Η NSFW καμπάνια μόδας που αντί για μοντέλα επέλεξε αληθινά ζευγάρια και τα παρουσίασε ενώ κάνουν σεξ

Η NSFW καμπάνια μόδας που αντί για μοντέλα επέλεξε αληθινά ζευγάρια και τα παρουσίασε ενώ κάνουν σεξ Facebook Twitter
11

Τη Δευτέρα, το προβοκατόρικο σχεδιαστικό δίδυμο Mike Eckhaus και Zoe Latta παρουσίασαν κομμάτια από τη νέα τους σειρά ρούχων για την άνοιξη και το καλοκαίρι του 2017. Όμως το κόνσεπτ που επέλεξαν προκάλεσε αίσθηση καθώς η φωτογράφιση για την κολεξιόν τους έχει για πρωταγωνιστές αληθινά ζευγάρια που κάνουν σεξ ενώ φορούν ορισμένες από τις καινούργιες δημιουργίες.

Το δίδυμο της φίρμας «Eckhaus Latta» που έχει γίνει γνωστό για τις avant-garde επιδείξεις μόδας και τις σειρές ρούχων που αψηφούν το δυισμό των φύλων, δημοσίευσε στον επίσημο λογαριασμό του στο Instagram αλλά και στην ιστοσελίδα του, τις φωτογραφίες, οι οποίες παρότι έχουν pixels στα επίμαχα σημεία, είναι ιδιαίτερα τολμηρές.

Την φωτογράφηση έκανε η Κορεάτισσα φωτογράφος Heji Shin, η οποία έχει φωτογραφήσει μεταξύ άλλων διασημότητες όπως η Cher και η Miley Cyrus.

Σύμφωνα με το περιοδικό «Paper», στη φωτογράφιση συμμετείχαν αληθινά ζευγάρια διαφορετικών εθνικοτήτων και σεξουαλικών προσανατολισμών. Οι σχεδιαστές είχαν από καιρό ανακοινώσει πως αναζητούν πραγματικά ζευγάρια για μοντέλα, αλλά είχαν επίσης διευκρινίσει πως απαραίτητη προϋπόθεση ήταν να ποζάρουν την ώρα που θα έκαναν σεξ. Το εγχείρημα δεν ήταν εύκολο και πέρασαν έξι μήνες μέχρι να συμπληρωθεί το καστ.

Παρότι προβοκατόρικη, η νέα καμπάνια των «Eckhaus Latta» επιχειρεί να παρουσιάσει τη σεξουαλική έκφραση των ανθρώπων με τρόπο φυσικό και έγινε δεκτή με ενθουσιασμό από την πλειοψηφία των χρηστών που ακολουθούν τη φίρμα στα social media.

Η NSFW καμπάνια μόδας που αντί για μοντέλα επέλεξε αληθινά ζευγάρια και τα παρουσίασε ενώ κάνουν σεξ Facebook Twitter
Η NSFW καμπάνια μόδας που αντί για μοντέλα επέλεξε αληθινά ζευγάρια και τα παρουσίασε ενώ κάνουν σεξ Facebook Twitter
Η NSFW καμπάνια μόδας που αντί για μοντέλα επέλεξε αληθινά ζευγάρια και τα παρουσίασε ενώ κάνουν σεξ Facebook Twitter
Η NSFW καμπάνια μόδας που αντί για μοντέλα επέλεξε αληθινά ζευγάρια και τα παρουσίασε ενώ κάνουν σεξ Facebook Twitter
Η NSFW καμπάνια μόδας που αντί για μοντέλα επέλεξε αληθινά ζευγάρια και τα παρουσίασε ενώ κάνουν σεξ Facebook Twitter
Η NSFW καμπάνια μόδας που αντί για μοντέλα επέλεξε αληθινά ζευγάρια και τα παρουσίασε ενώ κάνουν σεξ Facebook Twitter
Η NSFW καμπάνια μόδας που αντί για μοντέλα επέλεξε αληθινά ζευγάρια και τα παρουσίασε ενώ κάνουν σεξ Facebook Twitter

Mε πληροφορίες από Paper και New Yorker

Μόδα & Στυλ
11

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Roberto Cavalli (1940-2024): Ο σχεδιαστής που ταύτισε την υπερβολή με την επιτυχία

Μόδα & Στυλ / Roberto Cavalli (1940-2024): Ο σχεδιαστής που ταύτισε την υπερβολή με την επιτυχία

Πλασαρίστηκε σαν ροκ σταρ και αγάπησε όσοι λίγοι designers τις γυναίκες. Ο Ιταλός δημιουργός έφυγε από τη ζωή στα 83 του, αφήνοντας πίσω του ένα εξεζητημένο σύννεφο από aninal prints, σέξι εμπριμέ και ένα «εγχειρίδιο» για το πώς ένας σχεδιαστής μπορεί να είναι πιο αναγνωρίσιμος από τη μόδα που παράγει.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Μνους: Ένα ανεξάρτητο αθηναϊκό brand επαναλανσάρει τη σωβρακοφανέλα

Μόδα & Στυλ / Μνους: Ένα ανεξάρτητο αθηναϊκό brand επαναλανσάρει τη σωβρακοφανέλα

Λαμβάνοντας υπόψη τους τη μοναδικότητα του κάθε σωματότυπου και επηρεασμένες από την προσωπική τους ανάγκη για άνεση, δύο νέες γυναίκες δημιουργούν ποιοτικά εσώρουχα που δεν προορίζονται μόνο για να κρύβονται κάτω από τα ρούχα.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Μισέλ Λαμί: Ένα ατόφια εκκεντρικό πρόσωπο της μόδας και της τέχνης

Μόδα & Στυλ / Μισέλ Λαμί: Ένα ατόφια εκκεντρικό πρόσωπο της μόδας και της τέχνης

Επιχειρηματίας, οραματίστρια, style icon, αρχηγός συγκροτήματος, επιμελήτρια εκθέσεων. Μια γυναίκα ασταμάτητη στα 80 της χρόνια που ο τίτλος της «μούσας του Ρικ Όουενς» την αδικεί.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ριάνα Κούνου

Οι Αθηναίοι / Ριάννα Κούνου: «Τους βλέπεις όλους να φοράνε μαύρα γιατί φοβούνται να ξεχωρίσουν»

Η σχεδιάστρια πίσω από το πολυτελές και ανερχόμενο brand Rianna+Nina, που έμαθε κάποτε στην Αθήνα τι πάει να πει «designer vintage», έχει μια περιπετειώδη ζωή να αφηγηθεί. Και όσο της αρέσει να είναι ανώνυμη στο Βερολίνο όπου ζει, τόσο απολαμβάνει το να κάθεται στην Ηροδότου στο Κολωνάκι και να τους χαιρετάει όλους.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
O ροζ πλανήτης των Karavan στη Σκούφου μεγάλωσε

Μόδα & Στυλ / O ροζ πλανήτης των Karavan στη Σκούφου μεγάλωσε

Το φυσικό κατάστημα του πιο πετυχημένου αθηναϊκού brand με ρούχα επεκτάθηκε, έχει συγκεντρώσει μέσα του όλες εκείνες τις αναφορές που το έφεραν μέχρι το σήμερα, ενώ θα είναι και το μοναδικό μέρος όπου θα μπορούμε να δοκιμάζουμε και να ψωνίζουμε όσα bold κομμάτια έχουν να μας προτείνουν. Karavan girls, έχουμε μπροστά μας ένα καλοκαίρι όλο χρώμα και patterns.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Ο Pierpaolo Piccioli δεν μένει πια στον Valentino

Μόδα & Στυλ / Ο Pierpaolo Piccioli δεν μένει πια στον Valentino

Με μια παρακαταθήκη που μοιάζει με κινηματογραφικό ρομάντζο, τυλιγμένη σε απρόσμενες παλέτες, τρεμάμενα μποά και πληθωρικούς όγκους, ο επί 25 χρόνια καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου Valentino αποχώρησε από τη θέση του, μιλώντας για όνειρα υφασμένα με αγάπη.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Τι πήγε λάθος με τις ενδυμασίες της Μαίρης Κατράντζου; Όλα.

Μόδα & Στυλ / Τι πήγε λάθος με τις ενδυμασίες της Μαίρης Κατράντζου; Όλα.

Aυτές οι ενδυμασίες, που δεν είναι στολές ούτε κοστούμια θεάτρου, ήταν διακριτικές και «έκαναν τη δουλειά», υπηρετούσαν μια τελετή που συμβαίνει κάθε τέσσερα χρόνια για μία ώρα και τέλος, την ξεχνάμε. Δεν είχαν απασχολήσει κανέναν μας, μέχρι τώρα τουλάχιστον.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ

σχόλια

8 σχόλια
Αυτοι οι σχεδιαστες θελουν να τραβηξουν προσοχη στην δουλεια τους.Τι πρωτοτυπια να βαλεις πια στο ρουχο και στην προωθηση του που να εχει μεγαλη απηχηση;Οποτε καταληγουμε στο μεγαλυτερο σιγουρακι ανα τους αιωνες:Γυμνο και μαλιστα εν ωρα σεξ!Ε, θα βαλουμε και δυο "φιλολογικες" σαχλαμαρες να εξαγνισουμε την τσοντα και ολα καλα.Εξ αλλου, το κοινο μας, οι ανθρωποι που αυτη τηβστιγμη της
Ναι το χειροτερο είναι η τσόντα. Το γυμνό και ο ερωτας των ανθρώπων. Όχι οι σκοτωμοί, τα ξεκοιλιάσματα, τα αίματα η βία, που βλεπουμε απλόχερα και εμείς και τα παιδιά μας. Αλίμονο όμως όχι γυμνό και σεξ....
Σιγα τα ωα. Εχουμε δει πλεον τοσο γυμνο, που προσωπικα δεν μου κανει καμια εντυπωση. Αν οι φωτογραφοι νομιζουν οτι ανακαλυψαν τον τροχο, τους καλω να το ξανασκεφτουν... Α! Και συμφωνω με τους παραπανω, ολοι νεοι λεπτοι και ωραιοι γινεται;; Δεν γινεται!!
Οι προσωπικές στιγμές μας δεν πρέπει να καταγράφονται και να γίνονται θέαμα για τους άλλους, είναι μόνο δικές μας. Θεωρώ ότι η ιδέα αυτή για τη προβολή ρούχων, είναι άκομψη και τελείως βλακώδης.
Εμείς οι υπόλοιποι άνθρωποι φυσικά και κάνουμε αυτά που περιγράφεις!Αλλά η νιότη είναι νιότη ! Όλοι την έχουν ζήσει και όλοι θα την ήθελαν ξανά. Ή και διαφορετικά. Οφείλεις να αντιληφθείς κάποτε ότι η ομορφιά που είναι χυμένη σε ένα όμορφο σώμα είναι αδελφικά συγγενής με εκείνη ενός άλλου σώματος και αυτή που είναι επάνω σε όλα τα σώματα είναι μία και η αυτή. Εάν καταλάβεις αυτό, γίνεσαι εραστής όλων των ωραίων σωμάτων και απαλείφεις το σφοδρό έρωτα προς ένα σώμα, γιατί θα το λογαριάσεις ως μικρό πράγμα. Και έτσι θα μάθεις να λογαριάζεις το κάλλος, που είναι μέσα στις ψυχές, ως αξιότερο από εκείνο του σώματος. Ο άνθρωπος αξίζει να ζει για τη θέασή του. Δεν σου φαίνεται απλώς, σαν τύχει και το δεις- μεγάλη η τύχη σου- σαν χρυσάφι ή σαν βαρύτιμη εσθήτα, ή σαν όμορφα παιδιά και έφηβους, που καθώς τους κοιτάζεις όντας μαζί τους μένεις εκστατικός και δεν θέλεις ούτε να τρως, ούτε να πίνεις, αλλά να τους χορταίνεις με τα μάτια και να είσαι πάντα μαζί τους. Η ομορφιά αυτή είναι άδολη, καθαρή, άμεικτη από ανθρώπινες σάρκες και χρήματα, ή με όλο το άλλο παραλήρημα των θνητών. Αυτός που την βλέπει, γεννά την αληθινή αρετή, εγγίζει την αλήθεια.
Άσε μας ρε φίλε Herod που έγραψες ολόκληρη ελεγεία για την διαφήμιση.Τι σχέση έχει η νιότη; Σου είπε κανείς οτι ο άλλος που παραπονέθηκε ότι τα τάχα "αληθινά" ζευγάρια μοιάζουν με μανεκέν είναι μεσήλικας;Και σιγά την τέχνη που αποκαλύπτει για την ανθρώπινη φύση και άρες μάρες. Διαφήμιση είναι. Αν πραγματικά σε ενδιαφέρει η τέχνη, υπάρχουν φωτογράφοι που έχουν αποτυπώσει όντως πραγματικούς ανθρώπους, νέους, κλπ, να κάνουν έρωτα, με αποτέλεσμα και εικαστικό και ποιητικό. Και ας μην έχουν κώλο αντάξιο μανεκέν.Όχι αυτή η σαχλαμάρα με τους στυλάτους φίλους τους (αν δεν είναι και επαγγελματίες μοντέλα) που τάχα παριστάνει την αυθεντική.
Ουάού!Ύπεροχες φωτογραφίες, μακάρι, να δούμε και άλλους σχεδιαστές να τους ακολουθούν.Η πρόοδος, είναι υψίστης σημασίας στο να είσερχεται' στις αναχρονιστικές τάσεις του κόσμου.