Σενάριο 1:Ο Α (μάλλον η Α) θέλει να κάνει έκτρωση.Ο Β της προβάλλει εικόνες νεκρών βρεφών και της λέει "μην κάνεις έκτρωση, γιατί εγώ το θεωρώ ανήθικο, το θεωρώ φόνο".Σενάριο 2:Ο Α θέλει να φάει κρέας.Ο Β του προβάλλει εικόνες από βασανισμένα ζώα και του λέει "μην τρως κρέας, γιατί εγώ το θεωρώ ανήθικο, το θεωρώ φόνο"Σενάριο 3:Ο Α βάζει κυλοτάκια για διακόσμηση του μαγαζιού τουΟ Β (μάλλον η Β) του λέει "μη βάζεις κυλοτάκια, γιατί εγώ το θεωρώ σεξιστικό".Το ερώτημα είναι, αν οι τρεις Β στα ισάριθμα σενάρια έχουν δικαίωμα να διαμαρτυρηθούν ή όχι.Εγώ υποστηρίζω ότι είτε θα το επιτρέψουμε σε όλους, είτε θα το απαγορέψουμε σε όλους.Εσύ το πας επιλεκτικά. Εκεί που σε βολεύει, η διαμαρτυρία θα επιτρέπεται και εκεί που δεν σε βολεύει θα είναι κατακριτέα.Τα υπόλοιπα επιχειρήματα που φέρνεις είναι εντελώς άκυρα. Π.χ. το επιχείρημα "εγώ δεν ενοχλώ κανέναν όταν τρώω κρέας" είναι εντελώς της πλάκας.Σαφώς και ενοχλείς εμένα που θεωρώ ότι κρεατοφαγία = φόνος.Στο κάτω κάτω, ούτε εγώ ενοχλώ κανέναν αν κρεμάσω κυλότες στο μαγαζί μου. Και είμαι και νομιμότατος.Οπότε γιατί διαμαρτύρεσαι;Αμα αρχίσουμε να βάζουμε για κριτήριο το ποιος ενοχλεί ποιον (η το ποιος έχει δίκιο), την χάσαμε την μπάλα.Και το επόμενο επιχείρημα σου είναι 100% άκυρο. Γράφεις "γνωρίζουμε τις θέσεις των vegans αρα δεν χρειάζεται να διαμαρτυρηθούν". Και εγώ γνωρίζω όλες τις θέσεις των φεμινιστριών, όποτε δεν έχετε δικαίωμα να μιλάτε για τίποτα.Και αν οι vegans σου κόβουν την "απόλαυση" της κρεατοφαγίας με το να σου δείχνουν βασανισμένα ζώα, και εσύ μου κόβεις την απόλαυση που μου δίνουν τα δαντελένια κυλοτάκια, με το να μου αραδιάζεις τις απόψεις σου περί σεξισμού.Απφάσισε τελικά: Μπορούμε να διαμαρτυρόμαστε (και με εικόνες) προκειμένου να αποτρέψουμε μια πράξη που θεωρούμε εγκληματική / σεξιστική / ανήθικη;Η μήπως πρέπει να το βουλώνουμε ΟΛΟΙ;Στην ελευθερία δεν μπορούμε να είμαστε επιλεκτικοί. Είτε όλοι θα έχουμε την ελευθερία να υπερασπίζουμε τις ιδέες μας είτε κανένας.
Σχολιάζει ο/η