Ας ξεχάσουμε τα ζώα και ας συγκρίνουμε 2 δολοφόνους. Ο πρώτος έσφαξε 5 παιδάκια, ο δεύτερος βίασε και πυρπόλησε 5 παιδάκια. Οι περισσότεροι από μας θα κρίνουν ότι και οι δύο τους είναι τέρατα.Λέγοντας ότι και οι δύο είναι τέρατα, μήπως μιλάμε "ισοπεδωτικά"; Μήπως αθωώνουμε τον έναν από αυτούς; Μήπως θα έπρεπε να βαθμολογήσουμε τις πράξεις τους με κάποιο απεχθειόμετρο;Κανένας μας δεν κάνει κάτι τέτοιο. Η φράση "είναι και οι δύο απεχθή τέρατα" είναι σωστή και τα λέει όλα. Είναι μάλιστα μιά κοινά αποδεκτή φράση, αφού όλοι μας το ίδιο σκεφτόμαστε. Κανένας δεν θα έγραφε άρθρα στην Lifo και στην Guardian, αν η φράση του Morrissey (συν)έκρινε δύο δολοφόνους παιδιών.Ο Morrissey - όπως όλοι οι χορτοφάγοι - πηγαίνει ένα βήμα παραπέρα. Στον κόσμο ενός χορτοφάγου, ένα ζώο είναι τόσο αθώο όσο ένα παιδί. Η δολοφονία του ενός είναι το ίδιο αποτρόπαια με την δολοφονία του άλλου.Η φράση του Morrissey θα έπρεπε να είναι το ίδιο κοινότυπη με το υποθετικό παράδειγμα πιό πάνω, και να μην δημιουργεί καμμία αντίδραση.Γιά να το προχωρήσω λίγο παραπέρα: τουλάχιστον το παιδάκι έζησε μιά νορμάλ ζωούλα πριν βασανιστεί. Το ζώο βασανίζεται και υποφέρει από σαδιστές παρανοϊκούς από την πρώτη του ανάσα. Στο όνομα του κέρδους και με την λογική "είμαι άνθρωπος, άρα ανώτερο ον", τα ζώα υποφέρουν μαρτύρια, τα οποία κανένας σχιζοφρενής δολοφόνος δεν θα μπορούσε να διανοηθεί.Όποιος πιστεύει ότι αφού το κάνουμε γιά να τα φάμε, άρα δικαιολογείται ο φόνος των ζώων, μάλλον πιστεύει και στον σκοπό που αγιάζει τα μέσα. Προτείνω λοιπόν στον κάθε κρεατοφάγο να δώσει το παιδί του στον πρώτο παιδεραστή που θα βρει μπροστά του. Είμαι σίγουρος ότι ο παιδεραστής θα χρησιμοποιήσει το παιδί του με πολύ καλούς σκοπούς (ο σκοπός μετράει, δεν είπαμε; ).Επίσης ο παιδεραστής θα ικανοποιήσει και αυτός μιά φυσική του ανάγκη, ένα φυσικό του ένστικτο. Ακριβώς όπως η κρεατοφαγία αποτελεί μιά φυσική νομοτέλεια γιά τους κρεατοφάγους.Αφήνω που ο παιδεραστής είναι "ανώτερο ον" από το παιδάκι. Από την στιγμή που επιτρέπουμε αυθαίρετους χαρακτηρισμούς περί ανώτερων όντων και από την στιγμή που επιτρέπουμε στα "ανώτερα όντα" να βασανίζουν στο όνομα του κέρδους ή/και της απόλαυσης, γιατί δεν χαρίζουμε τα παιδιά μας στους παιδεραστές;
Σχολιάζει ο/η