Fashion bloggers: Oι εκατομμυριούχες βασίλισσες του instagram

Fashion bloggers: Oι εκατομμυριούχες βασίλισσες του instagram Facebook Twitter
0
Fashion bloggers: Oι εκατομμυριούχες βασίλισσες του instagram Facebook Twitter
Η Aimee Song.

Οι fashion bloggers πλουτίζουν κάνοντας χορηγούμενες αναρτήσεις και προωθώντας συγκεκριμένες μάρκες. Σίγουρα αυτό δεν είναι ούτε κάτι καινούριο ούτε κάτι εκπληκτικό- τα ποσά όμως που συνοδεύουν αυτή τη νέα πρακτική είναι. Σύμφωνα με το WWD, "τα κορυφαία ονόματα στο ίντερνετ βγάζουν περίπου 1-3 εκατ. δολάρια το χρόνο".

Ανάμεσα στις κορυφαίες του είδους συγκαταλέγονται οι Kristina Bazan (Kayture), η Aimee Song (Song of Style), η Chiara Ferragni (Blonde Salad) και η Julia Engel (Blonde Salad), με τα ονόματα ωστόσο να αυξάνονται συνεχώς και καθημερινά, και φρέσκα πρόσωπα να προστίθενται στη μακρά πλέον λίστα των κοριτσιών που κρατούν τα ηνία της "χρυσής ψηφιακής αιχμής".

Μια ετήσια καμπάνια με κάποιο brand name μπορεί πολύ εύκολα να αποφέρει στην κάτοχο ενός blog μέχρι και μισό εκατομμύριο δολάρια, αλλά τα συμβόλαια γίνονται χρόνο με το χρόνο όλο και πιο προσοδοφόρα. Για παράδειγμα η Kristina Bazan, που μετρά 2,2 εκατομμύρια followers στο Instagram, λέγεται πως όχι μόνο ανέβασε τον πήχη στη βιομηχανία, αλλά έθεσε νέο, εισάγοντας 7ψήφια πληρωμή στο συμβόλαιό της με την L'Oréal τον Οκτώβριο.

Fashion bloggers: Oι εκατομμυριούχες βασίλισσες του instagram Facebook Twitter
Η Kristina Bazan

Ένα χορηγούμενο post στο Instagram μιας κορυφαίας fashion blogger μπορεί να κοστίσει σε μια εταιρία από 5.000 μέχρι 25.000 δολάρια -σχεδόν πενταπλάσιο νούμερο από αυτό που ίσχυε πριν ενάμιση χρόνο-, τα οποία είναι "ψίχουλα" μπροστά στα 100.000- 300.000 δολάρια που μπορεί αν δώσουν για ένα αντίστοιχο post στο Instagram της Kylie Jenner.

Στη συγκεκριμένη αγορά για να έρθουν σε επαφή η "προσφορά" με τη "ζήτηση", χρειάζεται φυσικά κι ένας διαμεσολαβητής. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα, να έχει αναπτυχθεί ένα ολόκληρο οικοσύστημα από εταιρίες management και δημοσίων σχέσεων που έχουν πάρει υπό την προστασία τους νέους "ψηφιακούς influencers", με τους οποίους συνεργάζονται για να τους μεταμορφώσουν από blogs σε δυνητικά διαπραγματευτική δύναμη ώστε να αυξήσουν το εισόδημά τους, αλλά και των ιδίων.

Η προσέγγιση του πρακτορείου είναι απλή, καθώς σήμερα πολλά, όπως το Next Model Management, έχουν συγκεκριμένο τμήμα που ασχολείται με τους "influencers"- μια φράση που περιγράφει αυτούς που έχουν μεγάλη επίδραση στα social media.

Fashion bloggers: Oι εκατομμυριούχες βασίλισσες του instagram Facebook Twitter
Η Chiara Ferragni

H Chiara Ferragni είναι αυτή τη στιγμή η βασίλισσα της μπλογκόσφαιρας, έχοντας φτάσει τους 5,2 εκατ. followers στο Instagram σε πολύ λίγα χρόνια. Τα έσοδά της προέρχονται από την ιστοσελίδα της, προσωπικές εμφανίσεις και συνεργασίες και λέγεται πως το 2015 κέρδισε από όλο αυτό 2,5 εκατ. δολάρια. Η ιταλίδα Chiara κατέχει πλέον δική της εταιρεία παπουτσιών και σύμφωνα με τον Alessio Sanzogni, γενικό διευθυντή στα Chiara Ferragni, Theblondesalad.com και Chiara Ferragni Collection, τα κέρδη του 2015 ανέρχονται σε 10 εκατ. δολάρια, με τα 7,5 περίπου από αυτά να προέρχονται από τις πωλήσεις παπουτσιών. 

Μόδα & Στυλ
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ελληνικό design: Υπάρχει και αυτή είναι η ιστορία του

Μόδα & Στυλ / Η ιδέα της Ελλάδας στη μόδα: ένα στοίχημα που επιτέλους αποδίδει

Πώς μια χούφτα brands και fashion insiders πήραν την απόφαση να χτίσουν πάνω στα αχαρτογράφητα νερά της «ελληνικότητας» και να μιλήσουν με όρους σύγχρονου design και marketing γι’ αυτό που θα μπορούσε να είναι το ελληνικό προϊόν στη διεθνή μόδα.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Παρίσι, ανδρικές συλλογές, Άνοιξη/Καλοκαίρι 2026: Σορτς και see through 

Μόδα & Στυλ / Πιτζάμες, διαφάνειες, κοντά σορτς: Το Παρίσι δείχνει τον δρόμο για τον άνδρα του 2026

Πέντε σχεδιαστές με διαφορετική ματιά για τον νέο άντρα σχεδίασαν τη φιγούρα του για το ερχόμενο καλοκαίρι με παστέλ αλλά και έντονους τόνους, με τολμηρές duffle bags και μια διάχυτη θηλυκότητα.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Ποιος πιστεύει στον Jonathan Anderson;

Μόδα & Στυλ / Ποιος πιστεύει στον Jonathan Anderson;

H πρώτη επαφή του Jonathan Anderson −χαρισματικού ανανεωτή της Loewe και εν δυνάμει σωτήρα του Dior− με την premiere league της μόδας έγινε την Πέμπτη, και χαρακτηρίστηκε από τους πάντες ως «ιστορική», ως αρχή ενός νέου ελπιδοφόρου κεφαλαίου στην παγκόσμια μόδα. Είναι όντως έτσι; 
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Demna Gvasalia: Μια έκθεση για τον σχεδιαστή που έφερε τα πάνω κάτω στον οίκο Balenciaga

Μόδα & Στυλ / Demna Gvasalia: Μια έκθεση για τον σχεδιαστή που έφερε τα πάνω κάτω στον οίκο Balenciaga

Με το γνωστό περιπαικτικό του χιούμορ, ο Demna (Gvasalia) αποχαιρετά τον κόσμο που δημιούργησε για τον οίκο Balenciaga, παραδίδοντας στην ιστορία της μόδας μια έκθεση-αρχείο με τις πιο χαρακτηριστικές και διχαστικές δημιουργίες του.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Η νοσταλγία του καλοκαιριού

Μόδα & Στυλ / Jacquemus: Ο μοντερνιστής με καρδιά μικρού παιδιού, έφερε τη μόδα του στην Ελλάδα

Με το ολοκαίνουριο κατάστημά του στο Nammos Beach της Μυκόνου, τον χαιρετίζουμε, αναγνωρίζοντάς τον ως βασιλιά της καλοκαιρινής ανεμελιάς σε κάθε σικ προορισμό στη Μεσόγειο.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Το ήθος της χειρονομίας

Μόδα & Στυλ / Η νέα καμπάνια της Bottega Veneta και το ήθος της χειρονομίας

Καλλιτέχνες και τεχνίτες μπλέκουν τα χέρια τους για χάρη του οίκου, δημιουργώντας ένα εγχειρίδιο χειρονομιών γεμάτο εσωτερικότητα, χορογραφημένο από τη Λενιώ Κακλέα, που μιλά στη LiFO από το Παρίσι.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
ΕΠΕΞ Σοφία Κοκοσαλάκη: Η Κρήτη μέσα της (or Greek Drama)

Μόδα & Στυλ / Η Σοφία Κοκοσαλάκη που πορεύτηκε χωρίς logos, εντυπωσιασμούς και εύκολο marketing

Το ανεξάρτητο κορίτσι της μόδας από την Κρήτη, που δημιούργησε το δικό της Grecian chic στυλ, με αναφορές στην ελληνική ιστορία, τη λαϊκή παράδοση και τον μινωικό πολιτισμό, άφησε πίσω της μια διαχρονική κληρονομιά που αξίζει να γιορτάζεται.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
H Soraya Oronti φαίνεται να έχει μια κάποια εμμονή με τα αμάξια

Μόδα & Στυλ / H Soraya Oronti φαίνεται να έχει μια κάποια εμμονή με τα αμάξια

Η Soraya Oronti είναι μια σχεδιάστρια 25 ετών που κατάγεται από τη Λεμεσό της Κύπρου. Μένει σε ένα διαμέρισμα στην Κυψέλη, αλλά έχει αλλού το ατελιέ της. Εμπνέεται από την αισθητική και το ήθος των Iannis Xenakis, Hussein Chalayan και HR Giger. Σπούδασε στο Λονδίνο και ήταν από τους βασικούς διοργανωτές του pop-up φεστιβάλ εγχώριας μόδας και τέχνης SOLACE. Μέσα από τις σουέντ μαύρες μπότες πυγμαχίας φοράει νέον πρασινο-πορτοκαλί κάλτσες.
ΠΕΤΡΙΝΑ ΚΙΤΗ
75’ με τη Lysa Cooper

Μόδα & Στυλ / «Αν ζούσαν άνθρωποι σαν τον Basquiat, δεν θα υπήρχε όλη αυτή η μετριότητα»

Προσωπική φίλη του Jean-Michel Basquiat και θρυλική στυλίστρια, η Lysa Cooper, σε μια συνέντευξη-χείμαρρο στη LIFO, περιγράφει την εποχή όπου η τέχνη δεν κυνηγούσε νούμερα, αναγγέλλει την επικράτηση της ασημαντότητας, κατακεραυνώνει τον Τραμπ και παραδέχεται πως η ίδια απλώς ήταν εκεί «όταν συνέβαιναν όλα, στο σωστό μέρος, τη σωστή στιγμή».
M. HULOT
Σεμνά και ταπεινά

Μόδα & Στυλ / Κάννες: Σεμνά και ταπεινά στο κόκκινο χαλί

Ένα φεστιβάλ που χρωστά τη φήμη του στις σκανδαλιστικές εμφανίσεις υπό τον ήλιο σχεδόν όσο και στην καλλιτεχνική τόλμη του, βιώνει φέτος μια κρίση αισθητικής ταυτότητας με την τελευταίας στιγμής απαγόρευση «γυμνών και υπερβολικών σε όγκο εμφανίσεων».
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Ντομάτες υψηλής ραπτικής, viral ποτά και high fashion ψωμιά: Το φαγητό είναι το νέο trend

Μόδα & Στυλ / Ντομάτες υψηλής ραπτικής, viral ποτά και high fashion ψωμιά: Το φαγητό είναι το νέο trend

Λεμόνια, κεράσια και ζαχαρωτά μεταμορφώνονται από την υψηλή μόδα σε ρούχα και αξεσουάρ, εδώδιμες ύλες πρωταγωνιστούν σε καμπάνιες και επίσημα δείπνα των luxury brands, ενώ χυμοί και πίκλες αναβαθμίζονται σε σύμβολα κοινωνικής υπεροχής. 
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ