Παρακαλούμε απενεργοποιήστε το Adblocker για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενο και τις υπηρεσίες μας. Δείτε πώς.
Βρήκατε κάποιο λάθος ή παράλειψη;     Επικοινωνήστε μαζί μας  »
Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
Αθήνα

Οικία Κατακουζηνού: Το αθηναϊκό «Μουσείο της Αθωότητας»

Μια ξενάγηση στο μοναδικό σωζόμενο φιλολογικό σαλόνι της γενιάς του ’30

Στη θορυβώδη λεωφόρο Αμαλίας, απέναντι από τον Εθνικό Κήπο, διασώζεται ένα από τα σημαντικότερα φιλολογικά σαλόνια της γενιάς του '30. Περνώντας την είσοδο της πολυκατοικίας που βρίσκεται στον αριθμό τέσσερα κι ανεβαίνοντας στον πέμπτο όροφο, ανακαλύπτεις την οικία Κατακουζηνού.

 

Από τα πρώτα λεπτά συνειδητοποιείς ότι απλώνεται μπροστά σου όλη η αστική Αθήνα των περασμένων δεκαετιών. Εδώ ο χρόνος κυλά διαφορετικά και οι χώροι του σπιτιού προσφέρονται για ένα ταξίδι στο παρελθόν.

 

Μια κατοικία που έχουν επισκεφθεί κατά καιρούς επιφανείς ποιητές, συγγραφείς, καλλιτέχνες και επιστήμονες, όπως ο Γιώργος Σεφέρης, ο Καμί, ο Φόκνερ, ο Γιάννης Τσαρούχης, ο Χατζηκυριάκος-Γκίκας, ο Tériade, ο Ιονέσκο και ο Henri Cartier-Bresson.

 

Εδώ απήγγειλαν ποιήματά τους ο Γιώργος Σεφέρης και η Μυρτιώτισσα, εδώ διάβασε αποσπάσματα από τον «Μέγα Ανατολικό» ο Ανδρέας Εμπειρίκος, έπαιξε για πρώτη φορά στο παλιό πιάνο Steinway του σπιτιού τραγούδια από τον «Μεγάλο Ερωτικό» ο Μάνος Χατζιδάκις.

 

Ο Άγγελος Κατακουζηνός γεννήθηκε στη Λέσβο, ήταν νευρολόγος-ψυχίατρος, ιδρυτής του Ελληνογαλλικού Ινστιτούτου, της Ελληνογαλλικής Πνευματικής Ένωσης και της Ελληνοαμερικανικής Ένωσης.

 

Η σύζυγός του Λητώ γεννήθηκε στον Πειραιά και αγαπούσε πολύ τη λογοτεχνία. Παντρεύτηκαν τον Νοέμβρη του 1934 και υπήρξαν για σχεδόν πενήντα χρόνια δραστήρια μέλη της αθηναϊκής κοινωνίας.

 

Το διαμέρισμα της λεωφόρου Αμαλίας ήταν η συνέχεια της πρώτης τους κατοικίας στην οδό Πινδάρου. Ακόμη και σήμερα, ύστερα από μεγάλη προσπάθεια, η συγκεκριμένη κατοικία αποτυπώνει έναν κόσμο καλλιέργειας, παιδείας και δημιουργίας, όπου οι τέχνες και τα γράμματα κατέχουν πρωταρχική θέση. Αναμφίβολα, πρόκειται για ένα πολιτιστικό καταφύγιο, ένα σπίτι-μουσείο κι ένα καλλιτεχνικό σημείο συνάντησης.

 

Το ζεύγος Κατακουζηνού λίγο μετά τον γάμο τους. Φωτο: Αρχείο Οικίας Κατακουζηνού.
Το ζεύγος Κατακουζηνού λίγο μετά τον γάμο τους. Φωτο: Αρχείο Οικίας Κατακουζηνού.


Στο διαμέρισμα με ξεναγεί η κ. Σοφία Πελοποννησίου-Βασιλάκου, μουσειολόγος, μέλος του Δ.Σ. του Ιδρύματος Άγγελου και Λητώς Κατακουζηνού και επιμελήτρια της Οικίας Κατακουζηνού.

 

Όπως μου λέει η ίδια: «Εδώ απήγγειλαν ποιήματά τους ο Γιώργος Σεφέρης και η Μυρτιώτισσα, εδώ διάβασε αποσπάσματα από τον "Μέγα Ανατολικό" ο Ανδρέας Εμπειρίκος, έπαιξε για πρώτη φορά στο παλιό πιάνο Steinway του σπιτιού τραγούδια από τον "Μεγάλο Ερωτικό" ο Μάνος Χατζιδάκις.

 

»Tα έργα τέχνης, σχεδόν όλα, είναι δώρα από φίλους, όπως ο Νίκος Χατζηκυριάκος-Γκίκας, ο Γεώργιος Γουναρόπουλος, ο Σπύρος Βασιλείου, η Θάλεια Φλωρά-Καραβία, ο Γιάννης Τσαρούχης, ο Mαρκ Σαγκάλ.

 

»Ο επισκέπτης μπορεί να θαυμάσει τη συλλογή έργων τέχνης από εκπροσώπους της γενιάς του '30, όλα προσφορά στους Κατακουζηνούς από τους ίδιους τους καλλιτέχνες ως αντίδωρο για τη φροντίδα και της υποστήριξη που τους έδειχναν.

 

Ποιητές και πεζογράφοι της γενιάς του '30 στην οικία Κατακουζηνού. Όρθιοι από αριστερά: Πετσάλης, Βενέζης, Ελύτης, Σεφέρης, Καραντώνης, Ξεφλούδας, Θεοτοκάς. Καθήμενοι: Τερζάκης, Δημαράς, Κατσίμπαλης, Πολίτης, Εμπειρίκος.
Ποιητές και πεζογράφοι της γενιάς του '30 στην οικία Κατακουζηνού. Όρθιοι από αριστερά: Πετσάλης, Βενέζης, Ελύτης, Σεφέρης, Καραντώνης, Ξεφλούδας, Θεοτοκάς. Καθήμενοι: Τερζάκης, Δημαράς, Κατσίμπαλης, Πολίτης, Εμπειρίκος.

 

»Βλέπει, επίσης, βιβλία με αφιερώσεις, φωτογραφίες της εποχής και έπιπλα, π.χ. το γραφείο του Κατακουζηνού είμαι σχεδιασμένο από τον αρχιτέκτονα Στάμο Παπαδάκη (συνεργάτη του Le Corbusier).

 

»Ακόμα, διατηρήθηκαν όλα τα χαρακτηριστικά της εποχής, ακόμα και τα χρώματα στους τοίχους (διαλεγμένα από τον Γιάννη Τσαρούχη), με αποτέλεσμα να δημιουργηθεί ένας τόπος μνήμης στο κέντρο της Αθήνας».

 

Πράγματι, στα δωμάτια του διαμερίσματος εντυπωσιάζουν οι «εποχές» του Ν. Χατζηκυριάκου-Γκίκα, τα έργα του Γιάννη Τσαρούχη, τα «φιλιά» του Γουναρόπουλου, το ψηφιδωτό με τη γοργόνα στο μπάνιο, φτιαγμένο από τον Σπύρο Βασιλείου, προσωπικά αντικείμενα αλλά και το έργο της Βικτώριας Καρβούνη, που παρουσιάζει το τελευταίο σημείωμα του Άγγελου Κατακουζηνού προς τη σύζυγό του, αντιγραμμένο από 150 διαφορετικά άτομα, ενώ δίπλα στα σημειώματα κρέμεται ένα φόρεμα της γυναίκας του Λητώς.

 

Ενώ παρατηρούμε τα σημειώματα και το φόρεμα στην ντουλάπα των Κατακουζηνών, ακούγεται ένα γαλλικό τραγούδι που μιλά για τη «ζωή που φεύγει».

 

Στη συνέχεια, πηγαίνουμε στο «πράσινο» δωμάτιο και στέκομαι σε μια αφίσα στην πόρτα που δείχνει ότι όταν επισκέφτηκε την Ελλάδα το 1963, ο στρατηγός και Πρόεδρος της Δημοκρατίας της Γαλλίας Charles de Gaulle ζήτησε να τον προϋπαντήσει ο Άγγελος Κατακουζηνός.

 

Μέρος από το κεντρικό σαλόνι. Δεσπόζουν οι πίνακες του Γουναρόπουλου. Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
Μέρος από το κεντρικό σαλόνι. Δεσπόζουν οι πίνακες του Γουναρόπουλου. Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO


Αργότερα, η κ. Πελοποννησίου- Βασιλάκου μου λέει: «Τα χρόνια πέρασαν και μετά τον θάνατο του Άγγελου Κατακουζηνού το μαγευτικό διαμέρισμα της Αμαλίας 4 άρχισε να χάνει τη λάμψη του.

 

»Η κατάσταση επιδεινώθηκε ύστερα και από τον θάνατο της Λητώς Κατακουζηνού το 1997. Τα τελευταία 15 χρόνια έζησε χωρίς να έχει ούτε τη διάθεση ούτε την οικονομική άνεση να διατηρήσει την οικία.

 

»Η Λητώ, όμως, προτίμησε να στερηθεί υλικά πράγματα παρά να πουλήσει αυτήν ή τα υπάρχοντά της. Και θέλησε, σύμφωνα με τη διαθήκη της, να παραμείνει η οικία Κατακουζηνού ένας τόπος μνήμης και έμπνευσης για τις επόμενες γενιές».


Αξίζει να αναφέρουμε ότι σε μια συνέντευξή του στο «Έθνος», όταν τον είχαν ρωτήσει ποιον θεωρεί «επιτυχημένο άνθρωπο», ο Άγγελος Κατακουζηνός είχε απαντήσει: «Μία είναι η συνταγή για την επιτυχία. Αφού χαράξεις τον δρόμο που έταξες στον εαυτό σου και που ταιριάζει στην ιδιοσυγκρασία σου, στον χαρακτήρα σου και στις ψυχοδιανοητικές σου ικανότητες, πρέπει να τον διαβείς χωρίς παρεκκλίσεις και παρεκτροπές και να προσπαθήσεις με όλες σου τις δυνάμεις να φτάσεις στο τέρμα που εσύ έχεις προκαθορίσει.

 

»Προσωπικά, είτε από ψυχική ιδιοσυστασία είτε από χαρακτήρα και αγωγή, πίστεψα περισσότερο στην αμέτρητη ικανοποίηση που σου προσφέρει μια δύσκολη αναρρίχηση στη ζωή παρά στη χαρά που σου δίνει η εύκολη και γρήγορη άφιξη στην κορυφή».


Όση ώρα περιπλανιέμαι στη γοητευτική κατοικία διαπιστώνω ότι σε κάθε γωνία του σπιτιού υπάρχει και μια νοσταλγική ιστορία, ενώ το μπαλκόνι με την υπέροχη θέα στον Εθνικό Κήπο, τη Βουλή και τον Υμηττό αποτελεί μία από τις τελευταίες στάσεις στο αθηναϊκό «Μουσείο της Αθωότητας».

 

«Η διαφορά με όσα περιέγραψε ο Ορχάν Παμούκ είναι ότι αυτό βασίζεται σε μια αληθινή ιστορία αγάπης» προσθέτει η κ. Πελοποννησίου-Βασιλάκου. Βγαίνοντας ξανά στη λεωφόρο Αμαλίας και στην κανονικότητα της πόλης, διαπιστώνω έκπληκτος ότι σε τόσο μικρή απόσταση από την πλατεία Συντάγματος στέκει επιβλητικά ένας ανεκτίμητος χώρος αναμνήσεων.

 

Η θέα προς τον Εθνικό Κήπο από το διαμέρισμα. Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
Η θέα προς τον Εθνικό Κήπο από το διαμέρισμα. Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO

 

Το πράσινο σαλόνι της οικίας. Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
Το πράσινο σαλόνι της οικίας. Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO

 

Στο σαλόνι του σπιτιού διακρίνονται οι φωτογραφίες των Εμπειρίκου, Φώκνερ, Σεφέρη, Βενέζη, Θεοτοκά. Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
Στο σαλόνι του σπιτιού διακρίνονται οι φωτογραφίες των Εμπειρίκου, Φώκνερ, Σεφέρη, Βενέζη, Θεοτοκά. Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO

 

Πάνω από το τζάκι διακρίνεται έργο του Τσαρούχη που φιλοτέχνησε για τους Κατακουζηνούς. Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
Πάνω από το τζάκι διακρίνεται έργο του Τσαρούχη που φιλοτέχνησε για τους Κατακουζηνούς. Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO

 

Στο παλιό πιάνο Steinway του σπιτιού έπαιξε για πρώτη φορά τραγούδια από τον "Μεγάλο Ερωτικό" ο Μάνος Χατζιδάκις. Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
Στο παλιό πιάνο Steinway του σπιτιού έπαιξε για πρώτη φορά τραγούδια από τον "Μεγάλο Ερωτικό" ο Μάνος Χατζιδάκις. Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO

 

Tα έργα τέχνης, σχεδόν όλα, είναι δώρα από φίλους, όπως ο Νίκος Χατζηκυριάκος-Γκίκας, ο Γεώργιος Γουναρόπουλος, ο Σπύρος Βασιλείου, η Θάλεια Φλωρά-Καραβία, ο Γιάννης Τσαρούχης, ο Mαρκ Σαγκάλ. Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
Tα έργα τέχνης, σχεδόν όλα, είναι δώρα από φίλους, όπως ο Νίκος Χατζηκυριάκος-Γκίκας, ο Γεώργιος Γουναρόπουλος, ο Σπύρος Βασιλείου, η Θάλεια Φλωρά-Καραβία, ο Γιάννης Τσαρούχης, ο Mαρκ Σαγκάλ. Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO

 

Το τελευταίο σημείωμα του Άγγελου Κατακουζηνού προς τη σύζυγό του, αντιγραμμένο από 150 διαφορετικά άτομα, δίπλα σε ένα φόρεμα της γυναίκας του Λητώς. Έργο της Βικτώριας Καρβούνη. Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
Το τελευταίο σημείωμα του Άγγελου Κατακουζηνού προς τη σύζυγό του, αντιγραμμένο από 150 διαφορετικά άτομα, δίπλα σε ένα φόρεμα της γυναίκας του Λητώς. Έργο της Βικτώριας Καρβούνη. Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
Το ψηφιδωτό με τη γοργόνα στο μπάνιο είναι φτιαγμένο από τον Σπύρο Βασιλείου. Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
Το ψηφιδωτό με τη γοργόνα στο μπάνιο είναι φτιαγμένο από τον Σπύρο Βασιλείου. Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO

 

Έργο του Χατζηκυριάκου-Γκίκα. Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
Έργο του Χατζηκυριάκου-Γκίκα. Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO

 

Άποψη του σπιτιού. Στο φόντο εκτίθεται η περιοδική  εικαστική δράση The City Reads, κατά την οποία καλλιτέχνες δημιουργούν με αφορμή ένα βιβλίο. Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
Άποψη του σπιτιού. Στο φόντο εκτίθεται η περιοδική εικαστική δράση The City Reads, κατά την οποία καλλιτέχνες δημιουργούν με αφορμή ένα βιβλίο. Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO

 

Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO

 

Χαρακτικό του Πικάσο. Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
Χαρακτικό του Πικάσο. Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO

 

 Οι «εποχές» του Ν. Χατζηκυριάκου-Γκίκα. Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
Οι «εποχές» του Ν. Χατζηκυριάκου-Γκίκα. Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
 Οι «εποχές» του Ν. Χατζηκυριάκου-Γκίκα. Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
Οι «εποχές» του Ν. Χατζηκυριάκου-Γκίκα. Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO

 

Το γραφείο του Άγγελου Κατακουζηνού. Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
Το γραφείο του Άγγελου Κατακουζηνού. Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO

 

Η γραφομηχανή του Λητώς Κατακουζηνού. Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
Η γραφομηχανή του Λητώς Κατακουζηνού. Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO

 

Βενετζιάνικο έπιπλο δώρο της μητέρας της Λητώς. Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
Βενετζιάνικο έπιπλο δώρο της μητέρας της Λητώς. Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO

 

Η θέα από παράθυρο της οικίας. Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
Η θέα από παράθυρο της οικίας. Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO

 

Το ζευγάρι σε ταξίδι τους στη Βενετία.  Φωτο: Αρχείο Οικίας Κατακουζηνού.
Το ζευγάρι σε ταξίδι τους στη Βενετία. Φωτο: Αρχείο Οικίας Κατακουζηνού.

 

Δημοσιογράφος. Σπούδασε στο Τμήμα Πολιτικής Επιστήμης και Ιστορίας του Πάντειου Πανεπιστήμιου ([email protected])

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Μέσα στη μυστηριώδη ιδιωτική κατοικία του Τσίλλερ της οδού Μαυρομιχάλη- ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

ΑρχιτεκτονικήΜέσα στη μυστηριώδη ιδιωτική κατοικία του Τσίλλερ της οδού Μαυρομιχάλη- ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ανατρέχουμε στην ιστορία ενός από τα ομορφότερα και πολύπαθα κτίρια της Αθήνας όσο αναμένουμε την ολοκλήρωση της αποκατάστασής του
29.4.2018
Το «Μπάγκειον» ανακαινίζεται, αποκαλύπτοντας έναν εικαστικό θησαυρό

ΑθήναΤο «Μπάγκειον» ανακαινίζεται, αποκαλύπτοντας έναν εικαστικό θησαυρό

Το ιστορικό κτίριο της πλατείας Ομονοίας θα λάμψει ξανά, ως μέρος μιας μεγάλης επένδυσης που ολοκληρώνεται τον Απρίλιο του 2018.
16.1.2018

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νύχτες στα Μανουσάκια

Αθήνα Νύχτες στα Μανουσάκια

Αθήνα (1999)
1 ΗΜΕΡΑ ΠΡΙΝ
Εκπαιδευτικές και ψυχαγωγικές δραστηριότητες για τα παιδιά στην Αθήνα

Αθήνα Εκπαιδευτικές και ψυχαγωγικές δραστηριότητες για τα παιδιά στην Αθήνα

Ειδικά σχεδιασμένοι χώροι, θεματικά πάρκα, παραστάσεις και ό,τι άλλο ενδιαφέρει τα παιδιά
17.10.2018
Το Airbnb «εξορίζει» τους Αθηναίους ενοικιαστές από το κέντρο της Αθήνας

Αθήνα Το Airbnb «εξορίζει» τους Αθηναίους ενοικιαστές από το κέντρο της Αθήνας

Ο πρόεδρος του Πανελλήνιου Συλλόγου Ενοικιαστών μιλά στο LIFO.gr για το ανησυχητικό φαινόμενο
16.10.2018
100 Ρουμελιώτες ξεχύθηκαν με κλαρίνα στους δρόμους του Βύρωνα

Αθήνα 100 Ρουμελιώτες ξεχύθηκαν με κλαρίνα στους δρόμους του Βύρωνα

Μια ωραία μουσική παρέα ξεσήκωσε για λίγο τη γειτονιά της Αθήνας
16.10.2018
Γκραφιτοτουρίστες της συμφοράς: H νέα μάστιγα της Αθήνας

Αθήνα Γκραφιτοτουρίστες της συμφοράς: H νέα μάστιγα της Αθήνας

14.10.2018
Τα μυθολογικά πλάσματα του Krah στην Αθήνα

Αθήνα Τα μυθολογικά πλάσματα του Krah στην Αθήνα

Εικόνες από την επιστροφή του Έλληνα καλλιτέχνη στους τοίχους της πρωτεύουσας
13.10.2018
Οι μπάρες του μετρό και οι «ραλίστες» ποδηλάτες της Αρεοπαγίτου

Αθήνα Οι μπάρες του μετρό και οι «ραλίστες» ποδηλάτες της Αρεοπαγίτου

Όλα όσα μας ενοχλούν και πρέπει να αλλάξουν στην Αθήνα
12.10.2018
Γ. Καμίνης: «Το κλείσιμο των θυρών του Εθνικού Κήπου είναι η εύκολη λύση»

Αθήνα Γ. Καμίνης: «Το κλείσιμο των θυρών του Εθνικού Κήπου είναι η εύκολη λύση»

Τι απαντά ο δήμος σχετικά με τις αντιδράσεις που έχει προκαλέσει το σχέδιο ανάπλασης του Εθνικού Κήπου
11.10.2018
Τι γνώμη έχουν οι τουρίστες για την Αθήνα, σύμφωνα με μια νέα έρευνα;

Αθήνα Τι γνώμη έχουν οι τουρίστες για την Αθήνα, σύμφωνα με μια νέα έρευνα;

Όλα όσα απαντούν οι επισκέπτες της πρωτεύουσας, σύμφωνα με την έρευνα της Ένωσης Ξενοδόχων Αθηνών - Αττικής και Αργοσαρωνικού και της GBR Consulting
11.10.2018
Αυτή είναι η ελληνική BDSM κοινότητα

Αθήνα Αυτή είναι η ελληνική BDSM κοινότητα

Γνωρίσαμε από κοντά τον παράλληλο κόσμο υποταγής, κυριαρχίας, φετίχ και επαγγελματιών Dominatrix που υπάρχει δίπλα μας
10.10.2018
Η πλατεία Μεσολογγίου, οι πλάκες για τους τυφλούς και η παράλογη αγένεια των Αθηναίων

Αθήνα Η πλατεία Μεσολογγίου, οι πλάκες για τους τυφλούς και η παράλογη αγένεια των Αθηναίων

Όλα όσα μας ενοχλούν και πρέπει να αλλάξουν στην Αθήνα
10.10.2018
Ένα γιγαντιαίο χνουδωτό πλάσμα έχει κάνει κατάληψη σε μία βιβλιοθήκη στο κέντρο της Αθήνας

Αθήνα Ένα γιγαντιαίο χνουδωτό πλάσμα έχει κάνει κατάληψη σε μία βιβλιοθήκη στο κέντρο της Αθήνας

Η 25χρονη Αντιγόνη Τσαγκαροπούλου ζωντανεύει λούτρινες φαντασιακές κατασκευές μέσα στη βιβλιοθήκη της ATOPOS και μας συστήνει το Φλάφι
9.10.2018
Νύχτες στο Romeo

Αθήνα Νύχτες στο Romeo

(2002)
6.10.2018
Ανάπλαση Εθνικού Κήπου: Φιλόδοξο σχέδιο ή άλλο ένα καταδικασμένο πρότζεκτ;

Αθήνα Ανάπλαση Εθνικού Κήπου: Φιλόδοξο σχέδιο ή άλλο ένα καταδικασμένο πρότζεκτ;

Έντονες αντιδράσεις προκαλούν ορισμένες πτυχές του σχεδίου ανάπλασης που εξήγγειλε πρόσφατα ο δήμος σε έναν χώρο πρασίνου ιστορικό και πολύ αγαπητό στους Αθηναίους ο οποίος έχει περιέλθει σε κατάσταση οριακή.
5.10.2018
Ο Δημήτρης και η Σόφη δίνουν ξανά ζωή στη Δημοτική Αγορά της Κυψέλης

Αθήνα Ο Δημήτρης και η Σόφη δίνουν ξανά ζωή στη Δημοτική Αγορά της Κυψέλης

Ο Δημήτρης Κοκκινάκης και η Σόφη Λάμπρου, οι άνθρωποι πίσω από το φιλόδοξο πρότζεκτ αναβίωσης της Δημοτικής Αγοράς, μάς μιλούν για το όραμά τους λίγο πριν από τα επίσημα εγκαίνια
4.10.2018
2 σχόλια
Ταξινόμηση:
Προηγούμενα 1 Επόμενα
Lucretius Lucretius 25.5.2018 | 22:46
Υπέροχη χώροι. Και δέος με την φωτογραφία της Γενιάς, τα μεγαλύτερα μυαλά της χώρας συγκεντρωμένα σε ένα σαλόνι.
Lucretius Lucretius 27.5.2018 | 20:23
Μπράβο μου πάντως, δεκαπέντε λέξεις όλες κι όλες και ξεκίνησα με ορθογραφικό!
Προηγούμενα 1 Επόμενα

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΘΕΜΑΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

CITY GUIDE ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΠΡΟΣΦΑΤΑ