Πηνελόπη, τι φοράς σήμερα και πόσο κοστίζει;

ΚΥΡΙΑΚΗ Πηνελόπη Χάνσεν - Σχεδιάστρια μόδας Facebook Twitter
Προσωπικά με γοητεύουν άτομα που έχουν μπαλώσει ρούχα τους έστω και μία φορά. Φωτ.: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
0

— Πηνελόπη, πώς προέκυψε η ενασχόλησή σου με τη μόδα;

Πριν επιστρέψω στην Ελλάδα, παρακολούθησα ένα foundation course στο Fine Arts and Design, όπου μελέτησα για πρώτη φορά πρωτοπόρους του χώρου της μόδας και αμέσως αποφάσισα ότι θέλω να σπουδάσω σχέδιο μόδας. Επίσης, έντονη ήταν η επιρροή που δέχτηκα από τη μητέρα μου, που όταν ήμουν παιδί εργαζόταν στον χώρο και την παρακολουθούσα που δούλευε από το σπίτι. Είμαι κι εγώ σε αυτόν τον χώρο απ’ όταν τελείωσα τις σπουδές μου, το τελευταίο διάστημα στην ομάδα του Kimalé.

— Styling ή fashion design;

Fashion design, το σχέδιο, την κατασκευή του ρούχου, το πατρόν, τη ραφή. Γενικά προτιμώ τη χειρωνακτική εργασία που σου επιτρέπει να αποδώσεις μια ιδέα σε τρισδιάστατη μορφή, αυτό το συναίσθημα βαθιάς ικανοποίησης. Αυτό είναι υπέροχο. 

— Τρία items που υπάρχουν στην ντουλάπα σου και δεν θα φύγουν ποτέ.

Το κουστούμι που αγόρασα με τον πρώτο μου μισθό, το αγαπημένο μου ψηλόμεσο Levis 881, το δερμάτινο τζάκετ της μητέρας μου.

Η ομάδα μας επιχειρεί να «διατηρήσει» τα πιο αγαπημένα σας τζιν. Το Denim Project μεταποιεί φθαρμένα τζιν, χρησιμοποιώντας ρετάλια υφασμάτων από προηγούμενες κολεξιόν.

— Υπάρχουν brands ή σχεδιαστές με τους οποίους ονειρεύεσαι να συνεργαστείς;

Τα συναισθήματά μου για τη βιομηχανία της μόδας είναι ανάμεικτα. Το ιδανικό, κατά τη γνώμη μου, αφορά περισσότερο τη συνθήκη εργασίας και τη φιλοσοφία του εκάστοτε brand. Είναι πολύ ελπιδοφόρες οι προσπάθειες των νέων brands να ακολουθήσουν μια «ηθική» γραμμή παραγωγής. 

— Τι σημαίνει πραγματικά να έχεις «προσωπικό στυλ» και πώς το πετυχαίνει κανείς;

Δεν γνωρίζω, ίσως να χτίζεται με τον χρόνο. Προσωπικά με γοητεύουν άτομα που έχουν μπαλώσει ρούχα τους έστω και μία φορά. Κάτι τόσο αγαπημένο που έχει φορεθεί πολλές φορές, στους δρόμους, σε υπόγεια πάρτι με καπνό, σε ταξίδια, γίνεται σημείο αναφοράς, αφηγείται ιστορίες. Αρχίζει να αποκτά χαρακτήρα, στυλ. Είναι όμορφη αυτή η σχέση με τον χρόνο.

Πηνελόπη Χάνσεν - Σχεδιάστρια μόδας Facebook Twitter
Δεν θα φορούσα έξω όσα φοράω στο σπίτι, γιατί τα τελευταία χρόνια είναι όλα καλυμμένα με τις τρίχες του γατιού μου. Φωτ.: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO

— Με τι πρότζεκτ ασχολείσαι αυτόν τον καιρό;

Είμαι πολύ ενθουσιασμένη με το Denim Project του Kimalé, καθώς η δημιουργία/αγορά ενός καινούργιου τζιν επιβαρύνει σε μεγάλο βαθμό το περιβάλλον. Η ομάδα μας επιχειρεί να «διατηρήσει» τα πιο αγαπημένα σας τζιν. Το Denim Project μεταποιεί φθαρμένα τζιν, χρησιμοποιώντας ρετάλια υφασμάτων από προηγούμενες κολεξιόν. Πιο συγκεκριμένα, βάζει μπαλώματα σε σκασίματα, λεπτομέρειες σε ρεβέρ, προσαρμογή σε μεγαλύτερο νούμερο με πάνελ στις πλαϊνές ραφές. Στόχος είναι να παρατείνουμε τη χρήση του ρούχου! Αυτό συμβαίνει κάθε Σάββατο, στο ατελιέ του Kimalé, Μαυρομιχάλη 21, στα Εξάρχεια. (Περισσότερες πληροφορίες @kimale_studio)

— Κάτι το οποίο δεν θα σε έβλεπε κανείς να φοράς εκτός σπιτιού;

Δεν θα φορούσα έξω όσα φοράω στο σπίτι, γιατί τα τελευταία χρόνια είναι όλα καλυμμένα με τις τρίχες του γατιού μου.

— Τι φοράς σήμερα και πόσο κοστίζει;

Σακάκι Kimalé (€190), τζιν μεταποιημένο από το Denim Project (€15), πουκάμισο Ελευθεριάδης (δώρο), παπούτσια Camper (€150).

— Πού πηγαίνεις τώρα;

Τρέχω να αλλάξω ρούχα, τελικά έχει κρύο σήμερα…

@penelopehansen_

To άρθρο δημοσιεύθηκε στην έντυπη LiFO.

To νέο τεύχος της LiFO δωρεάν στην πόρτα σας με ένα κλικ.

Μόδα & Στυλ
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Roberto Cavalli (1940-2024): Ο σχεδιαστής που ταύτισε την υπερβολή με την επιτυχία

Μόδα & Στυλ / Roberto Cavalli (1940-2024): Ο σχεδιαστής που ταύτισε την υπερβολή με την επιτυχία

Πλασαρίστηκε σαν ροκ σταρ και αγάπησε όσοι λίγοι designers τις γυναίκες. Ο Ιταλός δημιουργός έφυγε από τη ζωή στα 83 του, αφήνοντας πίσω του ένα εξεζητημένο σύννεφο από aninal prints, σέξι εμπριμέ και ένα «εγχειρίδιο» για το πώς ένας σχεδιαστής μπορεί να είναι πιο αναγνωρίσιμος από τη μόδα που παράγει.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Μνους: Ένα ανεξάρτητο αθηναϊκό brand επαναλανσάρει τη σωβρακοφανέλα

Μόδα & Στυλ / Μνους: Ένα ανεξάρτητο αθηναϊκό brand επαναλανσάρει τη σωβρακοφανέλα

Λαμβάνοντας υπόψη τους τη μοναδικότητα του κάθε σωματότυπου και επηρεασμένες από την προσωπική τους ανάγκη για άνεση, δύο νέες γυναίκες δημιουργούν ποιοτικά εσώρουχα που δεν προορίζονται μόνο για να κρύβονται κάτω από τα ρούχα.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Μισέλ Λαμί: Ένα ατόφια εκκεντρικό πρόσωπο της μόδας και της τέχνης

Μόδα & Στυλ / Μισέλ Λαμί: Ένα ατόφια εκκεντρικό πρόσωπο της μόδας και της τέχνης

Επιχειρηματίας, οραματίστρια, style icon, αρχηγός συγκροτήματος, επιμελήτρια εκθέσεων. Μια γυναίκα ασταμάτητη στα 80 της χρόνια που ο τίτλος της «μούσας του Ρικ Όουενς» την αδικεί.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ριάνα Κούνου

Οι Αθηναίοι / Ριάννα Κούνου: «Τους βλέπεις όλους να φοράνε μαύρα γιατί φοβούνται να ξεχωρίσουν»

Η σχεδιάστρια πίσω από το πολυτελές και ανερχόμενο brand Rianna+Nina, που έμαθε κάποτε στην Αθήνα τι πάει να πει «designer vintage», έχει μια περιπετειώδη ζωή να αφηγηθεί. Και όσο της αρέσει να είναι ανώνυμη στο Βερολίνο όπου ζει, τόσο απολαμβάνει το να κάθεται στην Ηροδότου στο Κολωνάκι και να τους χαιρετάει όλους.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
O ροζ πλανήτης των Karavan στη Σκούφου μεγάλωσε

Μόδα & Στυλ / O ροζ πλανήτης των Karavan στη Σκούφου μεγάλωσε

Το φυσικό κατάστημα του πιο πετυχημένου αθηναϊκού brand με ρούχα επεκτάθηκε, έχει συγκεντρώσει μέσα του όλες εκείνες τις αναφορές που το έφεραν μέχρι το σήμερα, ενώ θα είναι και το μοναδικό μέρος όπου θα μπορούμε να δοκιμάζουμε και να ψωνίζουμε όσα bold κομμάτια έχουν να μας προτείνουν. Karavan girls, έχουμε μπροστά μας ένα καλοκαίρι όλο χρώμα και patterns.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Ο Pierpaolo Piccioli δεν μένει πια στον Valentino

Μόδα & Στυλ / Ο Pierpaolo Piccioli δεν μένει πια στον Valentino

Με μια παρακαταθήκη που μοιάζει με κινηματογραφικό ρομάντζο, τυλιγμένη σε απρόσμενες παλέτες, τρεμάμενα μποά και πληθωρικούς όγκους, ο επί 25 χρόνια καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου Valentino αποχώρησε από τη θέση του, μιλώντας για όνειρα υφασμένα με αγάπη.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Τι πήγε λάθος με τις ενδυμασίες της Μαίρης Κατράντζου; Όλα.

Μόδα & Στυλ / Τι πήγε λάθος με τις ενδυμασίες της Μαίρης Κατράντζου; Όλα.

Aυτές οι ενδυμασίες, που δεν είναι στολές ούτε κοστούμια θεάτρου, ήταν διακριτικές και «έκαναν τη δουλειά», υπηρετούσαν μια τελετή που συμβαίνει κάθε τέσσερα χρόνια για μία ώρα και τέλος, την ξεχνάμε. Δεν είχαν απασχολήσει κανέναν μας, μέχρι τώρα τουλάχιστον.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ