«Μικρές κυρίες»: Εντυπωσιακά πορτραίτα σαν φωτογραφίες του 19ου αιώνα Facebook Twitter

«Μικρές κυρίες»: Εντυπωσιακά πορτραίτα σαν φωτογραφίες του 19ου αιώνα

0

Πώς θα ήταν το καστ της ταινίας της Γκρέτα Γκέργουιγκ «Μικρές Κυρίες» (εκ των υποψηφίων για το Όσκαρ καλύτερης ταινίας) αν φωτογραφίζονταν στην εποχή που διαδραματίζεται το αγαπημένο βιβλίο στο οποίο βασίστηκε;

Ο φωτογράφος Wilson Webb αποφάσισε να το διαπιστώσει, προσκαλώντας τις πρωταγωνίστριες και τους πρωταγωνιστές της ταινίας να ποζάρουν ενδεδυμένοι τον χαρακτήρα τους σε μια φωτογράφηση που θα μπορούσε να έχει γίνει με τις πρώιμες τεχνικές μεθόδους της εποχής, στην Μασαχουσέτη των μέσων του 19ου αιώνα, όπου διαδραματίζεται το μυθιστόρημα της Λουίζα Μέι Άλκοτ που έχει γαλουχήσει τόσες γενιές.

 Σίρσα Ρόναν ως Τζόζεφιν «Τζο» Μαρτς

«Μικρές κυρίες»: Εντυπωσιακά πορτραίτα σαν φωτογραφίες του 19ου αιώνα Facebook Twitter

Το καστ ανταποκρίθηκε και το εντυπωσιακό αποτέλεσμα παρουσιάστηκε στον λογαριασμό Twitter του φωτογράφου, ο οποίος δήλωσε σχετικά με τη φωτογράφηση:

«Οι ηθοποιοί ήταν πολύ υπομονετικοί και έδειξαν πραγματικό ενδιαφέρον για την διαδικασία δημιουργίας κάθε εικόνας. Του εξηγούσα τι ακριβώς έκανα και μπορούσαν να δουν την εικόνα καθώς εμφανιζόταν».

Έμμα Γουότσον ως Μεγκ Μαρτς

«Μικρές κυρίες»: Εντυπωσιακά πορτραίτα σαν φωτογραφίες του 19ου αιώνα Facebook Twitter

Τιμοτέ Σαλαμέ ως Θίοντορ Λόρενς

«Μικρές κυρίες»: Εντυπωσιακά πορτραίτα σαν φωτογραφίες του 19ου αιώνα Facebook Twitter
Τιμοτέ Σαλαμέ ως Θίοντορ Λόρενς

Ο Webb χρησιμοποίησε την μέθοδο της «υγρής φωτογραφικής πλάκας» που πατενταρίστηκε το 1851. Κάθε φωτογραφία απαιτεί ισχυρότατο φλας, τόσο φωτεινό που μπορείς να «νιώσεις και να μυρίσεις το καυτό φως».

Στη συγκεκριμένη μέθοδο, τα θερμά χρώματα εμφανίζονται σκοτεινά και τα απαλά, φωτεινά, γεγονός που σημαίνει ότι είναι πολύ σημαντική η επιλογή των χρωμάτων στα ρούχα και στο φόντο. Η όλη διαδικασία δημιουργίας κάθε εικόνας κράτησε γύρω στα 40 λεπτά.

«Μικρές κυρίες»: Εντυπωσιακά πορτραίτα σαν φωτογραφίες του 19ου αιώνα Facebook Twitter
Ελίζα Σκάνλεν ως Ελίζαμπεθ Μαρτς
«Μικρές κυρίες»: Εντυπωσιακά πορτραίτα σαν φωτογραφίες του 19ου αιώνα Facebook Twitter
Λουί Γκαρέλ ως Φρίντριχ Μπάερ

«Οι ηθοποιοί έπρεπε να κάθονται απολύτως ακίνητοι, λόγω της αργής εστίασης. Αν μετακινούνταν έστω και ελάχιστα μέχρι να στηθεί σωστά η φωτογραφική πλάκα, η φωτογραφία θα έβγαινε τελείως θολή».

«Μικρές κυρίες»: Εντυπωσιακά πορτραίτα σαν φωτογραφίες του 19ου αιώνα Facebook Twitter
Φλόρενς Πιου ως Έιμι Μαρτς
«Μικρές κυρίες»: Εντυπωσιακά πορτραίτα σαν φωτογραφίες του 19ου αιώνα Facebook Twitter
Μπομπ Όντενκερκ ως Πατέρας Μαρτς
«Μικρές κυρίες»: Εντυπωσιακά πορτραίτα σαν φωτογραφίες του 19ου αιώνα Facebook Twitter
Τζέιμς Νόρτον ως Τζον Μπρουκ
«Μικρές κυρίες»: Εντυπωσιακά πορτραίτα σαν φωτογραφίες του 19ου αιώνα Facebook Twitter
Λόρα Ντερν ως «Μάρμι» Μαρτς



Οθόνες
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τρία ελληνικά ντοκιμαντέρ του 26ου Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης που πρέπει να δείτε οπωσδήποτε

Οθόνες / Γιατί τα ελληνικά ντοκιμαντέρ είναι στο σύνολό τους καλύτερα από τις ταινίες μυθοπλασίας - Τρία παραδείγματα

Τα πολυσυζητημένα «Αδέσποτα Κορμιά», ένα ερωτικό προσκύνημα στη Σαπφώ και ένα στοιχειωμένο σκακιστικό καφενείο στην καρδιά του αθηναϊκού κέντρου: Τρεις ταινίες που ξεχώρισαν στο 26ο Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Υπάρχει άνθρωπος που δεν έκλαψε με το «One Day» του Netflix;

The Review / Υπάρχει άνθρωπος που δεν έκλαψε με το «One Day» του Netflix;

Ο Γιάννης Βασιλείου και η Ναταλία Πετρίτη συζητούν για τα συν και τα πλην της παραγωγής του Netflix, για τους λόγους που δέθηκαν οι θεατές μαζί της και για άλλες πρόσφατες παραγωγές που θα έκαναν ακόμα και μια πέτρα να κλάψει.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Πάθη, μίση, ανταλλαγή εραστών και ατέλειωτοι καβγάδες: Το μυστικό παρασκήνιο πίσω από τις βελούδινες ταινίες του Τζέιμς Άιβορι

Οθόνες / Πάθη, μίση, ατέλειωτοι καβγάδες: Το παρασκήνιο πίσω από τις βελούδινες ταινίες του Τζέιμς Άιβορι

Ένα νέο ντοκιμαντέρ για το ντουέτο του παραγωγού Ισμαήλ Μέρτσαντ και του σκηνοθέτη Τζέιμς Άιβορι καθιστά σαφές ότι τα υποβόσκοντα πάθη στις ταινίες τους δεν ήταν τίποτα σε σύγκριση με ό,τι συνέβαινε πίσω από την κάμερα.
THE LIFO TEAM
Lee Grant: «Η εξορία μου από το Χόλιγουντ ήταν η καλύτερη εκπαίδευση που θα μπορούσα να φανταστώ»

Οθόνες / Λι Γκραντ: Μια «ακυρωμένη» ηθοποιός, μια ακόμα ενεργή και αξιόλογη σκηνοθέτιδα

To τρομερό ταλέντο που έκανε μπαμ από μακριά και το Χόλιγουντ κατέστρεψε χωρίς αιτία βρίσκεται πια στην κορυφή της λίστας με τους μεγαλύτερους (σε ηλικία) εν ζωή σκηνοθέτες. Η ιστορία της ζωής και της καριέρας του κοριτσιού με την κλεμμένη νεότητα είναι συγκλονιστική.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
The Sopranos: Ο εθισμός του Τζέιμς Γκαντολφίνι στο αλκοόλ και τα ναρκωτικά και το χάος στα γυρίσματα της κορυφαίας σειράς

Οθόνες / The Sopranos: Ο εθισμός του Τζέιμς Γκαντολφίνι στο αλκοόλ και τα ναρκωτικά και το χάος στα γυρίσματα της κορυφαίας σειράς

Σ’ ένα νέο βιβλίο αποκαλύπτεται το μέγεθος των προβλημάτων που συχνά προκαλούσε η κατάσταση που βρισκόταν ο πρωταγωνιστής της εμβληματικής σειράς του HBO
THE LIFO TEAM
Μίσα Ντεφονσέκα: Η αληθινή ιστορία της γυναίκας που «έζησε με τους λύκους» και εξαπάτησε τους πάντες

Οθόνες / Μίσα Ντεφονσέκα: Η αληθινή ιστορία της γυναίκας που «έζησε με τους λύκους» και εξαπάτησε τους πάντες

Η ιστορία της τα είχε όλα. Ήταν δραματική, συγκινητική, μια ιστορία επιβίωσης ενός παιδιού, είχε αθωότητα, πίστη και το πιο δραματικό φόντο της πιο σκοτεινής περιόδου της ευρωπαϊκής ιστορίας, τις διώξεις και την εξόντωση των Εβραίων και το Ολοκαύτωμα. H απίστευτη αυτή ιστορία είναι τώρα ένα ντοκιμαντέρ που προβάλλεται στο Netflix.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
10 γυναικείες οσκαρικές πρωτιές

Οθόνες / Δέκα γυναικείες οσκαρικές πρωτιές που έγραψαν ιστορία

Η πρώτη μαύρη ηθοποιός, η πρώτη αυτόχθονας Αμερικανίδα, η πρώτη ΛΟΑΤΚΙ+ γυναίκα, η πρώτη που πήρε βραβείο Καλύτερης Σκηνοθεσίας ανταγωνιζόμενη τον πρώην σύζυγό της, η πρώτη zoomer και ως τώρα η μοναδική γεννηθείσα τον 21ο αιώνα με Όσκαρ.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Αν μια ταινία δεν είναι στη συλλογή της Criterion, δεν μετράει, όσα βραβεία κι αν έχει πάρει

Οθόνες / Αν μια ταινία δεν είναι στη συλλογή της Criterion, δεν μετράει, όσα βραβεία κι αν έχει πάρει

Έχει διαμορφώσει γενιές κινηματογραφιστών που μεγάλωσαν υπό την επιρροή της, για την πλειονότητα των κινηματογραφόφιλων είναι κάτι σαν το Λούβρο, αλλά «με μια χιπ αύρα». Για πολλούς, η γνώμη της εταιρείας που επιλέγει 50 με 60 νέες ταινίες κάθε χρόνο μετράει περισσότερο από οποιαδήποτε τελετή απονομής βραβείων.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
«Μάτια Ερμητικά Κλειστά»: Η επιτάφια ονειροφαντασία του Στάνλεϊ Κιούμπρικ

Οθόνες / «Μάτια Ερμητικά Κλειστά»: Η επιτάφια ονειροφαντασία του Στάνλεϊ Κιούμπρικ

25 χρόνια συμπληρώνονται από τον θάνατο του σπουδαίου σκηνοθέτη, λίγους μήνες πριν από την πρεμιέρα του αριστουργηματικού, πολυδαίδαλου επιλόγου της ασυναγώνιστης φιλμογραφίας του.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Αδελφοί Ταβιάνι: Οι αισιόδοξοι μαρξιστές του κινηματογράφου

Οθόνες / Αδελφοί Ταβιάνι: Οι αισιόδοξοι μαρξιστές του κινηματογράφου

Ο Πιερ Πάολο Παζολίνι είχε προσκληθεί να δει μια ταινία τους και βγαίνοντας προβληματισμένος από αυτή τους είπε «η αισιοδοξία σας είναι πιο τραγική από τον πεσιμισμό μου», προσφέροντάς τους τη μεγαλύτερη φιλοφρόνηση της καριέρας τους. Μια μεγάλη κινηματογραφική ιστορία αδελφικής συνωμοτικότητας έφτασε στο τέλος της με τον θάνατο του Πάολο Ταβιάνι.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ