Το πιο πετυχημένο «rebranding» του αστικού καλοκαιριού

Το πιο πετυχημένο «rebranding» του αστικού καλοκαιριού Facebook Twitter
0
ADVERTORIAL

Το γραφείο του Ορφέα είναι το παλιό του διαμέρισμα στο κέντρο της Αθήνας. Ένας χαμηλός πρώτος όροφος που βλέπει σε κάτι ψηλές, γκρίζες πολυκατοικίες χωρίς μπαλκόνια. Το δικό του συμπαθέστατο, στενό μπαλκόνι ευτυχώς υπάρχει -αν και μικρό- γεμάτο φυτά που είτε έχουν θεριέψει είτε βρίσκονται σε αποσύνθεση. Πριν την τέχνη της γραφιστικής, είχε προηγηθεί το γεωπονικό, αλλά η αγάπη του για τις λεβάντες, τα βότανα και τους φίκους έχει ξεχαστεί τους τελευταίους μήνες πίσω από επεξεργασμένα λογότυπα και οθόνες υπολογιστών. Πρώτος χρόνος για το γραφείο και οι καθιερωμένες αυγουστιάτικες διακοπές αναβάλλονται. Ανάμεσα στις γραμμές που σχεδιάζονται, μια αχτίδα ήλιου διαπερνά την οθόνη θυμίζοντας την ανοιχτή κουρτίνα. Ο Ορφέας ρίχνει μια ματιά από το παράθυρο και με άκρως αντανακλαστική ταχύτητα αρπάζει κλειδιά και πορτοφόλι. Προορισμός Lidl.

Το πιο πετυχημένο «rebranding» του αστικού καλοκαιριού Facebook Twitter

Είναι το μόνο σούπερ μάρκετ που φτάνει εύκολα με τη μηχανή του εντός του Νέου Κόσμου και το προτιμά για τα budget-friendly βιολογικά -βρώμη, ταχίνι, μέλι και φρέσκα φρούτα- που βάζει ανελλιπώς κάθε πρωί στο σμούθι του, αλλά και για τα energy drinks που είναι απαραίτητα για να βγει η απογευματινή «βάρδια». Βάρδιες δηλαδή δεν υπάρχουν, τα ωράρια όμως έχουν καταργηθεί συνειδητά, το ψυγείο ανοίγει και κλείνει πολλές φορές μέσα στην ημέρα και όλο και κάποιο σνακ περιφέρεται στις επιφάνειες των γραφείων. Μικρή ομάδα, μεγάλα σνακ για έξτρα αντοχή και δημιουργικότητα.

Το πιο πετυχημένο «rebranding» του αστικού καλοκαιριού Facebook Twitter

Σε αυτήν τη μη προγραμματισμένη επίσκεψη, η λέξη-κλειδί είναι τα Parkside. Ο Ορφέας, λόγω της αγάπης του για καθετί που φτιάχνεται με τα χέρια, γεμίζει τα lunch breaks του με DIY βιντεάκια περί κηπουρικής, αλλά και διαφόρων κατασκευών. Ο περιορισμένος ελεύθερος χρόνος του δεν τον έχει φέρει ποτέ σε πραγματικό τετ-α-τετ με τα επαναφορτιζόμενα δραπανοκατσάβιδα και τα τριβεία των Lidl. Και μάλλον ήρθε η ώρα. Αναζωογόνηση φυτών, μπαλκονιού και ηθικού. Αυτόματο πότισμα, νέες πολύχρωμες φυτεύσεις με χρώματα και αρώματα καλοκαιριού, αυτοσχέδια τραπεζάκια και κρεμαστά μπαρ πρόκειται να κάνουν το απαραίτητο «rebranding» που χρειάζεται το μπαλκόνι, αλλά και τα απογεύματα της μικρής δημιουργικής ομάδας.

Το πιο πετυχημένο «rebranding» του αστικού καλοκαιριού Facebook Twitter

Με την άφιξη του Ορφέα που αναλαμβάνει περιχαρής τα φυτά, οι υπόλοιποι ξεκινούν τις κατασκευές εκμεταλλευόμενοι κάτι ξύλινες τάβλες που έχουν περισσέψει από την ανακαίνιση του χώρου, ανοίγοντας ταυτόχρονα και καμιά μπύρα από το ψυγείο για τη δροσιά. Οι γραφιστικές εργασίες σταματούν για μερικές ώρες και τα πληκτρολόγια ξεκουράζονται. Αργά το απόγευμα, ο ήλιος έχει πέσει, οι κατασκευές και η φροντίδα των φυτών έχουν φτάσει σε ένα καλό επίπεδο. Τα αδιάβροχα πουφ απλώνονται κάτω και τα κρεμαστά, αυτοσχέδια ξύλινα μπαρ γεμίζουν με μπουκάλια από κάθε λογής ποτά και κοκτέιλ που μπερδεύονται σε μια συμφωνία εξωτικών -παρότι αστικών- vibes. Ο Ορφέας συνομιλεί για λίγο με τα φυτά του, λύνοντας μερικές ανοιχτές υποθέσεις παραμέλησης που έχει μαζί τους, καλωσορίζοντας τα σε μια νέα εποχή. Τα παγωτά βγαίνουν από την κατάψυξη, ενώ οι πίτσες ψήνονται σε λίγα λεπτά από το μικρό φουρνάκι του γραφείου. Ευτυχώς τα Lidl είναι το πιο κοντινό και εύκολα προσβάσιμο μέρος για τους μη υποφερτούς, αυγουστιάτικους βαθμούς κελσίου, με τις πιο λογικές τιμές για το πορτοφόλι του νεοσύστατου γραφείου και τις νέες, al-fresco καταστάσεις. Εκεί τα βρίσκουν όλα για το απαραίτητο refill που θα χρειαστεί το ψυγείο.

Το πιο πετυχημένο «rebranding» του αστικού καλοκαιριού Facebook Twitter

Η μέρα τελειώνει με ένα hack παραγωγικότητας που σίγουρα ο Ορφέας δεν είχε βρει έως τώρα σε blogs, podcasts και οδηγούς για νέες επιχειρήσεις. Το concept του «έξυπνου», μοντέρνου γραφείου προαπαιτεί τις ώρες εργασίας να συνθέτουν μια πολύπλευρη, αισθητηριακή εμπειρία που κάνει τους ανθρώπους να αισθάνονται, πέρα από δημιουργικοί, και πραγματικά καλά. Ακόμη κι αν αυτό ξεκινά από μια καινούργια, χειροποίητη ζαρντινιέρα, συνεχίζεται με ένα κοκτέιλ από μοσχομυριστά λάιμ τη στιγμή που σκάει μια ακόμη ειδοποίηση στο email και τελειώνει αργά το βράδυ με πίτσες, μπύρες και παγωτά στο πιο δροσερό αστικό μπαλκόνι. Σε ένα αληθινό meeting με την ομάδα. Σε ένα αλλιώτικο καλοκαίρι στην πόλη. Και γιατί όχι;

Good Living
0

ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

ΑΦΙΕΡΩΜΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

31ες Νύχτες Πρεμιέρας: Το μεγάλο κινηματογραφικό φεστιβάλ των Αθηνών επιστρέφει με μεγάλο χορηγό τη Nova για ακόμη μία χρονιά

Good Living / 31ες Νύχτες Πρεμιέρας: Το μεγάλο κινηματογραφικό φεστιβάλ των Αθηνών επιστρέφει με μεγάλο χορηγό τη Nova για ακόμη μία χρονιά

Με μεγάλους καλεσμένους τους Ντάνιελ Ντέι Λιούις και Νιλ Τζόρνταν και πανελλήνιες πρεμιέρες ταινιών όπως η «Boυγονία» του Γιώργου Λάνθιμου, το «Καμία Άλλη Επιλογή» του Παρκ Τσαν-Γουκ και το «Nouvelle Vague» του Ρίτσαρντ Λινκλέιτερ, ο αγαπημένος θεσμός των Αθηναίων σινεφίλ επιστρέφει από 1-12 Οκτωβρίου.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Πρωτοβουλία Cycladic Identity: 8 νέα προγράμματα σε οκτώ νησιά των Κυκλάδων & δύο διακυκλαδικά

Good Living / Πρωτοβουλία Cycladic Identity: 8 νέα προγράμματα σε οκτώ νησιά των Κυκλάδων & δύο διακυκλαδικά

Η Πρωτοβουλία Cycladic Identity ξεκίνησε από το Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης το 2023 και στοχεύει στη διατήρηση, αποκατάσταση και ανάδειξη της μοναδικής πολιτιστικής και φυσικής κληρονομιάς των Κυκλάδων.
THE LIFO TEAM
5+1 λόγοι που δεν πρέπει να χάσεις τον Διαγωνισμό Καινοτομίας & Τεχνολογίας της Εθνικής Τράπεζας

Good Living / 5+1 λόγοι που δεν πρέπει να χάσεις τον Διαγωνισμό Καινοτομίας & Τεχνολογίας της Εθνικής Τράπεζας

Η ιδέα σου αξίζει να βρει το έδαφος που θα την κάνει να ανθήσει. Ο 16ος Διαγωνισμός Καινοτομίας & Τεχνολογίας της Εθνικής Τράπεζας σου δίνει ακριβώς αυτή την ευκαιρία.
THE LIFO TEAM