MONEY BACK

MONEY BACK Facebook Twitter
0

Το σύστημα MONEY BACK είναι μια ακόμα Ελληνική δημιουργική ιδέα, μια καινοτομία  στον τομέα του εμπορίου, κατοχυρωμένη σε διεθνές επίπεδο. Πρόκειται για ένα πρωτοποριακό σύστημα αμφίδρομης καταναλωτικής ενέργειας, βασισμένο σε κοινωνικά και περιβαλλοντικά κριτήρια και με αποδεδειγμένο αποτέλεσμα στην αύξηση των πωλήσεων των επιχειρήσεων του λιανικού εμπορίου, προϊόντων και υπηρεσιών. Είναι ένα win win  σύστημα και για τα τέσσερα εμπλεκόμενα μέρη : επιβάτες, καταστήματα, ΜΜΜ, διαχειριστής.

 Το MONEY BACK (σύστημα επιστροφής χρημάτων) είναι εφαρμογή καταναλωτικού κινήτρου που βασίζεται στην αντίληψη « ΜΗΝ ΤΟ ΠΕΤΑΣ …. ΕΧΕΙ ΑΞΙΑ» για κάτι που ήδη δαπάνησες. Αντίληψη που αποκτά ιδιαίτερη σημασία στις σημερινές συνθήκες.

 

Τι είναι το MONEY BACK και πως λειτουργεί.

Το σύστημα MONEY BACK αφορά στην πληρωμή μέρους της αξίας των αγορών που κάνει ο καταναλωτής μέσω της εξαργύρωσης των χρησιμοποιημένων εισιτηρίων όλων των ΜMM σε εσωτερικό και εξωτερικό, αρκεί το αντίτιμο να είναι σε ευρώ. Δηλαδή με τη  λειτουργία του συστήματος μέσω των συμβεβλημένων  επιχειρήσεων όλων των κλάδων του εμπορίου και των υπηρεσιών, επιστρέφεται ολόκληρη η αξία των εισιτηρίων στον επιβάτη/καταναλωτή και προσφέρεται πραγματική εξοικονόμηση χρημάτων.

Έτσι, ο καταναλωτής πληρώνει μέρος του λογαριασμού του με την αξία χρησιμοποιημένων εισιτηρίων.

Η μείωση του κόστους των αγορών υπολογίζεται με βάση την κλίμακα εξαργύρωσης της κάθε επιχείρησης και στην οποία καθορίζεται το ακριβές ύψος των αγορών που πρέπει να προβαίνει ο καταναλωτής. Αναλόγως  των αγορών, ο καταναλωτής πληρώνει μέρος του λογαριασμού του με την αξία χρησιμοποιημένων εισιτηρίων.

Παράδειγμα: υπό κλίμακα καταστήματος 5 προς 1, σε αγορές του καταναλωτή συνολικής αξίας € 5 θα αφαιρεθεί από το λογαριασμό του € 1, δίνοντας στο ταμείο μαζί με τα χρήματα (€ 4 ) και  χρησιμοποιημένα εισιτήρια αξίας (μόνο του ή συγκεντρωτικά) ενός ευρώ.  

Πως ωφελούνται οι επιχειρήσεις

Πολλαπλά είναι τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα που εξασφαλίζει το σύστημα MONEY BACK  στις επιχειρήσεις λιανικής πώλησης. Ενισχύοντας το κοινωνικό-ανθρώπινο (αποδεικνύοντας εμπράκτως τη στήριξή τους στο βαλλόμενο από την κρίση καταναλωτή) και περιβαλλοντικό (ενισχύοντας έμμεσα την χρήση των μέσων μαζικής μεταφοράς) προφίλ τους αποκτούν πλεονέκτημα έναντι του ανταγωνισμού.

Ακόμη, μέσω της ένταξής της στο σύστημα, η επιχείρηση εξασφαλίζει διαφημιστική προβολή έμμεση (ως μέλος του δικτύου MONEY BACK μέσα από την προβολή του συστήματος) και άμεση (μέσω της σχεδιασμένης  επικοινωνίας για την ενημέρωση των πολιτών).

Έχει αποδειχθεί  ότι η ένταξη στο   σύστημα MONEY BACK  λειτουργεί ως «μαγνήτης» τόσο για τους υφιστάμενους πελάτες δίνοντας τους ένα λόγο ακόμη να προτιμούν την συγκεκριμένη επιχείρηση, όσο και για την προσέλκυση νέων πελατών επιτυγχάνοντας αύξηση της πελατειακής τους βάσης έως και 25%. Επίσης, με το MONEY BACK τα συμβεβλημένα καταστήματα έχουν και την ευκαιρία να αυξήσουν την μέση κατανάλωση, καθώς ο καταναλωτής είναι διατεθειμένος να κάνει υψηλότερες αγορές για να αποκομίσει τα οφέλη της εξαργύρωσης των εισιτηρίων.

 (διατήρηση υπαρχόντων πελατών – προσέλκυση νέων πελατών – αύξηση μέσης κατανάλωσης)

Δεδομένου δε ότι η αύξηση αυτή καταγράφεται μεσούσης της οικονομικής κρίσης αποδεικνύεται ότι το σύστημα αποδίδει εντυπωσιακά αποτελέσματα.

Ο κυρίαρχος καταναλωτής

Ο  πολίτης ως καταναλωτής είναι ο κυρίαρχος  και ο πλέον ευνοημένος παράγοντας του συστήματος. Έχει τη μοναδική δυνατότητα να πάρει πίσω όλα τα χρήματα, που απαραιτήτως δαπανά στις μετακινήσεις του, μέσω των εισιτηρίων που χρησιμοποιεί, εξαργυρώνοντάς τα με τις αγορές του. Έτσι, ο καταναλωτής πρέπει να φροντίζει να φυλάσσει όλα τα εισιτήρια από οποιαδήποτε μετακίνησή του ώστε να τα εξαργυρώνει.

 

Τα περιβαλλοντικά οφέλη που προσφέρει το σύστημα MONEY BACK 

Ως οφέλη για το περιβάλλον και κατ’ επέκταση και την κοινωνία μπορούμε να σημειώσουμε  ως το πλέον σημαντικό  την προτροπή και  το κίνητρο που δέχεται ο πολίτης να χρησιμοποιεί τα ΜΜΜ, με τα ανεκτίμητα αποτελέσματα στη ζωή της πόλης. Δεν θα παραλείψουμε την ανακύκλωση των εισιτηρίων που μόνο έτσι, συγκεντρωμένα σε μεγάλες ποσότητες, μπορεί να γίνει, καθώς και την καθαριότητα των δημόσιων χώρων.

 

Ποιο είναι το κόστος μιας επιχείρησης για να  γίνει μέλος του συστήματος  MONEY BACK; 

Δεν υπάρχει κόστος  ένταξης μίας επιχείρησης στο σύστημα. Η επιλογή αφορά σε «ζωντανές» μονάδες του λιανεμπορίου με όραμα και εξωστρέφεια. Για την ένταξη στο σύστημα, μετά την μεθοδευμένη επικοινωνία, υπογράφεται σχετική σύμβαση μεταξύ των δύο μερών, επιχείρησης και MONEY BACK (διαχειριστής).

 

Συμβεβλημένα καταστήματα

Αυτήν τη στιγμή υπάρχουν 150 ενεργοποιημένα καταστήματα σε όλες τις περιοχές της Αττικής, όπου οι επιβάτες/καταναλωτές μπορούν να εξαργυρώσουν ήδη τα χρησιμοποιημένα τους εισιτήρια.

Υπάρχουν ακόμα περίπου 100 καταστήματα που έχουν συμφωνήσει για την ένταξή τους στο MONEY BACK και θα ενεργοποιηθούν άμεσα.

Στο www.moneybacksystem.gr μπορείτε να βρείτε την ανανεωμένη  κάθε φορά λίστα των συμβεβλημένων καταστημάτων, όπως και στη σελίδα μας στο Facebook   http://www.facebook.com/MoneyBackGR

Φυσικά, το σύστημα είναι ακόμα στη διαδικασία ένταξης νέων επιχειρήσεων και η λίστα μεγαλώνει κάθε μέρα. Στόχος του MONEY BACK  είναι σε σύντομο χρονικό διάστημα να μπορούν οι επιβάτες να ικανοποιούν όλες τους τις ανάγκες μέσα από το δίκτυο των συμβεβλημένων καταστημάτων.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Retreat Culture: Η νέα τάση είναι να φεύγεις για να βρεις τον εαυτό σου

Ψυχή & Σώμα / Retreat Culture: Η νέα τάση είναι να φεύγεις για να βρεις τον εαυτό σου

Τι ακριβώς αναζητούν όσοι συμμετέχουν σε retreats ευεξίας; Πρόκειται για απόδραση ή επιστροφή σε κάτι πιο αυθεντικό; Είναι μόνο για ευκατάστατους ξένους τουρίστες ή υπάρχουν προτάσεις και για τους «κανονικούς» ανθρώπους; Απαντά η δημιουργός των Fykiada Retreats, Άννα Μαρτίνου.
ΜΕΡΟΠΗ ΚΟΚΚΙΝΗ
Γιατί όλοι μιλάνε για τη βιταμίνη C;

Living / Γιατί όλοι μιλάνε για τη βιταμίνη C;

Ξέρουμε όλοι ότι προσφέρει τριπλό όφελος: προστατεύει την επιδερμίδα από το οξειδωτικό στρες και τις ελεύθερες ρίζες, ενισχύει τη σύνθεση κολλαγόνου και συμβάλλει στην ομοιογένεια του τόνου, μειώνοντας σταδιακά δυσχρωμίες και σημάδια από τον ήλιο. Δεν υπόσχεται. Δουλεύει.
ΕΦΗ ΑΝΕΣΤΗ
«Σουβλάκι, παρακαλώ»: Κυνηγώντας την Devin Halbal, την πιο viral tiktoker του πλανήτη, στο κέντρο της Αθήνας

Devin Halbal / «Σουβλάκι, παρακαλώ»: Κυνηγώντας την πιο viral TikToker του πλανήτη στο Σύνταγμα

Τα βίντεό της την έχουν κάνει πασίγνωστη στο ελληνικό κοινό. Άλλοι αγαπούν την Devin Halbal σαν θεά κι άλλοι δεν μπορούν ούτε να την ακούν. Το απόγευμα της περασμένης Κυριακής έκανε την εμφάνισή της στο κέντρο της πόλης. Την ακολουθήσαμε.
ΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΔΑΣ
Πάσκουα Βοργιά: «Eίναι σημαντικό να δημιουργούνται ευκαιρίες για δημόσιο διάλογο»

Plāsmata 3 / Πάσκουα Βοργιά: «Eίναι σημαντικό να δημιουργούνται ευκαιρίες για δημόσιο διάλογο»

Συζητήσεις για τους ανθρώπους, τα φυτά, τα ζώα και τα πουλιά που αποτελούν το οικοσύστημα του Πεδίου του Άρεως αλλά και για τις μεγάλες και μικρές ιστορίες που απαρτίζουν την πολιτισμική και κοινωνική του πραγματικότητα.
M. HULOT
Pet sitters, dog walkers και κατ’ οίκον επισκέψεις: Η λύση που έχουν βρει πολλοί κηδεμόνες κατοικιδίων 

Living / Κατοικίδια, ταξίδια και άγχος αποχωρισμού: Η άνοδος των daycare και pet sitters

Άνθρωποι που κάνουν pet sitting, βγάζουν βόλτα τον σκύλο μας ή έρχονται στο σπίτι για να φροντίσουν το κατοικίδιό μας: επαγγελματίες και κηδεμόνες εξηγούν γιατί αυτός ο τομέας γνωρίζει άνθηση. 
ΤΑΤΙΑΝΑ ΤΖΙΝΙΩΛΗ