Οι Viktor & Rolf παρουσίασαν την πιο «viral» συλλογή υψηλής ραπτικής στο Παρίσι

Οι Viktor & Rolf παρουσίασαν την πιο «viral» συλλογή υψηλής ραπτικής στο Παρίσι Facebook Twitter
0

Κάθε σχεδιαστής φιλοδοξεί να κάνει statement με την τελευταία συλλογή του με τους Viktor & Rolf να το πηγαίνουν ένα βήμα παραπέρα, δημιουργώντας φορέματα με statements πάνω τους.

Παρουσιάζοντας την haute couture συλλογή άνοιξη/καλοκαίρι 2019, ο ολλανδικός οίκος μόδας όχι μόνο έκλεψε τις εντυπώσεις στην Εβδομάδα Μόδας του Παρισιού και όσους βρέθηκαν εκεί, αλλά δημιούργησε επίσης τεράστιο buzz στα social media, με τους χρήστες να αναπαράγουν μαζικά τις φωτογραφίες με τα μηνύματα.

Τα φωτεινά avant-garde φορέματα σε αποχρώσεις παστέλ και neon ήταν φτιαγμένα από άφθονο τούλι, με έντονα βολάν και πολλά φρου φρου, ενώ καθένα τους είχε αποτυπωμένο κάποιο μήνυμα. Ανάμεσα στις φράσεις ήταν τα «NO», «Sorry I'm late. I didn't want to come» και «Give a damn», και σε αυτές που συζητήθηκαν πολύ τα «I'm not shy I just don't like you» σε ένα λευκό φόρεμα ή το «Leave me alone» σε ένα πολύχρωμο.

Οι Viktor & Rolf παρουσίασαν την πιο «viral» συλλογή υψηλής ραπτικής στο Παρίσι Facebook Twitter
Getty Images/ Ideal Image
Οι Viktor & Rolf παρουσίασαν την πιο «viral» συλλογή υψηλής ραπτικής στο Παρίσι Facebook Twitter
Getty Images/ Ideal Image
Οι Viktor & Rolf παρουσίασαν την πιο «viral» συλλογή υψηλής ραπτικής στο Παρίσι Facebook Twitter
Getty Images/ Ideal Image
Οι Viktor & Rolf παρουσίασαν την πιο «viral» συλλογή υψηλής ραπτικής στο Παρίσι Facebook Twitter
Getty Images/ Ideal Image

Οι φωτογραφίες από τα outfits έγιναν πολύ γρήγορα viral σε Twitter και Instagram με γυναίκες από όλο τον κόσμο να σχολιάζουν πως τις λάτρεψαν. Και ενώ πολλοί ρωτούσαν αν μπορούν να αγοράσουν τα φορέματα που μοιάζουν να έχουν διαβάσει το μυαλό τους, κάποιοι πρότειναν οι εικόνες να αντικαταστήσουν memes και gifs.

Οι Viktor & Rolf παρουσίασαν την πιο «viral» συλλογή υψηλής ραπτικής στο Παρίσι Facebook Twitter
Getty Images/ Ideal Image
Οι Viktor & Rolf παρουσίασαν την πιο «viral» συλλογή υψηλής ραπτικής στο Παρίσι Facebook Twitter
Getty Images/ Ideal Image
Οι Viktor & Rolf παρουσίασαν την πιο «viral» συλλογή υψηλής ραπτικής στο Παρίσι Facebook Twitter
Getty Images/ Ideal Image
Οι Viktor & Rolf παρουσίασαν την πιο «viral» συλλογή υψηλής ραπτικής στο Παρίσι Facebook Twitter

Ο συγκεκριμένος οίκος μόδας έχει παρελθόν στα statements. Τον Αύγουστο του 2018 γιόρτασε την 25η επέτειο επαναδημιουργώντας μερικά από τα πιο διάσημα σύνολά του μέσα στα χρόνια και χρησιμοποίησαν περισσότερα από μισό εκατομμύριο κρύσταλλα Swarovski για την haute couture κολεξιόν φθινόπωρο/χειμώνας.

Μόδα & Στυλ
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Rachel Scott: Η ωμή ενέργεια των Τροπικών στη Νέα Υόρκη

Μόδα & Στυλ / Rachel Scott: Η ωμή ενέργεια των Τροπικών στη Νέα Υόρκη

Η πολυβραβευμένη σχεδιάστρια του cult brand Diotima μόλις ανέλαβε τα καλλιτεχνικά ηνία στους Proenza Schouler, φέρνοντας ανάγλυφες υφές, χειροποίητες λεπτομέρειες και ένα διάχυτο sexiness, και παράλληλα μια ιδέα για το τι περιμένουμε από τη μόδα σήμερα.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Collection D: H νέα συλλογή της Phoebe Philo προοιωνίζεται τη μεγάλη επιστροφή της Couture στη μόδα

Μόδα & Στυλ / Phoebe Philo: H ιέρεια της ήσυχης πολυτέλειας ανεβάζει την ένταση

​Με γλυπτικά τζάκετ, φραμπαλάδες και παντελόνια που σέρνονται, η σχεδιάστρια που ξέρει πώς να δίνει στις γυναίκες κάτι κομψό και συνάμα στραπατσαρισμένο ξαναδείχνει τον παλιό της ατρόμητο ’90s εαυτό και ανοίγει τον δρόμο για τη μεγάλη επιστροφή της couture στη μόδα.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Giorgio Armani: «Η κομψότητα δεν είναι για να σε προσέχουν αλλά για να σε θυμούνται»

Απώλειες / Giorgio Armani: «Η κομψότητα δεν είναι για να σε προσέχουν αλλά για να σε θυμούνται»

Ένας αληθινός τιτάνας της μόδας έφυγε στα 91 του χρόνια, παραδίδοντας στην ιστορία της μόδας ένα συγκλονιστικό αρχείο ένδυσης του 20ού αιώνα και μια multi-billion αυτοκρατορία που πρεσβεύει την ήσυχη κομψότητα σε κάθε πτυχή του τρόπου ζωής.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Είναι καλή στιγμή για ένα κραγιόν να κοστίζει 160 δολάρια; Η Louis Vuitton έτσι νομίζει.

Μόδα & Στυλ / Είναι καλή στιγμή για ένα κραγιόν να κοστίζει 160 δολάρια; Η Louis Vuitton έτσι νομίζει

Το λανσάρισμα της πρώτης συλλογής μακιγιάζ του οίκου μόδας πυροδότησε μια ζωηρή συζήτηση για τις τιμές των εταιρειών και τα όριά τους. Θα μεταφραστεί αυτός ο θόρυβος σε πωλήσεις; Μήπως το μεγαλύτερο brand πολυτελείας έκανε λανθασμένους υπολογισμούς;  
THE LIFO TEAM
Yves Saint Laurent: «Το Μαρακές άνοιξε τα μάτια μου στο χρώμα»

Μόδα & Στυλ / Yves Saint Laurent: «Το Μαρακές άνοιξε τα μάτια μου στο χρώμα»

Σήμερα, στα γενέθλιά του, θυμόμαστε τον μελαγχολικό βασιλιά της γαλλικής couture μέσα από τη διαδρομή του στο Μαρόκο, που δεν υπήρξε απλώς ένας τόπος ελευθερίας αλλά και η μούσα του στη ζωή και στη δουλειά.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Ελληνικό design: Υπάρχει και αυτή είναι η ιστορία του

Μόδα & Στυλ / Η ιδέα της Ελλάδας στη μόδα: ένα στοίχημα που επιτέλους αποδίδει

Πώς μια χούφτα brands και fashion insiders πήραν την απόφαση να χτίσουν πάνω στα αχαρτογράφητα νερά της «ελληνικότητας» και να μιλήσουν με όρους σύγχρονου design και marketing γι’ αυτό που θα μπορούσε να είναι το ελληνικό προϊόν στη διεθνή μόδα.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Παρίσι, ανδρικές συλλογές, Άνοιξη/Καλοκαίρι 2026: Σορτς και see through 

Μόδα & Στυλ / Πιτζάμες, διαφάνειες, κοντά σορτς: Το Παρίσι δείχνει τον δρόμο για τον άνδρα του 2026

Πέντε σχεδιαστές με διαφορετική ματιά για τον νέο άντρα σχεδίασαν τη φιγούρα του για το ερχόμενο καλοκαίρι με παστέλ αλλά και έντονους τόνους, με τολμηρές duffle bags και μια διάχυτη θηλυκότητα.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ