Περιγράφεις την πραγματικότητα όχι μόνο των social media στην Ελλάδα, αλλά και ολόκληρου του ιντερνετ... η ύπαρξή μας αυτή τη στιγμή κρίνεται και κατευθύνεται από το οτιδήποτε λέμε... Θυμάμαι κάποτε, πριν απο τις πρό-προηγούμενες εκλογές είχα κάνει ένα like σε μια ανάρτηση της Χρυσής Αυγής. Μιλάμε για 3-4 χρόνια πίσω. Δεν είμαι Χρυσαυγίτισσα, με αηδιάζει έστω και ιδέα του ναζισμού, αλλά είχαν πει κάτι, το οποίο θεώρησα σωστό. Πάτησα like. Κάποια στιγμή προ εξαμήνου, πάνω σε μια συζήτηση στο twitter πετάγεται o συνομιλιτής μου, εν μέσει συζήτησης και μου ποστάρει ένα link στο οποίο φαινόταν το όνομά μου, η φωτογραφία μου, και το Like στην ιστοσελίδα της ΧΑ. Αν και δεν ήξερα πως είχε γίνει like και εκεί, παρά ταύτα του είπα ναι, αυτή είμαι εγώ, ποιό είναι το πρόβλημά σου; Ξαφνικά λοιπόν, ακυρώνεται ολόκληρη η συζήτηση, διαγράφονται τα όσα είχα πει, και πέφτει το σχόλιο "άντε γαμ...σου κωλοχρυσαυγούλα". Μετά από αυτό, και κανα δυο άλλα παρόμοια, αποχώρησα εν πολλοίς από το ελληνικό twitter. Ο φανατισμός δεν είναι καλό πράγμα, και τυφλώνει σε βαθμό τερατώδους βλακείας. Προσωπικά είμαι αριστερή. Και το ξέρω, γιατί ξέρω τι ψηφίζω. Αλλά όχι. Για τους δεξιούς είμαι κουμούνα και εθνική προδώτρα, για τους αριστερούς όταν δεν συμφωνώ μαζί τους είμαι καπιταλίστρια, ψευτόκουλτουριάρα και χρυσαυγούλα. Τόλμησα μια φορά να πω πως το ΠΑΜΕ ευθύνεται για τη Χαλυβουργία, και πως παρά τα όσα κακά της η ΧΑ είχε προειδοποιήσει τότε για αυτό, και έγινα εχθρός του λαού, παρά το γεγονός πως έχω πολύ κοντινή επαφή με το θέμα, για χι ψι λόγους. Έχω βαρεθεί να υπεραμύνομαι των λόγικών -κατ'εμέ- θέσεων μου σε ανθρώπους ποτισμένους από φανατισμό. Δυστυχώς όμως, και τα διαδικτυακά μέσα (περιοδικά, εφημερίδες, Blogs κλπ) είναι επίσης εμποτισμένα απο φανατισμό, και κομματικό-πολιτικό χρωματισμό. Μια εντελώς αντικειμενική άποψη, που θα έπρεπε να είναι η ίδια η δημοσιογραφία εκ της ουσίας, δεν υπάρχει πουθενά. Κατηγορούμε τα ΜΜΕ πως είναι πουλημένα, ενώ ξεπουλιέται όλο το ιντερνετ καθημερινά πολύ χειρότερα στις ίδιες ατζέντες. Χαίρομαι που το έβγαλες το κείμενο.
Σχολιάζει ο/η