Ο ΙΝΟ ζωγραφίζει στα κτίρια της Αθήνας κρεμασμένος με σχοινιά Facebook Twitter

Ο ΙΝΟ ζωγραφίζει στα κτίρια της Αθήνας κρεμασμένος με σχοινιά

0

ΟΈλληνας καλλιτέχνης ΙΝΟ, που δραστηριοποιείται στην παγκόσμια σκηνή δημόσιας τέχνης, ζωγραφίζοντας τοιχογραφίες μεγάλης κλίμακας, χρειάστηκε να περιορίσει τα ταξίδια που μέχρι τώρα έκανε και να κάνει περισσότερα έργα στην Αθήνα.

Με αφορμή λοιπόν ένα σχέδιο σε κτίριο στου Ψυρρή, στο οποίο δεν ήταν εφικτό να τοποθετηθεί σκαλωσιά ούτε ανυψωτικό, ο ΙΝΟ δοκίμασε να εργαστεί κάνοντας καταρρίχηση και αναρρίχηση με σχοινιά.  


 
Έπειτα από προσπάθεια ημερών το έργο ολοκληρώθηκε με επιτυχία. Απεικονίζει μια γυναίκα με μάσκα του σκι. Ο τίτλος έργου είναι «Αποκάλυψη Τώρα» και βρίσκεται στην οδό Μιαούλη 5. Η δράση χρηματοδοτήθηκε από μια εταιρεία παραγωγής για ένα επεισόδιο που παρουσίαζε την Ελλάδα με drones και προβλήθηκε στο Smithsonian Channel.  
 

Apocalypse Now


 
Επόμενο έργο του με αυτήν τη μέθοδο υλοποιήθηκε στην ίδια περιοχή, λίγους μήνες μετά, για το Converse City Forests. Ένα project στο οποίο επιλεγμένοι καλλιτέχνες εργάζονται με μπογιά φιλική προς το περιβάλλον που απορροφά διοξείδιο του άνθρακα.

Η θεματολογία ήταν το σπάσιμο των φραγμών της ανισότητας και ο ΙΝΟ ζωγράφισε ένα κοριτσάκι με ένα μεγάλο σφυρί. Το έργο αυτό ονομάζεται «Spasiba» και βρίσκεται στην οδό Σαρρή 33. «Ορισμένα κατεστημένα πρέπει να σπάσουν, κι από μπορεί να γίνει κυρίως από τις νέες γενιές».  

Spasiba

Ακόμα μια τοιχογραφία που ολοκληρώθηκε από τον ΙΝΟ με αυτήν τη μέθοδο στο κέντρο της Αθήνας έγινε στην πλατεία, στη Βαρβάκειο αγορά, αυτήν τη φορά στο πλαίσιο μιας ενημερωτικής εκστρατείας για την κλιματική αλλαγή που συντονίστηκε από το Impact Hub.  

Το σχέδιο δείχνει μια νεαρή κοπέλα με μακρύ μαλλί να κοιτάζει προβληματισμένη προς τα κάτω μια μικρογραφία της γης. Το έργο που ονομάζεται «My world» βρίσκεται στην οδό Σωκράτους 2.

My World

Η τεχνική αυτή με τα σχοινιά σαφώς αυξάνει το επίπεδο δυσκολίας και τον χρόνο εκτέλεσης, αλλά δίνει τη δυνατότητα να εργάζεσαι χωρίς να έχεις την σκαλωσιά η οποία κρύβει μέρη του σχεδίου. Επίσης ανυψωτικά μηχανήματα δεν μπορούν να τοποθετηθούν παντού και αρκετά κάνουν θόρυβο, με αποτέλεσμα να μην μπορείς να εργαστείς οποιαδήποτε ώρα. 

Τον ΙΝΟ, που προτιμά να βάφει κυρίως όταν η πόλη κοιμάται, τον βολεύει αυτός ο τρόπος.  

Ο ΙΝΟ ζωγραφίζει στα κτίρια της Αθήνας κρεμασμένος με σχοινιά Facebook Twitter
INO, Apocalypse Now. Φωτ.: Νάσος Παπαδοκωστόπουλος

Ο ΙΝΟ ζωγραφίζει στα κτίρια της Αθήνας κρεμασμένος με σχοινιά Facebook Twitter
INO, Apocalypse Now. Φωτ.: Νάσος Παπαδοκωστόπουλος

Ο ΙΝΟ ζωγραφίζει στα κτίρια της Αθήνας κρεμασμένος με σχοινιά Facebook Twitter
INO, My World. Φωτ.: Νάσος Παπαδοκωστόπουλος

Ο ΙΝΟ ζωγραφίζει στα κτίρια της Αθήνας κρεμασμένος με σχοινιά Facebook Twitter
INO, My World. Φωτ.: Νάσος Παπαδοκωστόπουλος

Ο ΙΝΟ ζωγραφίζει στα κτίρια της Αθήνας κρεμασμένος με σχοινιά Facebook Twitter
INO, My World. Φωτ.: Νάσος Παπαδοκωστόπουλος

Ο ΙΝΟ ζωγραφίζει στα κτίρια της Αθήνας κρεμασμένος με σχοινιά Facebook Twitter
INO, Spasiba. Φωτ.: Νάσος Παπαδοκωστόπουλος

Ο ΙΝΟ ζωγραφίζει στα κτίρια της Αθήνας κρεμασμένος με σχοινιά Facebook Twitter
INO, Spasiba. Φωτ.: Νάσος Παπαδοκωστόπουλος

Περισσότερα: www.ino.net  @inoexpo  

Urban Culture
0
M. Hulot

M. Hulot

O M.Hulot είναι διευθυντής της έντυπης LIFO και δουλεύει σε αυτήν από το πρώτο φύλλο της

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΚΤΗ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Έχει η Αθήνα περισσότερα τραπεζοκαθίσματα απ’ όσα μπορεί να αντέξει;

Urban Culture / Έχει η Αθήνα περισσότερα τραπεζοκαθίσματα απ’ όσα μπορεί να αντέξει;

H νέα μεγάλη κόντρα της πόλης είναι ανάμεσα στους πεζούς που θέλουν να έχουν πρόσβαση στα πεζοδρόμια και στους μαγαζάτορες που τα τελευταία δυόμισι χρόνια έχουν το δικαίωμα να τοποθετήσουν τα διπλάσια τραπεζοκαθίσματα απ’ όσα τους επιτρέπει η άδειά τους. Είναι όμως ένας καινούργιος πόλεμος αυτός ή υπήρχε πάντα; Και ποιος ευθύνεται πραγματικά γι’ αυτόν;
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Από τη Νέα Σμύρνη στη Φιλοθέη: Οι αθηναϊκές κηπουπόλεις του Μεσοπολέμου - Άνθηση και παρακμή

Αθήνα / Από τη Νέα Σμύρνη στη Φιλοθέη: Οι αθηναϊκές κηπουπόλεις του Μεσοπολέμου - Άνθηση και παρακμή

Στην Αθήνα του Μεσοπολέμου, λίγο μετά την καταιγίδα της Μικρασιατικής Καταστροφής, οι κηπουπόλεις άκμασαν, «θρέφοντας» τα νοικοκυριά και διατηρώντας την επίφαση της υπαίθρου στην οικιστική ανάπτυξη της πόλης.
ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΑΓΡΙΜΑΝΑΚΗ
Η αβάσταχτη ακρίβεια του ενοικίου 

Ρεπορτάζ: Θοδωρής Αντωνόπουλός / Η αβάσταχτη ακρίβεια του ενοικίου 

«Γιασεμί μου φαντασμένο δε βαστώ / Σ’ έναν τοίχο νοικιασμένο να κλειστώ» έλεγε το τραγούδι, στις μέρες μας ωστόσο είναι ευκολότερο να βρεις γιασεμιά στα τσιμέντα της Αθήνας παρά κάποιον τοίχο να νοικιάσεις, κι αν τυχόν βρεις, θα τον ακριβοπληρώσεις!
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Τι απέγινε η «χημική γενιά» των Ελλήνων ρέιβερ;

Βιβλίο / Τι απέγινε η «χημική γενιά» των Ελλήνων ρέιβερ;

Μια «underground» συζήτηση με τον Λέανδρο Κυριακόπουλο περί ρέιβ, νέων τεχνολογιών και άλλων «δαιμονίων», με αφορμή την κυκλοφορία του βιβλίου «Αναπαραστάσεις του ανοίκειου - νομαδισμός και αισθητική στην ρέιβ ψυχεδελική σκηνή» (εκδ. Νήσος).
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Ένα φυλαχτό για όλους και μια Αθηνά για την Αθήνα

Urban Culture / Δύο νέες τοιχογραφίες σε πολυσύχναστα σημεία της Αθήνας από τη Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση

Στην Αλεξάνδρας μια τοιχογραφία-φυλαχτό για όλους μας από τον Άγγελο Πλέσσα, με τίτλο «Φυλαχτό όλων των Όντων», και στην Πανεπιστημίου η τοιχογραφία του Αριστείδη Λάππα «She Who Protects» με μια νέα, πολύχρωμη Αθηνά για μια νέα, πολυπολιτισμική Αθήνα.
THE LIFO TEAM

σχόλια

Δεν υπάρχει δυνατότητα σχολιασμού

ΘΕΜΑΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

THE GOOD LIFO ΔΗΜΟΦΙΛΗ