ΑΠΕΡΓΙΑ ΓΣΕΕ

Ο οίκος Chanel κυκλοφόρησε μπούμερανγκ πολυτελείας και ήταν επόμενο να προκαλέσει οργή

Ο οίκος Chanel κυκλοφόρησε μπούμερανγκ πολυτελείας και ήταν επόμενο να προκαλέσει οργή Facebook Twitter
6

Ο οίκος Chanel είναι στο στόχαστρο πολλών σχολίων στα social media εξαιτίας ενός νέου προϊόντος πολυτελείας: ένα boomerang αξίας 2.000 δολαρίων Αυστραλίας.

Κατασκευασμένο από ξύλο και ρητίνη, το εργαλείο- όπλο το οποίο αρχικά σχεδιάστηκε και χρησιμοποιήθηκε για το κυνήγι από τους αυτόχθονες της Αυστραλίας, απέσπασε την προσοχή των χρηστών εξαιτίας μιας δημοσίευσης ενός γνωστού αμερικανού μακιγιέρ.

Περισσότεροι από 86.000 άνθρωποι έκαναν like στη φωτογραφία, αλλά υπήρξε και έντονη συζήτηση σχετικά με την ιδιοποίηση του εργαλείου από την παράδοση της Αυστραλίας, αλλά και το πόσο άχρηστο και ακριβό είναι ένα ακόμη προϊόν που φέρει διάσημη υπογραφή.

Ένα άτομο έγραψε ότι το μπούμερανγκ με το logo εξευτελίζει μια ολόκληρη κουλτούρα και αρκετοί Αυστραλοί δήλωσαν προσβεβλημένοι με τη χρήση του. Ένας άλλος χρήστης του Twitter το χαρακτηρίζει ως "ηλίθια σκατά που αγοράζουν πλούσιοι άνθρωποι " και γενικά τα σχόλια δεν ήταν καθόλου κολακευτικά.

Ο οίκος Chanel κυκλοφόρησε μπούμερανγκ πολυτελείας και ήταν επόμενο να προκαλέσει οργή Facebook Twitter

Ο Nathan Sentance, υπεύθυνος στο Αυστραλιανό Μουσείο, δήλωσε ότι το Boomerang Chanel ήταν ένα παράδειγμα για το πώς η δυτική κοινωνία προσπάθησε να απλοποιήσει τον πολιτισμό των αυτόχθων της Αυστραλίας με "αντικείμενα κλισέ".

Όπως ήταν αναμενόμενο, το θέμα πήρε μεγάλες διαστάσεις στα μίντια όλης της Αυστραλίας και η πλειοψηφία τους περιελάμβανε επίσης μόνο άσχημη κριτική για τον Chanel .

Μετά από μερικές μέρες οργισμένων αντιδράσεων, ο οίκος Chanel προχώρησε σε μια απολογία (αλλά δεν ανακαλεί το μπούμερανγκ από την αγορά) δηλώνοντας  ότι είναι «εξαιρετικά αφοσιωμένος στο σεβασμό όλων των πολιτισμών και λυπάται που κάποιοι μπορεί να αισθάνονται προσβεβλημένοι».

6

ΑΠΕΡΓΙΑ ΓΣΕΕ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γιατί τόσα μη διαβητικά άτομα φορούν μετρητές γλυκόζης;

Radio Lifo / Γιατί τόσα μη διαβητικά άτομα φορούν μετρητές γλυκόζης;

Γιατί γίνεται τόσος ντόρος τελευταία με τις αιχμές γλυκόζης στο αίμα και γιατί πολλά μη διαβητικά άτομα φορούν cgm; Πρόκειται για ακόμα ένα διατροφικό trend; H Μερόπη Κοκκίνη συζητά με την κλινική διαιτολόγο-διατροφολόγο Μελίνα Καριπίδου.
ΜΕΡΟΠΗ ΚΟΚΚΙΝΗ
Πώς θα καταφέρετε να φωτογραφίσετε το κατοικίδιό σας σαν επαγγελματίας

Living / Πώς θα καταφέρετε να φωτογραφίσετε το κατοικίδιό σας σαν επαγγελματίας

Οι λειτουργίες του κινητού που θα σας βοηθήσουν, ο κατάλληλος φωτισμός, τα σωστά αξεσουάρ: 8 συμβουλές προκειμένου να καταφέρετε να απαθανατίσετε τις πιο ωραίες στιγμές του κατοικιδίου σας.
ΤΑΤΙΑΝΑ ΤΖΙΝΙΩΛΗ
Βιοδυναμική καλλιέργεια: Οι νέοι αγρότες παρακολουθούν το φεγγάρι και τους πλανήτες και απλώνουν κοπριά μέσα σε θαμμένα κέρατα αγελάδας

Radio Lifo / Βιοδυναμική καλλιέργεια: Οι νέοι αγρότες παρακολουθούν το φεγγάρι και τους πλανήτες

Ένας «ακραίος» βιολογικός τρόπος καλλιέργειας που ακολουθούν λίγοι στη χώρα μας. Αν και δεν υπάρχουν επιστημονικά στοιχεία που να υποστηρίζουν τις βιοδυναμικές πρακτικές, ωστόσο όσοι τις ακολουθούν ισχυρίζονται ότι καταφέρνουν να παραγάγουν προϊόντα υψηλής ποιότητας και θρεπτικής αξίας. Η Μερόπη Κοκκίνη μιλά με τους βιοδυναμικούς καλλιέργητές Κώστα Βαρώτσο και Θοδωρή Κοντογιάννη.
ΜΕΡΟΠΗ ΚΟΚΚΙΝΗ
Η Δέσποινα Ισοπούλου μαθαίνει στους Αθηναίους τι πάει να πει floral design

Living / Η Δέσποινα Ισοπούλου μαθαίνει στους Αθηναίους τι πάει να πει floral design

Τρία χρόνια πριν, την άνοιξη του 2021, αποφάσισε να κάνει στροφή στην καριέρα της: άρχισε να ψάχνει τα διαθέσιμα θεωρητικά και πρακτικά μαθήματα γύρω από τα λουλούδια και έφτιαξε το δικό της Eiko Flowers. Έτσι γεμίζει την πόλη με συνθέσεις και μπουκέτα που μοιάζουν να αναπνέουν.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
20 χρόνια μετά την «Αιώνια λιακάδα ενός καθαρού μυαλού», υπάρχει πλέον η τεχνολογία διαγραφής αναμνήσεων;

Tech & Science / 20 χρόνια μετά την «Αιώνια λιακάδα ενός καθαρού μυαλού», υπάρχει πλέον η τεχνολογία διαγραφής αναμνήσεων;

Σίγουρα είμαστε πολύ πιο κοντά στο να μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε την επιστήμη για να αλλάξουμε τις αναμνήσεις μας, από ό,τι ήμασταν πριν από μια εικοσαετία.
NEWSROOM
Paleo: Πώς ο Γιάννης Καϋμενάκης κατάφερε να δημιουργήσει ένα πετυχημένο wine bar εκτός πιάτσας, αποφεύγοντας το gentrification

Radio Lifo / Paleo: Πώς ένα wine bar στη μέση του πουθενά έκανε επιτυχία

Μακριά από το hip κέντρο, σε έναν δρόμο με εργοστάσια, συνεργεία και παλιά κτίρια, στην περιοχή Ρετσίνα κοντά στο λιμάνι του Πειραιά βρίσκεται το wine bar Paleo. Δεν είναι χθεσινό μαγαζί, φέτος κλείνει τα 8 χρόνια λειτουργίας. H Μερόπη Κοκκίνη μιλά με τον δημιουργό του Γιάννη Καϋμενάκη για το πώς κατάφερε να συνυπάρξει με μια ιστορική γειτονιά του Πειραιά που εξακολουθεί να ζει στους ρυθμούς της.
ΜΕΡΟΠΗ ΚΟΚΚΙΝΗ