Ενώ αποσύρεται το «Όσα παίρνει ο άνεμος», σαρώνει στον πλανήτη ένα ανεκδιήγητο σοφτ πορνό του Netflix

Ενώ αποσύρεται το «Όσα παίρνει ο άνεμος», σαρώνει στον πλανήτη ένα ανεκδιήγητο σοφτ πορνό του Netflix Facebook Twitter
Από τις πρώτες σκηνές ακόμα τίθεται ο τόνος του έργου, όταν ο Μάσιμο τη βλέπει για πρώτη φορά από μακριά με τα κιάλια.
0



ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΩΡΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ μέγα ζήτημα παγκοσμίως η απόφαση της πλατφόρμας HBO Max να αποσύρει το «Όσα παίρνει ο άνεμος», για να το επαναφέρει με ειδική προειδοποίηση όπου θα εξηγεί στο ανήλικο (κάθε ηλικίας) κοινό το «ρατσιστικό» ιστορικό πλαίσιο της κλασικής ταινίας, σαρώνει ανά τον πλανήτη ένα κάκιστο σοφτ πορνό που εκτός του ότι κάνει τις «50 αποχρώσεις του γκρι» να μοιάζουν με Ταρκόφσκι, εμφανίζεται να καθαγιάζει ερωτικώς τον βιασμό, την απαγωγή, την (κωμικοτραγική) ματσίλα και το σύνδρομο της Στοκχόλμης, μαζί με διάφορα BDSM βίτσια.

Πρόκειται για την πολωνική (με αισθητική χλιδάτης τουρκικής σαπουνόπερας) ταινία «365 μέρες» ("365 Dni"), η οποία αυτήν τη στιγμή είναι #1 σε όλα τα Netflix του πλανήτη (και στην Ελλάδα και στις ΗΠΑ και παντού) και πάει να σπάσει κάθε ρεκόρ τηλεθέασης στην πλατφόρμα, παρότι έχει συμπληρώσει μόλις τρεις μέρες προβολής.

Συγχρόνως, εξαιτίας των τολμηρών σεξουαλικών σκηνών και ειδικά μίας συγκεκριμένης που αγγίζει το hardcore και έχει κάνει πολλούς θεατές να πιστέψουν ότι συνέβη πραγματικά, η ταινία έχει προκαλέσει χαμό στα social media, ενώ στο εφηβικό / νεανικό TikTok το hashtag #365Days (και το σχετικό video) έχει ήδη φτάσει τα 150 εκατομμύρια views.

Ενώ αποσύρεται το «Όσα παίρνει ο άνεμος», σαρώνει στον πλανήτη ένα ανεκδιήγητο σοφτ πορνό του Netflix Facebook Twitter
Οι πρωταγωνιστές της ταινίας, Άννα Μαρία Σιέκλουκα (Λάουρα) και Μικέλε Μορόνε (Μάσιμο).

Είναι προφανές ότι η καραντίνα και το lockdown έχουν αφήσει πολλά κουσούρια στον κόσμο και σίγουρα κάποιες διαταραχές στη λίμπιντο. Δεν βλάπτει επίσης την απίστευτη επιτυχία της ταινίας το ότι διαδραματίζεται σε κοσμοπολίτικα σκηνικά διακοπών, σαν αυτά που ονειρεύεται ο μέσος άνθρωπος, αλλά φέτος ειδικά είναι εξαιρετικά αμφίβολο αν θα του κάτσουν.

Η κεντρική πλοκή του πολύκροτου ήδη ερωτικού αυτού «δράματος» έχει ως εξής:

Η Λάουρα είναι στέλεχος σε ένα πολυτελές ξενοδοχείο της Βαρσοβίας. Η καριέρα της είναι επιτυχημένη, λείπει όμως το ρημάδι το πάθος από την προσωπική της ζωή και κυρίως από τη σχέση της με τον ξενέρωτο σύντροφό της. Ένα ταξίδι στη Σικελία μοιάζει ιδανικό καύσιμο για να αναθερμάνουν τον δεσμό τους. Έλα που όμως εκεί θα βρεθεί μπροστά της ο Μάσιμο, ο νεαρός γόνος ενός αρχιμαφιόζου που δολοφονήθηκε πρόσφατα.

Ο Μάσιμο αποφασίζει ότι αυτή είναι και καμία άλλη, τη θέλει σαν τρελός, οπότε, όπως είναι φυσικό, την απάγει, την κρατά όμηρο και της δίνει διορία 365 μέρες για να τον ερωτευτεί. Στο μεταξύ μπορούν να κάνουν πολύ σεξ –που, έτσι κι αλλιώς, όπως βλέπουμε και πριν από τη γνωριμία, το γουστάρουν πολύ και οι δύο– και αν μετά το τέλος της προθεσμίας, εκείνη εξακολουθεί να προτιμά την ελευθερία της, τι να κάνουμε, ατυχία, μπορεί να φύγει. Ας πάει πίσω στη μίζερη ζωή της στην Πολωνία, να δούμε τι θα καταλάβει.

Ενώ αποσύρεται το «Όσα παίρνει ο άνεμος», σαρώνει στον πλανήτη ένα ανεκδιήγητο σοφτ πορνό του Netflix Facebook Twitter
Ούτε οι κάποιες ανατροπές στο τελευταίο ημίωρο της ταινίας μπορούν να αλλάξουν την αίσθηση απόλυτης ματαιότητας και χαμένου χρόνου.

Από τις πρώτες σκηνές ακόμα τίθεται ο τόνος του έργου, όταν ο Μάσιμο τη βλέπει για πρώτη φορά από μακριά με τα κιάλια. Ο πατέρας του (ζει ακόμα τότε) τον ρωτά τι κοιτάζει και ζητά τα κιάλια να δει κι αυτός. «Πρόσεχε γιε μου», του λέει κατόπιν στοργικά. «Οι όμορφες γυναίκες είναι παράδεισος για τα μάτια, κόλαση όμως για την ψυχή». «Και καθαρτήριο για το πορτοφόλι», συμπληρώνει με συγκατάβαση ο Μάσιμο. Στα ιταλικά όλα αυτά. Ακολούθως, οι περισσότεροι διάλογοι είναι στα αγγλικά, με προφορές τόσο κωμικές που ακούγεται σαν ντουμπλαρισμένη η ταινία, αλλά δεν είναι.

Όσο για τις περιβόητες σκηνές άγριου σεξ που έχουν προκαλέσει τέτοιο χαμό, τι να πει κανείς... Τόσες πλατφόρμες πορνογραφίας υπάρχουν, είναι ανάγκη να ανεχτεί κάποιος τέτοια πατάτα μόνο για λίγη βιντεοκλιπάτη τσόντα; Υποθέτει κανείς ότι οι πιτσιρικάδες μπαίνουν και ξαναμπαίνουν στο Netflix για να ξαναδούν τις επίμαχες σκηνές και να τις συζητήσουν με την παρέα τους. Οι ενήλικες όμως τι δικαιολογία έχουν;

Ούτε οι κάποιες ανατροπές στο τελευταίο ημίωρο της ταινίας μπορούν να αλλάξουν την αίσθηση απόλυτης ματαιότητας και χαμένου χρόνου.

Εντάξει, υποθέτω ότι πολλοί (ίσως και οι περισσότεροι, ανάμεσά τους κι εγώ, προφανώς) έσπευσαν να το δουν για να διαπιστώσουν προς τι η όλη φασαρία και αν όντως έσκασε τσόντα «πολυτελείας» στο Netflix με «αληθινές πεολειχίες», όπως έντονα διαδίδεται.

Οθόνες
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Terence Stamp (1938-2025): Ο μάγκας του Λονδίνου που θα γινόταν Τζέιμς Μποντ

Οθόνες / Terence Stamp (1938-2025): Ο μάγκας του Λονδίνου που θα γινόταν Τζέιμς Μποντ

«Το άτακτο αγόρι του βρετανικού σινεμά βρήκε τον δρόμο του σε ώριμες επιλογές, είτε παίζοντας κάποιον αδυσώπητο κακό είτε αφήνοντας τα λακωνικά του διακριτικά σαν στάμπα, όνομα και πράγμα, σε σύντομες εμφανίσεις – εννοείται πως έχει υποδυθεί και τον διάβολο!»
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
The Karate Kid: Πώς η «ταινιούλα που δεν θα έβλεπε κανείς» εξελίχθηκε σε παγκόσμιο φαινόμενο

Οθόνες / The Karate Kid: Πώς η «ταινιούλα που δεν θα έβλεπε κανείς» εξελίχθηκε σε παγκόσμιο φαινόμενο

Η ταινία σημάδεψε μια γενιά εφήβων που φαντασιώνονταν ότι θα αντιστεκόντουσαν ηρωικά στους νταήδες που τους κακοποιούσαν καθημερινά. Και τώρα, ο μύθος επιστρέφει για έκτη φορά στην οθόνη, με πρωταγωνιστές τον Τζάκι Τσαν και τον Ραλφ Μάτσιο
THE LIFO TEAM
Ο άνθρωπος που έφερε την μαύρη μουσική κουλτούρα στο σαλόνι εκατομμυρίων σπιτιών

Daily / Ο άνθρωπος που έφερε τη μαύρη μουσική κουλτούρα στο σαλόνι εκατομμυρίων σπιτιών

Το ντοκιμαντέρ «Sunday Best: The untold story of Ed Sullivan» αναδεικνύει τη συμβολή του Εντ Σάλιβαν και της δημοφιλέστατης τηλεοπτικής εκπομπής του στην ανάδειξη τεράστιων μορφών της μαύρης μουσικής, από τη Nίνα Σιμόν και τον Τζέιμς Μπράουν μέχρι την Tίνα Τέρνερ και τον Στίβι Γουόντερ.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Έντουαρντ Νόρτον: Γεννημένος σε λάθος εποχή

Οθόνες / Έντουαρντ Νόρτον: Γεννημένος σε λάθος εποχή

Με αφορμή τα σημερινά του γενέθλια, ανατρέχουμε στην καριέρα ενός ηθοποιού με την ερμηνευτική στόφα των μεγάλων ονομάτων του New Hollywood, μα καταδικασμένου να εργάζεται σε καιρούς που η κινηματογραφική βιομηχανία δεν ξέρει τι να κάνει μαζί του.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Ana Kokkinos: «Αν ήμουν ένας στρέιτ, Άγγλος άντρας, η ζωή θα ήταν ευκολότερη»

Οθόνες / Ana Kokkinos: «Αν ήμουν ένας στρέιτ, Άγγλος άντρας, η ζωή θα ήταν ευκολότερη»

Η ελληνικής καταγωγής Αυστραλή σκηνοθέτιδα πίσω από το «Ten Pound Poms» μιλά στη LiFO για τη στάση των Αυστραλών απέναντι στους μετανάστες, την ταινία της που εξόργισε την ομογένεια, και το πώς είναι να νιώθεις παρείσακτος ακόμη κι όταν το έργο σου έχει δει πολύς κόσμος.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Μιχάλης Ρέππας: «Θέλω να διασκεδάζω. Πέρασα τα 65 και έχει αρχίσει να μη με νοιάζει»

Οι Αθηναίοι / Μιχάλης Ρέππας: «Θέλω να διασκεδάζω. Πέρασα τα 65 και έχει αρχίσει να μη με νοιάζει»

«Τρεις Χάριτες», «Βίρα τις Άγκυρες», «Δις εξαμαρτείν», «Safe Sex», «Το Κλάμα βγήκε από τον Παράδεισο», «Μπαμπάδες με ρούμι». Λίγοι μας έχουν κάνει να γελάσουμε τόσο τα τελευταία 30 χρόνια όσο ο Μιχάλης Ρέππας. Ο ηθοποιός, συγγραφέας και σκηνοθέτης που εξαιτίας του «το Τζέλα Δέλτα δεν είχε φουγάρα» αφηγείται τη ζωή του στη LifO.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Το τρίο Πασκάλ-Τζόνσον-Έβανς και 9 ακόμα λόγοι να πάτε σινεμά

Οθόνες / Το τρίο Πασκάλ-Τζόνσον-Έβανς και 9 ακόμα λόγοι να πάτε σινεμά

Μια ταινία που η Τζέιν Όστιν θα ήταν περήφανη να είχε σκηνοθετήσει, η Λίντσεϊ Λόχαν ανταλλάζει σώμα με την Τζέιμι Λι Κέρτις ξανά μετά από 22 χρόνια κι ένας μεταλλαγμένος Μπάμπι εκδικείται για τον θάνατο της μαμάς του. – Τι παίζει από σήμερα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
THE LIFO TEAM
«Νεαρές μητέρες»: Είναι καλοκαιρινή επιλογή μία ταινία των αδελφών Νταρντέν; 

The Review / «Νεαρές μητέρες»: Tα κατάφεραν πάλι οι αδελφοί Νταρντέν; 

Τι κάνει τις «νεαρές μητέρες» να ξεχωρίζουν από τις προηγούμενες δουλειές των Βέλγων δημιουργών; Ο Χρήστος Παρίδης και η Βένα Γεωργακοπούλου συζητάνε για τη βραβευμένη ταινία που παίζεται στους θερινούς κινηματογράφους της Αθήνας.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
American Apparel: Τα βρόμικα μυστικά της πιο ανατρεπτικής εταιρείας των ’00s

Οθόνες / American Apparel: Τα βρόμικα μυστικά της πιο ανατρεπτικής εταιρείας των ’00s

Η American Apparel πουλούσε απελευθέρωση, αλλά πίσω από τις βιτρίνες και το φίνο βαμβάκι το brand ήταν βουτηγμένο στα σκάνδαλα: σεξουαλική παρενόχληση, κατάχρηση εξουσίας και ένα εργασιακό κλίμα που κάθε άλλο παρά cool ήταν.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Movies

Οθόνες / Η σπαρταριστή επιστροφή των «Τρελών Σφαιρών» και 9 ακόμα λόγοι για να πάτε σινεμά

Ο Λίαμ Νίσον δείχνει την κωμική στόφα του, η Άλισον Μπρι και ο Ντέιβ Φράνκο πρωταγωνιστούν στην πιο αναμενόμενη ταινία τρόμου της χρονιάς, η νέα ταινία των αδερφών Νταρντέν και 4 επανεκδόσεις – Τι παίζει από σήμερα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
THE LIFO TEAM
Είδαμε την ταινία που διασκευάζει ο Γιώργος Λάνθιμος

Οθόνες / Η ταινία στην οποία βασίστηκε ο Λάνθιμος: Ένα κρυμμένο νοτιοκορεατικό διαμάντι

Η επικείμενη κυκλοφορία του «Bugonia» στάθηκε αφορμή για να επισκεφτούμε ξανά την κινηματογραφική του πηγή, το cult «Save the Green Planet!», έναν από τους κρυμμένους θησαυρούς του νοτιοκορεατικού σινεμά.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ