Αγαπητο 3, η φιλοσοφία δεν είναι καθε σκεψη αλλα ολοκληρωμενα συστηματα ιδεων και αξιων. Εχουμε τα Ανθρωπινα δικαιωματα, επισης εχουμε την εσφαλμενη εντυπωση ότι αυτα είναι μεταξυ τους εναρμονισμενα ενω στην πραγματικότητα τα περισσότερα συγκρουωνται μεταξυ τους.Αναφορικα με την εγκυμοσυνη, εχουμε την συγκρουση δυο τουλαχιστον ανθρωπινων δικαιωματων, εκεινο του αυτεξιουσιου του σωματος και της ελευθερης βουλησης αποκτησης τεκνου, οταν το αυτεξουσιο του σωματος της μητρος συγκρουεται με την ελευθερη βουληση του πατρος καποιο απο τα δυο θα πρεπει να υπερισχυσει, πως θα παντρεψεις δυο ανθρωπινα δικαιωματα οταν οι φεροντες αυτων δεν θελουν να παντρευτουν; Το αυτεξουσιο του σωματος υπερτερει της βουλησης τριτων.Μην μπερδευεις την Ισοτητα δικαιωματων με την ισοτητα των πραξεων. Θα συμφωνίσω ότι θα πρεπει οι αντρες να προστατευτουν νομικα απο την εν αγνοια τους πατροτητας και να μπορουν να εκφερουν αποψη αλλα υπάρχει αποσταση μεταξυ αυτων και του επιλεγω παρα την θεληση της γυναικος να γεννησει. Οταν η γεννα είναι βιολογικως εμφυλη η φιλοσοφία θα πρεπει να προσαρμοστει στην πραγματικότητα και όχι το αντιθετο.Προσωπικα είμαι κατα των εκτρώσεων, 1. δεν μπορω επεκτεινω την πεποιθηση μου σε σωματα και ζωες τρίτων, 2. δεν μπορω να επεκτεινω την πεποιθηση μου ως υποχρεωση ακομα και στην εν δυναμη μητερα του δικου μου παιδιου, 3. μπορω ομως να εκφερω αποψη και γνωμη. Γιατί ; γιατί ενω εχω το ανθρωπινο δικαιωμα ελευθερου λογου και βουλησης, οι τριτοι ή και η εν δυναμη μητερα του παιδιου μου εχουν το ανθρωπινο δικαιωμα του αυτεξιουσιου στα σωματα τους.Ενα παραδειγμα παρανόησης της Ισότητας στα φυλα είναι μια ευρωπαικη "μοδα", αφου οι γυναίκες παιρνουν αδεια μητρότητας δεν θα επρεπε να παιρνουν και οι αντρες αδεια πατρότητας; Οχι! Η αδεια μητρότητας δεν είναι για ξεκουραση ή ως "δωρο", "επιβραβευση" κτλ αλλα π.χ. όταν για μηνες θηλαζει καθε 2 ωρες δεν μπορει να εργαζεται, ο πατερας δεν θηλαζει, ο θηλασμος τι είναι; είναι η βιολογικη διαδικασία κατα την οποία το σωμα διαθετει τους πορους που διαθετει κατα κυριο λογο στην παραγωγη τροφης για βρεφη, που υπο κανονικες συνθηκες θα τους διεθετε σε αλλες διαδικασίες. "Φιλοσοφικα" ναι εφ'οσον υπάρχει αδεια μητροτητας θα πρεπει να υπάρχει και αδεια παρτοτητας αλλα αυτο είναι πολυ μετα τα ορια της σοφιστιας αφου αγνοει τους λογους που υπηρετει η αδεια μητρότητας. Η διαφορα μεταξυ Φιλοσοφίας και Φαντασίας είναι ότι η δευτερη αγνοει παραμετρους που η πρωτη οφειλει να υπηρετει, την Πραγματικότητα.Δεν μπορεις να ξεκινας με μια βιολογικα εμφυλη διαδικασία και να καταληγεις σε συστηματα που την αγνοουν αλλα και το αντιθετο, δηλαδη επειδη τα δυο φυλα είναι διαφορετικα να επινοουμε εμφυλους κανονες εκει που δεν τεκμηριωνονται. Αυτο είναι ενα προβλημα των τελευταίων ετων που απο αντιδραση στην αυθαιρετη κοινωνικη επινοηση συστηματων βαση των διαφορετικων εμφυλων χαρακτηριστικων καταληγουμε σε μια τελειως ανεδαφικη ολοκληρωτικη "ισοτητα" αγνοώντας τα διαφορετικα εμφυλα χαρακτηριστικα εκει που υπαρχουν, απο την μια ανθυγιηνη υπερβολη παμε σαν τους εφηβους στην αντιθετη υπερβολη.Το ότι η εγκυμοσυνη είναι εμφυλη δεν είναι θεμα αποψης, πατριαρχίας, μητριαρχίας, ισοτητας αλλα Φυσικος Νομος που υπερβαίνει τις θεωριτικες κοσμοθεωρίες.Ξεκινας με λαθος βαση, λες αφου οι ανθρωποι είναι Ισοι (που δεν εχεις ακομα καταλαβει τι εννοουμε με το "Ισοι" στα κοινωνικα και πολιτικα δικαιωματα) αρα θα πρεπει να εχουν και Ισο λογο στα παντα. Η Ισοτητα των ανθρωπων εχει να κανει ότι εχουμε ιση προσβαση στα Ανθρωπινα δικαιώματα αλλα τα Ανθρωπινα δικαιωματα είναι ιεραρχημενα, π.χ. το ανθρωπινο δικαιωμα στην ελευθερη μετακινηση ενος ποινικου καταστελεται (φυλακη) επειδη το ανθρωπινο δικαιωμα στην ασφαλεια ζωής ενος νομοταγη είναι ανωτερο, αλλα το ανθρωπινο δικαιωμα στην ελευθερη μετακινηση ενος πρωην ποινικου ανθρωπου δεν καταστελεται επειδη ο νοματαγης εχει το ανθρωπινο δικαιωμα στην ασφαλη ζωη, και στις δύο περιπτωσεις εχουμε την ίδια σχεση ποινικος/νομοταγης, τα ίδια δικαιωματα αυτων αλλα διαφορετικη αντιμετώπιση και αυτο γιατί εισαγαμε μια λεξουλα που τα αλλαζει ολα "πρωην", αν μια τετοια λεξουλα αλλαζει ριζικα την δυναμικη των ανθρωπινων δικαιωματων σε ζητηματα κοινωνικης συμπεριφορας τι πιστευεις ότι συμβαίνει στα ανθρωπινα δικαιωματα που επιρρεαζονται απο την ίδια την βιολογία;Μετα απο όλα αυτα πιστευεις ότι είναι "αδικο" ή "φυσιολογικο" ότι ο πατερας δεν εχει τα ίδια δικαιωματα με την μητερα αναφορικα με την γεννηση ενος παιδιου;
Σχολιάζει ο/η