ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΜΑΪΟΥ

Για να μην κρύψω τα συναισθήματά μου, ξεκινώ γράφοντας ότι δεν μου αρέσουν οι φάτσες τους, αλλά αυτό είναι υποκειμενική παρατήρηση και ίσως αδιάφορη για το θέμα.Σε πολιτικό επίπεδο όμως φοβάμαι μήπως οι ενδεχόμενες ποινικές διώξεις είναι σχέδιο συσπείρωσης του χώρου των ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ που διαλύεται - ο λαός στέκεται πάντοτε στο πλευρό εκείνου που διώκεται άδικα ή με λάθος κατηγορητήριο: θυμηθείτε τον Ανδρέα Παπανδρέου το '89. Η παραπομπή του συγκράτησε το ΠΑΣΟΚ που κλυδωνιζόταν κάτω από τις σκιές της ευνοιοκρατίας και κυρίως της αποτυχίας να αλλάξει την κοινωνία σε επαρκή βαθμό και να αντιμετωπίσει την οικονομική ανισότητα (άσχετα με τις σημαντικές του επιτυχίες), ενώ η παρέλαση των μαρτύρων κατηγορίας της δίκης που ακολούθησε όχι μόνον γκρέμισε τη σε βάρος του ψευδή κατηγορία, αλλά αποτέλεσε εφαλτήριο για ανάκαμψη του κόμματος. Αν τα στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ εμφανιστούν διωκόμενα είναι πιθανότατη η συσπείρωση του χώρου. Συνεχίζοντας τη σκέψη μου, ως νομικός που είμαι (25 χρόνια δικηγόρος), είμαι βέβαιος ότι δεν συντρέχει ποινική ευθύνη των υπουργών, της περιφερειάρχη ή του γ.γ. πολιτικής προστασίας επειδή στις 23.7 ο άνεμος είχε ταχύτητα ρεκόρ 123 χλμ/ώρα και επειδή υπήρχε ταυτόχρονα φωτιά στην Κινέττα. Στο Μάτι, ό,τι και αν είχε γίνει θα είχαμε νεκρούς - στενοί δρόμοι, αδιέξοδα, ξύλινα σπίτια. Το θέμα είναι ότι υπάρχει χώρος ποινικής ευθύνης (από αμέλεια όχι ενδεχόμενο δόλο) για τα αρμόδια όργανα της Τροχαίας που ενώ γνώριζαν πώς είναι οι οδικές συνθήκες εκεί, οδήγησαν τον κόσμο από τη Λ. Μαραθώνος στο Μάτι. 15.000 πολίτες δεν μπορούν να απομακρυνθούν σε μια ώρα από καμιά σύγχρονη πολιτεία από έναν ανάλογο χώρο (Αυτό εξηγεί γιατί πέτυχαν οι επιχειρήσεις στις κατασκηνώσεις: ξέρουν ακριβως πόσους θα απομακρύνουν και από πού, μερικά λεωφορεία αρκούν - μπράβο στο Δήμο Αθηναίων που είχε το σωστό σχέδιο και το εφάρμοσε). Είναι τραγικό αλλά όταν έχεις συνθήκες καταστροφής έχει σημασία πόσους νεκρούς θα αφήσουν: αν η τροχαία δεν εξέτρεπε την κίνηση στο Μάτι, ίσως ήταν οι μισοί και φανταστείτε τι σημαίνει 50 συνανθρωποί μας ζωντανοί.
Σχολιάζει ο/η