Κλοέ Σεβινί: «Μετά από κάθε χωρισμό να κάνετε λίστες, βοηθούν το μυαλό να εστιάσει»

Κλοέ Σεβινί: «Μετά από κάθε χωρισμό να κάνετε λίστες, βοηθούν το μυαλό να εστιάσει» Facebook Twitter
«Κάθε πρωτοχρονιά η ίδια απόφαση: Να φέρεσαι καλύτερα στον εαυτό σου. Προσπαθώ να παραμένω θετική, αλλά ποτέ δεν διαρκεί. Εδώ και λίγα χρόνια κάνω ψυχανάλυση και δεν κοιτάζω πια τις φωτογραφίες ή τα σχόλια σχετικά με μένα».
1

Μιλώντας στον Guardian με αφορμή το πρόσφατο λανσάρισμα του αρώματός της με την επωνυμία "Little Flower", η Κλοέ Σεβινί – έμβλημα του στυλ από τα '90s μέχρι σήμερα αλλά και άξια και ενδεχομένως υποτιμημένη ηθοποιός – είπε κάποια ωραία και χρήσιμα πράγματα, αφού παραδέχτηκε ότι προσπαθεί να παραμένει θετική, «αλλά ποτέ δεν διαρκεί...».

«Το ξέρω ότι δίνω ίσως την εντύπωση ψυχρής και απρόσιτης, αλλά στην πραγματικότητα είμαι απλά ανασφαλής. Κρίνω υπερβολικά τον εαυτό μου για την εμφάνισή μου, για την υποκριτική μου, για το πώς φαίνομαι στις συνεντεύξεις. Κάθε πρωτοχρονιά η ίδια απόφαση: Να φέρεσαι καλύτερα στον εαυτό σου. Προσπαθώ να παραμένω θετική, αλλά ποτέ δεν διαρκεί. Εδώ και λίγα χρόνια κάνω ψυχανάλυση και δεν κοιτάζω πια τις φωτογραφίες ή τα σχόλια σχετικά με μένα».

«Να κάνετε λίστες μετά τους χωρισμούς, βοηθούν το μυαλό να εστιάσει όταν νιώθει κανείς απελπισία. Το να πενθεί κανείς μια σχέση είναι σημαντικό, αλλά εξίσου σημαντικό είναι και το να βλέπουμε τα πράγματα στις σωστές διαστάσεις. Εγώ κάθομαι και γράφω λίστες: η μία αφορά όλα αυτά που δεν λειτούργησαν, για να μην ξεχνάω τα άσχημα, και η άλλη περιλαμβάνει όλα αυτά που θέλω από έναν μελλοντικό σύντροφο. Ένα παθιασμένο περιστασιακό φλερτ μπορεί επίσης να είναι καλό αντίδοτο. Ποιος δεν θέλει λίγη τόνωση του εγώ του κάθε τόσο;»

Κλοέ Σεβινί: «Μετά από κάθε χωρισμό να κάνετε λίστες, βοηθούν το μυαλό να εστιάσει» Facebook Twitter
Η Chloë Sevigny σε εικόνα από την καμπάνια του αρώματος Little Flower (από την Régime des Fleurs) που λάνσαρε πριν από λίγο καιρό.

«Ο Μπέρνι Σάντερς είναι πανκ, τελεία και παύλα. Χρειαζόμαστε μια ριζοσπαστική υποψηφιότητα να τα βάλει με τον Τραμπ και το ιστορικό του Μπέρνι ως γερουσιαστή μιλά από μόνο του. Για να είμαι ειλικρινής όμως, εδώ που έχουμε φτάσει, θα στήριζα οποιονδήποτε πάρει το Δημοκρατικό χρίσμα».

«Ο πατέρας μου πέθανε όταν ήμουν 20 και νομίζω ότι ακόμα προσπαθώ να βρω τρόπους να διαχειριστώ την απώλεια. Έχω μια φωτογραφία του σ΄ ένα μενταγιόν που φοράω και τα αρχικά του στο μπρελόκ των κλειδιών μου».

«Η οικειότητα και η τρυφερότητα μετράνε για μένα περισσότερο από το σεξ. Δεν ξέρω αν έχει να κάνει επειδή είμαι τριπλή Σκορπιός ή επειδή με έλουσαν με τόση στοργή όταν ήμουν παιδί, αλλά πάντοτε επιθυμώ το σωματικό άγγιγμα. Το «επιτελεστικό» σεξ μου φαίνεται βαρετό, για μένα το παν είναι να νοιώθεις κάτι βαθύ, μια σύνδεση. Έτσι αντιμετωπίζω και τις ερωτικές σκηνές μου στις ταινίες: λειτουργούν μονό αν εμπιστεύεσαι τον σύντροφό σου και μπορείτε μαζί να ανακαλύψετε κάποια αλήθεια».

Με στοιχεία από τον Guardian

Οθόνες
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Beatles νυν και αεί και εις τους αιώνας των αιώνων

Daily / Beatles νυν και αεί και εις τους αιώνας των αιώνων

Η μυθική σειρά οκτώ (συν ένα) επεισοδίων που διασχίζει ολόκληρη την εξωπραγματική διαδρομή του πιο σημαντικού και πιο λατρεμένου συγκρότημα στην ιστορία, επέστρεψε στο Disney + σε νέα, αποκατεστημένη εκδοχή με πεντακάθαρη εικόνα και κρυστάλλινο ήχο.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
«Barry Lyndon»: Η μεγαλειώδης ύβρις ενός όμορφου αριβίστα

Οθόνες / «Barry Lyndon»: Η μεγαλειώδης ύβρις ενός όμορφου αριβίστα

Πενήντα χρόνια μετά την πρώτη προβολή της, η ταινία του Στάνλεϊ Κιούμπρικ παραμένει ένα μεγάλο εικαστικό αριστούργημα και σίγουρα μία από τις ωραιότερες ταινίες που γυρίστηκαν ποτέ.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Νταβίντ Πάμπλος: « Το Μεξικό βυθίζεται στη βία εδώ και πολλά χρόνια»

Οθόνες / Νταβίντ Πάμπλος: «Το Μεξικό βυθίζεται στη βία εδώ και πολλά χρόνια»

Βία, καρτέλ ναρκωτικών, τρόμος παντού, σκλάβοι του σεξ αλλά και queer έρωτες στο Μεξικό του σήμερα. Αυτό είναι το σκηνικό της συγκλονιστικής ταινίας «Στον δρόμο» που είδαμε στο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης. Ο Μεξικανός σκηνοθέτης μίλησε στη LiFO για τη ζωή στο Μεξικό αλλά και για την τόλμη που χρειάστηκε να γυρίσει μια ταινία με ένα τόσο επικίνδυνο για τη χώρα του θέμα.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Το μέλλον που προφήτευσε το «Ghost in the shell» είναι εδώ

Μουσική / Το μέλλον που προφήτευσε το «Ghost in the shell» είναι εδώ

Το 1995, όταν βγήκε στους κινηματογράφους το διάσημο άνιμε του Mamoru Oshii, οι αναφορές του στην ΑΙ ακούγονταν εξωγήινες. Σήμερα, μοιάζει πιο επίκαιρο και σύγχρονο από ποτέ. Το ίδιο και το σάουντρακ του Kenji Kawai. Σε λίγες μέρες προβάλλεται ξανά στην Αθήνα.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Βιμ Βέντερς: «Είμαι αισιόδοξος για το σινεμά, ο κόσμος σιχάθηκε το streaming»

Οθόνες / Βιμ Βέντερς στη LifO: «O κόσμος σιχάθηκε το streaming»

Με αφορμή το αφιέρωμα στο έργο του που είδαμε στη Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση, ο Γερμανός σκηνοθέτης μάς μίλησε για την εκλεκτική συγγένεια που νιώθει με την Ιαπωνία και για τον τρόπο που του αρέσει να κάνει ταινίες, ενώ εξέφρασε την αισιοδοξία του για την επιστροφή του κοινού στις κινηματογραφικές αίθουσες.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
ΕΠΕΞ Γιάννης Φάγκρας: «Το μικρόβιο της απληστίας μπορεί να μας κάνει όλους κανίβαλους»

Οθόνες / Γιάννης Φάγκρας: «Η απληστία μπορεί να μας κάνει όλους κανίβαλους»

Την ανθρώπινη απληστία με φόντο το προσφυγικό διαπραγματεύεται η ταινία «Μικρός Ανθρωποφάγος», μια «πανκ περιπέτεια», σύμφωνα με τον σκηνοθέτη της, που συμμετέχει στο φετινό 66ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Θεσσαλονίκης.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Ο Ντάνιελ Ντέι Λιούις ήθελε να γίνει στρατιώτης αλλά τελικά έμαθε να κατασκευάζει βιολιά

Pulp Fiction / Ντάνιελ Ντέι Λιούις, μας έλειψες

Ο διάσημος ηθοποιός ήρθε στην Αθήνα και μας μίλησε αποκλειστικά για την επεισοδιακή πρώτη του επίσκεψη στην Ελλάδα, όταν ακόμη ήταν μακρυμάλλης έφηβος στα χρόνια της χούντας, και για την επάνοδό του στα πλατό μαζί με τον γιο του, Ρόναν, μαζί με τον οποίο έγραψε για πρώτη φορά σενάριο για την ταινία «Ανεμώνη».
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ

σχόλια

1 σχόλια
Παντα συμπαθουσα την Σεβινι. Κολλητη της Σοφιας Κοπολα και Κιμ Γκορντον ( που βοηθησε και τις δυο να ξεκινησουν ) στη Νεα Υορκη του 1991-92 ( σοου Μαρκ Τζακομπς για το "γκραντζ" ). Μονιμως αντισυμβατικη και ανθρωπινη, καθιερωσε τον εαυτο της ως ενα κλασσικο αντι-μοντελο παραμενοντας εως σημερα πιστη στις ιδεες της και την συμπεριφορα της.