«Μικρές κυρίες»: Εντυπωσιακά πορτραίτα σαν φωτογραφίες του 19ου αιώνα Facebook Twitter

«Μικρές κυρίες»: Εντυπωσιακά πορτραίτα σαν φωτογραφίες του 19ου αιώνα

0

Πώς θα ήταν το καστ της ταινίας της Γκρέτα Γκέργουιγκ «Μικρές Κυρίες» (εκ των υποψηφίων για το Όσκαρ καλύτερης ταινίας) αν φωτογραφίζονταν στην εποχή που διαδραματίζεται το αγαπημένο βιβλίο στο οποίο βασίστηκε;

Ο φωτογράφος Wilson Webb αποφάσισε να το διαπιστώσει, προσκαλώντας τις πρωταγωνίστριες και τους πρωταγωνιστές της ταινίας να ποζάρουν ενδεδυμένοι τον χαρακτήρα τους σε μια φωτογράφηση που θα μπορούσε να έχει γίνει με τις πρώιμες τεχνικές μεθόδους της εποχής, στην Μασαχουσέτη των μέσων του 19ου αιώνα, όπου διαδραματίζεται το μυθιστόρημα της Λουίζα Μέι Άλκοτ που έχει γαλουχήσει τόσες γενιές.

 Σίρσα Ρόναν ως Τζόζεφιν «Τζο» Μαρτς

«Μικρές κυρίες»: Εντυπωσιακά πορτραίτα σαν φωτογραφίες του 19ου αιώνα Facebook Twitter

Το καστ ανταποκρίθηκε και το εντυπωσιακό αποτέλεσμα παρουσιάστηκε στον λογαριασμό Twitter του φωτογράφου, ο οποίος δήλωσε σχετικά με τη φωτογράφηση:

«Οι ηθοποιοί ήταν πολύ υπομονετικοί και έδειξαν πραγματικό ενδιαφέρον για την διαδικασία δημιουργίας κάθε εικόνας. Του εξηγούσα τι ακριβώς έκανα και μπορούσαν να δουν την εικόνα καθώς εμφανιζόταν».

Έμμα Γουότσον ως Μεγκ Μαρτς

«Μικρές κυρίες»: Εντυπωσιακά πορτραίτα σαν φωτογραφίες του 19ου αιώνα Facebook Twitter

Τιμοτέ Σαλαμέ ως Θίοντορ Λόρενς

«Μικρές κυρίες»: Εντυπωσιακά πορτραίτα σαν φωτογραφίες του 19ου αιώνα Facebook Twitter
Τιμοτέ Σαλαμέ ως Θίοντορ Λόρενς

Ο Webb χρησιμοποίησε την μέθοδο της «υγρής φωτογραφικής πλάκας» που πατενταρίστηκε το 1851. Κάθε φωτογραφία απαιτεί ισχυρότατο φλας, τόσο φωτεινό που μπορείς να «νιώσεις και να μυρίσεις το καυτό φως».

Στη συγκεκριμένη μέθοδο, τα θερμά χρώματα εμφανίζονται σκοτεινά και τα απαλά, φωτεινά, γεγονός που σημαίνει ότι είναι πολύ σημαντική η επιλογή των χρωμάτων στα ρούχα και στο φόντο. Η όλη διαδικασία δημιουργίας κάθε εικόνας κράτησε γύρω στα 40 λεπτά.

«Μικρές κυρίες»: Εντυπωσιακά πορτραίτα σαν φωτογραφίες του 19ου αιώνα Facebook Twitter
Ελίζα Σκάνλεν ως Ελίζαμπεθ Μαρτς
«Μικρές κυρίες»: Εντυπωσιακά πορτραίτα σαν φωτογραφίες του 19ου αιώνα Facebook Twitter
Λουί Γκαρέλ ως Φρίντριχ Μπάερ

«Οι ηθοποιοί έπρεπε να κάθονται απολύτως ακίνητοι, λόγω της αργής εστίασης. Αν μετακινούνταν έστω και ελάχιστα μέχρι να στηθεί σωστά η φωτογραφική πλάκα, η φωτογραφία θα έβγαινε τελείως θολή».

«Μικρές κυρίες»: Εντυπωσιακά πορτραίτα σαν φωτογραφίες του 19ου αιώνα Facebook Twitter
Φλόρενς Πιου ως Έιμι Μαρτς
«Μικρές κυρίες»: Εντυπωσιακά πορτραίτα σαν φωτογραφίες του 19ου αιώνα Facebook Twitter
Μπομπ Όντενκερκ ως Πατέρας Μαρτς
«Μικρές κυρίες»: Εντυπωσιακά πορτραίτα σαν φωτογραφίες του 19ου αιώνα Facebook Twitter
Τζέιμς Νόρτον ως Τζον Μπρουκ
«Μικρές κυρίες»: Εντυπωσιακά πορτραίτα σαν φωτογραφίες του 19ου αιώνα Facebook Twitter
Λόρα Ντερν ως «Μάρμι» Μαρτς



Οθόνες
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Βιμ Βέντερς: «Είμαι αισιόδοξος για το σινεμά, ο κόσμος σιχάθηκε το streaming»

Οθόνες / Βιμ Βέντερς στη LifO: «O κόσμος σιχάθηκε το streaming»

Με αφορμή το αφιέρωμα στο έργο του που είδαμε στη Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση, ο Γερμανός σκηνοθέτης μάς μίλησε για την εκλεκτική συγγένεια που νιώθει με την Ιαπωνία και για τον τρόπο που του αρέσει να κάνει ταινίες, ενώ εξέφρασε την αισιοδοξία του για την επιστροφή του κοινού στις κινηματογραφικές αίθουσες.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
ΕΠΕΞ Γιάννης Φάγκρας: «Το μικρόβιο της απληστίας μπορεί να μας κάνει όλους κανίβαλους»

Οθόνες / Γιάννης Φάγκρας: «Η απληστία μπορεί να μας κάνει όλους κανίβαλους»

Την ανθρώπινη απληστία με φόντο το προσφυγικό διαπραγματεύεται η ταινία «Μικρός Ανθρωποφάγος», μια «πανκ περιπέτεια», σύμφωνα με τον σκηνοθέτη της, που συμμετέχει στο φετινό 66ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Θεσσαλονίκης.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Ο Ντάνιελ Ντέι Λιούις ήθελε να γίνει στρατιώτης αλλά τελικά έμαθε να κατασκευάζει βιολιά

Pulp Fiction / Ντάνιελ Ντέι Λιούις, μας έλειψες

Ο διάσημος ηθοποιός ήρθε στην Αθήνα και μας μίλησε αποκλειστικά για την επεισοδιακή πρώτη του επίσκεψη στην Ελλάδα, όταν ακόμη ήταν μακρυμάλλης έφηβος στα χρόνια της χούντας, και για την επάνοδό του στα πλατό μαζί με τον γιο του, Ρόναν, μαζί με τον οποίο έγραψε για πρώτη φορά σενάριο για την ταινία «Ανεμώνη».
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Ντέπυ Γοργογιάννη: «Ο intimacy coordinator θα ενταχθεί και στη δική μας κουλτούρα»

Θέατρο / Πώς γυρίζουμε σήμερα μια σκηνή βιασμού;

Το θέατρο και ο κινηματογράφος διεθνώς επανεξετάζουν τον τρόπο με τον οποίο στήνονται οι ερωτικές και βίαιες σκηνές: μέχρι ποιο σημείο μπορεί να εκτεθεί ένα σώμα; Η Ντέπυ Γοργογιάννη εξηγεί τον ρόλο του intimacy coordinator και τον τρόπο που τίθενται τα όρια.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Πριν από το break, ο Γιώργος Λάνθιμος τα λέει όλα

Οθόνες / Γιώργος Λάνθιμος: «Το θέμα είναι πώς ξαναβρίσκεις τη χαρά»

Παραδέχεται πως η δημιουργία ενός έργου τέχνης δεν είναι μια ανώδυνη διαδικασία. Και πως χρειάζεται ένα διάλειμμα. Πήρε στάση απέναντι σε όσα συμβαίνουν στη Γάζα γιατί «Αν είσαι άνθρωπος με οποιαδήποτε ενσυναίσθηση, δεν μπορείς να μη μιλήσεις». Λίγο πρίν την κυκλοφορία της ταινίας Βουγονία που σκηνοθετεί, ο Γιώργος Λάνθιμος μίλησε στη LifO.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Θανάσης Βαλτινός: Η νουβέλα «Η Κάθοδος των Εννιά» του διακεκριμένου συγγραφέα

Οθόνες / «Η Κάθοδος των Εννιά»: Η διάσημη νουβέλα του Θανάση Βαλτινού

Πεθαίνει σαν σήμερα ο διακεκριμένος Έλληνας συγγραφέας. Αυτή είναι η ιστορία ενός από τα εμβληματικότερα βιβλία του και η βραβευμένη μεταφορά της στον κινηματογράφο, το 1984, από τον Χρίστο Σιοπαχά.
ΦΩΝΤΑΣ ΤΡΟΥΣΑΣ