Βίκυ Τσάμη: «Συμβάλλοντας αποτελεσματικά στο σπάσιμο των στερεοτύπων, όσο επίμονα κι αν μοιάζουν αυτά»

Βίκυ Τσάμη: «Συμβάλλοντας αποτελεσματικά στο σπάσιμο των στερεοτύπων, όσο επίμονα κι αν μοιάζουν αυτά» Facebook Twitter
Φέτος, όμως, εξελίξαμε και ολοκληρώσαμε το μήνυμά μας, σκεφτήκαμε ακόμα πιο δημιουργικά και σχεδιάσαμε τη νέα καμπάνια με στόχο να περάσουμε το μήνυμα πως ο καρκίνος του μαστού μάς αφορά όλους, γυναίκες και άνδρες, δεν είναι μόνο «γυναικεία υπόθεση». Φωτ.: Πάρις Ταβιτιάν/ LIFO
0

ADVERTORIAL

— Κυρία Τσάμη, μου έκανε εντύπωση το ότι έπειτα από την εκπληκτική εμβληματική περσινή σας καμπάνια για τον καρκίνο του μαστού που έντυσε τα MMM, σκεφτήκατε πως «κάνατε μονάχα τη μισή δουλειά» και θελήσατε να κάνετε κάτι ακόμα πιο ανατρεπτικό. Φέτος, λοιπόν, δώσατε τη σκυτάλη στους άνδρες εργαζόμενους για να στείλετε το μήνυμα πως ο καρκίνος του μαστού αφορά όλες και όλους, γυναίκες και άνδρες. Γιατί πιστεύετε πως η φετινή καμπάνια κάνει το μήνυμα της Gilead Sciences Ελλάδας πιο ολοκληρωμένο;

Όταν κανείς νοιάζεται πραγματικά για έναν σκοπό, έρχεται διαρκώς αντιμέτωπος με το απλό ερώτημα «τι άλλο μπορώ να κάνω;». Για εμάς στην Gilead Sciences αυτό το ερώτημα αφορά την ίδια την ύπαρξή μας ως εταιρείας και την οντότητά μας ως επαγγελματιών. Γιατί αποστολή μας είναι να κάνουμε συνεχώς ό,τι καλύτερο μπορούμε σε δύο επίπεδα: αφενός στην ανάπτυξη καινοτόμων θεραπειών και αφετέρου στην ενίσχυση της πρόσβασης σε αυτές τις θεραπείες, ώστε να δημιουργήσουμε μια πιο υγιή κοινωνία. 

Με αυτό το σκεπτικό αναρωτηθήκαμε αν η περσινή καμπάνια ήταν αρκετή ή αν θα μπορούσαμε να κάνουμε ακόμη περισσότερα. Είχαμε το καθαρό μυαλό αλλά και την αντισυμβατική διάθεση να προβοκάρουμε τον ίδιο μας τον εαυτό, αναγνωρίζοντας ότι πέρσι κάναμε «τη μισή δουλειά» και είπαμε «τη μισή αλήθεια». Η καμπάνια του 2022 κινητοποίησε, ευαισθητοποίησε και ενημέρωσε πολλές γυναίκες. Λειτούργησε σίγουρα θετικά στην κοινή μας προσπάθεια για την πρόληψη και ενημέρωση κατά του καρκίνου του μαστού. 

Φέτος, όμως, εξελίξαμε και ολοκληρώσαμε το μήνυμά μας, σκεφτήκαμε ακόμα πιο δημιουργικά και σχεδιάσαμε τη νέα καμπάνια με στόχο να περάσουμε το μήνυμα πως ο καρκίνος του μαστού μάς αφορά όλους, γυναίκες και άνδρες, δεν είναι μόνο «γυναικεία υπόθεση». Είναι ένα «μέτωπο» που οφείλει να αντιμετωπίζει και κάθε άνδρας, κι αυτό είναι κάτι που έχουμε διαπιστώσει μέσα και από την εμπλοκή μας στη θεραπευτική διαδικασία. Προτείνουμε στο κοινό να δημιουργηθεί μια «συμμαχία των φύλων» για την αντιμετώπισή του, που θα κάνει τη διαφορά! Υλοποιήσαμε μια καμπάνια που βάζει τους άνδρες δυναμικά στο προσκήνιο, τους «σπρώχνει» να πάρουν τη θέση τους στο πλάι των γυναικών και να γίνουν ένα μαζί τους απέναντι στη νόσο! Όλοι οι άνδρες, ως σύζυγοι, γιοι, μπαμπάδες, σύντροφοι, αδελφοί, φίλοι, συνάδελφοι, επιστήμονες. Οι άνθρωποι που είναι δίπλα μας καθημερινά και που μπορούν και θέλουν να γίνουν πρεσβευτές του μηνύματος και στήριγμα για όλες τις γυναίκες που βρίσκονται αντιμέτωπες με τον καρκίνο του μαστού. 

Ο καρκίνος του μαστού μάς αφορά όλους, γυναίκες και άνδρες, δεν είναι μόνο «γυναικεία υπόθεση».

— Πώς οδηγηθήκατε στην πρωτότυπη ιδέα της συμπερίληψης των ίδιων των εργαζομένων σας ως πρωταγωνιστών της καμπάνιας;

Θελήσαμε απλά να δώσουμε στην καμπάνια πρόσωπο ή, πιο σωστά, πρόσωπα. Σκεφτήκαμε, όμως, ότι για να κινητοποιήσουμε, για να ζητήσουμε από τον κόσμο να «συμμετάσχει», οφείλουμε πρώτα να έχουμε κινητοποιηθεί εμείς. Η ιδέα, λοιπόν, βασίζεται στο πολύ απλό «lead by example», γι’ αυτό αποφασίσαμε να κάνουμε κάτι πρωτοποριακό, να συμμετέχουμε εμείς οι εργαζόμενοι ως πρωταγωνιστές σε μια τέτοια πρωτοβουλία ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης· την περασμένη χρονιά, οι γυναίκες της εταιρείας, φέτος οι άντρες.

Οι άνθρωποι της Gilead είναι οι άνθρωποι που συναντάμε δίπλα μας. Έχουν όλους εκείνους τους ρόλους που θέλαμε να τονίσουμε και να αναδείξουμε. Έχουν τις ίδιες αγωνίες, τις ίδιες ανάγκες και εμπειρίες. Είναι όμως κι εκείνοι που μέσα από τη δουλειά τους δίνουν αδιάκοπα τη μάχη, πολεμώντας στο πλάι των γυναικών τον καρκίνο! Είναι οι πλέον εξειδικευμένοι και ενήμεροι, που τοποθετούνται με ακρίβεια και επιστημονική πληρότητα. Μακριά από στρεβλές αντιλήψεις αλλά και μύθους.

Αυτές τις δύο διαφορετικές ιδιότητές τους επιλέξαμε να συνδυάσουμε το συναίσθημα με τον ρεαλισμό, την αγωνία και την ανάγκη για φροντίδα με τη γνώση και την καινοτομία. 

— Από την εμπειρία σας με τις καμπάνιες της Gilead για τον καρκίνο του μαστού και τον HIV, πώς πιστεύετε ότι μπορεί μια καμπάνια ενημέρωσης και καταπολέμησης του στίγματος να αγγίξει νέα κοινά και να διευρύνει τον αντίκτυπό της πέρα από τους ανθρώπους που εμπλέκονται άμεσα;

Ζούμε σε μια εποχή στην οποία όλοι μας βαλλόμαστε καθημερινά από ασύλληπτα μεγάλο όγκο πληροφορίας, αμέτρητα μηνύματα και καμπάνιες. Είναι φυσικό ότι δεν μας «αγγίζουν» και δεν μας κινητοποιούν όλα. Για να επιτευχθεί αυτό, για να έχει μια καμπάνια ουσιαστικό αντίκτυπο, πρέπει να συμβούν δύο πράγματα ταυτόχρονα. Αφενός, το μήνυμα πρέπει να είναι σαφές και ηχηρό, αφετέρου να νιώθουμε ότι μας αφορά. Θεωρούμε ότι στις μέρες μας, για να γίνεις διακριτός, πρέπει να υιοθετείς αντισυμβατική προσέγγιση και εργαλεία. Είναι απαραίτητος ο συνδυασμός οράματος, συναισθήματος αλλά και επαφής με την πραγματικότητα. Για να έχουμε αντίκτυπο, να είμαστε «ζεστοί» αλλά και ταυτόχρονα αιχμηροί και «to the point». Για να φτάσει ένα μήνυμα στους ανθρώπους πρέπει να σημαίνει κάτι. Πρέπει να τους αγγίζει και να νιώθουν ότι μιλάει για εκείνους. Χρειάζεται παράλληλα δημιουργικότητα και τόλμη. Ξέρετε, στην εποχή του politically correct αποτελεί πρόκληση το να μιλάει κανείς απλά, ακόμη και ωμά ή ιντριγκαδόρικα, όπως λέμε. Αυτό κάνουμε εμείς. Και θεωρούμε ότι πετυχαίνουμε τον στόχο μας, να περάσουμε το μήνυμα: να σταθεί ο κόσμος και να κοιτάξει μια αφίσα ή ένα σλόγκαν. Και σε δεύτερο χρόνο να σκεφτεί, να αφομοιώσει το μήνυμα και να συνδεθεί με αυτό.

Αφενός, το μήνυμα πρέπει να είναι σαφές και ηχηρό, αφετερου να νιώθουμε ότι μας αφορά. 

— Τα τελευταία χρόνια έχουν γίνει άλματα όσον αφορά την αποδόμηση του στίγματος και των στερεοτύπων στην Ελλάδα, ωστόσο βλέπουμε συνεχώς πως υπάρχουν προκλήσεις που επιμένουν. Τι σας κάνει αισιόδοξη πως θα συνεχίσουμε να καταρρίπτουμε τους μύθους και τις προκαταλήψεις που σχετίζονται με τις ασθένειες που βρίσκονται γύρω μας;

Είναι εξόχως προβληματικό, ακόμη και σήμερα, το στίγμα που βιώνουν οι άνθρωποι που ζουν με HIV να είναι τόσο έντονο, με έναν στους τρεις Έλληνες να τους αντιμετωπίζει ως κίνδυνο για την κοινωνία! Διαπιστώνουμε ένα τρομακτικό έλλειμμα πληροφόρησης και ενημέρωσης για τον HIV που με τη σειρά του οδηγεί στη συντήρηση στερεοτύπων που επιβιώνουν εδώ και τέσσερις δεκαετίες. Αυτά τα στερεότυπα οφείλουμε να τα «σπάσουμε», καταρρίπτοντας μύθους, προκαταλήψεις και fake news. Η ζωή προχωρά και μας ωθεί να πάμε μπροστά, να εξελιχθούμε. Μας δίνει δύναμη να σπάσουμε δεσμά και να απαγκιστρωθούμε από αντιλήψεις και ιδέες που μας κρατάνε πίσω, σε προηγούμενες δεκαετίες. Πιστεύουμε πολύ στη διαρκή εξέλιξη. Το αποδεικνύουμε και σε επιστημονικό επίπεδο, όπου έχουν γίνει ραγδαία βήματα προόδου. Φροντίζουμε όμως να το αποδεικνύουμε και κοινωνικά και επικοινωνιακά, συμβάλλοντας αποτελεσματικά στο σπάσιμο των στερεοτύπων, όσο επίμονα κι αν μοιάζουν αυτά. Είμαι όμως αισιόδοξη, βλέποντας τον τρόπο και την αποφασιστικότητα με την οποία εργάζονται οι συνάδελφοί μου ή όταν συζητάω με συλλόγους ασθενών όπως η «Θετική Φωνή» ή το «Άλμα Ζωής», με τους οποίους συνεργαζόμαστε για την αλλαγή αυτή. Έχουμε λόγους να είμαστε αισιόδοξοι. Πρέπει να «πιαστούμε» από αυτούς, να τους ενισχύσουμε και να τους πολλαπλασιάσουμε! 

Υγεία & Ευεξία
0

ΑΦΙΕΡΩΜΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Κάθε γυναίκα αξίζει όσα προσφέρει η σύγχρονη ρομποτική χειρουργική

Υγεία & Ευεξία / Κάθε γυναίκα αξίζει όσα προσφέρει η σύγχρονη ρομποτική χειρουργική

Η ρομποτική χειρουργική αντιπροσωπεύει ένα μέλλον στο οποίο η τεχνολογία και η ιατρική συνεργάζονται για την ποιοτική φροντίδα της γυναίκας, είτε πρόκειται για καλοήθεις παθήσεις είτε για ογκολογικά περιστατικά. Η σωστή ενημέρωση και η επιλογή εξειδικευμένης ομάδας είναι το πρώτο και πιο σημαντικό βήμα. Πλέον, η ρομποτική χειρουργική προσφέρει σύγχρονες, ασφαλείς και λιγότερο επεμβατικές λύσεις στον τομέα της γυναικολογικής ογκολογίας.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΙΑΒΑΤΣΟ
Σύγχρονη ασθενοκεντρική προσέγγιση στη χειρουργική

Υγεία & Ευεξία / Σύγχρονη ασθενοκεντρική προσέγγιση στη χειρουργική

Νέες –και ελάχιστα επεμβατικές–χειρουργικές τεχνικές μπορούν να εξασφαλίσουν μια πιο επικεντρωμένη στον άνθρωπο διάσταση στην άσκηση του ιατρικού λειτουργήματος. Η νέα εποχή της χειρουργικής ονομάζεται ασθενοκεντρική χειρουργική και τοποθετεί τον άνθρωπο, τον ασθενή, στο επίκεντρο.
ΓΙΑΝΝΟΣ ΨΑΘΑΣ
Τι είναι και πώς αντιμετωπίζεται το αδένωμα παραθυρεοειδούς

Υγεία & Ευεξία / Τι είναι και πώς αντιμετωπίζεται το αδένωμα παραθυρεοειδούς

Όπως ο θυρεοειδής αδένας, έτσι και οι παραθυρεοειδείς είναι ιδιαίτερα σημαντικοί για την ομαλή λειτουργία του οργανισμού. Το αδένωμα του παραθυρεοειδούς είναι μια καλοήθης πάθηση που μπορεί να προκαλέσει επιπλοκές στην υγεία και γι’ αυτό πρέπει να αντιμετωπίζεται εγκαίρως.
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΣΑΚΟΡΑΦΑΣ
Αντιμετωπίζουμε τη λεύκη με τη βοήθεια του δερματολόγου

Υγεία & Ευεξία / Αντιμετωπίζουμε τη λεύκη με τη βοήθεια του δερματολόγου

Για όλα τα νοσήματα, τη λύση τη δίνει ο ειδικός. Στην περίπτωση της λεύκης, μιας χρόνιας αυτοάνοσης διαταραχής, ο δερματολόγος βοηθά τον ασθενή να αντιμετωπίσει τη νόσο με την κατάλληλη θεραπεία και να ζήσει τη ζωή του χωρίς συμβιβασμούς και στίγμα.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΣΓΟΥΡΟΣ
MiLEP, η νέα τεχνολογία στη θεραπεία της καλοήθους υπερπλασίας του προστάτη

Υγεία & Ευεξία / MiLEP, η νέα τεχνολογία στη θεραπεία της καλοήθους υπερπλασίας του προστάτη

Η πιο συχνή ανδρική πάθηση είναι η καλοήθης υπερπλασία του προστάτη, μια διαταραχή που οφείλεται στην ηλικία. Τα τελευταία χρόνια η καταιγιστική πρόοδος της τεχνολογίας βοήθησε να εξελιχθεί η κλασική τεχνική και να προκύψει μια νέα μέθοδος, που αναβαθμίζει περαιτέρω τη χειρουργική ασφάλεια και αποτελεσματικότητα, επιτρέποντας γρήγορη επιστροφή του ασθενούς στην καθημερινότητά του.
ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΜΠΑΦΑΛΟΥΚΑΣ
Πρόληψη και αναγκαιότητα συστηματικού ελέγχου για τον καρκίνο του παχέος εντέρου

Υγεία & Ευεξία / Πρόληψη και αναγκαιότητα συστηματικού ελέγχου για τον καρκίνο του παχέος εντέρου

Ο καρκίνος του παχέος εντέρου αποτελεί μία από τις σημαντικότερες αιτίες νοσηρότητας και θνησιμότητας διεθνώς. Με τον προσυμπτωματικό έλεγχο μπορούν να εντοπιστούν οι προκαρκινικές βλάβες προτού εξελιχθούν σε καρκίνο. Συνεπώς, η συμμετοχή στο πρόγραμμα προσυμπτωματικού ελέγχου συμβάλλει στο να σωθούν χιλιάδες ζωές.
ΔΡ. ΘΕΟΔΩΡΟΣ Κ. ΤΕΓΟΣ
Η διαχείριση της Covid-19 συνεχίζεται με επαγρύπνηση, πρόληψη και προστασία των ευάλωτων

Υγεία & Ευεξία / Η διαχείριση της Covid-19 συνεχίζεται με επαγρύπνηση, πρόληψη και προστασία των ευάλωτων

Η Covid-19 δεν μας ξέχασε και εξακολουθεί να απειλεί τους πιο ευάλωτους συμπολίτες μας. Δεν υπάρχει χώρος για εφησυχασμό, καθώς έχουμε στο οπλοστάσιό μας τα διαθέσιμα «εργαλεία», εμβόλια, αντιικά φάρμακα και εμπειρία, για να την αντιμετωπίσουμε εγκαίρως, προλαμβάνοντας τις σοβαρές επιπλοκές.
KΑΡΟΛΙΝΑ AΚΙΝΟΣΟΓΛOΥ
Πώς οι οθόνες επηρεάζουν την ανάπτυξη του λόγου στα παιδιά

Υγεία & Ευεξία / Πώς οι οθόνες επηρεάζουν την ανάπτυξη του λόγου στα παιδιά

Η αναπτυξιακή γλωσσική διαταραχή καταγράφει αύξηση σε παγκόσμιο επίπεδο, ειδικά μετά την πανδημία, όπως επισημαίνει η λογοθεραπεύτρια Βάλια Μακρή από το Κέντρο Λογοθεραπείας Speakeasy. Σύμφωνα με το αμερικανικό National Institute on Deafness and other Communication Disorders (NIDCD), 1 στα 14 παιδιά (ποσοστό 7%) εμφανίζει αναπτυξιακή γλωσσική διαταραχή, με την οθόνη να αποτελεί βασικό παράγοντα για την εμφάνιση του φαινομένου, ενώ έως και το 10% των παιδιών παρουσιάζει καθυστέρηση λόγου.
ΑΛΕΞΙΑ ΣΒΩΛΟΥ
Μεσογειακή διατροφή και άσκηση προστατεύουν από το Αλτσχάιμερ και τον πρόωρο θάνατο

Υγεία & Ευεξία / Μεσογειακή διατροφή και άσκηση προστατεύουν από το Αλτσχάιμερ και τον πρόωρο θάνατο

Δεν έχουν τέλος τα οφέλη της μεσογειακής διατροφής και της άσκησης, με νέα έρευνα να φανερώνει ότι προστατεύουν και από τον κίνδυνο άνοιας και από τον πρόωρο θάνατο από οποιαδήποτε αιτία.
ΑΛΕΞΙΑ ΣΒΩΛΟΥ
Το άγχος και η κατάθλιψη αποτελούν τη δεύτερη αιτία αναπηρίας

Υγεία & Ευεξία / Το άγχος και η κατάθλιψη αποτελούν τη δεύτερη αιτία αναπηρίας

Ένα δισ. άνθρωποι διεθνώς ζουν με ψυχικά νοσήματα, τα οποία έχουν τεράστιο οικονομικό αντίκτυπο στις δαπάνες υγείας, στην παραγωγικότητα και στην οικονομία, όπως δείχνει νέα μελέτη του ΠΟΥ. Σύμφωνα με τα ευρήματα, οι πιο συχνές ψυχικές διαταραχές είναι η αγχώδης διαταραχή και η κατάθλιψη.
ΑΛΕΞΙΑ ΣΒΩΛΟΥ
Δώστε την ενέργεια των βιταμινών στην καθημερινότητά σας!

Υγεία & Ευεξία / Δώστε την ενέργεια των βιταμινών στην καθημερινότητά σας!

Η τάση της ενίσχυσης της διατροφής με πολυβιταμινούχα σκευάσματα για περισσότερη ευεξία και καλύτερη υγεία, που ξεκίνησε πριν από τρεις δεκαετίες στις ΗΠΑ, κατέκτησε τον κόσμο και άλλαξε τη σχέση μας με το φαρμακείο, δίνοντας ένα απίστευτο boost στις δυνάμεις μας.
ΑΛΕΞΙΑ ΣΒΩΛΟΥ
«Φάρμακο» για την πρόληψη της παχυσαρκίας τα τρόφιμα που δεν έχουν υποστεί επεξεργασία

Υγεία & Ευεξία / «Φάρμακο» για την πρόληψη της παχυσαρκίας τα τρόφιμα που δεν έχουν υποστεί επεξεργασία

Μια καινοτόμος έρευνα συγκρίνει τα υπερεπεξεργασμένα με τα μη επεξεργασμένα τρόφιμα και αποδεικνύει ότι τα ολικής άλεσης προϊόντα, μαζί με τα φρούτα και τα λαχανικά, αποτελούν ελιξίριο υγείας και παράλληλα συνθέτουν την πιο επιτυχημένη δίαιτα στα χρόνια του Ozempic!
ΑΛΕΞΙΑ ΣΒΩΛΟΥ
Η παχυσαρκία είναι πολύπλοκη νόσος, που χρειάζεται ολιστική αντιμετώπιση

Υγεία & Ευεξία / Η παχυσαρκία είναι πολύπλοκη νόσος, που χρειάζεται ολιστική αντιμετώπιση

Η παχυσαρκία είναι μια πολυπαραγοντική χρόνια νόσος που πέρα από την υιοθέτηση ενός σωστού τρόπου διατροφής και άσκησης, συνήθως απαιτεί και προσθήκη φαρμακευτικής αγωγής.
ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΠΑΡΜΠΑΓΙΑΝΝΗ
Στα κρίσιμα φάρμακα του ΠΟΥ προστίθενται τα νέα ογκολογικά και οι θεραπείες για την παχυσαρκία

Υγεία & Ευεξία / Στα κρίσιμα φάρμακα του ΠΟΥ προστίθενται τα νέα ογκολογικά και οι θεραπείες για την παχυσαρκία

Επικαιροποιημένη έκδοση της λίστας των απαραίτητων φαρμάκων για τους ενήλικες και για τα παιδιά συνέταξε ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας (ΠΟΥ).
ΑΛΕΞΙΑ ΣΒΩΛΟΥ
Πρόωρη γήρανση των ωοθηκών και «ανδρόπαυση» επιταχύνουν το δημογραφικό

Υγεία & Ευεξία / Πρόωρη γήρανση των ωοθηκών και «ανδρόπαυση» επιταχύνουν το δημογραφικό

Η σφαιρική ενημέρωση ανδρών και γυναικών γύρω από τα θέματα γονιμότητας και τις διαθέσιμες επιλογές αλλά και η στήριξη από την πολιτεία είναι ζωτικής σημασίας για την αντιμετώπιση του προβλήματος.
ΑΛΕΞΙΑ ΣΒΩΛΟΥ
Η Gen A είναι πιο ευάλωτη στους viral κινδύνους και χρειάζεται το «Kids Wallet»

Υγεία & Ευεξία / Η Gen A είναι πιο ευάλωτη στους viral κινδύνους και χρειάζεται το «Kids Wallet»

Η Ελλάδα θα γίνει η πρώτη ευρωπαϊκή χώρα η οποία θα ενσωματώσει τη λειτουργία της επαλήθευσης ηλικίας στο «Kids Wallet», για την προστασία των ανηλίκων από όλους τους viral κινδύνους και το βίαιο περιεχόμενο των social media.
ΑΛΕΞΙΑ ΣΒΩΛΟΥ
Το Κέντρο Μαστού της Ευρωκλινικής στην πρώτη γραμμή της πρόληψης

Υγεία & Ευεξία / Το Κέντρο Μαστού της Ευρωκλινικής στην πρώτη γραμμή της πρόληψης

Διεθνείς μελέτες επιβεβαιώνουν ότι οι ασθενείς με καρκίνο του μαστού έχουν μεγαλύτερο προσδόκιμο επιβίωσης και καλύτερη ποιότητα ζωής όταν αντιμετωπίζονται σε ένα πρότυπο κέντρο για τη νόσο τους από διεπιστημονική ομάδα με μεγάλη εμπειρία.
ΠΕΤΡΟΣ ΜΑΛΑΚΑΣΗΣ