Έχει πέσει όντως η ποιότητα των θρυλικών για την αντοχή τους Dr Martens και φταίνε οι «Κινέζοι» γι’ αυτό;

Έχει πέσει όντως η ποιότητα των θρυλικών για την αντοχή τους Dr Martens και φταίνε οι «Κινέζοι» γι’ αυτό; Facebook Twitter
Η τεράστια ανταπόκριση φανερώνει τον έντονο συναισθηματικό δεσμό μεγάλου μέρους του κοινού με την συγκεκριμένη μάρκα αρβυλών.
0

«Πώς γίνεται τα Dr.Martens που αγόρασα μόλις πριν από έξι μήνες αντί 170 λιρών να έχουν ήδη διαλυθεί;» Αυτή η ερώτηση αναγνώστριας στη στήλη του Guardian με τίτλο Consumer Champions όπου φιλοξενούνται προβλήματα και απορίες καταναλωτών, ήταν αρκετή για να προκαλέσει χιονοστιβάδα mail προς την εφημερίδα με αντίστοιχα παράπονα περί της πτώσης της ποιότητας της θρυλικής και «αθάνατης» (όσον αφορά την αντοχή των υλικών παραγωγής) μάρκας παπουτσιών.

Η τεράστια ανταπόκριση φανερώνει τον έντονο συναισθηματικό δεσμό μεγάλου μέρους του κοινού με την συγκεκριμένη μάρκα αρβυλών (και όχι μόνο) που έγιναν αναπόσπαστο αξεσουάρ της νεανικής υποκουλτούρας από την στιγμή που τα "μοστράρισε" επί σκηνής ο Pete Townshend των Who το 1967 μέχρι το πανκ και ως τις μέρες μας.

Οι υπεύθυνοι της εταιρείας πάντως αρνούνται κατηγορηματικά με δήλωσή τους ότι έχει υποβαθμιστεί το κόστος παραγωγής και κατά συνέπεια η ποιότητα των παπουτσιών, τονίζοντας ότι οι λειτουργικές δαπάνες έχουν αυξηθεί κατά 30% σε σχέση με την περσινή χρονιά.

Παρότι ακόμα αναγράφεται η ετικέτα "Made in England" σε κάποια από τα Dr Martens που κυκλοφορούν στην αγορά, τα εργοστάσια της εταιρείας στην Αγγλία έχουν κλείσει και μόνο το 2% των παπουτσιών που πωλούνται στην παγκόσμια αγορά κατασκευάζονται εκεί – τα υπόλοιπα προέρχονται από την Ασία.

Έχει πέσει όντως η ποιότητα των θρυλικών για την αντοχή τους Dr Martens και φταίνε οι «Κινέζοι» γι’ αυτό; Facebook Twitter
Aναπόσπαστο αξεσουάρ της νεανικής υποκουλτούρας οο αρβύλες Dr Martens από την στιγμή που τα 'μοστράρισε' επί σκηνής ο Pete Townshend των Who το 1967 μέχρι το πανκ και ως τις μέρες μας.

Σύμφωνα με τον εδώ και έναν χρόνο εκτελεστικό διευθυντή της εταιρείας, Kenny Wilson, μόνο ένα 0,5% από τα 11 εκατομμύρια ζευγάρια που παράγονται κάθε χρόνο ενδέχεται να αποδειχθούν ελαττωματικά. Δηλώνει επίσης ότι τα υλικά παραμένουν τα ίδια και η παραγωγή ακολουθεί τα ίδια υψηλά κριτήρια που ισχύουν από τον Απρίλιο του 1960 όταν κατασκευάστηκε το πρώτο ζευγάρι και σημειώνει ότι η μετακίνηση της παραγωγής σε ασιατικά εργοστάσια δεν αποτελεί πρόσφατο γεγονός, αφού έχει γίνει από το 2004.

Κάποιοι από τους διαμαρτυρόμενους καταναλωτές πάντως, δεν τοποθετούν το πρόβλημα στην μεταφορά της παραγωγής στην Κίνα αλλά στους νέους ιδιοκτήτες της φίρμας. Εδώ και πέντε χρόνια τα Dr Martens τα οποία ανήκαν στην οικογένεια Griggs, εξαγοράστηκαν από τον όμιλο της Permira - έναν επιχειρηματικό κολοσσό αξίας 30 δισεκατομμυρίων λιρών – αντί του ποσού των 300 εκατομμυρίων λιρών.

Οι υπεύθυνοι της εταιρείας πάντως αρνούνται κατηγορηματικά με δήλωσή τους ότι έχει υποβαθμιστεί το κόστος παραγωγής και κατά συνέπεια η ποιότητα των παπουτσιών, τονίζοντας ότι οι λειτουργικές δαπάνες έχουν αυξηθεί κατά 30% σε σχέση με την περσινή χρονιά ενώ πρόσφατα έγινε και μια μεγάλη επένδυση στο μοναδικό εργοστάσιο παραγωγής Dr Martens που εξακολουθεί να λειτουργεί στην Αγγλία με στόχο τον διπλασιασμό της παραγωγής.

Με στοιχεία από τον Guardian

Μόδα & Στυλ
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΤΡΙΤΗ 12/04- ΕΧΕΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΕΙ-Είναι ταμπού η μόδα για τον φεμινισμό;

ampa / Είναι ταμπού η μόδα για μια φεμινίστρια;

Η Χριστίνα Γαλανοπούλου μιλά με τη δημοσιογράφο και ραδιοφωνική παραγωγό Χρύσα Οικονομοπούλου για το «μούδιασμα» που προκαλούν τα... «ελαφριά» θέματα μόδας και ομορφιάς όταν πέφτουν στο φεμινιστικό τραπέζι.
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ
Μόδα με συνείδηση

Μόδα & Στυλ / Fashion Revolution Summer School: Ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα για το μέλλον της μόδας

Η Fashion Revolution Greece, σε συνεργασία με το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, διοργανώνει τον Ιούνιο (6-26/6) στην Ελλάδα το Fashion Revolution Summer School, ένα εκπαιδευτικό θερινό πρόγραμμα που εστιάζει στην ανάγκη αναμόρφωσης της παγκόσμιας βιομηχανίας μόδας και ένδυσης
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
35’ λεπτά με την Κατερίνα Ψωμά

Μόδα & Στυλ / Κατερίνα Ψωμά: «Το κόσμημα αποτελεί μια εύκολη, καθημερινή λύση για να αισθανόμαστε όμορφα»

Vintage υλικά, κοσμοπολίτικος αέρας, κλασικά κομμάτια δοσμένα αλλιώς και άφθονο χρώμα. Αν και βρέθηκε να σχεδιάζει «τυχαία», δεδομένου ότι ήταν έτοιμη να ακολουθήσει ακαδημαϊκή καριέρα, μέχρι που ένα σημαντικό όνομα της μόδας είδε μια δημιουργία της, από τις αρχές των ’00s τα κοσμήματά της δεν μπορούν να περάσουν απαρατήρητα.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
#HairHasNoGender: Τα πρόσωπα της καμπάνιας του Pantene μάς συστήνονται

Lifo Videos / #HairHasNoGender: Τα πρόσωπα της καμπάνιας του Pantene μάς συστήνονται

Η Holly Grace, ο Δήμος, η Καίτη, το Lex και η Νικόλ, τα 5 πρόσωπα της ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητας που πρωταγωνιστούν στη viral καμπάνια του Pantene, μιλούν στα βίντεο της LiFO για τα προσωπικά τους βιώματα και τον αγώνα τους για ορατότητα.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ

ΘΕΜΑΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

THE GOOD LIFO ΔΗΜΟΦΙΛΗ