H Dior λανσάρει νέο make up ειδικό για selfie

H Dior λανσάρει νέο make up ειδικό για selfie Facebook Twitter
Κεντρικό πρόσωπο της διαφημιστικής καμπάνιας του προϊόντος είναι η χολιγουντιανή σταρ Natalie Portman
3

Η γνωστή εταιρία καλλυντικών Dior φαίνεται να εντόπισε ένα ''κενό'' στην ποικιλία των προϊόντων μακιγιάζ που προσφέρονται στην αγορά. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με έρευνα, σχεδόν το 70% των γυναικών αισθάνονται ανασφαλείς για τον τρόπο που αποτυπώνεται το δέρμα τους στις selfie που δημοσιεύουν στα social media και αναζητούν το κατάλληλο καλυπτικό προϊόν, που θα εξαφανίζει γυαλάδες, κοκκινίλες και διχρωμίες.

Σε απάντηση της ''επιτακτικής'' αυτής καταναλωτικής ανάγκης, η Dior ανακοίνωσε την κυκλοφορία μιας ειδικής σειράς make up, που υπόσχεται να εξασφαλίσει την πολυπόθητη φωτογένεια σε όσες το χρησιμοποιήσουν και να βοηθήσει τις γυναίκες να πετύχουν την τέλεια selfie, χωρίς να χρειάζεται να προβάρουν για ώρες πόζες μπροστά στον καθρέφτη.

H Dior λανσάρει νέο make up ειδικό για selfie Facebook Twitter
H τιμή του αναμένεται να κυμανθεί στις 32 αγγλικές λίρες, δηλαδή περίπου 40 ευρώ

Επιστήμονες της γνωστής γαλλικής φίρμας φαίνεται να πέρασαν πάνω από δύο χρόνια αναζητώντας την ιδανική καλλυντική φόρμουλα, η οποία θα ικανοποιήσει τις λάτρεις των social media.

H Dior λανσάρει νέο make up ειδικό για selfie Facebook Twitter
Η ειδική σύστασή του "Diorskin Star" φαίνεται να είναι σε θέση να διαχέει το τεχνητό φως των φλας

Η ειδική σύστασή του "Diorskin Star" φαίνεται να είναι σε θέση να διαχέει το τεχνητό φως των φλας και να αμβλύνει τις ανεπιθύμητες ατέλειες. Κεντρικό πρόσωπο της διαφημιστικής καμπάνιας του προϊόντος είναι η χολιγουντιανή σταρ Natalie Portman, ενώ η τιμή του αναμένεται να κυμανθεί στις 32 αγγλικές λίρες, δηλαδή περίπου 40 ευρώ.

3

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Περιμένοντας την Αποκάλυψη σε πολυτελή πυρηνικά καταφύγια / Περιμένοντας το τέλος του κόσμου σε καταφύγια που μοιάζουν με σουίτες

Living / Περιμένοντας την Αποκάλυψη σε πολυτελή πυρηνικά καταφύγια

Η ζήτηση για υπερπολυτελή πυρηνικά καταφύγια έχει αυξηθεί κατακόρυφα. Αν και εξακολουθούν να απευθύνονται σε λίγους, τα σύγχρονα κρησφύγετα, θυμίζουν περισσότερο δωμάτια πεντάστερων ξενοδοχείων παρά ζοφερά bunkers κι εκτός από ασφάλεια παρέχουν άνεση υψηλής ποιότητας.
THE LIFO TEAM
Ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ ομολογεί ότι τα social media έχουν τελειώσει

Living / Ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ ομολογεί ότι τα social media έχουν τελειώσει

Καταθέτοντας στη δίκη της Ομοσπονδιακής Επιτροπής Εμπορίου κατά των μονοπωλιακών πρακτικών της εταιρείας του, ο ιδιοκτήτης της Meta παραδέχτηκε ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ελάχιστη σχέση έχουν πια με τη διαπροσωπική επικοινωνία.
THE LIFO TEAM
Παχύφυτα και κάκτοι: Πού θα βρεις τα καλύτερα και τα πιο σπάνια;

Living / Παχύφυτα και κάκτοι: Πού θα βρεις τα καλύτερα και τα πιο σπάνια

Ένα φυτώριο στο Καπανδρίτι, είναι το απόλυτα εξειδικευμένο μέρος για να αποκτήσεις πανέμορφους κάκτους, αγαύες και κρασούλες σε περίεργα σχήματα και χρώματα – φυτά που δεν θα σε ταλαιπωρήσουν με τη φροντίδα τους.
ΣΤΕΦΑΝΙΑ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
Γιατί κάποιοι άνθρωποι θυμούνται τα όνειρα τους περισσότερο από άλλους

Living / Γιατί κάποιοι άνθρωποι θυμούνται τα όνειρα τους περισσότερο από άλλους

Σύμφωνα με νέες έρευνες, παράγοντες όπως η ηλικία, η ροπή στην ενδοσκόπηση, ακόμα και οι εποχές του χρόνου αποτελούν παράγοντες που επηρεάζουν σημαντικά την ικανότητα να ανακαλούμε τα όνειρά μας.
THE LIFO TEAM
Ο γάτος του μαγαζιού

Living / Ο γάτος του μαγαζιού

Υπεύθυνοι face control, ταμείες, props στη βιτρίνα, support στον πελάτη, επιθεωρητές. Παίρνουν το ρόλο τους στα σοβαρά και είναι φυσικά λόγος για να ξαναπάει κανείς. Γυρίσαμε το κέντρο της Αθήνας, βρήκαμε τις γάτες που ζουν στα μαγαζιά της, τις φωτογραφίσαμε και τις παρουσιάζουμε.
ΣΤΕΦΑΝΙΑ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
«Συστήνεται και η κράτηση τραπεζιού». Τα πιο δημοφιλή Game night events της πόλης.

Living / H Aθήνα παίζει Bingo: Αυτά είναι τα πιο δημοφιλή game night events της πόλης!

Από bingo nights, όπου έχει «εμφανιστεί» η Μπρίτνεϊ Σπίαρς, μέχρι γεωγραφικά κουίζ που μπορεί να καταλήξουν σε ζεϊμπέκικα, αυτές είναι οι πιο παιχνιδιάρικες βραδιές της πόλης – και έχουν και τους μόνιμους θαμώνες τους.
ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ
 Vinted over Instagram: Η μανία του reselling αλλάζει το παιχνίδι στα social media

Living / Η μανία με τα ηλεκτρονικά βιντατζάδικα και η παγίδα της δήθεν «καθαρής» ντουλάπας

Δύο κορίτσια που ξέρουν απ' έξω και ανακατωτά το Vinted και το Vestiaire Collective μας αποκαλύπτουν μυστικά που θα κάνουν τις αγορές μας πιο στοχευμένες και έξυπνες, καθώς και τις αδυναμίες τους που προκύπτουν κατά το κυνήγι του επόμενου θησαυρού.
ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ
Η ομορφιά ως καθρέφτης της εποχής

Living / Η ομορφιά ως καθρέφτης της εποχής

Ζούμε στην εποχή του φυσικού μακιγιάζ, του συνδυασμού αρωμάτων και της σύνθετης ρουτίνας περιποίησης. Από την υπερβολή των ’80s μέχρι το σήμερα, η ομορφιά αποτυπώνει την κοινωνική εξέλιξη και τη μοναδικότητα κάθε γυναίκας.
ΕΦΗ ΑΝΕΣΤΗ
«Είμαι τυφλός και μπορώ να μένω μόνος, μην ξαφνιάζεστε!»

Ζούμε, ρε! / «Είμαι τυφλός και μπορώ να μένω μόνος, μην ξαφνιάζεστε!»

Μπορούν τα τυφλά άτομα να ζήσουν μόνα; Χρειάζονται τα σπίτια τους κάποια ειδική προσαρμογή; Τι είναι η εκπαίδευση στις καθημερινές δεξιότητες; Η Χρυσέλλα Λαγαρία και ο Θοδωρής Τσάτσος συζητούν για το θέμα με την εκπαιδεύτρια κινητικότητας και προσανατολισμού και ιδρυτικό μέλος της ομάδας «Σκύλοι βοηθοί Ελλάδας», Πέννυ Στούμπου.
THE LIFO TEAM