Χριστίνα, τι φοράς σήμερα και πόσο κοστίζει;

Χριστίνα, τι φοράς σήμερα και πόσο κοστίζει; Facebook Twitter
Η μόδα ήταν πάντα ο κύριος τρόπος που εκφράζομαι στην καθημερινότητά μου, το βλέπω σαν ένα παιχνίδι ρόλων με διαφορετικές περσόνες. Φωτo.: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
0

— Χριστίνα, ποια ήταν η πρώτη σου επαφή με τον χώρο της τέχνης;

Θυμάμαι πολύ χαρακτηριστικά την πρώτη έκθεση τέχνης στην οποία είχα πάει με τη θεία μου, όταν ήμουν μικρή, και υποσυνείδητα με τράβηξε στον χώρο της τέχνης. Η έκθεση ήταν σε μια ταράτσα και είχε κάτι μεγάλα γλυπτά μπρόκολα και άσπρα παγκάκια. Πάντα ήθελα να ασχοληθώ με κάτι καλλιτεχνικό, μέχρι που κατέληξα στις καλές τέχνες επειδή σου δίνουν την ελευθερία να συνδυάσεις τα πάντα.

— Πώς αποφάσισες να ακολουθήσεις αυτόν τον κλάδο ακαδημαϊκά;

Όταν πήρα την απόφαση να ασχοληθώ με την τέχνη, δεν ήξερα ακόμα με ποιον κλάδο ήθελα να ασχοληθώ περισσότερο, όποτε αποφάσισα να το σπουδάσω έτσι ώστε να έχω τις υποδομές να δοκιμάσω πολλά πράγματα. Επέλεξα να σπουδάσω στο Λονδίνο, στο τμήμα Print & Time-Based Media, στο Wimbledon College of Αrts, επειδή ήθελα να είμαι σε έναν χώρο όπου να μπορώ να πειραματιστώ πλήρως, και ήταν η καλύτερη επιλογή που έχω κάνει μέχρι στιγμής!
 

— Πώς θα περιέγραφες τη δουλειά σου σε κάποιον που δεν την έχει δει;

Progressive με στοιχεία παραδοσιακού, μαξιμαλιστική, χιουμοριστική, πολύχρωμη και ανάλαφρη με έμφαση στο visual.

Πιστεύω ότι μέσα από τα έργα μου προωθώ έναν διαφορετικό τρόπο σκέψης, πολύ πιο ελεύθερο και ευφάνταστο. Δεν μου αρέσει να επιβάλλω μια συγκεκριμένη ερμηνεία στα έργα μου, γιατί θέλω πάντα να υπάρχει χώρος για επικοινωνία μεταξύ έργου και θεατή.

— Τι είναι αυτό που θα ήθελες να μεταφέρεις μέσα από τα έργα και τις δημιουργίες σου;

Πιστεύω ότι μέσα από τα έργα μου προωθώ έναν διαφορετικό τρόπο σκέψης, πολύ πιο ελεύθερο και ευφάνταστο. Δεν μου αρέσει να επιβάλλω μια συγκεκριμένη ερμηνεία στα έργα μου, γιατί θέλω πάντα να υπάρχει χώρος για επικοινωνία μεταξύ έργου και θεατή.

— Τι ρόλο παίζει το κομμάτι της μόδας στη δουλειά και στην καθημερινότητά σου γενικότερα;

Η μόδα ήταν πάντα ο κύριος τρόπος που εκφράζομαι στην καθημερινότητά μου, το βλέπω σαν ένα παιχνίδι ρόλων με διαφορετικές περσόνες, ανάλογα με τη διάθεσή μου και τι μου αρέσει τη συγκεκριμένη περίοδο. Πιστεύω ότι η εμφάνισή μου είναι η προέκταση της δουλειάς μου και όταν με βλέπει κάποιος, μπορεί να φανταστεί πώς είναι και τα έργα μου. 
 

— Ποιο είναι ένα item που δεν θα φύγει ποτέ από την ντουλάπα σου;

Μια κόκκινη τσάντα baby phat. Είναι το δικό μου signature item εδώ και τέσσερα χρόνια. 

Χριστίνα τι φοράς σήμερα; Facebook Twitter
Η μόδα ήταν πάντα ο κύριος τρόπος που εκφράζομαι στην καθημερινότητά μου, το βλέπω σαν ένα παιχνίδι ρόλων με διαφορετικές περσόνες. Φωτo.: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO

— Πάνω σε τι πρότζεκτ δουλεύεις αυτόν τον καιρό;

Τελείωσα τον Ιούνιο τις σπουδές μου με μια σουρεαλιστική ταινία μικρού μήκους που συνδυάζει κινούμενη εικόνα και animation και τώρα ετοιμάζω άλλη μία μικρή ταινία animation, βασισμένη σε κάποια monoprints που έκανα στο δεύτερο έτος. Επίσης, πρόσφατα είχα την ευκαιρία να δείξω μια ταινία μου σε τρεις οθόνες στο κέντρο του Λονδίνου, της Σεούλ και του Τόκιο. Ήταν πολύ περίεργο να βλέπεις το έργο σου σε μια τόσο μεγάλη οθόνη! 

— Τι φοράς σήμερα και πόσο κοστίζει;

Έναν κορσέ μεσαιωνικού στυλ vintage (£35), vintage φούστα (£15), πλατφόρμες Melissa x Vivienne Westwood (£150), κολιέ και βραχιόλι από την ντουλάπα της μαμάς μου και δαχτυλίδι από τη @maru_jewelry. 

— Πού πηγαίνεις τώρα;

Πηγαίνω να δω την έκθεση μιας φίλης μου στο Μοναστηράκι με την παρέα μου!

@christina__angst, @ __angst_____

Μόδα & Στυλ
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Chappell Roan γίνεται το κεντρικό πρόσωπο της MAC και το glam απογειώνεται

Μόδα & Στυλ / Η Chappell Roan γίνεται το κεντρικό πρόσωπο της MAC και το glam απογειώνεται

Η ποπ σταρ που αλλάζει τους κανόνες της ομορφιάς γίνεται το κεντρικό πρόσωπο της νέας παγκόσμιας καμπάνιας της MAC, ανοίγοντας ένα νέο, εκρηκτικό κεφάλαιο ως το πιο απρόβλεπτο και τολμηρό beauty icon της γενιάς της.
LIFO NEWSROOM
Farida Khelfa: Η μούσα του Gaultier και του Alaïa βγάζει στο σφυρί το παρελθόν της

Μόδα & Στυλ / Farida Khelfa: Η μούσα του Gaultier και του Alaïa βγάζει στο σφυρί το παρελθόν της

Διακόσια αρχειακά κομμάτια από τα ’80s και ’90s εκποιεί η Farida Khelfa, η εμβληματική φιγούρα της γαλλικής μόδας, που από τις φτωχογειτονιές της Λιόν έφτασε στην κορυφή του κόσμου της μόδας.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Η μόδα συνεχίζει την ανακύκλωση ιδεών: Σειρά τώρα έχουν τα it-bags

Μόδα & Στυλ / Η μόδα συνεχίζει την ανακύκλωση ιδεών: Σειρά τώρα έχουν τα it-bags

Πώς γίνεται μια τσάντα «τρόπαιο»; Ποια τσάντα διεκδικείται, μπαίνει σε λίστες αναμονής, αναγνωρίζεται ως σύμβολο της μεγάλης ζωής; Από τις φετινές επανεκδόσεις μυθικών μοντέλων βγάζουμε κάποια συμπεράσματα.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Ο Jacob Elordi φωτογραφίζεται από τη Sofia Coppola ως πρεσβευτής της Cartier

Μόδα & Στυλ / Ο Τζέικομπ Eλόρντι φωτογραφίζεται από τη Σοφία Κόπολα ως πρεσβευτής της Cartier

Η σκηνοθέτιδα της «Priscilla» ξανασυναντά τον ηθοποιό στη Νέα Υόρκη, για να αποτυπώσει μέσα από τον φακό της την τρυφερότητα των βραχιολιών της νέας συλλογής «Love Unlimited» της Cartier.
THE LIFO TEAM
Η Grace Wales Bonner στην Hermès, o Kim Jones στον Bosideng. Αρχίζει μήπως να το ξαναβρίκει η μόδα;

Μόδα & Στυλ / Η Grace Wales Bonner στην Hermès, o Kim Jones στον Bosideng. Αρχίζει μήπως να το ξαναβρίσκει η μόδα;

Μια Αφρο-ευρωπαία στον ιστορικό γαλλικό οίκο και ένας παλαίμαχος σχεδιαστής της πολυτέλειας σε κινεζικό κολοσσό του retail. Η πολυτέλεια αλλάζει περιεχόμενο και ταξιδεύει. Επιτέλους! 
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Στις φωτογραφίες του Γιούργκεν Τέλερ όλοι μεταμορφώνονται σε καθημερινά πρόσωπα

Φωτογραφία / Στις φωτογραφίες του Γιούργκεν Τέλερ όλοι μεταμορφώνονται σε καθημερινά πρόσωπα

Διεθνώς αναγνωρισμένος φωτογράφος, είδωλο των ’90s, πρότυπο των ’00s, ένας τύπος που φορά γυαλιστερά σορτσάκια σε φλούο χρώματα, σύζυγος και πατέρας, ντροπαλός ονειροπόλος ή Γερμανός παραμυθάς της εικόνας; Με αφορμή την έκθεσή του που ξεκινά σήμερα στο Onassis Ready ανατρέχουμε στο έργο ενός από τους σημαντικότερους φωτογράφους της εποχής μας.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ