Παρακαλούμε απενεργοποιήστε το Adblocker για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενο και τις υπηρεσίες μας. Δείτε πώς.
Βρήκατε κάποιο λάθος ή παράλειψη;     Επικοινωνήστε μαζί μας  »
ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ ΓΙΑ ΚΙΝΗΤΑ
 

«Μικρές κυρίες»: Εντυπωσιακά πορτραίτα σαν φωτογραφίες του 19ου αιώνα

Πορτραίτα του φωτογράφου Wilson Webb με το πρωταγωνιστικό καστ της ταινίας της Γκρέτα Γκέργουιγκ, σε ένα ταξίδι στον χρόνο και στην αυγή της φωτογραφικής τέχνης

Πώς θα ήταν το καστ της ταινίας της Γκρέτα Γκέργουιγκ «Μικρές Κυρίες» (εκ των υποψηφίων για το Όσκαρ καλύτερης ταινίας) αν φωτογραφίζονταν στην εποχή που διαδραματίζεται το αγαπημένο βιβλίο στο οποίο βασίστηκε;

 

Ο φωτογράφος Wilson Webb αποφάσισε να το διαπιστώσει, προσκαλώντας τις πρωταγωνίστριες και τους πρωταγωνιστές της ταινίας να ποζάρουν ενδεδυμένοι τον χαρακτήρα τους σε μια φωτογράφηση που θα μπορούσε να έχει γίνει με τις πρώιμες τεχνικές μεθόδους της εποχής, στην Μασαχουσέτη των μέσων του 19ου αιώνα, όπου διαδραματίζεται το μυθιστόρημα της Λουίζα Μέι Άλκοτ που έχει γαλουχήσει τόσες γενιές.

 

 Σίρσα Ρόναν ως Τζόζεφιν «Τζο» Μαρτς

 

 

Το καστ ανταποκρίθηκε και το εντυπωσιακό αποτέλεσμα παρουσιάστηκε στον λογαριασμό Twitter του φωτογράφου, ο οποίος δήλωσε σχετικά με τη φωτογράφηση:

 

«Οι ηθοποιοί ήταν πολύ υπομονετικοί και έδειξαν πραγματικό ενδιαφέρον για την διαδικασία δημιουργίας κάθε εικόνας. Του εξηγούσα τι ακριβώς έκανα και μπορούσαν να δουν την εικόνα καθώς εμφανιζόταν».

 

Έμμα Γουότσον ως Μεγκ Μαρτς

 

 

Τιμοτέ Σαλαμέ ως Θίοντορ Λόρενς

 

Τιμοτέ Σαλαμέ ως Θίοντορ Λόρενς
Τιμοτέ Σαλαμέ ως Θίοντορ Λόρενς

 

Ο Webb χρησιμοποίησε την μέθοδο της «υγρής φωτογραφικής πλάκας» που πατενταρίστηκε το 1851. Κάθε φωτογραφία απαιτεί ισχυρότατο φλας, τόσο φωτεινό που μπορείς να «νιώσεις και να μυρίσεις το καυτό φως».

 

Στη συγκεκριμένη μέθοδο, τα θερμά χρώματα εμφανίζονται σκοτεινά και τα απαλά, φωτεινά, γεγονός που σημαίνει ότι είναι πολύ σημαντική η επιλογή των χρωμάτων στα ρούχα και στο φόντο. Η όλη διαδικασία δημιουργίας κάθε εικόνας κράτησε γύρω στα 40 λεπτά.

 

Ελίζα Σκάνλεν ως Ελίζαμπεθ Μαρτς
Ελίζα Σκάνλεν ως Ελίζαμπεθ Μαρτς
Λουί Γκαρέλ ως Φρίντριχ Μπάερ
Λουί Γκαρέλ ως Φρίντριχ Μπάερ

 

 

«Οι ηθοποιοί έπρεπε να κάθονται απολύτως ακίνητοι, λόγω της αργής εστίασης. Αν μετακινούνταν έστω και ελάχιστα μέχρι να στηθεί σωστά η φωτογραφική πλάκα, η φωτογραφία θα έβγαινε τελείως θολή».

 

 

Φλόρενς Πιου ως Έιμι Μαρτς
Φλόρενς Πιου ως Έιμι Μαρτς

 

 

Μπομπ Όντενκερκ ως Πατέρας Μαρτς
Μπομπ Όντενκερκ ως Πατέρας Μαρτς
Τζέιμς Νόρτον ως Τζον Μπρουκ
Τζέιμς Νόρτον ως Τζον Μπρουκ

 

 

 

Λόρα Ντερν ως «Μάρμι» Μαρτς
Λόρα Ντερν ως «Μάρμι» Μαρτς

 

 

 



ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Μικρές Κυρίες
Κινηματογράφος

Μικρές Κυρίες

ΚΡΙΤΙΚΗ: ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Ξαναδιαβάζοντας τις «Μικρές Κυρίες» της Λουίζα Μέι Άλκοτ. Πρώιμες φεμινίστριες ή παντρεμένες νοικοκυρούλες;
Εν όψει της νέας κινηματογραφικής διασκευής από την Γκρέτα Γκέργουιγκ, ξαναδιαβάζουμε το θρυλικό μυθιστόρημα του 1868.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Κάθε άνθρωπος είναι ένας ευεργέτης που παραμένει άγνωστος: Με αφορμή την ταινία του Τέρενς Μάλικ «Μια κρυφή ζωή»
Κάνουν άραγε ταινίες σαν κι αυτή τη διαφορά;
Η σημασία του οσκαρικού θριάμβου της ταινίας «Παράσιτα»
Η ανεπανάληπτη επικράτηση της ανεξάρτητης ταινίας του Μπονγκ Τζουν Χο εκπροσωπεί την πιο αγνή εφαρμογή της περίβλεπτης αφομοίωσης, γιατί ξεκινά από κινηματογραφικά κριτήρια.
Athens Fashion Film Festival: Τα highlights του φετινού τριημέρου μόδας και κινηματογράφου στην Τεχνόπολη
Όσα πρέπει να γνωρίζετε για τη διοργάνωση που επιστρέφει στην Αθήνα με προβολές και ενδιαφέρουσες δράσεις.
Γιάννης Οικονομίδης: «Έχει σπάσει ο τσαμπουκάς του Έλληνα, είναι φοβισμένος, έχει διαψευστεί 100 φορές»
Ο Γιάννης Οικονομίδης στη χοάνη της αβάσταχτης ελληνικής επαρχίας των κωλόμπαρων και των συμπλεγμάτων. Μια συζήτηση με τον ιδιοφυή σκηνοθέτη με αφορμή την πρεμιέρα της νέας του ταινίας, «Η Μπαλάντα της τρύπιας καρδιάς».
10 νοτιοκορεατικές ταινίες που αξίζει να δεις, με αφορμή τον οσκαρικό θρίαμβο των «Παρασίτων»
Μια εθνική κινηματογραφία που έχει δώσει κατά καιρούς υπέροχα δείγματα από ταλαντούχους δημιουργούς.
Οι Έλληνες που κέρδισαν Όσκαρ
Στα 91 χρόνια του θεσμού, λίγοι ήταν οι Έλληνες που κατάφεραν να σηκώσουν το πολυπόθητο αγαλματίδιο
Ας είμαστε ρεαλισταί: Ούτε μία «αξέχαστη» ταινία δεν έχει πάρει το μεγάλο Όσκαρ την τελευταία δεκαετία
Η προβλέψιμη χλιαρότητα θα επιβραβευτεί και φέτος στα Όσκαρ - εκτός αν κερδίσουν τα «Παράσιτα»
Οι ξένοι στα Όσκαρ: Τα «Παράσιτα» μπορούν να γράψουν ιστορία
Τα «Παράσιτα» των 6 υποψηφιοτήτων και της ευρύτατης αναγνώρισης έγιναν η 12η μη αγγλόφωνη ταινία που απειλεί μια εξόχως αγγλόφωνη ιστορία βραβείων.
Λευκές, ανδρικές υποψηφιότητες για Όσκαρ
Όποιον μετεωρολόγο βραβείων και αυτοσχέδιο προγνωστικάριο και να ακούσετε, μη δώσετε βάση. Η οσκαρική σεζόν μόλις τώρα ανοίγει τα χαρτιά της.
Προγνωστικά Όσκαρ 2020: Ποιος θα πιάσει το «1917»;
Χωρίς υποψηφιότητες στις κατηγορίες των ηθοποιών, το «1917» προηγείται ελαφρώς στα προγνωστικά, στη ρευστή κούρσα για το Όσκαρ καλύτερης ταινίας.
Η Λάιζα Μινέλι είναι πάντα εδώ και μας θυμίζει εποχές πραγματικής λάμψης στα Όσκαρ
Η θρυλική σταρ θυμάται εκείνη τη βραδιά που παρέλαβε το Όσκαρ για την ερμηνεία της στο «Καμπαρέ», φορώντας το κίτρινο φόρεμα που είχε σχεδιάσει γι’ αυτήν ο Halston.
Viral στο YouTube η ψηφιακή αποκατάσταση της αρχαιότερης ταινίας του κινηματογράφου
Η «Άφιξη του τρένου» που γύρισαν το 1885 οι «εφευρέτες» του σινεμά αδελφοί Λιμιέρ αποκαταστάθηκε από έναν ερασιτέχνη σε ανάλυση 4Κ και 60 καρέ το δευτερόλεπτο, ανέβηκε πριν λίγες μέρες στο YouTube και ήδη έχει ξεπεράσει τα δύο εκατομμύρια views.
Επίσκεψη στο σπίτι-μουσείο του Σεργκέι Παρατζάνοφ στο Γιερεβάν της Αρμενίας
Ο φωτογράφος της LiFO Πάρις Ταβιτιάν επισκέπτεται το μουσείο που ιδρύθηκε το 1988 προς τιμήν του κορυφαίου Γεωργιανού σκηνοθέτη, ο οποίος ταλαιπωρήθηκε πολύ από το σοβιετικό καθεστώς αλλά επιβίωσε χάρη στο αναγνωρισμένο, ακόμα και από τους διώκτες του, ταλέντο του.
Μάγια Πιπερά: Γνωρίστε την αξιαγάπητη πρωταγωνίστρια της ταινίας «Cosmic Candy»
H 14χρονη πρωταγωνίστρια της νέας ταινίας της Ρηνιώς Δραγασάκη δεν ξέρει αν θα ακολουθήσει καριέρα ηθοποιού και ονειρεύεται έναν καλύτερο κόσμο για όλους.
«Οι Απάχηδες των Αθηνών»: Η πρώτη «άδουσα και ηχητική» ελληνική ταινία ζωντανεύει ξανά στη Λυρική
Η θρυλική ταινία του 1930 θα προβληθεί με ζωντανή ορχήστρα, σε αποκαταστημένη κόπια, για μια βραδιά στην Αίθουσα Σταύρος Νιάρχος.
Συνεχίζοντας την περιήγηση στο lifo.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies.     Μάθετε περισσότερα.     Αποδοχή