Θεσσαλονίκη: Βίγκαν ακτιβιστές διαμαρτυρήθηκαν για την Τσικνοπέμπτη έξω από ψητοπωλεία

Θεσσαλονίκη: Βίγκαν ακτιβιστές διαμαρτυρήθηκαν για την Τσικνοπέμπτη έξω από ψητοπωλεία Facebook Twitter
7

Διαμαρτυρία για το έθιμο της Τσικνοπέμπτης πραγματοποίησαν βίγκαν ακτιβιστές στη Θεσσαλονίκη

Ειδικότερα, την αντίθεσή τους και την έντονη διαμαρτυρία τους για το έθιμο της Τσικνοπέμπτης εξέφρασαν σήμερα, μέλη του κινήματος Thessaloniki Animal Save, στη Θεσσαλονίκη. Κρατώντας πλακάτ και φωνάζοντας συνθήματα τα μέλη του κινήματος Thessaloniki Animal Save πραγματοποίησαν παράσταση διαμαρτυρίας έξω από ψητοπωλεία στον άξονα της Αριστοτέλους.

«Δεν είναι φαγητό, δεν είναι παράδοση, τα ζώα πονάνε όπως κι εμείς» αναγραφόταν σε κάποια από τα πλακάτ. Η διαμαρτυρία ήταν ειρηνική και δεν δημιουργήθηκε κάποια ένταση.

Σημειώνεται πως μέλη του κινήματος πραγματοποιούν διαμαρτυρίες πανελλαδικά.

 

 Με πληροφορίες από Voria

Ελλάδα
7

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

σχόλια

4 σχόλια
Άκυρη η διαμαρτυρία έξω από ψητοπωλείο. Το ψητοπωλείο ψήνει κρέατα δεν σφάζει ζώα. Έξω από το χασάπικο του Μπάμπη (τυχαίο όνομα) έπρεπε να πάνε... Η μάλλον καλύτερα, έξω από σφαγείο... Αλλά τα σφαγεία δεν είναι σε κεντρικές περιοχές της πόλης και η διαμαρτυρία έξω από αυτά δεν προσφέρεται για δημοσιότητα μαλλον
Πάντως έχουμε πλουραρισμο πλεόν, στα 90'ς είχαμε μονο την Λουκά Crew να ηθικοκατηγορει τους αμαρτωλους.Φταίνε ομως οι χασαπιδες για ολα αυτα, (παμε παλι πισω στα 90'ς) τολμαγε κανεις να κραξει τους μπαλταδοφορους; τωρα μπουτικ κρεατος.....Θυμαμαι το χασαπικο της γειτονιας που με στελναν μικρο να παρω κρεας, μικρο δωματιο, η κλασσικη μεταλλικη πορτα του ψυγειου, τσιγγελια απο το ταβανι και στο κεντρο ενας τεραστιος παχυς κορμος πανω σε τρια ποδια και ο χασαπης ευθυμος "τι να σου κοψω;" και ευθης αμεσως "γκαπ, γκουπ" ο μπαλτας.Τωρα; οουυυυυυ σιξ σιξ σιξ ουυυυυ
Και σε εμένα δεν αρέσει ο πατσας αλλά δεν την έστησα με ανάποδα πλακάτ έξω από πατσατζηδικα. Έμαθαν τώρα, σε 5 λεπτά βγάζουν τις φώτο και στο ίντερνετ.
Αρχικά, η τύπισσα στη φωτογραφία κρατάει την αφίσα ανάποδα... Δεύτερον, άραγε θα θεωρηθεί κι αυτό κατακριτέο όπως ας πούμε αν άτομα εναντίον της άμβλωσης έστηναν καρτέρι έξω από κλινικές και φώναζαν συνθήματα σε όσες έκαναν άμβλωση; Και το ένα επιλογή είναι και πρέπει να γίνεται σεβαστή, και το άλλο επίσης. Τι, όχι;
Οχι, δεν θα θεωρηθεί κατακριτέο.Αν ένα μπαρ βάλει για διακόσμηση δυο γυμνά γυναικεία πόδια, θα ξεσηκωθούν οι φεμινίστριες και θα απαιτήσουν να κατέβει η διακόσμηση.Θα είναι κατακριτέες οι φεμινίστριες;Η μήπως μόνο οι φεμινίστριες έχουν δικαίωμα να διαμαρτύρονται για ότι θεωρούν λάθος και οι υπόλοιποι δεν έχουν αυτό το δικαίωμα;Ποιά είσαι εσύ που θα αποφασίσεις το ποιος έχει δικαίωμα να διαμαρτύρεται για αυτά που θεωρεί σωστά και ποιος είναι κατακριτέος;Γενικά, αν κάποιος θεωρεί ότι κάνεις κάτι που δεν συμβαδίζει με την ηθική ή με την λογική, έχει κάθε δικαίωμα να σου επισημάνει ότι κάνεις λάθος και να σου ζητήσει να σταματήσεις αυτό που κάνεις(το αν θα συμμορφωθείς με την προτροπή είναι άλλο ερώτημα).Το ίδιο ισχύει και για τις αμβλώσεις και για οτιδήποτε άλλο.Εκτός αν θέλεις να απαγορέψουμε μόνο αυτά που ενοχλούν εσένα.
Είναι εντελώς διαφορετικό να προσβάλλεις τη γυναικεία φύση κι εντελώς άλλο πράγμα να εκθέτεις κάποια γεγονότα για να ενημερώσεις τον κόσμο, πάντα πολιτισμένα και πάντα με σεβασμό. Ένα ζευγάρι γυναικεία πόδια δεν ενημερώνει για κάτι, μόνο προσβάλλει και μειώνει. Ατυχές λοιπόν το παράδειγμά σου. Γνωρίζουμε καλά τις θέσεις των vegans, χωρίς να χρειάζεται να έρθουν έξω από εκεί που γευματίζεις και να σου κρατάνε φωτογραφίες πτωμάτων μέσα στη μούρη, προσβάλλοντάς σε κι αναγκάζοντάς σε να κάνεις μια ζωή που εκείνοι έχουν διαλέξει για εσένα. Είναι επιλογή του καθενός να τρώει ό,τι θέλει αφού δεν ενοχλεί και δεν προσβάλλει κανέναν. Έτσι λοιπόν και οι αφίσες κατά των αμβλώσεων ενημέρωναν τον κόσμο ώστε να μειωθούν, μιας και τα τελευταία χρόνια έχει καταντήσει μέθοδος αντισύλληψης. Προσοχή! Δεν είπε κανείς να ποινικοποιηθούν. Η καθεμία έχει το δικαίωμα να κάνει ό,τι θέλει στο σώμα της. Μιλάμε για ενημέρωση ώστε να αλλάξει μια δυσάρεστη κατάσταση που έχει γίνει συνήθεια δυστυχώς και κυρίως σε νέες γυναίκες. Κι εγώ γυναίκα είμαι και προσέχω. Υπάρχουν άπειροι τρόποι αντισύλληψης. Δε ζούμε στην αρχαία Ελλάδα.
Σενάριο 1:Ο Α (μάλλον η Α) θέλει να κάνει έκτρωση.Ο Β της προβάλλει εικόνες νεκρών βρεφών και της λέει "μην κάνεις έκτρωση, γιατί εγώ το θεωρώ ανήθικο, το θεωρώ φόνο".Σενάριο 2:Ο Α θέλει να φάει κρέας.Ο Β του προβάλλει εικόνες από βασανισμένα ζώα και του λέει "μην τρως κρέας, γιατί εγώ το θεωρώ ανήθικο, το θεωρώ φόνο"Σενάριο 3:Ο Α βάζει κυλοτάκια για διακόσμηση του μαγαζιού τουΟ Β (μάλλον η Β) του λέει "μη βάζεις κυλοτάκια, γιατί εγώ το θεωρώ σεξιστικό".Το ερώτημα είναι, αν οι τρεις Β στα ισάριθμα σενάρια έχουν δικαίωμα να διαμαρτυρηθούν ή όχι.Εγώ υποστηρίζω ότι είτε θα το επιτρέψουμε σε όλους, είτε θα το απαγορέψουμε σε όλους.Εσύ το πας επιλεκτικά. Εκεί που σε βολεύει, η διαμαρτυρία θα επιτρέπεται και εκεί που δεν σε βολεύει θα είναι κατακριτέα.Τα υπόλοιπα επιχειρήματα που φέρνεις είναι εντελώς άκυρα. Π.χ. το επιχείρημα "εγώ δεν ενοχλώ κανέναν όταν τρώω κρέας" είναι εντελώς της πλάκας.Σαφώς και ενοχλείς εμένα που θεωρώ ότι κρεατοφαγία = φόνος.Στο κάτω κάτω, ούτε εγώ ενοχλώ κανέναν αν κρεμάσω κυλότες στο μαγαζί μου. Και είμαι και νομιμότατος.Οπότε γιατί διαμαρτύρεσαι;Αμα αρχίσουμε να βάζουμε για κριτήριο το ποιος ενοχλεί ποιον (η το ποιος έχει δίκιο), την χάσαμε την μπάλα.Και το επόμενο επιχείρημα σου είναι 100% άκυρο. Γράφεις "γνωρίζουμε τις θέσεις των vegans αρα δεν χρειάζεται να διαμαρτυρηθούν". Και εγώ γνωρίζω όλες τις θέσεις των φεμινιστριών, όποτε δεν έχετε δικαίωμα να μιλάτε για τίποτα.Και αν οι vegans σου κόβουν την "απόλαυση" της κρεατοφαγίας με το να σου δείχνουν βασανισμένα ζώα, και εσύ μου κόβεις την απόλαυση που μου δίνουν τα δαντελένια κυλοτάκια, με το να μου αραδιάζεις τις απόψεις σου περί σεξισμού.Απφάσισε τελικά: Μπορούμε να διαμαρτυρόμαστε (και με εικόνες) προκειμένου να αποτρέψουμε μια πράξη που θεωρούμε εγκληματική / σεξιστική / ανήθικη;Η μήπως πρέπει να το βουλώνουμε ΟΛΟΙ;Στην ελευθερία δεν μπορούμε να είμαστε επιλεκτικοί. Είτε όλοι θα έχουμε την ελευθερία να υπερασπίζουμε τις ιδέες μας είτε κανένας.