Δεν είναι αυτό το θέμα. Απλώς οι εταιρείες πριν ήταν ξεχωριστές και η κάθε μία έπραττε με βάση το δικό της.. "σύμπαν"! Αυτό που αναφέρει η #2 είναι κάτι που έπρεπε να το έχει φροντίσει ο Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών Αθηνών εδώ και χρόνια, κάτω από την ομπρέλα του οποίου βρίσκονται όλες οι εταιρείες συγκοινωνιών. Αλλά ο ΟΑΣΑ ποτέ δεν λειτούργησε με την λογική του διαχειριστή του συστήματος των μμμ, όπως πχ. ο TFL. Αλλά ασχολούνταν σχεδόν αποκλειστικά με τα δρομολόγια των λεωφορείων. Σκέψου ότι μέχρι πρότινος δεν είχε καν λόγο στον έλεγχο των εισιτηρίων (οι ελεγκτές ανήκαν στις εταιρείες συγκοινωνιών, ΕΘΕΛ, ΗΛΠΑΠ, ΗΣΑΠ κλπ.) Και τώρα περισσότερο από ποτέ ο ρόλος του έχει υποβαθμιστεί εντελώς (κάποιοι απορούμε γιατί υπάρχει ακόμα)!Πάντως να ξέρεις ότι υπάρχουν κάποια apps τα οποία σε βοηθούν να βρεις τη βέλτιστη διαδρομή, ανάλογα με τον προορισμό σου και μια από αυτές είναι official της ΣΤΑΣΥ (μέσα σταθερής τροχίας, a.k.a ΤΡΑΜ-ΜΕΤΡΟ-Ηλεκτρικός).
Σχολιάζει ο/η