Ο εθελοντισμός αναπόσπαστο μέρος της στρατηγικής εταιρικής κοινωνικής ευθύνης της Sanofi
H Sanofi, μέσα από συνεχείς δράσεις ενδυνάμωσης και κινητοποίησης των εργαζομένων της, ενισχύει σημαντικά το κοινωνικό της αποτύπωμα και εκπληρώνει τον σκοπό της να βελτιώνει τις ζωές των ανθρώπων.

Ο εθελοντισμός αναπόσπαστο μέρος της στρατηγικής εταιρικής κοινωνικής ευθύνης της Sanofi

Στην καρδιά της Sanofi «χτυπά» ο εθελοντισμός. Η ενεργή συμμετοχή των εργαζομένων στέλνει το μήνυμα για τη δημιουργία μιας κουλτούρας κοινωνικής υπευθυνότητας και δέσμευσης, όπου όλοι συμμετέχουν στη δημιουργία ενός βιωσιμότερου μέλλοντος.

ADVERTORIAL

 

Σκοπός των εργαζομένων στη Sanofi, μία από τις κορυφαίες καινοτόμες εταιρείες υγείας παγκοσμίως, είναι «να αναζητούν τα θαύματα της επιστήμης για να βελτιώσουν τη ζωή των ανθρώπων». Η δέσμευση αυτή αντικατοπτρίζεται στη βελτίωση της υγείας και της ποιότητας ζωής των ασθενών τόσο μέσα από τις καινοτόμες θεραπείες και τα εμβόλια που αναπτύσσει και διαθέτει η εταιρεία όσο και μέσα από τη διαρκή ενίσχυση του συνολικού κοινωνικού αποτυπώματος της Sanofi στις κοινότητες όπου δραστηριοποιείται παγκοσμίως, με την ενεργή συμμετοχή των εργαζομένων της. 


Για τον σκοπό αυτό η εταιρεία ακολουθεί μια διεθνή στρατηγική κοινωνικής ευθύνης, η οποία περιλαμβάνει τέσσερις άξονες προτεραιοτήτων και δράσεων που στοχεύουν στη διασφάλιση προσιτής πρόσβασης σε θεραπείες, στην εξασφάλιση της καινοτομίας για ευάλωτες κοινότητες, στη συμβολή στη φροντίδα του πλανήτη και στην επίτευξη πολλαπλού κοινωνικού αποτυπώματος της εταιρείας με ενέργειες που ξεπερνούν τα όρια του χώρου εργασίας. 


Αναγνωρίζοντας ότι η θετική αλλαγή ξεκινά εκ των έσω, η Sanofi έχει καλλιεργήσει –και συνεχίζει να ενισχύει– μια ισχυρή κουλτούρα προσφοράς στις τοπικές κοινότητες. Στο πλαίσιο του παγκόσμιου εταιρικού προγράμματος «We volunteer», που εγκαινιάστηκε το 2021, και της θέσπισης του Οκτωβρίου ως Μήνα Εθελοντισμού, οι εργαζόμενοι συνεισφέρουν ενεργά στη δημιουργία θετικής αλλαγής στις κοινότητες όπου ζουν και εργάζονται μέσω του εθελοντισμού. Χαρακτηριστικά, εντός του 2022 οι άνθρωποι της Sanofi σε 33 χώρες έχουν στο ενεργητικό τους σχεδόν 50.000 ώρες εθελοντικής εργασίας μέσω του «We volunteer»! Παράλληλα, η Sanofi διοργανώνει πλήθος εσωτερικών δράσεων που στοχεύουν στην ενίσχυση της δέσμευσης των εργαζομένων και στην ενεργή εξοικείωσή τους με τις αξίες της εταιρείας, με σκοπό να εγκαθιδρύσει μια κοινή κουλτούρα με τελικό αποδέκτη την κοινωνία. Δύο ιδιαίτερης σημασίας δράσεις περιλαμβάνουν τον καθαρισμό ακτής - ανακύκλωσης και τη διοργάνωση φιλικού αγώνα με πνεύμα άμιλλας και υψηλό συμβολισμό για τη διάδοση του μηνύματος της αλληλεγγύης και της ομαδικής συνεργασίας για έναν καλύτερο κόσμο. 

 

Εθελοντική δράση καθαρισμού ακτής – Ανακύκλωσης

 

Ο εθελοντισμός αναπόσπαστο μέρος της στρατηγικής εταιρικής κοινωνικής ευθύνης της Sanofi
Το πρόγραμμα «We volunteer» επικεντρώθηκε φέτος στον τομέα της προστασίας του περιβάλλοντος, με τους εργαζόμενους να συμμετέχουν σε επιχείρηση καθαρισμού ακτής - ανακύκλωσης στην παραλία Μπάτη στο Παλαιό Φάληρο.

 

Όσον αφορά στην Ελλάδα, το πρόγραμμα «We volunteer» επικεντρώθηκε φέτος στον τομέα της προστασίας του περιβάλλοντος, με τους εργαζόμενους να συμμετέχουν σε επιχείρηση καθαρισμού ακτής - ανακύκλωσης στην παραλία Μπάτη στο Παλαιό Φάληρο. Η δράση πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με την περιβαλλοντική οργάνωση για την προστασία των υδάτινων οικοσυστημάτων iSea.


Η ομάδα των εθελοντών αρχικά ενημερώθηκε από τους εκπροσώπους της οργάνωσης αναφορικά με τις επιπτώσεις της ρύπανσης των θαλασσών από τα πλαστικά και άλλα απορρίμματα, τους τρόπους με τους οποίους μπορούν να μειώσουν τη χρήση πλαστικών στην καθημερινότητά τους, καθώς και τις ορθές πρακτικές ανακύκλωσης. Στη συνέχεια, υπό την καθοδήγηση των μελών της οργάνωσης, οι συμμετέχοντες προχώρησαν στην απομάκρυνση των πλαστικών απορριμμάτων και άλλων αντικειμένων που αποτελούν απειλή για το παράκτιο οικοσύστημα και τη θαλάσσια ζωή της περιοχής.

 

Ακολούθησε ο διαχωρισμός των αντικειμένων σε ανακυκλώσιμα, τα οποία προωθήθηκαν για ανακύκλωση, και μη. Σημειώνεται ότι καταγράφηκαν 199 απορρίμματα, τα οποία στη συντριπτική τους πλειοψηφία ήταν πλαστικά (84,4%), ενώ ακολούθησαν το γυαλί (6%) και ο ρουχισμός (3%). Συνολικά απομακρύνθηκαν 14 κιλά απορριμμάτων (αποτσίγαρα και φίλτρα τσιγάρων, κομμάτια πλαστικού και φελιζόλ, πλαστικά οικοδομικά υλικά, θραύσματα γυαλιού και κεραμικής, είδη ρουχισμού).

 

Sanofi Cup: Παγκόσμια δράση δέσμευσης των εργαζομένων 

 

Ο εθελοντισμός αναπόσπαστο μέρος της στρατηγικής εταιρικής κοινωνικής ευθύνης της Sanofi
Με την ολοκλήρωση του καθαρισμού της ακτής οι εργαζόμενοι είχαν την ευκαιρία να συμμετάσχουν σε έναν ξεχωριστό φιλικό αγώνα beach volley στην ίδια παραλία στο πλαίσιο της παγκόσμιας εταιρικής πρωτοβουλίας δέσμευσης των εργαζομένων Sanofi Cup. 

 

Με την ολοκλήρωση του καθαρισμού της ακτής οι εργαζόμενοι είχαν την ευκαιρία να συμμετάσχουν σε έναν ξεχωριστό φιλικό αγώνα beach volley στην ίδια παραλία στο πλαίσιο της παγκόσμιας εταιρικής πρωτοβουλίας δέσμευσης των εργαζομένων Sanofi Cup. 


Πρόκειται για έναν θεσμό που υλοποιείται σε όλες τις χώρες όπου δραστηριοποιείται η Sanofi με σκοπό να ενθαρρύνει τους ανθρώπους της εταιρείας να εμπνευστούν από τις αξίες του αθλητισμού και να αναγνωρίσουν τα κοινά τους στοιχεία με τις εταιρικές αξίες της Sanofi και τη σημασία της κοινωνικής προσφοράς. Το Sanofi Cup είναι κάτι περισσότερο από ένα απλό εταιρικό αθλητικό γεγονός, είναι μια εθελοντική δράση με συμβολικό χαρακτήρα, καθώς θέτει τους εργαζόμενους στη θέση των αθλητών. Τους υπενθυμίζει ότι, όπως οι αθλητές αγωνίζονται για την επίτευξη του στόχου τους με οδηγό την ομαδικότητα, την υπέρβαση και το πάθος, αντίστοιχα κι εκείνοι μπορούν να παραμένουν κινητοποιημένοι, να μη συμβιβάζονται και να επιδιώκουν συνεχώς το καλύτερο στην προσπάθειά τους να βελτιώνουν τις ζωές των ανθρώπων.

 

Ο εθελοντισμός αναπόσπαστο μέρος της στρατηγικής εταιρικής κοινωνικής ευθύνης της Sanofi


Ο εν λόγω αγώνας beach volley ήταν μια ευκαιρία για όλους τους εργαζομένους της Sanofi Ελλάδας, ανεξαρτήτως ρόλου, εμπειρίας και υπόβαθρου, να έρθουν κοντά, να συνεργαστούν και να αντιληφθούν βιωματικά τον τρόπο με τον οποίο βασικές αξίες του αθλητισμού, όπως η ομαδική προσπάθεια, η συμπερίληψη, η διαφορετικότητα, η προσφορά, το θάρρος, η αποφασιστικότητα και η αριστεία, αποτελούν ταυτόχρονα θεμελιώδεις αρχές της κουλτούρας της εταιρείας. Στο πλαίσιο αυτό το Sanofi Cup αντανακλά την κοινωνική δέσμευση της Sanofi και την ισχυρή κουλτούρα διαφορετικότητας, ισότητας και συμπερίληψης που έχει υιοθετήσει, βάσει της οποίας οι άνθρωποί της απασχολούνται σε ένα περιβάλλον χωρίς αποκλεισμούς, όπου ο καθένας μπορεί να αξιοποιήσει στο έπακρο τις δυνατότητές του και να συνεισφέρει στο συλλογικό κοινωνικό αποτύπωμα της εταιρείας.

Υγεία & Ευεξία
 
 
 
 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ