Παρακαλούμε απενεργοποιήστε το Adblocker για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενο και τις υπηρεσίες μας. Δείτε πώς.
Βρήκατε κάποιο λάθος ή παράλειψη;     Επικοινωνήστε μαζί μας  »
Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
Αθήνα

Οικία Κατακουζηνού: Το αθηναϊκό «Μουσείο της Αθωότητας»

Μια ξενάγηση στο μοναδικό σωζόμενο φιλολογικό σαλόνι της γενιάς του ’30

Στη θορυβώδη λεωφόρο Αμαλίας, απέναντι από τον Εθνικό Κήπο, διασώζεται ένα από τα σημαντικότερα φιλολογικά σαλόνια της γενιάς του '30. Περνώντας την είσοδο της πολυκατοικίας που βρίσκεται στον αριθμό τέσσερα κι ανεβαίνοντας στον πέμπτο όροφο, ανακαλύπτεις την οικία Κατακουζηνού.

 

Από τα πρώτα λεπτά συνειδητοποιείς ότι απλώνεται μπροστά σου όλη η αστική Αθήνα των περασμένων δεκαετιών. Εδώ ο χρόνος κυλά διαφορετικά και οι χώροι του σπιτιού προσφέρονται για ένα ταξίδι στο παρελθόν.

 

Μια κατοικία που έχουν επισκεφθεί κατά καιρούς επιφανείς ποιητές, συγγραφείς, καλλιτέχνες και επιστήμονες, όπως ο Γιώργος Σεφέρης, ο Καμί, ο Φόκνερ, ο Γιάννης Τσαρούχης, ο Χατζηκυριάκος-Γκίκας, ο Tériade, ο Ιονέσκο και ο Henri Cartier-Bresson.

 

Εδώ απήγγειλαν ποιήματά τους ο Γιώργος Σεφέρης και η Μυρτιώτισσα, εδώ διάβασε αποσπάσματα από τον «Μέγα Ανατολικό» ο Ανδρέας Εμπειρίκος, έπαιξε για πρώτη φορά στο παλιό πιάνο Steinway του σπιτιού τραγούδια από τον «Μεγάλο Ερωτικό» ο Μάνος Χατζιδάκις.

 

Ο Άγγελος Κατακουζηνός γεννήθηκε στη Λέσβο, ήταν νευρολόγος-ψυχίατρος, ιδρυτής του Ελληνογαλλικού Ινστιτούτου, της Ελληνογαλλικής Πνευματικής Ένωσης και της Ελληνοαμερικανικής Ένωσης.

 

Η σύζυγός του Λητώ γεννήθηκε στον Πειραιά και αγαπούσε πολύ τη λογοτεχνία. Παντρεύτηκαν τον Νοέμβρη του 1934 και υπήρξαν για σχεδόν πενήντα χρόνια δραστήρια μέλη της αθηναϊκής κοινωνίας.

 

Το διαμέρισμα της λεωφόρου Αμαλίας ήταν η συνέχεια της πρώτης τους κατοικίας στην οδό Πινδάρου. Ακόμη και σήμερα, ύστερα από μεγάλη προσπάθεια, η συγκεκριμένη κατοικία αποτυπώνει έναν κόσμο καλλιέργειας, παιδείας και δημιουργίας, όπου οι τέχνες και τα γράμματα κατέχουν πρωταρχική θέση. Αναμφίβολα, πρόκειται για ένα πολιτιστικό καταφύγιο, ένα σπίτι-μουσείο κι ένα καλλιτεχνικό σημείο συνάντησης.

 

Το ζεύγος Κατακουζηνού λίγο μετά τον γάμο τους. Φωτο: Αρχείο Οικίας Κατακουζηνού.
Το ζεύγος Κατακουζηνού λίγο μετά τον γάμο τους. Φωτο: Αρχείο Οικίας Κατακουζηνού.


Στο διαμέρισμα με ξεναγεί η κ. Σοφία Πελοποννησίου-Βασιλάκου, μουσειολόγος, μέλος του Δ.Σ. του Ιδρύματος Άγγελου και Λητώς Κατακουζηνού και επιμελήτρια της Οικίας Κατακουζηνού.

 

Όπως μου λέει η ίδια: «Εδώ απήγγειλαν ποιήματά τους ο Γιώργος Σεφέρης και η Μυρτιώτισσα, εδώ διάβασε αποσπάσματα από τον "Μέγα Ανατολικό" ο Ανδρέας Εμπειρίκος, έπαιξε για πρώτη φορά στο παλιό πιάνο Steinway του σπιτιού τραγούδια από τον "Μεγάλο Ερωτικό" ο Μάνος Χατζιδάκις.

 

»Tα έργα τέχνης, σχεδόν όλα, είναι δώρα από φίλους, όπως ο Νίκος Χατζηκυριάκος-Γκίκας, ο Γεώργιος Γουναρόπουλος, ο Σπύρος Βασιλείου, η Θάλεια Φλωρά-Καραβία, ο Γιάννης Τσαρούχης, ο Mαρκ Σαγκάλ.

 

»Ο επισκέπτης μπορεί να θαυμάσει τη συλλογή έργων τέχνης από εκπροσώπους της γενιάς του '30, όλα προσφορά στους Κατακουζηνούς από τους ίδιους τους καλλιτέχνες ως αντίδωρο για τη φροντίδα και της υποστήριξη που τους έδειχναν.

 

Ποιητές και πεζογράφοι της γενιάς του '30 στην οικία Κατακουζηνού. Όρθιοι από αριστερά: Πετσάλης, Βενέζης, Ελύτης, Σεφέρης, Καραντώνης, Ξεφλούδας, Θεοτοκάς. Καθήμενοι: Τερζάκης, Δημαράς, Κατσίμπαλης, Πολίτης, Εμπειρίκος.
Ποιητές και πεζογράφοι της γενιάς του '30 στην οικία Κατακουζηνού. Όρθιοι από αριστερά: Πετσάλης, Βενέζης, Ελύτης, Σεφέρης, Καραντώνης, Ξεφλούδας, Θεοτοκάς. Καθήμενοι: Τερζάκης, Δημαράς, Κατσίμπαλης, Πολίτης, Εμπειρίκος.

 

»Βλέπει, επίσης, βιβλία με αφιερώσεις, φωτογραφίες της εποχής και έπιπλα, π.χ. το γραφείο του Κατακουζηνού είμαι σχεδιασμένο από τον αρχιτέκτονα Στάμο Παπαδάκη (συνεργάτη του Le Corbusier).

 

»Ακόμα, διατηρήθηκαν όλα τα χαρακτηριστικά της εποχής, ακόμα και τα χρώματα στους τοίχους (διαλεγμένα από τον Γιάννη Τσαρούχη), με αποτέλεσμα να δημιουργηθεί ένας τόπος μνήμης στο κέντρο της Αθήνας».

 

Πράγματι, στα δωμάτια του διαμερίσματος εντυπωσιάζουν οι «εποχές» του Ν. Χατζηκυριάκου-Γκίκα, τα έργα του Γιάννη Τσαρούχη, τα «φιλιά» του Γουναρόπουλου, το ψηφιδωτό με τη γοργόνα στο μπάνιο, φτιαγμένο από τον Σπύρο Βασιλείου, προσωπικά αντικείμενα αλλά και το έργο της Βικτώριας Καρβούνη, που παρουσιάζει το τελευταίο σημείωμα του Άγγελου Κατακουζηνού προς τη σύζυγό του, αντιγραμμένο από 150 διαφορετικά άτομα, ενώ δίπλα στα σημειώματα κρέμεται ένα φόρεμα της γυναίκας του Λητώς.

 

Ενώ παρατηρούμε τα σημειώματα και το φόρεμα στην ντουλάπα των Κατακουζηνών, ακούγεται ένα γαλλικό τραγούδι που μιλά για τη «ζωή που φεύγει».

 

Στη συνέχεια, πηγαίνουμε στο «πράσινο» δωμάτιο και στέκομαι σε μια αφίσα στην πόρτα που δείχνει ότι όταν επισκέφτηκε την Ελλάδα το 1963, ο στρατηγός και Πρόεδρος της Δημοκρατίας της Γαλλίας Charles de Gaulle ζήτησε να τον προϋπαντήσει ο Άγγελος Κατακουζηνός.

 

Μέρος από το κεντρικό σαλόνι. Δεσπόζουν οι πίνακες του Γουναρόπουλου. Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
Μέρος από το κεντρικό σαλόνι. Δεσπόζουν οι πίνακες του Γουναρόπουλου. Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO


Αργότερα, η κ. Πελοποννησίου- Βασιλάκου μου λέει: «Τα χρόνια πέρασαν και μετά τον θάνατο του Άγγελου Κατακουζηνού το μαγευτικό διαμέρισμα της Αμαλίας 4 άρχισε να χάνει τη λάμψη του.

 

»Η κατάσταση επιδεινώθηκε ύστερα και από τον θάνατο της Λητώς Κατακουζηνού το 1997. Τα τελευταία 15 χρόνια έζησε χωρίς να έχει ούτε τη διάθεση ούτε την οικονομική άνεση να διατηρήσει την οικία.

 

»Η Λητώ, όμως, προτίμησε να στερηθεί υλικά πράγματα παρά να πουλήσει αυτήν ή τα υπάρχοντά της. Και θέλησε, σύμφωνα με τη διαθήκη της, να παραμείνει η οικία Κατακουζηνού ένας τόπος μνήμης και έμπνευσης για τις επόμενες γενιές».


Αξίζει να αναφέρουμε ότι σε μια συνέντευξή του στο «Έθνος», όταν τον είχαν ρωτήσει ποιον θεωρεί «επιτυχημένο άνθρωπο», ο Άγγελος Κατακουζηνός είχε απαντήσει: «Μία είναι η συνταγή για την επιτυχία. Αφού χαράξεις τον δρόμο που έταξες στον εαυτό σου και που ταιριάζει στην ιδιοσυγκρασία σου, στον χαρακτήρα σου και στις ψυχοδιανοητικές σου ικανότητες, πρέπει να τον διαβείς χωρίς παρεκκλίσεις και παρεκτροπές και να προσπαθήσεις με όλες σου τις δυνάμεις να φτάσεις στο τέρμα που εσύ έχεις προκαθορίσει.

 

»Προσωπικά, είτε από ψυχική ιδιοσυστασία είτε από χαρακτήρα και αγωγή, πίστεψα περισσότερο στην αμέτρητη ικανοποίηση που σου προσφέρει μια δύσκολη αναρρίχηση στη ζωή παρά στη χαρά που σου δίνει η εύκολη και γρήγορη άφιξη στην κορυφή».


Όση ώρα περιπλανιέμαι στη γοητευτική κατοικία διαπιστώνω ότι σε κάθε γωνία του σπιτιού υπάρχει και μια νοσταλγική ιστορία, ενώ το μπαλκόνι με την υπέροχη θέα στον Εθνικό Κήπο, τη Βουλή και τον Υμηττό αποτελεί μία από τις τελευταίες στάσεις στο αθηναϊκό «Μουσείο της Αθωότητας».

 

«Η διαφορά με όσα περιέγραψε ο Ορχάν Παμούκ είναι ότι αυτό βασίζεται σε μια αληθινή ιστορία αγάπης» προσθέτει η κ. Πελοποννησίου-Βασιλάκου. Βγαίνοντας ξανά στη λεωφόρο Αμαλίας και στην κανονικότητα της πόλης, διαπιστώνω έκπληκτος ότι σε τόσο μικρή απόσταση από την πλατεία Συντάγματος στέκει επιβλητικά ένας ανεκτίμητος χώρος αναμνήσεων.

 

Η θέα προς τον Εθνικό Κήπο από το διαμέρισμα. Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
Η θέα προς τον Εθνικό Κήπο από το διαμέρισμα. Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO

 

Το πράσινο σαλόνι της οικίας. Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
Το πράσινο σαλόνι της οικίας. Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO

 

Στο σαλόνι του σπιτιού διακρίνονται οι φωτογραφίες των Εμπειρίκου, Φώκνερ, Σεφέρη, Βενέζη, Θεοτοκά. Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
Στο σαλόνι του σπιτιού διακρίνονται οι φωτογραφίες των Εμπειρίκου, Φώκνερ, Σεφέρη, Βενέζη, Θεοτοκά. Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO

 

Πάνω από το τζάκι διακρίνεται έργο του Τσαρούχη που φιλοτέχνησε για τους Κατακουζηνούς. Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
Πάνω από το τζάκι διακρίνεται έργο του Τσαρούχη που φιλοτέχνησε για τους Κατακουζηνούς. Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO

 

Στο παλιό πιάνο Steinway του σπιτιού έπαιξε για πρώτη φορά τραγούδια από τον "Μεγάλο Ερωτικό" ο Μάνος Χατζιδάκις. Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
Στο παλιό πιάνο Steinway του σπιτιού έπαιξε για πρώτη φορά τραγούδια από τον "Μεγάλο Ερωτικό" ο Μάνος Χατζιδάκις. Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO

 

Tα έργα τέχνης, σχεδόν όλα, είναι δώρα από φίλους, όπως ο Νίκος Χατζηκυριάκος-Γκίκας, ο Γεώργιος Γουναρόπουλος, ο Σπύρος Βασιλείου, η Θάλεια Φλωρά-Καραβία, ο Γιάννης Τσαρούχης, ο Mαρκ Σαγκάλ. Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
Tα έργα τέχνης, σχεδόν όλα, είναι δώρα από φίλους, όπως ο Νίκος Χατζηκυριάκος-Γκίκας, ο Γεώργιος Γουναρόπουλος, ο Σπύρος Βασιλείου, η Θάλεια Φλωρά-Καραβία, ο Γιάννης Τσαρούχης, ο Mαρκ Σαγκάλ. Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO

 

Το τελευταίο σημείωμα του Άγγελου Κατακουζηνού προς τη σύζυγό του, αντιγραμμένο από 150 διαφορετικά άτομα, δίπλα σε ένα φόρεμα της γυναίκας του Λητώς. Έργο της Βικτώριας Καρβούνη. Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
Το τελευταίο σημείωμα του Άγγελου Κατακουζηνού προς τη σύζυγό του, αντιγραμμένο από 150 διαφορετικά άτομα, δίπλα σε ένα φόρεμα της γυναίκας του Λητώς. Έργο της Βικτώριας Καρβούνη. Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
Το ψηφιδωτό με τη γοργόνα στο μπάνιο είναι φτιαγμένο από τον Σπύρο Βασιλείου. Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
Το ψηφιδωτό με τη γοργόνα στο μπάνιο είναι φτιαγμένο από τον Σπύρο Βασιλείου. Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO

 

Έργο του Χατζηκυριάκου-Γκίκα. Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
Έργο του Χατζηκυριάκου-Γκίκα. Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO

 

Άποψη του σπιτιού. Στο φόντο εκτίθεται η περιοδική  εικαστική δράση The City Reads, κατά την οποία καλλιτέχνες δημιουργούν με αφορμή ένα βιβλίο. Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
Άποψη του σπιτιού. Στο φόντο εκτίθεται η περιοδική εικαστική δράση The City Reads, κατά την οποία καλλιτέχνες δημιουργούν με αφορμή ένα βιβλίο. Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO

 

Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO

 

Χαρακτικό του Πικάσο. Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
Χαρακτικό του Πικάσο. Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO

 

 Οι «εποχές» του Ν. Χατζηκυριάκου-Γκίκα. Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
Οι «εποχές» του Ν. Χατζηκυριάκου-Γκίκα. Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
 Οι «εποχές» του Ν. Χατζηκυριάκου-Γκίκα. Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
Οι «εποχές» του Ν. Χατζηκυριάκου-Γκίκα. Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO

 

Το γραφείο του Άγγελου Κατακουζηνού. Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
Το γραφείο του Άγγελου Κατακουζηνού. Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO

 

Η γραφομηχανή του Λητώς Κατακουζηνού. Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
Η γραφομηχανή του Λητώς Κατακουζηνού. Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO

 

Βενετζιάνικο έπιπλο δώρο της μητέρας της Λητώς. Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
Βενετζιάνικο έπιπλο δώρο της μητέρας της Λητώς. Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO

 

Η θέα από παράθυρο της οικίας. Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
Η θέα από παράθυρο της οικίας. Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO

 

Το ζευγάρι σε ταξίδι τους στη Βενετία.  Φωτο: Αρχείο Οικίας Κατακουζηνού.
Το ζευγάρι σε ταξίδι τους στη Βενετία. Φωτο: Αρχείο Οικίας Κατακουζηνού.

 

Δημοσιογράφος. Σπούδασε στο Τμήμα Πολιτικής Επιστήμης και Ιστορίας του Πάντειου Πανεπιστήμιου ([email protected])

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Μέσα στη μυστηριώδη ιδιωτική κατοικία του Τσίλλερ της οδού Μαυρομιχάλη- ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

ΑρχιτεκτονικήΜέσα στη μυστηριώδη ιδιωτική κατοικία του Τσίλλερ της οδού Μαυρομιχάλη- ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ανατρέχουμε στην ιστορία ενός από τα ομορφότερα και πολύπαθα κτίρια της Αθήνας όσο αναμένουμε την ολοκλήρωση της αποκατάστασής του
29.4.2018
Το «Μπάγκειον» ανακαινίζεται, αποκαλύπτοντας έναν εικαστικό θησαυρό

ΑθήναΤο «Μπάγκειον» ανακαινίζεται, αποκαλύπτοντας έναν εικαστικό θησαυρό

Το ιστορικό κτίριο της πλατείας Ομονοίας θα λάμψει ξανά, ως μέρος μιας μεγάλης επένδυσης που ολοκληρώνεται τον Απρίλιο του 2018.
16.1.2018

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Κυψέλη φωταγωγείται σε έναν χάρτη

Αθήνα Η Κυψέλη φωταγωγείται σε έναν χάρτη

O Κώστας Ζαμπέλης της ομάδας «Φωτεινή Κυψέλη» παρουσιάζει μια νέα πρωτοβουλία που συγκεντρώνει πληροφορίες και οπτικό υλικό για ιστορικά, και μη, σημεία της περιοχής
16.2.2019
Στα ρεμπετάδικα η Αθήνα αναστενάζει (ξανά)

Αθήνα Στα ρεμπετάδικα η Αθήνα αναστενάζει (ξανά)

Τα αφτεράδικα και οι ταβέρνες με ζωντανό ρεμπέτικο ξαναζούν μέρες δόξας στην Αθήνα
13.2.2019
Στο Παλαιοπωλείο των Αστέγων δώστε ό,τι δεν σας είναι απαραίτητο

Αθήνα Στο Παλαιοπωλείο των Αστέγων δώστε ό,τι δεν σας είναι απαραίτητο

Τρεις ηλικιακά ώριμοι άνθρωποι που βρέθηκαν ανέστιοι προσπαθούν να στήσουν ένα αυτοοργανωμένο παλαιοπωλείο, βιβλίων κυρίως. Στόχος ο βιοπορισμός και η εξεύρεση μόνιμης στέγης αφενός, η δημιουργία ενός ευρύτερου συνεργατικού δικτύου για αστέγους αφετέρου.
9.2.2019
Πέντε νέα ξενοδοχεία αναβαθμίζουν το κέντρο της Αθήνας

Αθήνα Πέντε νέα ξενοδοχεία αναβαθμίζουν το κέντρο της Αθήνας

Επιχειρηματικοί όμιλοι επικεντρώνουν το επενδυτικό τους ενδιαφέρον στην πρωτεύουσα, προχωρούν σε ανακαινίσεις εγκαταλελειμμένων κτιρίων και δημιουργούν πρωτοποριακά πρότζεκτ.
8.2.2019
Σίμος Ρούσσος: «Ο αντιφατικός χαρακτήρας του Χαλανδρίου το κάνει να ξεχωρίζει»

Αθήνα Σίμος Ρούσσος: «Ο αντιφατικός χαρακτήρας του Χαλανδρίου το κάνει να ξεχωρίζει»

Θέσαμε στον δήμαρχο Χαλανδρίου μερικές ερωτήσεις για τον αγαπημένο προορισμό των βορείων προαστίων, τις ιδιαιτερότητές του και τις προκλήσεις που θέτει η δημοφιλία του.
3.2.2019
 Εδώ που «κοιμούνται» τα ζώα που μας έκαναν κάποτε συντροφιά

Αθήνα Εδώ που «κοιμούνται» τα ζώα που μας έκαναν κάποτε συντροφιά

Σε ένα κοιμητήριο μικρών ζώων στο Κορωπί οι άνθρωποι πενθούν και θυμούνται τα κατοικίδιά τους
2.2.2019
Αυτά είναι τα 4 μαγαζιά που γίνεται χαμός στην Αθήνα

Αθήνα Αυτά είναι τα 4 μαγαζιά που γίνεται χαμός στην Αθήνα

4 διαφορετικά μεταξύ τους μαγαζιά όπου γίνεται πάντα το αδιαχώρητο, με κόσμο που διασκεδάζει μέχρι τις πρωινές ώρες.
2.2.2019
Η ιστορία του Αγίου Δημητρίου Λουμπαρδιάρη και το κλειστό «αναπαυτήριο»

Αθήνα Η ιστορία του Αγίου Δημητρίου Λουμπαρδιάρη και το κλειστό «αναπαυτήριο»

Οι έριδες για την περίφραξη του χώρου και το αρχιτεκτονικό αποτύπωμα του Δ. Πικιώνη.
1.2.2019
Οι πλημμυρισμένοι δρόμοι, η οδύσσεια των πεζών και ο λόφος του Φιλοπάππου

Αθήνα Οι πλημμυρισμένοι δρόμοι, η οδύσσεια των πεζών και ο λόφος του Φιλοπάππου

Όλα όσα μας ενοχλούν και πρέπει να αλλάξουν στην Αθήνα.
28.1.2019
Ένα σπάνιο δείγμα προπολεμικού καταφυγίου σε ιδιωτική πολυκατοικία της Αθήνας

Αθήνα Ένα σπάνιο δείγμα προπολεμικού καταφυγίου σε ιδιωτική πολυκατοικία της Αθήνας

Καταδυόμαστε με τη βοήθεια του επιμελητή της έκθεσης «Bunker», Γιώργου Γεωργακόπουλου, σε έναν πολύ ιδιαίτερο χώρο της Αθήνας.
27.1.2019
10 ξεχωριστά πρόσωπα του Πειραιά εξηγούν γιατί αξίζει να ζεις και να δουλεύεις με ορίζοντα τη θάλασσα

Αθήνα 10 ξεχωριστά πρόσωπα του Πειραιά εξηγούν γιατί αξίζει να ζεις και να δουλεύεις με ορίζοντα τη θάλασσα

«Δεν έχω άλλο λιμάνι...»: Οι χαρές και οι προκλήσεις της ζωής στον Πειραιά
18.1.2019
Οι 3.000 Ισραηλίτες της  Αθήνας θυμούνται το Ολοκαύτωμα

Αθήνα Οι 3.000 Ισραηλίτες της Αθήνας θυμούνται το Ολοκαύτωμα

Σύντομη συζήτηση με τον υπεύθυνο Επικοινωνίας της Ισραηλιτικής Κοινότητας Αθήνας, Άρη Εμμανουήλ, με αφορμή την επικείμενη Παγκόσμια Ημέρα Μνήμης Θυμάτων του Ολοκαυτώματος
18.1.2019
Αυτό είναι το επόμενο πρόσωπο του Πειραιά

Αθήνα Αυτό είναι το επόμενο πρόσωπο του Πειραιά

Όλα όσα αλλάζουν στο μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας.
17.1.2019
Δείτε φωτογραφίες από την επέκταση του Μετρό στον Πειραιά

Αθήνα Δείτε φωτογραφίες από την επέκταση του Μετρό στον Πειραιά

Οι τρεις πρώτοι σταθμοί της επέκτασης της γραμμής 3 του μετρό προς τον Πειραιά αναμένεται να παραδοθούν τους προσεχείς μήνες
16.1.2019
Για το Σινέ «Άτταλος» στη Νέα Σμύρνη που μάλλον δεν θα ξανανοίξει ποτέ

Αθήνα Για το Σινέ «Άτταλος» στη Νέα Σμύρνη που μάλλον δεν θα ξανανοίξει ποτέ

Εκτός από πολιτιστικά και συναισθηματικά ορόσημα, οι ιστορικές αίθουσες παραμένουν ακόμα λειτουργικό κομμάτι της κουλτούρας ψυχαγωγίας, δεν απευθύνονται μόνο σε αλαφροΐσκιωτους σινεφίλ ή σε φετιχιστές της μοκέτας
16.1.2019
2 σχόλια
Ταξινόμηση:
Προηγούμενα 1 Επόμενα
Lucretius Lucretius 25.5.2018 | 22:46
Υπέροχη χώροι. Και δέος με την φωτογραφία της Γενιάς, τα μεγαλύτερα μυαλά της χώρας συγκεντρωμένα σε ένα σαλόνι.
Lucretius Lucretius 27.5.2018 | 20:23
Μπράβο μου πάντως, δεκαπέντε λέξεις όλες κι όλες και ξεκίνησα με ορθογραφικό!
Προηγούμενα 1 Επόμενα