MONEY BACK

MONEY BACK Facebook Twitter
0

Το σύστημα MONEY BACK είναι μια ακόμα Ελληνική δημιουργική ιδέα, μια καινοτομία  στον τομέα του εμπορίου, κατοχυρωμένη σε διεθνές επίπεδο. Πρόκειται για ένα πρωτοποριακό σύστημα αμφίδρομης καταναλωτικής ενέργειας, βασισμένο σε κοινωνικά και περιβαλλοντικά κριτήρια και με αποδεδειγμένο αποτέλεσμα στην αύξηση των πωλήσεων των επιχειρήσεων του λιανικού εμπορίου, προϊόντων και υπηρεσιών. Είναι ένα win win  σύστημα και για τα τέσσερα εμπλεκόμενα μέρη : επιβάτες, καταστήματα, ΜΜΜ, διαχειριστής.

 Το MONEY BACK (σύστημα επιστροφής χρημάτων) είναι εφαρμογή καταναλωτικού κινήτρου που βασίζεται στην αντίληψη « ΜΗΝ ΤΟ ΠΕΤΑΣ …. ΕΧΕΙ ΑΞΙΑ» για κάτι που ήδη δαπάνησες. Αντίληψη που αποκτά ιδιαίτερη σημασία στις σημερινές συνθήκες.

 

Τι είναι το MONEY BACK και πως λειτουργεί.

Το σύστημα MONEY BACK αφορά στην πληρωμή μέρους της αξίας των αγορών που κάνει ο καταναλωτής μέσω της εξαργύρωσης των χρησιμοποιημένων εισιτηρίων όλων των ΜMM σε εσωτερικό και εξωτερικό, αρκεί το αντίτιμο να είναι σε ευρώ. Δηλαδή με τη  λειτουργία του συστήματος μέσω των συμβεβλημένων  επιχειρήσεων όλων των κλάδων του εμπορίου και των υπηρεσιών, επιστρέφεται ολόκληρη η αξία των εισιτηρίων στον επιβάτη/καταναλωτή και προσφέρεται πραγματική εξοικονόμηση χρημάτων.

Έτσι, ο καταναλωτής πληρώνει μέρος του λογαριασμού του με την αξία χρησιμοποιημένων εισιτηρίων.

Η μείωση του κόστους των αγορών υπολογίζεται με βάση την κλίμακα εξαργύρωσης της κάθε επιχείρησης και στην οποία καθορίζεται το ακριβές ύψος των αγορών που πρέπει να προβαίνει ο καταναλωτής. Αναλόγως  των αγορών, ο καταναλωτής πληρώνει μέρος του λογαριασμού του με την αξία χρησιμοποιημένων εισιτηρίων.

Παράδειγμα: υπό κλίμακα καταστήματος 5 προς 1, σε αγορές του καταναλωτή συνολικής αξίας € 5 θα αφαιρεθεί από το λογαριασμό του € 1, δίνοντας στο ταμείο μαζί με τα χρήματα (€ 4 ) και  χρησιμοποιημένα εισιτήρια αξίας (μόνο του ή συγκεντρωτικά) ενός ευρώ.  

Πως ωφελούνται οι επιχειρήσεις

Πολλαπλά είναι τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα που εξασφαλίζει το σύστημα MONEY BACK  στις επιχειρήσεις λιανικής πώλησης. Ενισχύοντας το κοινωνικό-ανθρώπινο (αποδεικνύοντας εμπράκτως τη στήριξή τους στο βαλλόμενο από την κρίση καταναλωτή) και περιβαλλοντικό (ενισχύοντας έμμεσα την χρήση των μέσων μαζικής μεταφοράς) προφίλ τους αποκτούν πλεονέκτημα έναντι του ανταγωνισμού.

Ακόμη, μέσω της ένταξής της στο σύστημα, η επιχείρηση εξασφαλίζει διαφημιστική προβολή έμμεση (ως μέλος του δικτύου MONEY BACK μέσα από την προβολή του συστήματος) και άμεση (μέσω της σχεδιασμένης  επικοινωνίας για την ενημέρωση των πολιτών).

Έχει αποδειχθεί  ότι η ένταξη στο   σύστημα MONEY BACK  λειτουργεί ως «μαγνήτης» τόσο για τους υφιστάμενους πελάτες δίνοντας τους ένα λόγο ακόμη να προτιμούν την συγκεκριμένη επιχείρηση, όσο και για την προσέλκυση νέων πελατών επιτυγχάνοντας αύξηση της πελατειακής τους βάσης έως και 25%. Επίσης, με το MONEY BACK τα συμβεβλημένα καταστήματα έχουν και την ευκαιρία να αυξήσουν την μέση κατανάλωση, καθώς ο καταναλωτής είναι διατεθειμένος να κάνει υψηλότερες αγορές για να αποκομίσει τα οφέλη της εξαργύρωσης των εισιτηρίων.

 (διατήρηση υπαρχόντων πελατών – προσέλκυση νέων πελατών – αύξηση μέσης κατανάλωσης)

Δεδομένου δε ότι η αύξηση αυτή καταγράφεται μεσούσης της οικονομικής κρίσης αποδεικνύεται ότι το σύστημα αποδίδει εντυπωσιακά αποτελέσματα.

Ο κυρίαρχος καταναλωτής

Ο  πολίτης ως καταναλωτής είναι ο κυρίαρχος  και ο πλέον ευνοημένος παράγοντας του συστήματος. Έχει τη μοναδική δυνατότητα να πάρει πίσω όλα τα χρήματα, που απαραιτήτως δαπανά στις μετακινήσεις του, μέσω των εισιτηρίων που χρησιμοποιεί, εξαργυρώνοντάς τα με τις αγορές του. Έτσι, ο καταναλωτής πρέπει να φροντίζει να φυλάσσει όλα τα εισιτήρια από οποιαδήποτε μετακίνησή του ώστε να τα εξαργυρώνει.

 

Τα περιβαλλοντικά οφέλη που προσφέρει το σύστημα MONEY BACK 

Ως οφέλη για το περιβάλλον και κατ’ επέκταση και την κοινωνία μπορούμε να σημειώσουμε  ως το πλέον σημαντικό  την προτροπή και  το κίνητρο που δέχεται ο πολίτης να χρησιμοποιεί τα ΜΜΜ, με τα ανεκτίμητα αποτελέσματα στη ζωή της πόλης. Δεν θα παραλείψουμε την ανακύκλωση των εισιτηρίων που μόνο έτσι, συγκεντρωμένα σε μεγάλες ποσότητες, μπορεί να γίνει, καθώς και την καθαριότητα των δημόσιων χώρων.

 

Ποιο είναι το κόστος μιας επιχείρησης για να  γίνει μέλος του συστήματος  MONEY BACK; 

Δεν υπάρχει κόστος  ένταξης μίας επιχείρησης στο σύστημα. Η επιλογή αφορά σε «ζωντανές» μονάδες του λιανεμπορίου με όραμα και εξωστρέφεια. Για την ένταξη στο σύστημα, μετά την μεθοδευμένη επικοινωνία, υπογράφεται σχετική σύμβαση μεταξύ των δύο μερών, επιχείρησης και MONEY BACK (διαχειριστής).

 

Συμβεβλημένα καταστήματα

Αυτήν τη στιγμή υπάρχουν 150 ενεργοποιημένα καταστήματα σε όλες τις περιοχές της Αττικής, όπου οι επιβάτες/καταναλωτές μπορούν να εξαργυρώσουν ήδη τα χρησιμοποιημένα τους εισιτήρια.

Υπάρχουν ακόμα περίπου 100 καταστήματα που έχουν συμφωνήσει για την ένταξή τους στο MONEY BACK και θα ενεργοποιηθούν άμεσα.

Στο www.moneybacksystem.gr μπορείτε να βρείτε την ανανεωμένη  κάθε φορά λίστα των συμβεβλημένων καταστημάτων, όπως και στη σελίδα μας στο Facebook   http://www.facebook.com/MoneyBackGR

Φυσικά, το σύστημα είναι ακόμα στη διαδικασία ένταξης νέων επιχειρήσεων και η λίστα μεγαλώνει κάθε μέρα. Στόχος του MONEY BACK  είναι σε σύντομο χρονικό διάστημα να μπορούν οι επιβάτες να ικανοποιούν όλες τους τις ανάγκες μέσα από το δίκτυο των συμβεβλημένων καταστημάτων.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Περιμένοντας την Αποκάλυψη σε πολυτελή πυρηνικά καταφύγια / Περιμένοντας το τέλος του κόσμου σε καταφύγια που μοιάζουν με σουίτες

Living / Περιμένοντας την Αποκάλυψη σε πολυτελή πυρηνικά καταφύγια

Η ζήτηση για υπερπολυτελή πυρηνικά καταφύγια έχει αυξηθεί κατακόρυφα. Αν και εξακολουθούν να απευθύνονται σε λίγους, τα σύγχρονα κρησφύγετα, θυμίζουν περισσότερο δωμάτια πεντάστερων ξενοδοχείων παρά ζοφερά bunkers κι εκτός από ασφάλεια παρέχουν άνεση υψηλής ποιότητας.
THE LIFO TEAM
Ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ ομολογεί ότι τα social media έχουν τελειώσει

Living / Ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ ομολογεί ότι τα social media έχουν τελειώσει

Καταθέτοντας στη δίκη της Ομοσπονδιακής Επιτροπής Εμπορίου κατά των μονοπωλιακών πρακτικών της εταιρείας του, ο ιδιοκτήτης της Meta παραδέχτηκε ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ελάχιστη σχέση έχουν πια με τη διαπροσωπική επικοινωνία.
THE LIFO TEAM
Παχύφυτα και κάκτοι: Πού θα βρεις τα καλύτερα και τα πιο σπάνια;

Living / Παχύφυτα και κάκτοι: Πού θα βρεις τα καλύτερα και τα πιο σπάνια

Ένα φυτώριο στο Καπανδρίτι, είναι το απόλυτα εξειδικευμένο μέρος για να αποκτήσεις πανέμορφους κάκτους, αγαύες και κρασούλες σε περίεργα σχήματα και χρώματα – φυτά που δεν θα σε ταλαιπωρήσουν με τη φροντίδα τους.
ΣΤΕΦΑΝΙΑ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
Γιατί κάποιοι άνθρωποι θυμούνται τα όνειρα τους περισσότερο από άλλους

Living / Γιατί κάποιοι άνθρωποι θυμούνται τα όνειρα τους περισσότερο από άλλους

Σύμφωνα με νέες έρευνες, παράγοντες όπως η ηλικία, η ροπή στην ενδοσκόπηση, ακόμα και οι εποχές του χρόνου αποτελούν παράγοντες που επηρεάζουν σημαντικά την ικανότητα να ανακαλούμε τα όνειρά μας.
THE LIFO TEAM
Ο γάτος του μαγαζιού

Living / Ο γάτος του μαγαζιού

Υπεύθυνοι face control, ταμείες, props στη βιτρίνα, support στον πελάτη, επιθεωρητές. Παίρνουν το ρόλο τους στα σοβαρά και είναι φυσικά λόγος για να ξαναπάει κανείς. Γυρίσαμε το κέντρο της Αθήνας, βρήκαμε τις γάτες που ζουν στα μαγαζιά της, τις φωτογραφίσαμε και τις παρουσιάζουμε.
ΣΤΕΦΑΝΙΑ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
«Συστήνεται και η κράτηση τραπεζιού». Τα πιο δημοφιλή Game night events της πόλης.

Living / H Aθήνα παίζει Bingo: Αυτά είναι τα πιο δημοφιλή game night events της πόλης!

Από bingo nights, όπου έχει «εμφανιστεί» η Μπρίτνεϊ Σπίαρς, μέχρι γεωγραφικά κουίζ που μπορεί να καταλήξουν σε ζεϊμπέκικα, αυτές είναι οι πιο παιχνιδιάρικες βραδιές της πόλης – και έχουν και τους μόνιμους θαμώνες τους.
ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ
 Vinted over Instagram: Η μανία του reselling αλλάζει το παιχνίδι στα social media

Living / Η μανία με τα ηλεκτρονικά βιντατζάδικα και η παγίδα της δήθεν «καθαρής» ντουλάπας

Δύο κορίτσια που ξέρουν απ' έξω και ανακατωτά το Vinted και το Vestiaire Collective μας αποκαλύπτουν μυστικά που θα κάνουν τις αγορές μας πιο στοχευμένες και έξυπνες, καθώς και τις αδυναμίες τους που προκύπτουν κατά το κυνήγι του επόμενου θησαυρού.
ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ
Η ομορφιά ως καθρέφτης της εποχής

Living / Η ομορφιά ως καθρέφτης της εποχής

Ζούμε στην εποχή του φυσικού μακιγιάζ, του συνδυασμού αρωμάτων και της σύνθετης ρουτίνας περιποίησης. Από την υπερβολή των ’80s μέχρι το σήμερα, η ομορφιά αποτυπώνει την κοινωνική εξέλιξη και τη μοναδικότητα κάθε γυναίκας.
ΕΦΗ ΑΝΕΣΤΗ
«Είμαι τυφλός και μπορώ να μένω μόνος, μην ξαφνιάζεστε!»

Ζούμε, ρε! / «Είμαι τυφλός και μπορώ να μένω μόνος, μην ξαφνιάζεστε!»

Μπορούν τα τυφλά άτομα να ζήσουν μόνα; Χρειάζονται τα σπίτια τους κάποια ειδική προσαρμογή; Τι είναι η εκπαίδευση στις καθημερινές δεξιότητες; Η Χρυσέλλα Λαγαρία και ο Θοδωρής Τσάτσος συζητούν για το θέμα με την εκπαιδεύτρια κινητικότητας και προσανατολισμού και ιδρυτικό μέλος της ομάδας «Σκύλοι βοηθοί Ελλάδας», Πέννυ Στούμπου.
THE LIFO TEAM