Δε διαφωνώ σε γενικές γραμμές με αυτά που λες αλλά το γεγονός ότι το σύστημα βαθμολογίας μπορεί να σε έκανε εσένα πιο υπερόπτη όπως λες είναι κάτι προσωπικό. Δε σημαίνει ότι όλοι οι υπόλοιποι νιωθαμε γαμάτοι επειδή βγάζαμε 20.Ούτε εγώ συμφωνώ με τη βαθμοθηρία που επικρατεί σε γυμνάσιο και λύκειο αλλά νομίζω αυτό που πρέπει να καταλάβουμε είναι ότι η ύπαρξη της βαθμολογίας εξυπηρετεί καθαρά πρακτικούς λόγους και δεν αποσκοπεί στο να χωρίσει στο τώρα (στο γυμνάσιο/λύκειο) τα παιδιά σε "χαζούς" και "έξυπνους". Αποτελεί απλά ένα χαρακτηριστικό το οποίο μας αντιπροσωπεύει σε μετέπειτα στάδια της ζωής μας. Καλώς η κακώς πχ, όταν θα διαλέγεις σχολή πρέπει κάπως το πανεπιστήμιο να αποφασίσει ποιους θα πάρει γιατί οι διαθέσιμες θέσεις είναι πχ 300 και οι υποψήφιοι 10000, και το να περάσει από προσωπικές συνεντεύξεις όλους τους μαθητές είναι πρακτικά αδύνατο. Δε λέω ότι αυτό είναι το καλύτερο σύστημα. Πχ ίσως θα ήταν καλύτερο οι εξετάσεις για εισαγωγή στο πανεπιστήμιο να ήταν πιο στοχευμένες στο αντικείμενο της εκάστοτε σχολής, αλλά αυτό είναι και το μεγαλύτερο πρόβλημα στην εκπαίδευση στην Ελλάδα: οποιαδήποτε αλλαγή γίνεται σε ένα κομμάτι της εκπαίδευσης χωρίς να λαμβάνονται υπόψη τα υπόλοιπα. Οποιαδήποτε αλλαγή πρέπει να βλέπει συνολικά την πορεία του μαθητή σε δημοτικό, γυμνάσιο, λύκειο, πανεπιστήμιο. Το να αλλάζεις ριζικά ένα από αυτά τα κομμάτια κάθε φορά δεν έχει απολύτως κανένα νόημα και δημιουργεί προβλήματα.Bottom line: αξιολόγηση είναι δύσκολο να μην υπάρχει γιατί υπάρχουν στιγμές στη ζωή μας που κάποιος θα πρέπει να μας διαλέξει υπέρ κάποιου άλλου χωρίς να μας ξέρει, χωρίς να ξέρει όσο καλοί είμαστε σε άλλα πραγματα ή συνολικά σε βάθος χρόνου. Είναι πρακτικοί οι λόγοι νομίζω αλλά θα με ενδιέφερε πολύ να δω μια τέτοια αλλαγή.
Σχολιάζει ο/η