Fashion bloggers: Oι εκατομμυριούχες βασίλισσες του instagram

Fashion bloggers: Oι εκατομμυριούχες βασίλισσες του instagram Facebook Twitter
0
Fashion bloggers: Oι εκατομμυριούχες βασίλισσες του instagram Facebook Twitter
Η Aimee Song.

Οι fashion bloggers πλουτίζουν κάνοντας χορηγούμενες αναρτήσεις και προωθώντας συγκεκριμένες μάρκες. Σίγουρα αυτό δεν είναι ούτε κάτι καινούριο ούτε κάτι εκπληκτικό- τα ποσά όμως που συνοδεύουν αυτή τη νέα πρακτική είναι. Σύμφωνα με το WWD, "τα κορυφαία ονόματα στο ίντερνετ βγάζουν περίπου 1-3 εκατ. δολάρια το χρόνο".

Ανάμεσα στις κορυφαίες του είδους συγκαταλέγονται οι Kristina Bazan (Kayture), η Aimee Song (Song of Style), η Chiara Ferragni (Blonde Salad) και η Julia Engel (Blonde Salad), με τα ονόματα ωστόσο να αυξάνονται συνεχώς και καθημερινά, και φρέσκα πρόσωπα να προστίθενται στη μακρά πλέον λίστα των κοριτσιών που κρατούν τα ηνία της "χρυσής ψηφιακής αιχμής".

Μια ετήσια καμπάνια με κάποιο brand name μπορεί πολύ εύκολα να αποφέρει στην κάτοχο ενός blog μέχρι και μισό εκατομμύριο δολάρια, αλλά τα συμβόλαια γίνονται χρόνο με το χρόνο όλο και πιο προσοδοφόρα. Για παράδειγμα η Kristina Bazan, που μετρά 2,2 εκατομμύρια followers στο Instagram, λέγεται πως όχι μόνο ανέβασε τον πήχη στη βιομηχανία, αλλά έθεσε νέο, εισάγοντας 7ψήφια πληρωμή στο συμβόλαιό της με την L'Oréal τον Οκτώβριο.

Fashion bloggers: Oι εκατομμυριούχες βασίλισσες του instagram Facebook Twitter
Η Kristina Bazan

Ένα χορηγούμενο post στο Instagram μιας κορυφαίας fashion blogger μπορεί να κοστίσει σε μια εταιρία από 5.000 μέχρι 25.000 δολάρια -σχεδόν πενταπλάσιο νούμερο από αυτό που ίσχυε πριν ενάμιση χρόνο-, τα οποία είναι "ψίχουλα" μπροστά στα 100.000- 300.000 δολάρια που μπορεί αν δώσουν για ένα αντίστοιχο post στο Instagram της Kylie Jenner.

Στη συγκεκριμένη αγορά για να έρθουν σε επαφή η "προσφορά" με τη "ζήτηση", χρειάζεται φυσικά κι ένας διαμεσολαβητής. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα, να έχει αναπτυχθεί ένα ολόκληρο οικοσύστημα από εταιρίες management και δημοσίων σχέσεων που έχουν πάρει υπό την προστασία τους νέους "ψηφιακούς influencers", με τους οποίους συνεργάζονται για να τους μεταμορφώσουν από blogs σε δυνητικά διαπραγματευτική δύναμη ώστε να αυξήσουν το εισόδημά τους, αλλά και των ιδίων.

Η προσέγγιση του πρακτορείου είναι απλή, καθώς σήμερα πολλά, όπως το Next Model Management, έχουν συγκεκριμένο τμήμα που ασχολείται με τους "influencers"- μια φράση που περιγράφει αυτούς που έχουν μεγάλη επίδραση στα social media.

Fashion bloggers: Oι εκατομμυριούχες βασίλισσες του instagram Facebook Twitter
Η Chiara Ferragni

H Chiara Ferragni είναι αυτή τη στιγμή η βασίλισσα της μπλογκόσφαιρας, έχοντας φτάσει τους 5,2 εκατ. followers στο Instagram σε πολύ λίγα χρόνια. Τα έσοδά της προέρχονται από την ιστοσελίδα της, προσωπικές εμφανίσεις και συνεργασίες και λέγεται πως το 2015 κέρδισε από όλο αυτό 2,5 εκατ. δολάρια. Η ιταλίδα Chiara κατέχει πλέον δική της εταιρεία παπουτσιών και σύμφωνα με τον Alessio Sanzogni, γενικό διευθυντή στα Chiara Ferragni, Theblondesalad.com και Chiara Ferragni Collection, τα κέρδη του 2015 ανέρχονται σε 10 εκατ. δολάρια, με τα 7,5 περίπου από αυτά να προέρχονται από τις πωλήσεις παπουτσιών. 

Μόδα & Στυλ
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Rachel Scott: Η ωμή ενέργεια των Τροπικών στη Νέα Υόρκη

Μόδα & Στυλ / Rachel Scott: Η ωμή ενέργεια των Τροπικών στη Νέα Υόρκη

Η πολυβραβευμένη σχεδιάστρια του cult brand Diotima μόλις ανέλαβε τα καλλιτεχνικά ηνία στους Proenza Schouler, φέρνοντας ανάγλυφες υφές, χειροποίητες λεπτομέρειες και ένα διάχυτο sexiness, και παράλληλα μια ιδέα για το τι περιμένουμε από τη μόδα σήμερα.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Collection D: H νέα συλλογή της Phoebe Philo προοιωνίζεται τη μεγάλη επιστροφή της Couture στη μόδα

Μόδα & Στυλ / Phoebe Philo: H ιέρεια της ήσυχης πολυτέλειας ανεβάζει την ένταση

​Με γλυπτικά τζάκετ, φραμπαλάδες και παντελόνια που σέρνονται, η σχεδιάστρια που ξέρει πώς να δίνει στις γυναίκες κάτι κομψό και συνάμα στραπατσαρισμένο ξαναδείχνει τον παλιό της ατρόμητο ’90s εαυτό και ανοίγει τον δρόμο για τη μεγάλη επιστροφή της couture στη μόδα.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Giorgio Armani: «Η κομψότητα δεν είναι για να σε προσέχουν αλλά για να σε θυμούνται»

Απώλειες / Giorgio Armani: «Η κομψότητα δεν είναι για να σε προσέχουν αλλά για να σε θυμούνται»

Ένας αληθινός τιτάνας της μόδας έφυγε στα 91 του χρόνια, παραδίδοντας στην ιστορία της μόδας ένα συγκλονιστικό αρχείο ένδυσης του 20ού αιώνα και μια multi-billion αυτοκρατορία που πρεσβεύει την ήσυχη κομψότητα σε κάθε πτυχή του τρόπου ζωής.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Είναι καλή στιγμή για ένα κραγιόν να κοστίζει 160 δολάρια; Η Louis Vuitton έτσι νομίζει.

Μόδα & Στυλ / Είναι καλή στιγμή για ένα κραγιόν να κοστίζει 160 δολάρια; Η Louis Vuitton έτσι νομίζει

Το λανσάρισμα της πρώτης συλλογής μακιγιάζ του οίκου μόδας πυροδότησε μια ζωηρή συζήτηση για τις τιμές των εταιρειών και τα όριά τους. Θα μεταφραστεί αυτός ο θόρυβος σε πωλήσεις; Μήπως το μεγαλύτερο brand πολυτελείας έκανε λανθασμένους υπολογισμούς;  
THE LIFO TEAM
Yves Saint Laurent: «Το Μαρακές άνοιξε τα μάτια μου στο χρώμα»

Μόδα & Στυλ / Yves Saint Laurent: «Το Μαρακές άνοιξε τα μάτια μου στο χρώμα»

Σήμερα, στα γενέθλιά του, θυμόμαστε τον μελαγχολικό βασιλιά της γαλλικής couture μέσα από τη διαδρομή του στο Μαρόκο, που δεν υπήρξε απλώς ένας τόπος ελευθερίας αλλά και η μούσα του στη ζωή και στη δουλειά.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ