Ποιο μήνυμα θέλουν να μας στείλουν οι αλυσίδες πώλησης ηλεκτρικών ειδών;

Ποιο μήνυμα θέλουν να μας στείλουν οι αλυσίδες πώλησης ηλεκτρικών ειδών; Facebook Twitter
0

ADVERTORIAL

Μέσα στα χρόνια τις παρακολουθούμε να διαφημίζονται. Διαφορετικό χρώμα, διαφορετική ταυτότητα, διαφορετικό μήνυμα, διαφορετική προσφορά. 

Αλλά από εχθές, αγνοώντας τη δίνη του ανταγωνισμού, τις βλέπουμε να ενώνονται για να υποστηρίξει η μία την άλλη. Συνεργάζονται σε μία νέα συνθήκη που ξεπερνά εντελώς το πλαίσιο του ανταγωνισμού, αλλάζοντας τα δεδομένα που γνωρίζαμε μέχρι σήμερα.

Παροτρύνουν τους καταναλωτές να επιλέξουν ένα άλλο κατάστημα ανταγωνιστικό. Διαφορετικό χρώμα, διαφορετική ταυτότητα, αλλά ένα κοινό μήνυμα, ενδεχομένως μια προσφορά. Το φαινόμενο είναι πρωτόγνωρο. Μόνο κάποιος πολύ σημαντικός λόγος θα μπορούσε να τις φέρει τόσο κοντά.

Ποιος είναι αυτός; Σίγουρα δε θα μας αφήσουν με ερωτηματικά. Φαίνεται ότι θα υπάρξει και συνέχεια.

Living
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η κυρία Μαρία, ο κύριος Νίκος και μια ιστορία αγάπης με μια μηχανή ποπκόρν

Living / Πενήντα καλοκαίρια χωρίς ρεπό, με μαλλί της γριάς και ψημένο καλαμπόκι

Ο κύριος Νίκος έχει προλάβει την εποχή που το γλειφιτζούρι κοκοράκι ήταν συνώνυμο του πρώτου ραντεβού. Μετά από δεκαετίες στους δρόμους, δεν μπορεί να φανταστεί καλοκαίρι χωρίς πανηγύρι και χωρίς το μηχάνημα του ποπκόρν.
ΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΔΑΣ
CHECK Ένα πρωί αναζητήσαμε πουλιά στον Εθνικό Κήπο

Living / Birdwatching στην Αθήνα: Παρατηρώντας πρωί-πρωί πουλιά στον Εθνικό Κήπο

Το birdwatching στην πόλη μας είναι πολύ πιο δημοφιλές από ό,τι μπορεί να φανταστεί κανείς. Οι ξένοι το λατρεύουν, και παίρνουν τα πάρκα και τα βουνά για να ανακαλύψουν τσαλαπετεινούς και κουκουβάγιες, σε ένα «κυνήγι» με τα κιάλια που κάνει το συγκεκριμένο τουρ από τα πιο διαδεδομένα στην Ελλάδα.
M. HULOT