Μυρτώ, τι φοράς σήμερα και πόσο κοστίζει;

Μυρτώ, τι φοράς σήμερα και πόσο κοστίζει; Facebook Twitter
Δεν ξέρω πότε, πώς και γιατί έγινα ένα στυλιστικά περίεργο άτομο. Φωτ.: Πάρις Ταβιτιάν/ LIFO
0

— Ποια είσαι και με τι ασχολείσαι;
Είμαι η Μυρτώ και αυτή την περίοδο δηλώνω μοντέλο/nail tech/φοιτήτρια Θεατρολογίας και πολλά άλλα. Όταν μεγαλώσω, θέλω να ασχοληθώ με οτιδήποτε αφορά τη μόδα και το styling, ιδανικά στο εξωτερικό!

— Ποια είναι η σχέση σου με τη μόδα;
Δεν ξέρω πότε, πώς και γιατί έγινα ένα στυλιστικά περίεργο άτομο. Προτιμώ να μην ακολουθώ τις τάσεις όταν κάνουν trending. Έχω περάσει σχεδόν απ’ όλες τις στυλιστικές φάσεις και πλέον απλώς τις μπλεντάρω. Θα με δεις, δηλαδή, με μαύρο δερμάτινο μάξι παλτό, κίτρινα νίον crocs τίγκα στο ασημί jibitz (kitch) και κανένα μπλε tote bag, όλα αυτά μαζί με bleached φρύδια και ginger mullet. Θέλω να μιξάρω υφές και αξεσουάρ που κανονικά δεν θα έβλεπες μαζί. Όταν δεν φοράω δέκα διαφορετικά μαύρα, μου παίρνει πάνω από δύο ώρες να κάνω κυριολεκτικά τη φούστα, μπλούζα (ή layer) και το κολάν, μπολερό ή layer.

Θέλω να μιξάρω υφές και αξεσουάρ που κανονικά δεν θα έβλεπες μαζί. Όταν δεν φοράω δέκα διαφορετικά μαύρα, μου παίρνει πάνω από δύο ώρες να κάνω κυριολεκτικά τη φούστα, μπλούζα (ή layer) και το κολάν, μπολερό ή layer.

— Πώς διαλέγεις τα ρούχα σου;
Κάθε outfit θέλω να έχει τουλάχιστον ένα στοιχείο που τσινάει.

— Σε τι mood σε βάζει αυτό που φοράς;
Το συγκεκριμένο, σε geek και freak. Συνήθως το mood είναι «τι φοράει αυτή;» με όσο το δυνατό πιο iconic και quirky έννοια.

Μυρτώ, τι φοράς σήμερα και πόσο κοστίζει; Facebook Twitter
Κάθε outfit θέλω να έχει τουλάχιστον ένα στοιχείο που τσινάει. Φωτ.: Πάρις Ταβιτιάν/ LIFO

— Τι έχεις μέσα στην τσάντα σου;
Κλειδιά, μετρητά, το fat oil μου, το φυσικό αποσμητικό μου, χαρτομάντιλα, τουλάχιστον ένα προφυλακτικό και πραγματικά οτιδήποτε χωράει σε μια tote ή μια μπανάνα, χωρίς να φαίνονται μπουκωμένα.

— Τι φοράς σήμερα και πόσο κοστίζει;
Πουκάμισο DIY και καζάκα 2XL χαρισμένα από τον αδερφό μου, το γκρι τζιν που αντάλλαξα με τη συγκάτοικό μου, την κόκκινη τσάντα που βρήκα στο πατρικό μου με την go to αλυσίδα μου, το λεοπάρ –πρώτο και μοναδικό– σακάκι της γκαρνταρόμπας μου από Super Duper Wow, τα lime neon net gloves από τα αποκριάτικα του Jumbo ως καλτσάκι και το λατρεμένο ασημί τσόκαρο, δώρο από τη μαμά μου.

— Πού πας τώρα;
Θέατρο, ως συνήθως.

@myrtoilet

Το άρθρο δημοσιεύθηκε στην έντυπη LiFO.

Το νέο τεύχος της LiFO δωρεάν στην πόρτα σας με ένα κλικ.

Μόδα & Στυλ
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ελληνικό design: Υπάρχει και αυτή είναι η ιστορία του

Μόδα & Στυλ / Η ιδέα της Ελλάδας στη μόδα: ένα στοίχημα που επιτέλους αποδίδει

Πώς μια χούφτα brands και fashion insiders πήραν την απόφαση να χτίσουν πάνω στα αχαρτογράφητα νερά της «ελληνικότητας» και να μιλήσουν με όρους σύγχρονου design και marketing γι’ αυτό που θα μπορούσε να είναι το ελληνικό προϊόν στη διεθνή μόδα.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Παρίσι, ανδρικές συλλογές, Άνοιξη/Καλοκαίρι 2026: Σορτς και see through 

Μόδα & Στυλ / Πιτζάμες, διαφάνειες, κοντά σορτς: Το Παρίσι δείχνει τον δρόμο για τον άνδρα του 2026

Πέντε σχεδιαστές με διαφορετική ματιά για τον νέο άντρα σχεδίασαν τη φιγούρα του για το ερχόμενο καλοκαίρι με παστέλ αλλά και έντονους τόνους, με τολμηρές duffle bags και μια διάχυτη θηλυκότητα.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Ποιος πιστεύει στον Jonathan Anderson;

Μόδα & Στυλ / Ποιος πιστεύει στον Jonathan Anderson;

H πρώτη επαφή του Jonathan Anderson −χαρισματικού ανανεωτή της Loewe και εν δυνάμει σωτήρα του Dior− με την premiere league της μόδας έγινε την Πέμπτη, και χαρακτηρίστηκε από τους πάντες ως «ιστορική», ως αρχή ενός νέου ελπιδοφόρου κεφαλαίου στην παγκόσμια μόδα. Είναι όντως έτσι; 
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Demna Gvasalia: Μια έκθεση για τον σχεδιαστή που έφερε τα πάνω κάτω στον οίκο Balenciaga

Μόδα & Στυλ / Demna Gvasalia: Μια έκθεση για τον σχεδιαστή που έφερε τα πάνω κάτω στον οίκο Balenciaga

Με το γνωστό περιπαικτικό του χιούμορ, ο Demna (Gvasalia) αποχαιρετά τον κόσμο που δημιούργησε για τον οίκο Balenciaga, παραδίδοντας στην ιστορία της μόδας μια έκθεση-αρχείο με τις πιο χαρακτηριστικές και διχαστικές δημιουργίες του.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Η νοσταλγία του καλοκαιριού

Μόδα & Στυλ / Jacquemus: Ο μοντερνιστής με καρδιά μικρού παιδιού, έφερε τη μόδα του στην Ελλάδα

Με το ολοκαίνουριο κατάστημά του στο Nammos Beach της Μυκόνου, τον χαιρετίζουμε, αναγνωρίζοντάς τον ως βασιλιά της καλοκαιρινής ανεμελιάς σε κάθε σικ προορισμό στη Μεσόγειο.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Το ήθος της χειρονομίας

Μόδα & Στυλ / Η νέα καμπάνια της Bottega Veneta και το ήθος της χειρονομίας

Καλλιτέχνες και τεχνίτες μπλέκουν τα χέρια τους για χάρη του οίκου, δημιουργώντας ένα εγχειρίδιο χειρονομιών γεμάτο εσωτερικότητα, χορογραφημένο από τη Λενιώ Κακλέα, που μιλά στη LiFO από το Παρίσι.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
ΕΠΕΞ Σοφία Κοκοσαλάκη: Η Κρήτη μέσα της (or Greek Drama)

Μόδα & Στυλ / Η Σοφία Κοκοσαλάκη που πορεύτηκε χωρίς logos, εντυπωσιασμούς και εύκολο marketing

Το ανεξάρτητο κορίτσι της μόδας από την Κρήτη, που δημιούργησε το δικό της Grecian chic στυλ, με αναφορές στην ελληνική ιστορία, τη λαϊκή παράδοση και τον μινωικό πολιτισμό, άφησε πίσω της μια διαχρονική κληρονομιά που αξίζει να γιορτάζεται.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
H Soraya Oronti φαίνεται να έχει μια κάποια εμμονή με τα αμάξια

Μόδα & Στυλ / H Soraya Oronti φαίνεται να έχει μια κάποια εμμονή με τα αμάξια

Η Soraya Oronti είναι μια σχεδιάστρια 25 ετών που κατάγεται από τη Λεμεσό της Κύπρου. Μένει σε ένα διαμέρισμα στην Κυψέλη, αλλά έχει αλλού το ατελιέ της. Εμπνέεται από την αισθητική και το ήθος των Iannis Xenakis, Hussein Chalayan και HR Giger. Σπούδασε στο Λονδίνο και ήταν από τους βασικούς διοργανωτές του pop-up φεστιβάλ εγχώριας μόδας και τέχνης SOLACE. Μέσα από τις σουέντ μαύρες μπότες πυγμαχίας φοράει νέον πρασινο-πορτοκαλί κάλτσες.
ΠΕΤΡΙΝΑ ΚΙΤΗ
75’ με τη Lysa Cooper

Μόδα & Στυλ / «Αν ζούσαν άνθρωποι σαν τον Basquiat, δεν θα υπήρχε όλη αυτή η μετριότητα»

Προσωπική φίλη του Jean-Michel Basquiat και θρυλική στυλίστρια, η Lysa Cooper, σε μια συνέντευξη-χείμαρρο στη LIFO, περιγράφει την εποχή όπου η τέχνη δεν κυνηγούσε νούμερα, αναγγέλλει την επικράτηση της ασημαντότητας, κατακεραυνώνει τον Τραμπ και παραδέχεται πως η ίδια απλώς ήταν εκεί «όταν συνέβαιναν όλα, στο σωστό μέρος, τη σωστή στιγμή».
M. HULOT