«Ό,τι μπορείς να φανταστείς, μπορεί να γίνει πραγματικότητα»: Ένα μήνυμα που μας δίνει την αισιοδοξία που χρειαζόμαστε

«Ό,τι μπορείς να φανταστείς, μπορεί να γίνει πραγματικότητα»: Ένα μήνυμα που μας δίνει την αισιοδοξία που χρειαζόμαστε Facebook Twitter
0

ADVERTORIAL

Ζούμε σε μία πρωτόγνωρη εποχή, με αρκετές δυσκολίες που χρειάζεται να αντιμετωπίσουμε. Όμως, αυτή την περίοδο και περισσότερο από ποτέ, χρειαζόμαστε μικρές νότες αισιοδοξίας στην καθημερινότητά μας που θα μας κάνουν να δούμε τα πράγματα με λίγο πιο θετική ματιά και να ονειρευτούμε και πάλι το μέλλον.

Η δύναμη της φαντασίας, είναι πολύ μεγαλύτερη απ' όσο νομίζουμε. Μπορεί συχνά να υπερβαίνει τη λογική, ωστόσο, αποτελεί την κινητήριο δύναμη για να δούμε τα πράγματα «από ψηλά» και να πραγματοποιήσουμε τις αλλαγές που θέλουμε, για να προχωρήσουμε μπροστά. Σε μία δύσκολη περίοδο σαν κι αυτή, έρχεται μία νέα καμπάνια από τη WATT+VOLT, για να μας υπενθυμίσει πως με λίγη φαντασία, μπορούμε να κάνουμε πολλά.

 

Το πιο σημαντικό μήνυμα της καμπάνιας αυτής είναι πως αν ένας άνθρωπος πιστέψει έστω και για λίγο στη φαντασία του, μπορεί να τα καταφέρει. Κι έτσι μπορούν να τα καταφέρουν κι άλλοι. Με λίγη φαντασία και αισιοδοξία, ο καθένας μας μπορεί να «πετάξει» και να δημιουργήσει έναν κόσμο που όλοι «πετούν».

Η WATT+VOLT, έρχεται για να μας υπενθυμίσει πως «Ό,τι μπορείς να φανταστείς, μπορεί να γίνει πραγματικότητα», σε μία τηλεοπτική καμπάνια εμπνευσμένη από τις αξίες της εταιρείας ενέργειας που λειτουργεί και αναπτύσσεται με γνώμονα την καινοτομία. Τόσο στα προγράμματα, στην εξυπηρέτηση αλλά και στις υπηρεσίες που δημιουργεί η εταιρεία, ο γνώμονας «φαντασία» βρίσκεται στον πυρήνα της φιλοσοφίας της και γι' αυτό συνεχίζει να πρωτοπορεί σε πολλούς διαφορετικούς τομείς, εδώ και χρόνια.

Περισσότερες πληροφορίες για τη WATT+VOLT μπορείτε να βρείτε εδώ.

Living
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τι απέγινε η «χημική γενιά» των Ελλήνων ρέιβερ;

Βιβλίο / Τι απέγινε η «χημική γενιά» των Ελλήνων ρέιβερ;

Μια «underground» συζήτηση με τον Λέανδρο Κυριακόπουλο περί ρέιβ, νέων τεχνολογιών και άλλων «δαιμονίων», με αφορμή την κυκλοφορία του βιβλίου «Αναπαραστάσεις του ανοίκειου - νομαδισμός και αισθητική στην ρέιβ ψυχεδελική σκηνή» (εκδ. Νήσος).
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Η Κοινωνική Ντουλάπα δίνει δεύτερη ζωή στα ρούχα μας

Ο επόμενος κόσμος / Η Κοινωνική Ντουλάπα δίνει δεύτερη ζωή στα ρούχα μας

Ο Άρης Δημοκίδης ανακαλύπτει πώς μπορούν να αποκτήσουν νέα ζωή τα πολυφορεμένα ρούχα μας με την εξαιρετικά χρήσιμη δράση του Κοινωνικού Πλυντηρίου του SKIP, συζητώντας με την Ιωάννα Τσάτσαρη, Brand Manager του SKIP και την Κατερίνα Αλιφραγκή, Marketing Manager Laundry.
ΑΡΗΣ ΔΗΜΟΚΙΔΗΣ
ΚΥΡΙΑΚΗ Selini: Ο Ανδρέας δημιούργησε μόνος του ένα διατοπικό video game γεμάτο γρίφους από το διάστημα

Living / Selini: Ο Ανδρέας δημιούργησε μόνος του ένα διατοπικό video game γεμάτο γρίφους από το διάστημα

Κάνοντας πραγματικότητα το όνειρο του μικρού του γιου, ένας developer από την Ελλάδα αψηφά εδώ και έξι χρόνια αϋπνίες και ανασφάλεια για να δημιουργήσει ένα «διαστημικό» παιχνίδι.
ΓΙΩΡΓΟΣ ΨΩΜΙΑΔΗΣ
ΔΕΥΤΕΡΑ 04/07 - ΕΧΕΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΕΙ - Ποια είναι τα πιο εξωφρενικά αιτήματα των πλουσίων της Μυκόνου; Μια concierge απαντά

Άννα Κ. / Ποια είναι τα πιο εξωφρενικά αιτήματα των πλουσίων της Μυκόνου; Μια concierge απαντά

Η Ιωάννα Μουρταράκου, γνωστή concierge των διασήμων της Μυκόνου, μιλάει με την Αννα Κόκορη για τη χλιδάτη ζωή στο νησί, τις πολλές ώρες δουλειάς και τα εξωφρενικά αιτήματα των πλουσίων επισκεπτών
ΑΝΝΑ ΚΟΚΟΡΗ

σχόλια

Δεν υπάρχει δυνατότητα σχολιασμού

ΘΕΜΑΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

THE GOOD LIFO ΔΗΜΟΦΙΛΗ