Η Ολίβια Νιούτον-Τζον βγάζει στο σφυρί τα κοστούμια και τα αξεσουάρ της από το θρυλικό “Grease”

Η Ολίβια Νιούτον-Τζον βγάζει στο σφυρί τα κοστούμια και τα αξεσουάρ της από το θρυλικό “Grease” Facebook Twitter
Η Ολίβια Νιούτον-Τζον στο "Grease" του 1978.
0

Όταν η Σάντι εμφανίστηκε ενώπιον του Ντάνι με το κολλητό στο δέρμα μαύρο παντελόνι και το δερμάτινο τζάκετ της στο "Grease" του 1978, δεν θα μπορούσε η Ολίβια Νιούτον-Τζον να φανταστεί ότι το κοστούμι εκείνο που φόρεσε στην ταινία θα έπιανε γύρω στα 185.000 δολάρια σε δημοπρασία σαράντα και πλέον χρόνια μετά.

Τα συγκεκριμένα κομμάτια κινηματογραφικής ιστορίας μαζί με καμιά διακοσαριά ακόμα από τα κοστούμια αλλά και από τα προσωπικά ρούχα της τραγουδίστριας και ηθοποιού, πρόκειται να βγουν σε πλειστηριασμό στο Λος Άντζελες τον Νοέμβριο, ενώ 32 από αυτά βρίσκονται αυτή τη στιγμή ως εκθέματα στο Μουσείο του Στυλ στην Ιρλανδία.

Τα συγκεκριμένα κομμάτια κινηματογραφικής ιστορίας μαζί με καμιά διακοσαριά ακόμα από τα κοστούμια αλλά και από τα προσωπικά ρούχα της τραγουδίστριας και ηθοποιού, πρόκειται να βγουν σε πλειστηριασμό στο Λος Άντζελες τον Νοέμβριο

Όσον αφορά άλλα κομμάτια που προέρχονται από το 'Grease", μια εκδοχή του τζάκετ των «ροζ κοριτσιών» ("pink ladies") που της χάρισε το καστ και τα συνεργείο μετά τη λήξη των γυρισμάτων, αναμένεται να φτάσει στα 5.000 δολάρια ενώ τα παπούτσια χορού με το μικρό τακούνι που φορούσε στις πρόβες υπολογίζεται να πιάσουν γύρω στις 2.500 δολάρια (τα κόκκινα ψηλοτάκουνα που φορούσε στην ταινία χάθηκαν προ πολλού). Η τουαλέτα που φόρεσε στην βραδιά της απονομής των Όσκαρ εκείνη τη χρονιά μάλλον θα ξεπεράσει τις 10.000 δολάρια.

Η Ολίβια Νιούτον-Τζον βγάζει στο σφυρί τα κοστούμια και τα αξεσουάρ της από το θρυλικό “Grease” Facebook Twitter
Mια εκδοχή του τζάκετ των «ροζ κοριτσιών» ("pink ladies") αναμένεται να φτάσει στα 5.000 δολάρια ενώ ο συνδυασμός του αστραφτερού μαύρου κολάν και του δερμάτινου τζάκετ θα χτυπήσει στη δημοπρασία τα 185.000 δολάρια.

Πάνω από όλα πάντως, η δημοπρασία αυτή αποτελεί έναν φόρο τιμής στην 55ετή καριέρα της Ολίβια Νιούτον-Τζον, η οποία γεννήθηκε στην Αγγλία το 1948, αλλά μετακόμισε στην Αυστραλία με την οικογένειά της πριν κλείσει τα πέντε. Στα 15 της ήδη εμφανιζόταν στην τηλεόραση, η καριέρα της όμως απογειώθηκε με την επιστροφή της στη Βρετανία, με τα «εθνικά χρώματα» της οποίας διαγωνίστηκε στην Eurovision το 1977 με το τραγούδι "Long Live Love", το οποίο ήρθε τέταρτο τη χρονιά που επικράτησαν οι Abba με το "Waterloo".

Η Ολίβια Νιούτον-Τζον βγάζει στο σφυρί τα κοστούμια και τα αξεσουάρ της από το θρυλικό “Grease” Facebook Twitter
"You're the one that I Want": Όταν ο Ντάνι (Τζον Τραβόλτα) είδε τη "νέα" Σάντι.

Η άνοδος της ακολούθως στο μουσικό στερέωμα υπήρξε μετεωρική, φτάνοντας να έχει πουλήσει από τότε πάνω από 100 εκατομμύρια δίσκους στη διάρκεια μιας καριέρας που την είδε μεταξύ άλλων να χορεύει με τον Τζον Τραβόλτα, να συνεργάζεται με τον Στίβι Γουόντερ και να χορεύει κλακέτες με τον Τζιν Κέλι.

Το μεγαλύτερο μέρος από τα έσοδα της δημοπρασίας θα πάνε στο ερευνητικό κέντρο για τον καρκίνο που έχει ιδρυθεί to 2015 στη Μελβούρνη και φέρει το όνομά της (The Olivia Newton-John Cancer Wellness & Research Centre). Υπενθυμίζεται ότι πρόσφατα, η Ολίβια Νιούτον Τζον αποκάλυψε ότι κλήθηκε για τρίτη φορά να δώσει μάχη με τον καρκίνο στο στήθος (η πρώτη ήταν το 1992 και η δεύτερη το 2013) που αυτή τη φορά έχει κάνει και μετάσταση στη σπονδυλική στήλη.

Η Ολίβια Νιούτον-Τζον βγάζει στο σφυρί τα κοστούμια και τα αξεσουάρ της από το θρυλικό “Grease” Facebook Twitter
Η τουαλέτα που φόρεσε στην τελετή των Όσκαρ το 1978, αναμένεται να πιάσει τα 8.000 δολάρια.

Με στοιχεία από τον Guardian

Οθόνες
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

6 αποκαλυπτικά ντοκιμαντέρ για τη ζωή και τον κόσμο που ζούμε τώρα

Οθόνες / 6 αποκαλυπτικά ντοκιμαντέρ για τη ζωή και τον κόσμο που ζούμε τώρα

Το Διεθνές Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Καστελλορίζου πρόβαλε φέτος ταινίες πολιτικά φορτισμένες που οραματίζονται ένα μέλλον χωρίς σύνορα. Έξι από αυτές έκαναν ιδιαίτερη εντύπωση χάρη στην αισθητική και την προβληματική τους.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Βίκι Κριπς στη LIFO: «Καθένας επιλέγει το δικό του δηλητήριο»

Οθόνες / Βίκι Κριπς: «Καθένας επιλέγει το δικό του δηλητήριο»

Η ηθοποιός που στάθηκε σαν ίση προς ίσο απέναντι σε ολόκληρο Ντάνιελ Ντέι-Λιούις μιλάει στη LiFO σε μια συνέντευξη εφ’ όλης της ύλης με αφορμή την κυκλοφορία του «Hot Milk», που συμπεριλαμβάνει γυρίσματα στη χώρα μας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Ο ξεχασμένος απαγωγέας Τόνι Κυρίτσης, που ενέπνευσε τον Γκας Βαν Σαντ για το Dead Man's Wire

Ανταπόκριση από τη Βενετία / «Dead Man’s Wire»: Η χλιαρή επιστροφή του Γκας βαν Σαντ

Μετά από πέντε χρόνια ο Αμερικανός σκηνοθέτης επανέρχεται με την ξεχασμένη ιστορία ενός απαγωγέα, κάνοντας μια βιογραφία με νόημα, που όμως δεν προσθέτει κάτι στη φιλμογραφία του.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
To αριστουργηματικό Ran του Κουροσάβα και 8 ακόμα λόγοι για να πάτε σινεμά

Οθόνες / To αριστουργηματικό Ran του Κουροσάβα και 8 ακόμα λόγοι για να πάτε σινεμά

Μια ταινία βασισμένη σε βιβλίο του Στίβεν Κινγκ, η επιστροφή του Ντάρεν Αρονόφσκι, η καλύτερη ταινία του Κουροσάβα σε επανέκδοση και το τέταρτο μέρος της σειράς ταινιών θρίλερ «Το Κάλεσμα» – Τι παίζει από σήμερα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
THE LIFO TEAM
«Η φωνή της Χιντ Ρατζάμπ» ζωντανεύει στη Βενετία

Ανταπόκριση από τη Βενετία / «Η φωνή της Χιντ Ρατζάμπ» ζωντανεύει στη Βενετία

Έκκληση από τους συντελεστές της ταινίας της Κάουτερ Μπεν Χάνια να σταματήσουν επιτέλους οι δολοφονίες παιδιών στη Γάζα, με αφορμή το σπαρακτικό τηλεφώνημα της 6χρονης Παλαιστίνιας.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
A House of Dynamite

Ανταπόκριση από τη Βενετία / «House of Dynamite»: Η Κάθριν Μπίγκελοου πατάει το κουμπί – και μας κόβει την ανάσα

Με χειρουργική ακρίβεια, η πρώτη γυναίκα που τιμήθηκε με Όσκαρ σκηνοθεσίας μας πείθει ανατριχιαστικά για τον επικείμενο πυρηνικό όλεθρο.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Ο μάγος του Κρεμλίνου

Ανταπόκριση από τη Βενετία / «Ο μάγος του Κρεμλίνου»: Ο ρυθμιστής του Πούτιν δεν χωρά σε ταινία

Πίσω από το ψυχρό πρόσωπο της εξουσίας, κρύβεται ο ψίθυρος ενός σύγχρονου Ρασπούτιν. Ο Ολιβιέ Ασαγιάς τον ακολουθεί – αλλά μήπως τον πρόδωσε η φόρμα;
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
No other choice

Ανταπόκριση από τη Βενετία / «No other choice»: Η ταινία που θα οδηγήσει τον Παρκ Τσαν-γουκ στα Όσκαρ

Ο Κορεάτης σκηνοθέτης παραμένει ένας από τους μεγάλους σύγχρονους κινηματογραφιστές, αν και η αντικαπιταλιστική του σάτιρα «No other choice» δεν είναι η καλύτερή του ταινία.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Είναι σαν να κάνεις τον Δράκουλα χορτοφάγο»: Γιατί το σέξι τέρας του Φρανκενστάιν που παίζει ο Τζέικομπ Ελόρντι είναι λάθος

Οθόνες / Γιατί το σέξι τέρας του νέου «Φρανκενστάιν» είναι λάθος

Στη διασκευή του κλασικού μυθιστορήματος της Μέρι Σέλεϊ από τον Γκιγιέρμο ντελ Τόρο πρωταγωνιστεί ο «εξωφρενικά όμορφος» Τζέικομπ Ελόρντι στον ρόλο του τέρατος – πράγμα που έχει ως αποτέλεσμα μια ταινία χωρίς ειρμό. 
THE LIFO TEAM
O Στίβεν Κινγκ στο σινεμά: Οι 10 καλύτερες μεταφορές

Οθόνες / O Στίβεν Κινγκ στο σινεμά: Οι 10 καλύτερες μεταφορές

Είναι εντυπωσιακός ο αριθμός διασκευών του έργου του δημοφιλούς συγγραφέα που θα δούμε στο πανί, στο γυαλί και στο σανίδι, κι αυτό στάθηκε αφορμή για ένα αφιέρωμα στις καλύτερες ταινίες που ενέπνευσαν τα γραπτά του.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Φρανκενστάιν: Ένα θεσπέσιο μελόδραμα που σε παρασύρει και σε ματώνει

Ανταπόκριση από τη Βενετία / Φρανκενστάιν: Ένα θεσπέσιο μελόδραμα που σε παρασύρει και σε ματώνει

O Γκιγιέρμο Ντελ Τόρο θα έκανε την Μέρι Σέλεϊ περήφανη. Ο δικός του Φρανκενστάιν κατορθώνει να μην προδώσει το πνεύμα του πολυδιασκευασμένου μυθιστορήματός της.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
After the Hunt: Το #MeToo στα χέρια του Λούκα Γκουαντανίνο είναι μια μπερδεμένη υπόθεση

Ανταπόκριση από τη Βενετία / After the Hunt: Το #MeToo στα χέρια του Γκουαντανίνο είναι μια μπερδεμένη υπόθεση

Ο Λούκα Γκουαντανίνο νοσταλγεί τη χαμένη τέχνη του διαλόγου, αλλά το After the Hunt χάνει το δίκιο του στην ακαδημαϊκή φλυαρία και τις σεναριακές αστοχίες.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ