολοι τις πολιτιστικες μας παραδοσεις και αντι να κρινουμε των αλλων λαων τις παραδωσεις ,οφειλουμε να μοιραζομαστε τετοια γεγονοτα!!αυτο σημαινει ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ,ομονοια,ομοψυχια..μην κρυβεστε πισω απο το δακτυλο σας,μην κρινετε οποιονδηποτε υποστηριζει την παραδοση του χωριου του,,μην ειστε και καλα,και δηθεν,και ετσι και αλλιως,ξερω γω μωρε,μπλιαχ,ω τι freak,,,,κλπ κλπ....ηρεμηστε
avatar
Ανώνυμος/η 3.3.2012 | 22:56
Εκπληκτικές φωτογραφίες, γεμάτες ελπίδα γι' αυτόν τον τόπο. Νόμιζα ότι τά'χε καταπιεί όλα το μαύρο σκοτάδι της υπερ-πληροφόρησης, η τηλεοπτική αφασία και η ξενομανής ημιμάθεια (που πα να πεί ότι ούτε αυτά που "θαυμάζουν" καταλαβαίνουν - δείγματα στα σχόλια).

Αλλά τελικά τα χώματα μας -ακόμα- παραμένουν μαγικά!
Τι τρομεροί θεοί κατοικούν ακόμη εδώ.
(Θεοί λέω; Ημίθεοι!..)

Β.Σ.
avatar
Ανώνυμος/η 4.3.2012 | 09:20
Ανώνυμε @ 22:12
"Αντιπαθώ είναι η αλήθεια το καρναβάλι της Πάτρας και του Ρέντη, αυτά τα στημένα υπερθεάματα"...έγραψες!

ΟΚ...αλλά, επειδή είμαι Πατρινός...τόσα ξέρεις, τόσα καταλαβαίνεις. Έχεις ρωτήσει ποτέ να μάθεις ΤΙ σημαίνει το Καρναβάλι για τον Πατρινό που χρόνια τώρα συμμετέχει ως απλός καρναβαλιστής και ΔΕΝ έχει κανένα οικονομικό όφελος από το ΟΝΤΩΣ στημένο υπερθέαμα σε ΑΡΚΕΤΕΣ περιπτώσεις? Απ΄ότι φαίνεται ΔΕΝ το έχεις κάνει! Γιατί αν το είχες κάνει δεν θα έγραφες αυτές τις αόριστες, ανόητες και αναθεματίστικες γενικολογίες που δείχνουν την ουσιαστική σου άγνοια! Αυτό έλειπε στην "Ελλαδάρα" μας να μην υπάρχουν πολλοί που προσπαθούν να εκμεταλλευτούν εμπορικά έναν θεσμό που συγκεντρώνει εκατοντάδες χιλιάδες κόσμου. Το αντίθετο θα ήταν περίεργο.

Και για να σε προλάβω...κι εγώ έχω βρεθεί σε ΠΟΛΛΑ "καρναβάλια" ή "λαογραφικές εορτές", όπως λέγονται σε επαρχιακές πόλεις, με ξεχωριστές εκδηλώσεις βασισμένες σε παραδόσεις που δεν βλέπεις αλλού και ΗΤΑΝ ΥΠΕΡΟΧΑ γιατί είχαν αληθινό κέφι και διάθεση για γλέντι μεταξύ όλου του κόσμου. Κάτι που χαρακτηρίζει και τους...χιλιάδες απλούς καρναβαλιστές...της Πάτρας...και του Ρέντη...και...και...
Ελπίζω να κατάλαβες τι θέλω να πω!
avatar
Ανώνυμος/η 4.3.2012 | 09:26
Κι επειδή...όντας Πατρινός...αφιέρωσα ένα ολόκληρο σχόλιο για να απαντήσω σε προηγούμενο σχόλιο...δεν είπα τίποτα για τις υπέροχες φωτογραφίες!

Ακόμη μία...υπέροχη πλευρά της Ελλάδας, που μακάρι να εκφραζόταν με τον ίδιο τρόπο πιο συχνά! Αστικό κέντρο...επαρχία...δεν παίζει ρόλο. Απλά θέλει τρόπο και οι άνθρωποι εκεί έδειχναν να τον έχουν!!!

Μακάρι να δίναμε το...πνευματικό παρόν μας...γιατί περί τέτοιου πρόκειται, αφού θέλει πνεύμα για τέτοια προσπάθεια...συχνότερα!!!
avatar
Ανώνυμος/η 8.3.2012 | 13:27
το καλύτερο είναι το πανό για τον Μητσοτάκη...
avatar modelo 24.1.2013 | 15:23
Προς ολους τους σεμνοτυφους που υπογραφουν τα λεγομενα τους ανωνυμα, να ξερουν αυτοι δεν ειναι οι Ελληνες που θελουμε και δεν εχουν καμια σχεση με αυτο που λεγεται Ελλαδα. Εθιμο αιωνων που οι Αγιαννιωτες φυλακιστηκαν και εξοριστηκαν για την διατηρηση του.Εθιμο στο οποιο γιορταζεται η Γονιμοτητα και η αρχη της Ανοιξης ειναι ντροπιαστηκο, εθιμο στο οποιο σατυριζεται ο κληρος και οι Πολιτικοι που μας οδηγησαν εδω που ειμαστε ειναι ντροπιαστηκο.
Η αληθεια βεβαια ειναι πως εχει χασει λιγο απο την αρχικη του μορφη αλλα λιγη σημασια εχει
Οπως λεμε και εμεις οι περηφανοι Αγιαννιωτες καρναβαλιστες "εμενα μου 'πε η μανα μου για αυτους που δεν ντυθηκαν να παν να.............."
Λυπαμαι αν τα λεγομενα μου προσεβαλαν καποιους αλλα με προσωπικες θυσιες καποιοι αγωνιζονται για την διατηρηση του εθιμου.

ΥΓ: αν ακουσετε και τα τραγουδια που λεμε τοτε ειναι που δεν μας ξεπλενει τιποτα!
ΥΓ2: οι συγκεκριμενες φωτογραφιες ειναι 20ετιας, η πλατεια εχει αλλαξει παρα πολυ χωρις να υπαρχουν πλεον οι κομματικοι αντιπροσωποι, ελπιζω τωρα να νιωσατε καλυτερα Ελληναρες μου.
avatar john 13 24.1.2013 | 17:13
χαιρομαι που υπαρχουν ατομα που απλα ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ !!!!
ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΦΕΤΟΣ ΝΑ ΤΑ ΠΙΟΥΜΕ
avatar modelo 24.1.2013 | 15:43
https://www.facebook.com/home.php?ref=tn_tnmn#!/groups/karnavalos/?fref=ts

Ριξτε και μια ματια αν θελετε σε αυτες τις φωτογραφεις να σας αηδιασουμε ακομη περισσοτερο. Οπως ομως ελεγε και ο μεγιστος Χατζηδακις ΄δεχομαστε οποιοδηποτε χαρακτησισμο αρκει να μας διαφοροποιοει απο εσας"
avatar john 13 24.1.2013 | 17:07
λοιπον παιδακια μιλαμε για 180 χρονια ιστορια το συγκεκριμενο βωμολοχικο καρναβαλι στην αγια αννα,
και σορυ που δεν ειμαστε σαν το καρναβαλι της πατρας,βεβαια ευχομαι να εχετε ερθει ωστε να μας κραζετε για το καφενειο,και το καλσον με τοση σιγουρια οτι εσεισ ειστε απο μεγαλα τζακια και μονο ρακομελα πινετε στο γκαζι ,α ξεχαστηκα ειναι και το οινομελο στη μοδα!!!
avatar Tina Theotoki 18.3.2013 | 13:05
υπέροχος Στάβερης !
avatar CynicGeorge 18.3.2013 | 14:10
Απύθμενη τριτοκοσμικότητα.
avatar likousma 1.3.2014 | 12:57
Μήπως να μασάτε, παρά να μιλάτε; Ότι δηλαδή αυτή η καρναβαλική ενέργεια δείχνει πολίτες δευτέρας κατηγορίας όπως διάβασα κάπου και τριτοκοσμική συμπεριφορά, ενώ η σάχλα της Πάτρας και του Βραζιλιάνικου Ρίου είναι "ιν" και πολιτισμένη;;... Να πηδηχτώ από το παράθυρο δηλαδή;
Μάλλον εσείς δεν έχετε καταλάβει σε ποια Ελλάδα ζείτε.
avatar Dakota 2.3.2014 | 23:49
υπέροχα γκροτέσκες φωτογραφίες. Λυτρωτικά γκοτέσκες.
avatar atman 23.2.2015 | 12:25
οπως το λες, ακριβως το point της αποκριας! Αν δεν ηταν γροτεσκ δεν θα ηταν καρναβαλι
avatar modelo 28.2.2017 | 19:04
έχοντας συμμετασχει στη συγκεκριμένη γιορτή πολλές φορες απο τα παιδικά μου χρόνια και μαλιστα και στην συγκεκριμενη με τις φωτογραφιες πιο πανω θα μου επιτρέψετε πολύ καλοπροαιρερετα να σας πω κάτι, πιο πολυ ως πληροφορία, όχι ως απαντηση. το συγκεκριμενο έθιμο για τους περισσοτερους αγιαννιωτες ειναι κατι περισσοτερο απο μια γιορτη, ειναι η ιδια μας η ιστορια. Οι παπουδες μας το εκαναν οταν ηταν παιδια και τωρα εμεις και μετα τα παιδια μας και οσοι καταφερουν να ζησουν στον τοπο αυτο. οι φωτογραφιες ειναι περιπου 25 ετων και το χωριο σχεδον δεν εχει καμια σχεση με τις εικονες, δυστυχως. δεν καταλαβαινω το λογο για τον οποιο ειστε τοσο αρνητικοι, ενα εθιμο οπως ολα τα αλλα, με κεφι, χορο αντε και βωμολοχιες. οσον αφορα τα κομματα πιο χωριο της επαρχιας την δεκαετια του 80 δεν ειχε την κομματικη του παραταξη. κλεινωντας για να μην κουραζω μπορειτε να ανατρεξετε στο εργο της τραγουδιτριας Δόμνας Σαμιου και τον λαογραφων Αγγελικης Χατζημιχαλη, και Δημητρίου Σεττα για περισσοτερες πληροφοριες.σας ευχαριστω για το χωρο και το χρόνο σας!
Συνεχίζοντας την περιήγηση στο lifo.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies.     Μάθετε περισσότερα.     Αποδοχή