Η NSFW καμπάνια μόδας που αντί για μοντέλα επέλεξε αληθινά ζευγάρια και τα παρουσίασε ενώ κάνουν σεξ

Η NSFW καμπάνια μόδας που αντί για μοντέλα επέλεξε αληθινά ζευγάρια και τα παρουσίασε ενώ κάνουν σεξ Facebook Twitter
11

Τη Δευτέρα, το προβοκατόρικο σχεδιαστικό δίδυμο Mike Eckhaus και Zoe Latta παρουσίασαν κομμάτια από τη νέα τους σειρά ρούχων για την άνοιξη και το καλοκαίρι του 2017. Όμως το κόνσεπτ που επέλεξαν προκάλεσε αίσθηση καθώς η φωτογράφιση για την κολεξιόν τους έχει για πρωταγωνιστές αληθινά ζευγάρια που κάνουν σεξ ενώ φορούν ορισμένες από τις καινούργιες δημιουργίες.

Το δίδυμο της φίρμας «Eckhaus Latta» που έχει γίνει γνωστό για τις avant-garde επιδείξεις μόδας και τις σειρές ρούχων που αψηφούν το δυισμό των φύλων, δημοσίευσε στον επίσημο λογαριασμό του στο Instagram αλλά και στην ιστοσελίδα του, τις φωτογραφίες, οι οποίες παρότι έχουν pixels στα επίμαχα σημεία, είναι ιδιαίτερα τολμηρές.

Την φωτογράφηση έκανε η Κορεάτισσα φωτογράφος Heji Shin, η οποία έχει φωτογραφήσει μεταξύ άλλων διασημότητες όπως η Cher και η Miley Cyrus.

Σύμφωνα με το περιοδικό «Paper», στη φωτογράφιση συμμετείχαν αληθινά ζευγάρια διαφορετικών εθνικοτήτων και σεξουαλικών προσανατολισμών. Οι σχεδιαστές είχαν από καιρό ανακοινώσει πως αναζητούν πραγματικά ζευγάρια για μοντέλα, αλλά είχαν επίσης διευκρινίσει πως απαραίτητη προϋπόθεση ήταν να ποζάρουν την ώρα που θα έκαναν σεξ. Το εγχείρημα δεν ήταν εύκολο και πέρασαν έξι μήνες μέχρι να συμπληρωθεί το καστ.

Παρότι προβοκατόρικη, η νέα καμπάνια των «Eckhaus Latta» επιχειρεί να παρουσιάσει τη σεξουαλική έκφραση των ανθρώπων με τρόπο φυσικό και έγινε δεκτή με ενθουσιασμό από την πλειοψηφία των χρηστών που ακολουθούν τη φίρμα στα social media.

Η NSFW καμπάνια μόδας που αντί για μοντέλα επέλεξε αληθινά ζευγάρια και τα παρουσίασε ενώ κάνουν σεξ Facebook Twitter
Η NSFW καμπάνια μόδας που αντί για μοντέλα επέλεξε αληθινά ζευγάρια και τα παρουσίασε ενώ κάνουν σεξ Facebook Twitter
Η NSFW καμπάνια μόδας που αντί για μοντέλα επέλεξε αληθινά ζευγάρια και τα παρουσίασε ενώ κάνουν σεξ Facebook Twitter
Η NSFW καμπάνια μόδας που αντί για μοντέλα επέλεξε αληθινά ζευγάρια και τα παρουσίασε ενώ κάνουν σεξ Facebook Twitter
Η NSFW καμπάνια μόδας που αντί για μοντέλα επέλεξε αληθινά ζευγάρια και τα παρουσίασε ενώ κάνουν σεξ Facebook Twitter
Η NSFW καμπάνια μόδας που αντί για μοντέλα επέλεξε αληθινά ζευγάρια και τα παρουσίασε ενώ κάνουν σεξ Facebook Twitter
Η NSFW καμπάνια μόδας που αντί για μοντέλα επέλεξε αληθινά ζευγάρια και τα παρουσίασε ενώ κάνουν σεξ Facebook Twitter

Mε πληροφορίες από Paper και New Yorker

Μόδα & Στυλ
11

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Fan bourgeois για νέο κοινό στη νέα Chanel του Matthieu Blazy 

Εβδομάδα Μόδας / Chanel: Ήσυχα αλλά τολμηρά, ο Matthieu Blazy αφυπνίζει το επαναστατικό πνεύμα της Coco

Καταργώντας (ή κάνοντας αγνώριστα) τα κλισέ που είχαν κουράσει ακόμα και το πιο πιστό κοινό της Chanel, o νέος καλλιτεχνικός διευθυντής του ιστορικού οίκου μοιάζει να πέρασε το πρώτο τεστ.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
CHECK Τρυφερή είναι η νύχτα

Εβδομάδα Μόδας / Τρυφερή είναι η νύχτα για τον Haider Ackermann

Με τι λόγια να περιγράψει κανείς τη συλλογή του Οίκου Tom Ford που είδαμε μόλις; Μαγνητική, αισθησιακή, υπαινικτική, θανατηφόρα κομψή, θεατρική; Ποιητικές λέξεις για εικόνες που στην πραγματικότητα ήταν αβάσταχτα σέξι.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Saint Laurent: Αγάπη από νάιλον και δέρμα

Μόδα & Στυλ / Saint Laurent: Αγάπη από νάιλον και δέρμα

Με σχεδιαστές και corporate στελέχη να αισθάνονται πάνω τους το εξαιρετικό ειδικό βάρος αυτής της παρισινής σεζόν, και τις επιδείξεις να μοιάζουν με διαγωνισμό εντυπώσεων, η εβδομάδα μόδας για την άνοιξη του 2026 εγκαινιάστηκε με μια σαγηνευτική επίδειξη του Anthony Vaccarello για τον οίκο Saint Laurent.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Rachel Scott: Η ωμή ενέργεια των Τροπικών στη Νέα Υόρκη

Μόδα & Στυλ / Rachel Scott: Η ωμή ενέργεια των Τροπικών στη Νέα Υόρκη

Η πολυβραβευμένη σχεδιάστρια του cult brand Diotima μόλις ανέλαβε τα καλλιτεχνικά ηνία στους Proenza Schouler, φέρνοντας ανάγλυφες υφές, χειροποίητες λεπτομέρειες και ένα διάχυτο sexiness, και παράλληλα μια ιδέα για το τι περιμένουμε από τη μόδα σήμερα.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Collection D: H νέα συλλογή της Phoebe Philo προοιωνίζεται τη μεγάλη επιστροφή της Couture στη μόδα

Μόδα & Στυλ / Phoebe Philo: H ιέρεια της ήσυχης πολυτέλειας ανεβάζει την ένταση

​Με γλυπτικά τζάκετ, φραμπαλάδες και παντελόνια που σέρνονται, η σχεδιάστρια που ξέρει πώς να δίνει στις γυναίκες κάτι κομψό και συνάμα στραπατσαρισμένο ξαναδείχνει τον παλιό της ατρόμητο ’90s εαυτό και ανοίγει τον δρόμο για τη μεγάλη επιστροφή της couture στη μόδα.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ

σχόλια

8 σχόλια
Αυτοι οι σχεδιαστες θελουν να τραβηξουν προσοχη στην δουλεια τους.Τι πρωτοτυπια να βαλεις πια στο ρουχο και στην προωθηση του που να εχει μεγαλη απηχηση;Οποτε καταληγουμε στο μεγαλυτερο σιγουρακι ανα τους αιωνες:Γυμνο και μαλιστα εν ωρα σεξ!Ε, θα βαλουμε και δυο "φιλολογικες" σαχλαμαρες να εξαγνισουμε την τσοντα και ολα καλα.Εξ αλλου, το κοινο μας, οι ανθρωποι που αυτη τηβστιγμη της
Ναι το χειροτερο είναι η τσόντα. Το γυμνό και ο ερωτας των ανθρώπων. Όχι οι σκοτωμοί, τα ξεκοιλιάσματα, τα αίματα η βία, που βλεπουμε απλόχερα και εμείς και τα παιδιά μας. Αλίμονο όμως όχι γυμνό και σεξ....
Σιγα τα ωα. Εχουμε δει πλεον τοσο γυμνο, που προσωπικα δεν μου κανει καμια εντυπωση. Αν οι φωτογραφοι νομιζουν οτι ανακαλυψαν τον τροχο, τους καλω να το ξανασκεφτουν... Α! Και συμφωνω με τους παραπανω, ολοι νεοι λεπτοι και ωραιοι γινεται;; Δεν γινεται!!
Οι προσωπικές στιγμές μας δεν πρέπει να καταγράφονται και να γίνονται θέαμα για τους άλλους, είναι μόνο δικές μας. Θεωρώ ότι η ιδέα αυτή για τη προβολή ρούχων, είναι άκομψη και τελείως βλακώδης.
Εμείς οι υπόλοιποι άνθρωποι φυσικά και κάνουμε αυτά που περιγράφεις!Αλλά η νιότη είναι νιότη ! Όλοι την έχουν ζήσει και όλοι θα την ήθελαν ξανά. Ή και διαφορετικά. Οφείλεις να αντιληφθείς κάποτε ότι η ομορφιά που είναι χυμένη σε ένα όμορφο σώμα είναι αδελφικά συγγενής με εκείνη ενός άλλου σώματος και αυτή που είναι επάνω σε όλα τα σώματα είναι μία και η αυτή. Εάν καταλάβεις αυτό, γίνεσαι εραστής όλων των ωραίων σωμάτων και απαλείφεις το σφοδρό έρωτα προς ένα σώμα, γιατί θα το λογαριάσεις ως μικρό πράγμα. Και έτσι θα μάθεις να λογαριάζεις το κάλλος, που είναι μέσα στις ψυχές, ως αξιότερο από εκείνο του σώματος. Ο άνθρωπος αξίζει να ζει για τη θέασή του. Δεν σου φαίνεται απλώς, σαν τύχει και το δεις- μεγάλη η τύχη σου- σαν χρυσάφι ή σαν βαρύτιμη εσθήτα, ή σαν όμορφα παιδιά και έφηβους, που καθώς τους κοιτάζεις όντας μαζί τους μένεις εκστατικός και δεν θέλεις ούτε να τρως, ούτε να πίνεις, αλλά να τους χορταίνεις με τα μάτια και να είσαι πάντα μαζί τους. Η ομορφιά αυτή είναι άδολη, καθαρή, άμεικτη από ανθρώπινες σάρκες και χρήματα, ή με όλο το άλλο παραλήρημα των θνητών. Αυτός που την βλέπει, γεννά την αληθινή αρετή, εγγίζει την αλήθεια.
Άσε μας ρε φίλε Herod που έγραψες ολόκληρη ελεγεία για την διαφήμιση.Τι σχέση έχει η νιότη; Σου είπε κανείς οτι ο άλλος που παραπονέθηκε ότι τα τάχα "αληθινά" ζευγάρια μοιάζουν με μανεκέν είναι μεσήλικας;Και σιγά την τέχνη που αποκαλύπτει για την ανθρώπινη φύση και άρες μάρες. Διαφήμιση είναι. Αν πραγματικά σε ενδιαφέρει η τέχνη, υπάρχουν φωτογράφοι που έχουν αποτυπώσει όντως πραγματικούς ανθρώπους, νέους, κλπ, να κάνουν έρωτα, με αποτέλεσμα και εικαστικό και ποιητικό. Και ας μην έχουν κώλο αντάξιο μανεκέν.Όχι αυτή η σαχλαμάρα με τους στυλάτους φίλους τους (αν δεν είναι και επαγγελματίες μοντέλα) που τάχα παριστάνει την αυθεντική.
Ουάού!Ύπεροχες φωτογραφίες, μακάρι, να δούμε και άλλους σχεδιαστές να τους ακολουθούν.Η πρόοδος, είναι υψίστης σημασίας στο να είσερχεται' στις αναχρονιστικές τάσεις του κόσμου.