ΤΩΡΑ

Ο οίκος Chanel κυκλοφόρησε μπούμερανγκ πολυτελείας και ήταν επόμενο να προκαλέσει οργή

Ο οίκος Chanel κυκλοφόρησε μπούμερανγκ πολυτελείας και ήταν επόμενο να προκαλέσει οργή Facebook Twitter
6

Ο οίκος Chanel είναι στο στόχαστρο πολλών σχολίων στα social media εξαιτίας ενός νέου προϊόντος πολυτελείας: ένα boomerang αξίας 2.000 δολαρίων Αυστραλίας.

Κατασκευασμένο από ξύλο και ρητίνη, το εργαλείο- όπλο το οποίο αρχικά σχεδιάστηκε και χρησιμοποιήθηκε για το κυνήγι από τους αυτόχθονες της Αυστραλίας, απέσπασε την προσοχή των χρηστών εξαιτίας μιας δημοσίευσης ενός γνωστού αμερικανού μακιγιέρ.

Περισσότεροι από 86.000 άνθρωποι έκαναν like στη φωτογραφία, αλλά υπήρξε και έντονη συζήτηση σχετικά με την ιδιοποίηση του εργαλείου από την παράδοση της Αυστραλίας, αλλά και το πόσο άχρηστο και ακριβό είναι ένα ακόμη προϊόν που φέρει διάσημη υπογραφή.

Ένα άτομο έγραψε ότι το μπούμερανγκ με το logo εξευτελίζει μια ολόκληρη κουλτούρα και αρκετοί Αυστραλοί δήλωσαν προσβεβλημένοι με τη χρήση του. Ένας άλλος χρήστης του Twitter το χαρακτηρίζει ως "ηλίθια σκατά που αγοράζουν πλούσιοι άνθρωποι " και γενικά τα σχόλια δεν ήταν καθόλου κολακευτικά.

Ο οίκος Chanel κυκλοφόρησε μπούμερανγκ πολυτελείας και ήταν επόμενο να προκαλέσει οργή Facebook Twitter

Ο Nathan Sentance, υπεύθυνος στο Αυστραλιανό Μουσείο, δήλωσε ότι το Boomerang Chanel ήταν ένα παράδειγμα για το πώς η δυτική κοινωνία προσπάθησε να απλοποιήσει τον πολιτισμό των αυτόχθων της Αυστραλίας με "αντικείμενα κλισέ".

Όπως ήταν αναμενόμενο, το θέμα πήρε μεγάλες διαστάσεις στα μίντια όλης της Αυστραλίας και η πλειοψηφία τους περιελάμβανε επίσης μόνο άσχημη κριτική για τον Chanel .

Μετά από μερικές μέρες οργισμένων αντιδράσεων, ο οίκος Chanel προχώρησε σε μια απολογία (αλλά δεν ανακαλεί το μπούμερανγκ από την αγορά) δηλώνοντας  ότι είναι «εξαιρετικά αφοσιωμένος στο σεβασμό όλων των πολιτισμών και λυπάται που κάποιοι μπορεί να αισθάνονται προσβεβλημένοι».

6

ΤΩΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ακόμα και σήμερα ο κόσμος χλευάζει τους χορτοφάγους

Living / Ακόμα και σήμερα ο κόσμος χλευάζει τους χορτοφάγους

Οι χορτοφάγοι εξακολουθούν να κάνουν κάποιους ανθρώπους να αισθάνονται άβολα, επειδή επιλέγουν κάτι άλλο από την κουλτούρα της αφθονίας και συνεπώς αντιμετωπίζονται σα να προσβάλλουν το status quo, ή τουλάχιστον μια πολύ βασική ανθρώπινη παρόρμηση: την επιδίωξη της απόλαυσης με οποιοδήποτε κόστος.
THE LIFO TEAM
Πώς έβαλα σε τάξη το εσωτερικό μου αχούρι μετά την απώλεια

Living / Πώς έβαλα σε τάξη το εσωτερικό μου αχούρι μετά την απώλεια

Η Τζούλη Αγοράκη, μετά τον θάνατο του πατέρα της, προσπαθεί να βρει παρηγοριά σε ό,τι της το υπόσχεται. Ακολούθησε γνωσιακές και πνευματικές εμπειρίες και ισχυρίζεται ότι ο πόνος έγινε πιο απαλός.
ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ
Μπορεί το χρήμα να νικήσει τον θάνατο; Τι κάνουν οι πλούσιοι για να ζήσουν για πάντα

Tech & Science / Μπορεί το χρήμα να νικήσει τον θάνατο; Τι κάνουν οι πλούσιοι για να ζήσουν για πάντα

Ο Πίτερ Διαμαντής, ο ελληνικής καταγωγής μεγαλοεπιχειρηματίας στους τομείς της τεχνολογίας και της υγείας, βρίσκεται στην πρώτη γραμμή των δισεκατομμυριούχων που αγωνίζονται να κερδίσουν τη μακροζωία, αν όχι την αιώνια ζωή.
LIFO NEWSROOM
Έχει το Grindr καταστρέψει το γκέι σεξ για πάντα;

Living / Έχει το Grindr καταστρέψει το γκέι σεξ για πάντα;

Η πλατφόρμα δέχεται επικρίσεις για ρατσισμό, χονδροφοβία, κατάθλιψη και διατροφικές διαταραχές. Καθώς γιορτάζει την 15η επέτειό της, εξετάζουμε πώς άλλαξε την γκέι κουλτούρα, προς το καλύτερο και προς το χειρότερο
THE LIFO TEAM
Τελικά, να προτιμάμε τα προϊόντα με ή χωρίς ζάχαρη;

Radio Lifo / Τελικά, να προτιμάμε τα προϊόντα με ή χωρίς ζάχαρη;

Η ζάχαρη είναι ένα από τα πιο αμφιλεγόμενα συστατικά στη σύγχρονη διατροφή. Όμως, τελικά μας κάνει τόσο κακό όσο νομίζουμε; Και τι ισχύει με τα υποκατάστατα της; Η Μερόπη Κοκκίνη μιλά με την κλινική διαιτολόγο διατροφολόγο Μελίνα Καριπίδου.
ΜΕΡΟΠΗ ΚΟΚΚΙΝΗ