Παρακαλούμε απενεργοποιήστε το Adblocker για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενο και τις υπηρεσίες μας. Δείτε πώς.
Βρήκατε κάποιο λάθος ή παράλειψη;     Επικοινωνήστε μαζί μας  »
ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ ΓΙΑ ΚΙΝΗΤΑ

Έτσι ήταν οι οδικοί σταθμοί του ΕΟΤ τη δεκαετία του '60

ΜΙΑ ΕΠΟΧΗ ΠΟΛΥ ΠΡΙΝ ΤΟΥΣ ΣΗΜΕΡΙΝΟΥΣ ΣΕΑ.

Οδικός σταθμός Αχελώου (δεκ. '60)
Οδικός σταθμός Αχελώου (δεκ. '60)

Οι οδικοί σταθμοί του ΕΟΤ είχαν σκοπό την εξυπηρέτηση των ταξιδιωτών, μια εποχή πολύ πριν τους ΣΕΑ. Είχαν πρατήριο βενζίνης, εστιατόρια, καφέ κλπ και ελάχιστα δωμάτια σε περίπτωση που κάποιος χρειαζόταν να διανυκτερεύσει. Οι κοινόχρηστοι χώροι τους ήταν δυσανάλογα μεγάλοι για να υπάρχει μελλοντικά η δυνατότητα προσθήκης δωματίων και μετατροπής σε Μοτέλ "Ξενία".


Ο συγκεκριμένος βρίσκεται δίπλα στη γέφυρα του Αχελώου, αμέσως έξω από το χωριό Στράτος. Μελετήθηκε το 1957 από την Τεχνική Υπηρεσία του ΕΟΤ στη γενικότερη αισθητική των "Ξενία" και κατασκευάστηκε από τον εργολήπτη Δ. Χωραφιάδη το 1960.

 

Και μια γενικότερη άποψη με τη γέφυρα του Αχελώου στο φόντο.
Και μια γενικότερη άποψη με τη γέφυρα του Αχελώου στο φόντο.


Μετά τη διακοπή λειτουργίας από τον ΕΟΤ είχε μετατραπεί σε καφέ-μπαρ "Diva" (το όνομα κάτι υπονοεί για την πραγματική χρήση του) και το 2012 παραχωρήθηκε στο Δήμο Αγρινίου.

— Σταυρ. Μπαλ. 

 

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Όταν η Λεωφόρος Αλεξάνδρας ήταν ένας στενός δρόμος με νεόδμητα
Εκείνη την εποχή εξυπηρετούσε 30.000 αυτοκίνητα ημερησίως
Όταν η Βουκουρεστίου ήταν ακόμη ασφαλτοστρωμένος δρόμος και η Πανεπιστημίου διπλής κατευθύνσεως
Στο τέλος της δεκαετίας του '50

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

H 81χρονη windsurfer από την Κεφαλονιά που σκίζει το Ιόνιο με την σανίδα και το πανί της
Μια γυναίκα-παράδειγμα ζωντάνιας και αισιοδοξίας που μας δείχνει ότι τα πάντα είναι δυνατά φτάνει να έχουμε πάθος γι αυτό που κάνουμε
Πνιγμοί στις ελληνικές θάλασσες: Μια τραγωδία που δεν λέει να σταματήσει
Τα περιστατικά, οι αιτίες και οι συμβουλές του υπουργείου Υγείας για ασφαλές κολύμπι
Αθήνα: Η πόλη του θορύβου
Ο θόρυβος από τη δυνατή μουσική των νυχτερινών μαγαζιών και την κίνηση στους δρόμους αποτελεί μία από τις κύριες πηγές ηχορύπανσης στο κέντρο της Αθήνας. Πόσο κακό μπορεί να προκαλέσει τελικά στην υγεία των Αθηναίων;
Η μέρα που εγκαινιάστηκε η Εξέδρα Μουσικής στην πλατεία Μιαούλη της Ερμούπολης
Η κατασκευή της εξέδρας έγινε με τέτοιο τρόπο που από μόνη της λειτουργεί ως ηχείο.
Γαλάζιες σημαίες: Είναι αυτές όντως οι καλύτερες παραλίες της Ελλάδας;
Eίναι κατάλληλες ή ακατάλληλες οι παραλίες που έχουν λάβει «Γαλάζιες Σημαίες» και ποιες είναι οι μετρήσεις τις οποίες θα πρέπει να εμπιστεύονται οι πολίτες;
Καραβάνι με καμήλες στην Άμφισσα γύρω στο 1920
Mια συνηθισμένη εικόνα στην ελληνική ενδοχώρα του 19ου αιώνα.
Φόβος, παράνοια και «επικοινωνιακή διαχείριση» του Τσερνόμπιλ στην Ελλάδα του 1986
Στη Σχολή Ραψίματος και Κεντήματος Singer στο Μαραθώνα το 1927
Οι περισσότερες γυναίκες φορούσαν ακόμα παραδοσιακές ενδυμασίες
Πάνος Καζάκος: «Ο ΣΥΡΙΖΑ αμφισβήτησε τους καταστατικούς μύθους της χώρας»
Με μεγάλη εμπειρία σε ποικίλες θέσεις, σημαντικό έργο και παρεμβάσεις, ο ομότιμος καθηγητής του Καποδιστριακού Πάνος Καζάκος είναι ο κατάλληλος άνθρωπος, ως οικονομολόγος, για να μας εξηγήσει τι πήγε λάθος στα χρόνια της κρίσης, πού βρισκόμαστε και τι προμηνύει το μέλλον.
Η «Νεράιδα» στην αποβάθρα της Ντάπιας
Το διάσημο πλοίο που έχει πρωταγωνιστήσει σε πλήθος ελληνικών ταινιών αλλά και στην ταινία «Το Παιδί και το Δελφίνι».
Θα καταστρέψουν οι ανεμογεννήτριες τα Άγραφα;
Αυτό το ερώτημα θέσαμε στον Παναγιώτη Γιαννόπουλο, επιστήμονα, φυσιολάτρη, δεινό ορειβάτη και μέλος της Πρωτοβουλίας Κατοίκων Αθήνας για τη Σωτηρία των Αγράφων και του Δικτύου Φορέων και Πολιτών για την Προστασία των Αγράφων
Η ιστορία του «Μοσχάνθη», ενός από τα πιο γνωστά μεταπολεμικά πλοία στις γραμμές των Κυκλάδων
Ναυπηγήθηκε το 1913 στη Σκωτία ως θαλαμηγός
Αρχαία Κόρινθος
Κι ένα επίμετρο από την Βασιλική Πλιάτσικα: Η υπερώριμη ποιότητα της Αρχαίας Κορίνθου
Η Σκιάθος υποδέχεται τον Αγγλικό Στόλο το 1926
Φιλόξενοι αλλά ανορθόγραφοι...
Κώστας Πελετίδης: «Ποτέ οι κοινωνίες δεν προχώρησαν με τους "προσκυνημένους"»
Ο δήμαρχος Πατρέων, γνωστός και ως «κόκκινος» δήμαρχος, μιλά στη LiFO μετά τον εκλογικό του θρίαμβο.
Συνεχίζοντας την περιήγηση στο lifo.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies.     Μάθετε περισσότερα.     Αποδοχή