Θυμάμαι που στο δημοτικό σε μου άρεσαν καθόλου, καθώς πίστευα ότι ήταν ανώφελο να μαθαίνω πράγματα και ιστορίες που ουσιαστικά δεν ήταν αλήθεια. Έπειτα, μετά από χρόνια, όταν τους μελέτησα όπως έπρεπε με το σωστό υπόβαθρο ή στο κατάλληλο πλαίσιο ή βλέποντάς τους "ενταγμένους" μέσω αναφορών που λειτουργούν ποικιλοτρόπως την εκάστοτε φορά, μπορώ να πω ότι τους εκτίμησα περισσότερο κι ότι κάποιοι από αυτούς τελικώς μου άρεσαν, αν και κάπου μέσα μου ακόμη υπάρχουν ψήγματα εκείνης της άποψης που είχα στο δημοτικό, η οποία τώρα πια "κατευθύνει" τις προτιμήσεις μου και τις επιλογές μου αναφορικά με το τι θα επιλέξω αυτοβούλως να διαβάσω, να μελετήσω και να αφιερώσω περισσότερο χρόνο αναφορικά με την αρχαία ελληνική γραμματεία. Πιστεύω πάντως πως πολύ ενδιαφέρον είναι τελικά ο,τι σχετίζεται και ακολουθεί τρόπον τινά αυτούς τους μύθους, πώς ο εκάστοτε δημιουργός τους πραγματεύτηκε και γιατί, τι υποδηλώνουν οι εκάστοτε πραγματεύσεις, παρουσιάσεις ή παραλλαγές, οι απόψεις που διατυπώθηκαν οι αντιλήψεις και τα "δεδομένα" που οι ίδιοι είτε εμμέσως είτε άμεσα φανέρωναν κτλ.
Σχολιάζει ο/η