Απεργία την Πρωτομαγιά

Διαφήμιση για πώληση κόκας μέσω ίνσταγκραμ στο κέντρο της Αθήνας;

Διαφήμιση για πώληση κόκας μέσω ίνσταγκραμ στο κέντρο της Αθήνας; Facebook Twitter
Γωνία Σταδίου και Καραγεώργη Σερβίας, χθες... Φωτ.: LIFO
1

Στη γωνία Σταδίου και Καραγεώργη Σερβίας υπάρχει πάνω σε μια κολώνα κολλημένη με σελοτέιπ αυτή η αφίσα. Στην αρχή κολλάς. Τρίβεις τα μάτια. Λες, τι είναι αυτό τώρα; Διαφήμιση για πώληση ναρκωτικών στο κέντρο της πόλης; Πωλούνται σήμερα τα ναρκωτικά με τέτοια ευκολία και χωρίς κάποια τιμωρία; Ή πρόκειται απλώς για ένα τρολ; Μετά χαμογελάς, χαλαρώνεις και αναρωτιέσαι ποιος να είναι άραγε αυτός που σκαρφίστηκε αυτόν τον τρόπο για να σου τραβήξει το βλέμμα. Και κυρίως: «τι θέλει να πει ο ποιητής»;

Ο λογαριασμός Coucou_bebe75000 στο Instagram o οποίος αναγράφεται πάνω στο αφισάκι- που δεν είναι τίποτ' άλλο παρά μια ασπρόμαυρη φωτοτυπία- κρύβει την πιο αλλοπρόσαλλη συλλογή με ρούχα που έχεις δει ποτέ. Κάτι μεταξύ Vivienne Westwood του πεζοδρομίου, trap art ενώ έχει και στοιχεία από punk.

Κάνοντας μια γρήγορη περιήγηση στο προφίλ κανείς πέφτει πάνω στον «βασιλιά του troll punk», τον Kanoush, ένα αλάνι απ' το Παρίσι που έχει αναρχικές αναφορές. Η όλη ιδέα πίσω από τις αλλοπρόσαλλες συλλογές του coucou_bebe75000 κρύβει τις περιπέτειες του του εν λόγω street artist ο οποίος μέχρι και πρότινος ήταν πορτοφολάς και μικροαπατεώνας που ζούσε στο υπόκοσμο του Παρισιού.

Μεγάλο μέρος της συλλογής του αποτελείται από εντελώς DIY και ανακυκλώσιμα κομμάτια ενώ μαζί με αυτά διαθέτει και μια συλλογή ρούχων και αξεσουάρ με στάμπες αποκλειστικά αφιερωμένων στην καλλιτεχνική-παράνομη ατμόσφαιρα του σχεδιαστή.

Τα αφισάκια του @coucou_bebe75018 στην αρχή βρέθηκαν τοιχοκολλημένα σε μια κεντρική οδική αρτηρία στην Chinatown της Γαλλίας και συγκεκριμένα στο 18ο διαμέρισμα, εκεί όπου δηλαδή βρίσκεται η ιστορική Πλατεία της Δημοκρατίας. Εκ πρώτης όψεως, τα έργα του προκάλεσαν εντύπωση και προβληματισμό στους περαστικούς, γιατί είναι πράγματι περίεργο, όταν κάποιος βλέπει στο δρόμο αφίσες που δείχνουν ναρκωτικά, κλεμμένα αυτοκίνητα ή ακόμη και ψεύτικα εισιτήρια από συναυλίες.

Παρά την πρώτη έκπληξη που προκαλούν οι αφίσες του καλλιτέχνη είναι σημαντικό να αναφερθεί ότι, κατά δήλωση του Kanoush, ένα μέρος των χρημάτων από τις πωλήσεις των ρούχων του δίδεται σε μια ένωση που μάχεται για την πρόληψη κατά των ναρκωτικών. Ο ίδιος μάλιστα φαίνεται να είναι ιδιαίτερα ευαισθητοποιημένος πάνω σε αυτό το θέμα γιατί, όπως λέει και ο ίδιος «τα ναρκωτικά είναι παντού και έχουν σκοτώσει πολλούς ανθρώπους».  

Διαφήμιση για πώληση κόκας μέσω ίνσταγκραμ στο κέντρο της Αθήνας; Facebook Twitter
Διαφήμιση για πώληση κόκας μέσω ίνσταγκραμ στο κέντρο της Αθήνας; Facebook Twitter
View this post on Instagram

Bibliothèque nationale de France, département estampes et photographies.

A post shared by coucou_bebe75018 (@coucou_bebe75000) on

Διαφήμιση για πώληση κόκας μέσω ίνσταγκραμ στο κέντρο της Αθήνας; Facebook Twitter
View this post on Instagram

Japanese Metal Banana

A post shared by coucou_bebe75018 (@coucou_bebe75000) on

Διαφήμιση για πώληση κόκας μέσω ίνσταγκραμ στο κέντρο της Αθήνας; Facebook Twitter
View this post on Instagram

A post shared by coucou_bebe75018 (@coucou_bebe75000) on

Διαφήμιση για πώληση κόκας μέσω ίνσταγκραμ στο κέντρο της Αθήνας; Facebook Twitter
View this post on Instagram

A post shared by coucou_bebe75018 (@coucou_bebe75000) on

Διαφήμιση για πώληση κόκας μέσω ίνσταγκραμ στο κέντρο της Αθήνας; Facebook Twitter
View this post on Instagram

A post shared by coucou_bebe75018 (@coucou_bebe75000) on

View this post on Instagram

A post shared by coucou_bebe75018 (@coucou_bebe75000) on

View this post on Instagram

voeux lourd underground

A post shared by coucou_bebe75018 (@coucou_bebe75000) on

Μόδα & Στυλ
1

Απεργία την Πρωτομαγιά

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Roberto Cavalli (1940-2024): Ο σχεδιαστής που ταύτισε την υπερβολή με την επιτυχία

Μόδα & Στυλ / Roberto Cavalli (1940-2024): Ο σχεδιαστής που ταύτισε την υπερβολή με την επιτυχία

Πλασαρίστηκε σαν ροκ σταρ και αγάπησε όσοι λίγοι designers τις γυναίκες. Ο Ιταλός δημιουργός έφυγε από τη ζωή στα 83 του, αφήνοντας πίσω του ένα εξεζητημένο σύννεφο από aninal prints, σέξι εμπριμέ και ένα «εγχειρίδιο» για το πώς ένας σχεδιαστής μπορεί να είναι πιο αναγνωρίσιμος από τη μόδα που παράγει.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Μνους: Ένα ανεξάρτητο αθηναϊκό brand επαναλανσάρει τη σωβρακοφανέλα

Μόδα & Στυλ / Μνους: Ένα ανεξάρτητο αθηναϊκό brand επαναλανσάρει τη σωβρακοφανέλα

Λαμβάνοντας υπόψη τους τη μοναδικότητα του κάθε σωματότυπου και επηρεασμένες από την προσωπική τους ανάγκη για άνεση, δύο νέες γυναίκες δημιουργούν ποιοτικά εσώρουχα που δεν προορίζονται μόνο για να κρύβονται κάτω από τα ρούχα.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Μισέλ Λαμί: Ένα ατόφια εκκεντρικό πρόσωπο της μόδας και της τέχνης

Μόδα & Στυλ / Μισέλ Λαμί: Ένα ατόφια εκκεντρικό πρόσωπο της μόδας και της τέχνης

Επιχειρηματίας, οραματίστρια, style icon, αρχηγός συγκροτήματος, επιμελήτρια εκθέσεων. Μια γυναίκα ασταμάτητη στα 80 της χρόνια που ο τίτλος της «μούσας του Ρικ Όουενς» την αδικεί.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ριάνα Κούνου

Οι Αθηναίοι / Ριάννα Κούνου: «Τους βλέπεις όλους να φοράνε μαύρα γιατί φοβούνται να ξεχωρίσουν»

Η σχεδιάστρια πίσω από το πολυτελές και ανερχόμενο brand Rianna+Nina, που έμαθε κάποτε στην Αθήνα τι πάει να πει «designer vintage», έχει μια περιπετειώδη ζωή να αφηγηθεί. Και όσο της αρέσει να είναι ανώνυμη στο Βερολίνο όπου ζει, τόσο απολαμβάνει το να κάθεται στην Ηροδότου στο Κολωνάκι και να τους χαιρετάει όλους.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
O ροζ πλανήτης των Karavan στη Σκούφου μεγάλωσε

Μόδα & Στυλ / O ροζ πλανήτης των Karavan στη Σκούφου μεγάλωσε

Το φυσικό κατάστημα του πιο πετυχημένου αθηναϊκού brand με ρούχα επεκτάθηκε, έχει συγκεντρώσει μέσα του όλες εκείνες τις αναφορές που το έφεραν μέχρι το σήμερα, ενώ θα είναι και το μοναδικό μέρος όπου θα μπορούμε να δοκιμάζουμε και να ψωνίζουμε όσα bold κομμάτια έχουν να μας προτείνουν. Karavan girls, έχουμε μπροστά μας ένα καλοκαίρι όλο χρώμα και patterns.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Ο Pierpaolo Piccioli δεν μένει πια στον Valentino

Μόδα & Στυλ / Ο Pierpaolo Piccioli δεν μένει πια στον Valentino

Με μια παρακαταθήκη που μοιάζει με κινηματογραφικό ρομάντζο, τυλιγμένη σε απρόσμενες παλέτες, τρεμάμενα μποά και πληθωρικούς όγκους, ο επί 25 χρόνια καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου Valentino αποχώρησε από τη θέση του, μιλώντας για όνειρα υφασμένα με αγάπη.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Τι πήγε λάθος με τις ενδυμασίες της Μαίρης Κατράντζου; Όλα.

Μόδα & Στυλ / Τι πήγε λάθος με τις ενδυμασίες της Μαίρης Κατράντζου; Όλα.

Aυτές οι ενδυμασίες, που δεν είναι στολές ούτε κοστούμια θεάτρου, ήταν διακριτικές και «έκαναν τη δουλειά», υπηρετούσαν μια τελετή που συμβαίνει κάθε τέσσερα χρόνια για μία ώρα και τέλος, την ξεχνάμε. Δεν είχαν απασχολήσει κανέναν μας, μέχρι τώρα τουλάχιστον.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ

σχόλια

1 σχόλια