@marinikion Κυκλοφορώ κέντρο και βλέπω εφοδιασμούς καταστημάτων με τα μάτια μου τακτικά σε εργάσιμες ώρες. Ζωοδόχου Πηγής, Ιπποκράτους τακτικότατα ειδικά στο βιβλιοπωλείο στη γωνία με Σόλωνος, στην Κάνιγγος και αλλού. Μόνο σίγουρο δεν είναι λοιπόν αυτό που λες. Επίσης δες λίγο πιο ανοιχτά το θέμα: Σε μια κίνηση που μοιράζεται ομοιόμορφα, υπάρχει μια σταθερή ροή. Το ασθενοφόρο για να του επιτραπεί να χρησιμοποιήσει τον πεζόδρομο πρέπει και να τον φτάσει. Το θέμα είναι λοιπόν τι γίνεται στα στενά μέχρι εκεί, όπου θα συγκεντρώνονται τα αυτοκίνητα που είναι τώρα στην πανεπιστημίου. Αν πχ είναι δυο στενά πριν τον πεζόδρομο αλλά ακινητοποιηθεί για 10-15 λεπτά γιατί η κίνηση που το εμποδίζει δε μπορεί να πάει απ'την πανεπιστημίου, τότε πρακτικά δε μπορεί ούτε κι εκείνο.Και γενικά μην κολάς στο παράδειγμα. Υπάρχουν και οι άνθρωποι με αναπηρίες. Κάποιος με καροτσάκι πχ, μπορεί μεν να πάρει το μετρό αλλά μετά θα πρέπει να κάνει ακροβατικά για να καλύψει μια απόσταση μερικών τετραγώνων. Δεν υπάρχουν παντού ράμπες, κάποιες ανηφόρες μπορεί να έχουν κλίσεις απαγορευτικές για καροτσάκι ή πατερίτσες, εδώ δεν υπάρχουν πεζοδρόμια καλά καλά σε μερικά στενά. Ενώ τώρα μπορεί να πάρει ένα ταξί κ να τον πάει στην πόρτα. Το point που θέλω να κάνω είναι ότι χρειάζεται μια πολύ ευρύτερη μελέτη ώστε να υπάρχουν εκ των προτέρων οι υποδομές για να καλύψουν τις ανάγκες που θα προκύψουν. Τέλος, η παρατήρησή μου ήταν για την άνεση του lowlow που λέει ότι δεν έπαθε κανείς τίποτα απ'το περπάτημα. Κι όμως ένας καρδιοπαθής 70 χρονών δεν κάνει να λαχανιάσει πχ, ενώ άλλοι δεν περπατάνε γιατί απλά δεν έχουν πόδια. Άρα ας μη λέει μεγαλοστομίες κρίνοντας απ'την πάρτη του. Να βελτιωθεί το κέντρο αλλά έχοντας στο μυαλό μας όλους όσους θα το χρησιμοποιούν, που δεν είναι όλοι νέοι και υγιείς.
Σχολιάζει ο/η