ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΜΑΪΟΥ

Ας επιτραπεί ενα σχόλιο στους αναγνώστες της είδησης, που δεν γνωρίζουν προσωπικά την υπόθεση. Υπάρχουν παμπολλα παιδιά με διαταραχές του αυτιστικού φάσματος που πρέπει και είναι πρόοδος για μία κοινωνία να εντάσσονται κανονικοτατα στα σχολεία γενικής φοίτησης. Που σε αυτά ανήκουν και όχι αλλού. Και μπορούν να εντάσσονται, αν το σχολείο (διεύθυνση και εκπαιδευτικοι) είναι υποστηρικτικό και δεκτικό στην προσφορά βοήθειας. Το πόσο "δύσκολα" θα εξελιχθούν αυτά τα παιδιά για το περιβάλλον τους, εξαρτάται ακριβώς από το περιβάλλον τους. Αν δεν γνωρίζουν πώς να τα χειρίζονται, τα οδηγούν σε συμπεριφορές για τις οποίες μετά διαμαρτύρονται. Κακώς. Τα παιδιά με ιδιαιτερότητες χρειάζονται αγάπη και χειρισμό. Το σχολείο ως θεσμός πρέπει να παρέχει στήριξη, βοήθεια και επιμόρφωση στους λειτουργούς του. Υπάρχουν προγράμματα, υπάρχουν έγκριτοι ειδικοί να βοηθήσουν και να "καθοδηγήσουν" τους καθηγητές, αλλά δυστυχώς δεν υπάρχει πάντα διάθεση από τις σχολικές μονάδες, ούτε σωστή επικοινωνία και επίλυση προβλημάτων από τους αρμόδιους φορείς. Άρα, καταλήγουμε σε στιγματισμους παιδιών που διαφορετικά θα είχαν τελείως άλλη πορεία μέσα σ'ένα κανονικό σχολείο, παρά τις ιδιαιτερότητες τους. Σε άλλες χώρες υπάρχει τελείως άλλο σύστημα, πλήρως υποστηρικτικό με πολύ ενθαρρυντικά αποτελέσματα και σίγουρα όχι με σχολεία που διαδηλώνουν να φύγει ο συμμαθητής τους. Κλείνοντας, αν αυτό το παιδάκι είχε συμπεριφορά δύσκολη μέσα στο σχολείο, δεν φταίει το παιδάκι. Θα μπορούσαν να το έχουν αγκαλιάσει αλλιώς και να το χειριστούν αλλιώς και να το βοηθήσουν να εξελιχθεί αντί να το διώχνουν.... τελείως άλλη προσέγγιση του θέματος χρειαζόταν. Κρίμα!
Σχολιάζει ο/η