ADVERTORIAL

Η εκπαίδευση αποτελεί ένα εξαιρετικά σημαντικό κομμάτι στην σταδιοδρομία των νέων ανθρώπων που στοχεύουν προς επαγγελματικούς τομείς σχετικά με την επιχειρηματικότητα. Κι ενώ αυτό είναι μία γενικότερη αλήθεια, είναι εξίσου σημαντικό ένας νέος επαγγελματίας να γνωρίζει παράλληλα και τους τομείς της ανάπτυξης μίας επιχειρηματικής στρατηγικής, ειδικότερα σε μία εποχή που όλα αλλάζουν με ραγδαίους ρυθμούς και χρειάζεται να αναπτύξει κανείς νέες δεξιότητες έτσι ώστε, να αντιμετωπίσει οποιαδήποτε πρόκληση. Oι νέοι της χώρας μας είναι σημαντικό να αποκτήσουν δεξιότητες και να αντιληφθούν τις απαιτήσεις και τις ευκαιρίες της σύγχρονης αγοράς εργασίας.

 

Ουσιαστικά, ο συνδυασμός της ακαδημαϊκής γνώσης με τις ικανότητες της διαχείρισης μίας εταιρείας, είναι αυτός που μπορεί να τους δώσει το έναυσμα για να επιτύχουν κάθε τους επαγγελματικό στόχο. Τι χρειάζεται να γνωρίζει κανείς για να φτάσει στη θέση του CEO; Τι είδους αρμοδιότητες έχει ένας CEO και πώς καλείται να ανταποκριθεί σε οποιαδήποτε πρόκληση, από μία ηγετική θέση; Όλα τα παραπάνω ερωτήματα αποτέλεσαν το σημείο έναρξης ενός διαγωνισμού, που τα τελευταία έξι χρόνια έχει καταφέρει να δώσει τις απαντήσεις σε χιλιάδες φοιτητές από διαφορετικά μέρη του κόσμου και τους έχει προσφέρει τις απαραίτητες γνώσεις και δεξιότητες έτσι ώστε, να είναι καλύτερα προετοιμασμένοι για τον τομέα που θα επιλέξουν με το τέλος των σπουδών τους.

 

 

Το «CEO Challenge», λοιπόν, είναι ένας παγκόσμιος διαγωνισμός και μία εκ των κορυφαίων διοργανώσεων της P&G, που πραγματοποιείται κάθε χρόνο και πλέον αποτελεί θεσμό για τους φοιτητές. Το CEO challenge λειτουργεί ως συνδετικός κρίκος ανάμεσα στην ακαδημαϊκή γνώση και την εργασιακή εμπειρία, καθώς έμπειρα στελέχη της P&G αναλαμβάνουν να καθοδηγήσουν τους φοιτητές έτσι ώστε να αναπτύξουν τις ικανότητές τους αλλά και να αξιολογηθούν στην ανάπτυξη επιχειρηματικής στρατηγικής και στην επίλυση ρεαλιστικών επιχειρηματικών προκλήσεων. Μέχρι σήμερα, χιλιάδες φοιτητές και φοιτήτριες από διάφορες χώρες, με διαφορετικό υπόβαθρο σπουδών, εμπειρίες και κουλτούρες συμμετείχαν στη διοργάνωση, ενώ πολλοί από αυτούς ανήκουν πλέον στην οικογένεια της P&G.

 

Στο φετινό «CEO Challenge» που λόγω των συνθηκών πραγματοποιήθηκε διαδικτυακά, συμμετείχαν 240 φοιτητές από 36 χώρες σε όλη την Ευρώπη. Στην ομάδα της ΝΑ Ευρώπης διαγωνίστηκαν τρεις φοιτητές του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, οι οποίοι κατάφεραν να εντυπωσιάσουν την κριτική επιτροπή - την οποία συγκροτούσαν στελέχη της P&G - και να κερδίσουν την πρόκριση ανάμεσα στις υπόλοιπες ομάδες της νοτιοανατολικής Ευρώπης, περνώντας στον επόμενο Ευρωπαϊκό γύρο του «CEO Challenge». Μάλιστα, στην ομάδα αυτή πήραν μέρος 30 φοιτητές από 4 χώρες.

 

P&g

 

Οι φοιτητές που συμμετείχαν, κλήθηκαν να δουλέψουν σε ένα επιχειρηματικό σενάριο για μία από τις κορυφαίες μάρκες της P&G, την Oral-B και να αντιμετωπίσουν διάφορες προκλήσεις στη βάση πραγματικών συνθηκών εργασίας, επιδεικνύοντας στρατηγική σκέψη και καινοτομία. Ο σκοπός ήταν να βιώσουν οι ίδιοι πώς είναι να βρίσκεσαι σε μία ηγετική θέση, να καθοδηγείς μία μεγάλη επιχείρηση και ταυτόχρονα να επηρεάζεις τόσο την εξέλιξη του επαγγελματικού τομέα, όσο και της κοινωνίας.

 

Το CEO Challenge είναι μία σημαντική ευκαιρία για τους νέους να αποκτήσουν πρόσβαση σε γνώση, δεξιότητες και εφόδια που θα τους βοηθήσουν στη μελλοντική επαγγελματική τους πορείαΜε την πρωτοβουλία αυτή και μέσα από δράσεις όπως webinars, workshops και virtual case studies, αλλά και σε συνεργασία με κορυφαία πανεπιστήμια της Ελλάδας, η P&G Hellas επενδύει όχι μόνο στην εξέλιξη των σπουδαστών, αλλά και σε ανθρώπους που πρόκειται να γίνουν οι επόμενοι ηγέτες της σύγχρονης αγοράς.