Αν και με καλύπτει σε μεγάλο βαθμό ο MrQuestions πιο κάτω, να τονίσω κάποια πράγματα και εγώ.Να ξεκινήσω από το δεύτερο που είπες. Ναι η κατάληψη είναι μορφή αγώνα φυσικά. Είναι όταν κάνεις σε ένα υπουργείο για να ακούσει ο υπουργός τα αιτήματα σου, σε μια επιχείρηση όπου ο εργοδότης παρανομεί (ασφάλεια, καταβολή μισθών, συνθήκες εργασίας) και θες να τον πιέσεις να ακολουθήσει τους νόμους για να μην χάσει ο ίδιος και άλλα χρήματα κτλπ. Στο πανεπιστήμιο με το να μην γίνονται μαθήματα δεν πιέζεις κανέναν, γτ πολύ απλά δεν είναι δουλειά! Είναι υποχρεώση σου να μορφωθείς, υποχρέωση στον εαυτό σου, στους γονείς σου και στην ίδια την κοινωνία. Όσο για το συλλαλητήριο ναι φυσικά και να πας και εσύ και ο καθένας μας να διαμαρτυρηθεί. Ωστόσο αν υπάρχει καλή θέληση από τον καθηγητή και εσύ δεν θες να χαθεί το μάθημα, μπορεί να γίνει και άλλη ώρα, ακόμα και το Σάββατο. Τουλάχιστον στην δικιά μου την σχολή έτσι γίνεται (με μερικούς καθηγητές).Όσο για το πρώτο, ναι πράγματι θεωρητικά όλοι αποφασίζουμε στην γενική συνέλευση. Το κατεστημένο όμως είναι οι παρατάξεις, οι οποίες αντί να αποδυναμώνονται, γιατί στην πλειοψηφία τους εξυπηρετούν συμφέροντα, συνεχίζουν και κάνουν κουμάντο στις σχολές. Το να κατεβάσει λοιπόν κάποιος ανένταχτος ή καποιο σχήμα ένα πλαίσιο το οποίο η πλειοψηφία των φοιτητών που βρίσκονται στην γενική συνέλευση μπορεί και να μην το ακούσει καν δεν έχει κανένα νόημα. Με λίγα λόγια θα ψηφιστεί ένα πλαίσιο το οποίο θα είναι μια γραμμή από κάποιο κόμμα και όχι η γνώμη των ίδιων των φοιτητών.Το μεγαλύτερο πρόβλημα δεν είναι οι ίδιες οι παρατάξεις, αλλά ο τρόπος που λειτουργούνε. Κυνηγάνε ψηφοφόρους από την πρώτη μέρα που θα φθάσουν οι φοιτητές για εγγραφή στην σχολή και εξαγοράζουν ψήφους με αντάλλαγμα ακόμα και μερικές σημειώσεις. Πόσο τραγικό μπορεί να είναι κάτι τέτοιο; Όταν αυτά γίνονται μέσα στις σχολές πως περιμένουμε να είναι η κοινωνία;ΥΓ Δεν χρειάζεται να επισημάνω ότι υπάρχουν και άτομα που είναι πραγματικά ιδεολόγοι και δεν έχουν καμία σχέση με τα παραπάνω ακόμα και αν ανήκουν σε παράταξη. Έτσι και αλλιώς πιστεύω οι περισσότεροι θα κατάλαβαν και ποιες παρατάξεις περιγράφω.
Σχολιάζει ο/η