Στέλλα Καλησπεράτου

Στέλλα Καλησπεράτου Facebook Twitter
0

Γεννήθηκα στη Θεσσαλονίκη. Η καταγωγή μου είναι από την Κέρκυρα και από την Πόλη. Στην Αθήνα πρέπει να ήρθα το 2003. Με τις ημερομηνίες δεν τα πάω καθόλου καλά. Είμαι χρυσόψαρο, όσον αφορά τη μνήμη.

Μένω στη Δεξαμενή. Αν δεν έμενα εκεί, θα ήθελα να μένω κάπου στη θάλασσα. Μου λείπει η θάλασσα. Όπου έχω μείνει, όμως, είναι κεντρικά. Ξέρεις πως ανά πάσα στιγμή θα βρεθείς με κόσμο δίπλα σου.

Μου αρέσει η Αθήνα, αλλά δεν τρελαίνομαι κιόλας. Είναι μια αρχαία πόρνη που βάφεται για να μοιάζει νέα. Ανεπιτυχώς. Αυτό που ξεχωρίζει είναι οι άνθρωποί της. Οι προσωπικότητες είναι που φτιάχνουν τις γειτονιές και τα πάντα. Λυπάμαι πολύ που βλέπω τους τουρίστες να ανεβαίνουν όλα αυτά τα σκαλοπάτια για να βρεθούν στο Λυκαβηττό και να αντικρίσουν απέραντο τσιμέντο. Στην Αθήνα δηλαδή τι έχουμε, μόνο την Ακρόπολη; Ευτυχώς που έγινε και το Νέο Μουσείο, για να έρχονται να βλέπουν κάτι οι άνθρωποι. Τα αφήνουμε πολύ απεριποίητα τα πράγματα, δεν τα προσέχουμε.

Η βασική μου δουλειά είναι οι εκφωνήσεις. Μου αρέσει να είμαι ο άνθρωπος που δεν φαίνεται. Πολλές φορές ακούω τη φωνή μου στα σούπερ μάρκετ και έχει πλάκα, ή σε ταξί, καμιά φορά, με καταλαβαίνουν οι οδηγοί και τα χάνουν.

Το γράψιμο στα περιοδικά ξεκίνησε και αυτό από τη διαφήμιση. Ήμουν κειμενογράφος και σιγά σιγά ξεκίνησε και το «δημοσιογράφος». Καλώς ή κακώς και τα δύο είδη γραψίματος στοχευμένα είναι: όλα αυτά τα νέα hype που προωθούμε κατά καιρούς και ο μέσος άνθρωπος δεν τα ξέρει. Όλο αυτό το κυνήγι για τα νέα πράγματα που πρέπει εμείς να πούμε πρώτοι είναι λίγο σαν διαφημιστικό τρικ. Ψάχνοντας συνεχώς το νέο χάνουμε την ουσία.

Μ' ενοχλεί που είμαστε τόσο πρόβατα. Μας λείπει η καλλιέργεια στα πάντα. Ειδικά στη μουσική. Το να ακούμε αυτά που θέλουμε εμείς και όχι αυτό που ακούει ο μπαμπάς μας. Μας βομβαρδίζουν από παντού για οτιδήποτε και πηγαίνουμε κάπου απ' όσα έχουν γράψει οι συντάκτες γι' αυτό. Δεν τα βλέπουμε με τα μάτια μας, δεν τα ζούμε. Συγκρούομαι με τον εαυτό μου κάθε φορά που είναι να γράψω κάτι και στο τέλος καταλήγω ότι είναι μια δουλειά που πρέπει να κάνω και γράφω για να πληρωθώ.

Δεν ήξερα τίποτα για το Mad όταν ήρθα στην Αθήνα. Είχα ένα φίλο που ασχολούνταν με το κανάλι. Πήγα στο casting σαν να πήγαινα σε μια θεατρική παράσταση. Έτσι κάνω την εκπομπή κιόλας τα τελευταία πέντε χρόνια. Γίνομαι μια καρικατούρα του εαυτού μου και αυτό νομίζω πως είναι και το καλύτερο.

Πρέπει ο κόσμος επιτέλους να καταλάβει πως οποιοσδήποτε μαλάκας έχει την ευκαιρία να βγει στο γυαλί δεν αξίζει κιόλας να σου δώσει το αυτόγραφό του. Είναι πολύ εύκολο στα χρόνια μας να μπεις στην τηλεόραση. Εγώ δεν την έχω ψωνίσει. Το πήρα από θεατρικής άποψης το θέμα και δεν κατάλαβα πως είμαι στην τηλεόραση. Μια σουρεάλ Στέλλα που, σαν τον Καραγκιόζη, προσπαθεί να σου πει όλη την ατζέντα του Σαββατοκύριακου. Δεν είμαι μια γκόμενα που απλά σου δείχνει πού να πας. Προσπαθώ να είμαι αστεία και όχι σέξι. Οι άνθρωποι που εκτίθενται πρέπει να καταλάβουν πως είναι λίγο τσαρλατάνοι, γιατί στην ουσία υπάρχουν για να ψυχαγωγούν τον κόσμο.

Δεν μπορείς να λες «γκόμενα» έναν άνθρωπο που βγαίνει έξω φορώντας μουστάκι. Δεν βλέπω ποτέ τον εαυτό μου ως γκόμενα, τον βλέπω ως τσαρλατάνο. Το κοριτσίστικο βγαίνει όταν θέλω ν' αγαπηθώ. Γίνομαι επιθυμητή, όταν είναι για έναν άνθρωπο. Δεν πιστεύω στα sex symbols. Τα sex symbols τα δημιουργούν τα περιοδικά. Η ομορφιά και το sex appeal δεν είναι αυτό που φανταζόμαστε. Ένας άνθρωπος είναι όμορφος για τις ιδέες του, για τον τρόπο που σου μιλάει, που σε αγγίζει. Όχι γιατί έχει μεγάλο στήθος ή σαρκώδη χείλη. Οι πιο όμορφοι άνθρωποι και οι πιο σέξι είναι αυτοί που δεν τους έχουν ανακαλύψει τα περιοδικά.

Την ιστορία με το μουστάκι την ξεκίνησα από το Λύκειο. Οι καθηγητές το ήξεραν και δεν τους πείραζε. Το είχαν συνηθίσει. Το μουστάκι είναι ένας τρόπος να μου θυμίζει να μην παίρνω τα πράματα στα σοβαρά. Κρύβουμε πάρα πολλούς εαυτούς μέσα μας και εμφανίζουμε τον καθένα ανάλογα με το ποιον έχουμε απέναντί μας. Μου αρέσει να γελοιοποιώ λίγο τα πράγματα. Αντιπαθώ όλο αυτό το χαριτωμένο ποζάρισμα. Θέλω να με δείχνουν οι άνθρωποι και να γελάνε με το μουστάκι μου.

Είναι ανεκπλήρωτος έρωτας το θέατρο. Έκανα από πέντε χρόνων. Οργάνωνα παραστάσεις, έφτιαχνα τις προσκλήσεις μόνη μου και τους φώναζα στην αυλή να με δουν. Όταν έδωσα εξετάσεις στην Αθήνα, δεν πήγα καν να δω τα αποτελέσματα. Μόλις είχα πιάσει δουλειά και δεν ήξερα αν ήμουν σε θέση να την αφήσω για τις σπουδές. Μου λείπει πάρα πολύ ο αυτοσχεδιασμός και να βρίσκομαι με ανθρώπους που ονειρεύονται και φαντάζονται μαζί. Θα έπρεπε το θέατρο να διδάσκεται στο σχολείο από το δημοτικό. Όπως και τα Αρχαία. Τα Αρχαία είναι το μόνο πράγμα που μας έχει μείνει. Ντρέπομαι να πηγαίνω σε αρχαιολογικούς χώρους και να μην μπορώ να διαβάσω τις επιγραφές.

Έχω κάτσει χιλιάδες ώρες έξω από την κονσόλα να κοιτάω τον DJ, αλλά τελικά μου αρέσει πιο πολύ να είμαι μέσα από την κονσόλα. Να περιμένει ο άλλος να τελειώσω. Κρυφά μηνύματα μέσα σε κομμάτια παίζονται πάντα. Και όποιος κατάλαβε κατάλαβε... Δεν είμαι επαγγελματιάς DJ. Παίζω με φίλους ή και μόνη μου σε μαγαζιά φίλων. Έτσι κι αλλιώς, ζούμε σε μια περίοδο που δεν πάς σε ένα μεγάλο κλαμπ να ακούσεις το μεγάλο DJ. Συγκροτούνται ομάδες από φίλους που καλούν τους φίλους τους. Είναι λίγο σαν να παίζεις στο σπίτι σου.

Σε μπουζούκια δεν πάω και τσιφτετέλια δεν χορεύω. Είναι μεγάλη πληγή. Το όργανο είναι ωραίο, η σκηνή είναι άσχημη. Πρώτο τραπέζι πίστα και €200 η φιάλη για να δεις πόσα φουστάνια θ' αλλάξει η τραγουδίστρια. Αν βρεθώ, όμως, μου αρέσει να ενσωματώνω όλο αυτό το φολκλόρ. Πουθενά δεν γουστάρω να κάθομαι αμέτοχη. Μου αρέσει το μπουζούκι. Τρελαίνομαι για Χιώτη και για Λίντα. Νομίζω πως είναι ό,τι καλύτερο έχει βγει σε αυτήν τη χώρα. Είναι εκπληκτικοί.

Νιώθω ότι έχω φτάσει κάπου. Στο τελευταίο ταξίδι είχε τρελές αναταράξεις το αεροπλάνο και εγώ σκεφτόμουν «εντάξει, και να πεθάνω τι έγινε;». Όταν το ξανασκέφτηκα αυτό, είπα «εντάξει, είσαι μια χαρά». Σίγουρα, όμως, έχω να ζήσω πολλά ακόμα.

Οι Αθηναίοι
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ελένη Ερήμου: «Οι άνθρωποι δεν ντρέπονται για τίποτα πια»

Θέατρο / Ελένη Ερήμου: «Οι άνθρωποι δεν ντρέπονται για τίποτα πια»

Παραμένει μέχρι σήμερα μία από τις ομορφότερες γυναίκες που πέρασαν από το ελληνικό θέατρο και το σινεμά. Από νωρίς επέλεξε να ζει και έξω από το θεατρικό συνάφι. «Δεν μπορώ να ξυπνάω κάθε πρωί και να αναρωτιέμαι τι θα παίξω ή που θα παίξω» δηλώνει ενώ θεωρεί τη μοναχικότητα πηγή δημιουργικότητας. Η Ελένη Ερήμου αφηγείται τη ζωή της στη LifO.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Αλεξάνδρα Λαδικού: «Δεν νοσταλγώ τίποτα. Πέρασα και ωραία και καλά»

Οι Αθηναίοι / Αλεξάνδρα Λαδικού: «Δεν νοσταλγώ τίποτα. Πέρασα και ωραία και καλά»

Ξεκίνησε από τα καλλιστεία, για μία ψήφο δεν στέφθηκε Μις Κόσμος, έπαιξε δίπλα στον Κουν, υπήρξε μούσα του Τάκη Κανελλόπουλου, αλλά κυρίως του Ανδρέα Βουτσινά. Στα 92 της ακόμα οδηγεί και παρακολουθεί θέατρο, ελπίζοντας πάντα να βρει καλά στοιχεία, ακόμα και σε κακές παραστάσεις.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Νίκος Ζιώγαλας

Μουσική / Νίκος Ζιώγαλας: «Δεν ξέρεις ποτέ πώς θα τα φέρει η ζωή, να είσαι ευγενικός, να παλεύεις για την καλοσύνη»

Aπό πολύ νωρίς, η μουσική τον χτύπησε στο δόξα πατρί, μπήκε σε αυτό το τριπ και δεν βγήκε ποτέ. «Σαν star του σινεμά», «Πάρε με απόψε πάρε με», «Βασιλική», «Βέροια, Θεσσαλονίκη, Αθήνα», «Πέρασε η μπόρα» και για πολλά ακόμα τραγούδια ευθύνεται ο τραγουδιστής και τραγουδοποιός που σήμερα αφηγείται τη ζωή του στη LifO
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
O Δημήτρης Γκιώνης, οι ένδοξες μέρες της «Ελευθεροτυπίας» και το σημερινό μιντιακό σούπερ μάρκετ

Οι Αθηναίοι / O Δημήτρης Γκιώνης, οι ένδοξες μέρες της «Ελευθεροτυπίας» και το σημερινό μιντιακό σούπερ μάρκετ

Ο 81χρονος δημοσιογράφος και συγγραφέας που για δεκαετίες διηύθηνε τις πολιτιστικές σελίδες της Ελευθεροτυπίας, αφηγείται τη συναρπαστική καριέρα του στη LiFO
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Ανδρέας Κούρκουλας: «Η μεγάλη απειλή είναι να γίνει η πόλη ένα μεγάλο ξενοδοχείο»

ADM 2025: The Urban Issue / Ανδρέας Κούρκουλας: «Η μεγάλη απειλή είναι να γίνει η πόλη ένα μεγάλο ξενοδοχείο»

Γεννήθηκε στο Χαλάνδρι, ζει στον Λυκαβηττό. Από την απόρριψη του κατεστημένου και την πίστη στη χωρική εμπειρία έως τις προκλήσεις της Αθήνας και το μέλλον των νέων δημιουργών, ο διακεκριμένος αρχιτέκτονας μιλά με πάθος για την ουσία, τις ευκαιρίες και τις πληγές της σύγχρονης πόλης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Μιχάλης Ρέππας: «Θέλω να διασκεδάζω. Πέρασα τα 65 και έχει αρχίσει να μη με νοιάζει»

Οι Αθηναίοι / Μιχάλης Ρέππας: «Θέλω να διασκεδάζω. Πέρασα τα 65 και έχει αρχίσει να μη με νοιάζει»

«Τρεις Χάριτες», «Βίρα τις Άγκυρες», «Δις εξαμαρτείν», «Safe Sex», «Το Κλάμα βγήκε από τον Παράδεισο», «Μπαμπάδες με ρούμι». Λίγοι μας έχουν κάνει να γελάσουμε τόσο τα τελευταία 30 χρόνια όσο ο Μιχάλης Ρέππας. Ο ηθοποιός, συγγραφέας και σκηνοθέτης που εξαιτίας του «το Τζέλα Δέλτα δεν είχε φουγάρα» αφηγείται τη ζωή του στη LifO.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Βασίλης Λαμπρινουδάκης: Ο αρχαιολόγος πίσω από το νέο μουσείο της Επιδαύρου

Οι Αθηναίοι / Βασίλης Λαμπρινουδάκης: Ο αρχαιολόγος πίσω από το νέο μουσείο της Επιδαύρου

Από τις ανασκαφές στην Επίδαυρο και τη Νάξο, ο ομότιμος καθηγητής Κλασικής Αρχαιολογίας αφηγείται μια ζωή αφιερωμένη στην ανάδειξη της πολιτιστικής μας κληρονομιάς. Και όπως λέει, το πιο πολύτιμο εύρημα δεν ήταν αρχαιολογικό – ήταν η γυναίκα του.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Fotis Benardo: «Εξάγουμε πολιτισμό, αλλά στην Ελλάδα δεν μας το αναγνωρίζουν»

Μουσική / Fotis Benardo: «Κανένα ΑΙ δεν μπορεί να εκφράσει αυτά που νιώθω, ούτε αυτά που έχω περάσει»

Είναι ο ντράμερ των Nightfall. Έκανε τη μουσική όχημα για τα ταξιδέψει σε ολόκληρο τον κόσμο. Μοιράστηκε τη σκηνή με θρύλους της μουσικής όπως οι Black Sabbath, οι Iron Maiden οι Kiss και οι Motorhead. Πιστεύει πολύ στη νέα μουσική σκηνή της Ελλάδας και ότι ο άνθρωπος θέλει άνθρωπο και όχι ΑΙ. Είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας.
M. HULOT
ΕΠΕΞ Ελένη Σαράντη

Γεύση / Ελένη Σαράντη: «Κυνήγησα πράγματα που τελικά δεν είχαν σημασία»

Μετά από μια δύσκολη στιγμή, κατάλαβε πως η μόνη επιβράβευση που μετρά δεν είναι τα αστέρια, αλλά το “φάγαμε καταπληκτικά”. Όταν την αποκαλούν σεφ, απαντά απλά: «Εγώ μαγειρεύω». Η υπερήφανη μαγείρισσα που προκαλεί ουρές στην οδό Σαλαμίνος, στον Κεραμεικό, είναι η Αθηναία της εβδομάδας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Eddie Dark: «Γράφω μουσική επειδή έχω σιχαθεί τα πάντα»

Μουσική / Eddie Dark: «Γράφω μουσική επειδή έχω σιχαθεί τα πάντα»

Από μικρός ένιωθε αποσυνάγωγος. Πιστεύει ότι τα κόμικς είναι η μόνη μορφή τέχνης που είναι τελείως αφιλτράριστη και πιστεύει ότι η γενιά του θα μείνει στην ιστορία ως η γενιά που έχασε τα καλά πράγματα στο τσακ. Ο μουσικός Eddie Dark είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας.
M. HULOT
Κώστας Σπαθαράκης, εκδότης.

Κώστας Σπαθαράκης / Κώστας Σπαθαράκης: «Δεν έχουμε αφηγήσεις για τις ερωτικές μας σχέσεις, για τα νιάτα μας»

Για τον άνθρωπο πίσω από τις εκδόσεις αντίποδες, το μεγαλύτερο όφελος ήταν ότι, ενώ του άρεσε να είναι χωμένος μέσα στα βιβλία – μια μοναχική και ίσως ναρκισσιστική συνήθεια –, στην πορεία έμαθε να τη μετατρέπει σε εργαλείο κοινωνικότητας και επαφής με τους γύρω του.
M. HULOT
Μαρία Κωνσταντάρου: «Ερωτεύτηκα αληθινά στα 58»

Οι Αθηναίοι / Μαρία Κωνσταντάρου: «Δεν παίζω πια γιατί δεν υπάρχουν ρόλοι για την ηλικία μου»

Μεγάλωσε χωρίς τη μάνα της, φώναζε «μαμά» μια θεία της, θυμάται ακόμα τις παιδικές της βόλτες στον βασιλικό κήπο. Όταν είπε πως θέλει να γίνει ηθοποιός, ο πατέρας της είπε «θα σε σφάξω». Η αγαπημένη ηθοποιός που έπαιξε σε μερικές από τις σημαντικότερες θεατρικές παραστάσεις αλλά και ταινίες της εποχής της είναι η Αθηναία της εβδομάδας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Τζόυς Ευείδη

Οι Αθηναίοι / Τζόυς Ευείδη: «Φαίνομαι πολύ κουλ; Μπα, ρόλος είναι»

Αν της είχαν κάνει στο θέατρο όσες επαγγελματικές προτάσεις είχε ως σερβιτόρα, θα ήταν η Βουγιουκλάκη – όπως λέει. Κι αν και συχνά αυτολογοκρίνεται, δεν κρύβεται πίσω από τις λέξεις. Είναι μια αγαπητή κωμική ηθοποιός, που κάποτε ήθελε να παίξει δραματικούς ρόλους. Και είναι η Αθηναία της εβδομάδας.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
ΕΠΕΞ ΧΛΟΗ ΟΜΠΟΛΕΝΣΚΙ: Σκηνογράφος-ενδυματολόγος του θεάτρου και της όπερας

Οι Αθηναίοι / Χλόη Ομπολένσκι: «Τι είναι ένα θεατρικό έργο; Οι δυνατότητες που δίνει στους ηθοποιούς»

Ξεκίνησε την καριέρα της ως βοηθός της Λίλα ντε Νόμπιλι, υπήρξε φίλη του Γιάννη Τσαρούχη, συνεργάστηκε με τον Κάρολο Κουν και τον Λευτέρη Βογιατζή, δούλεψε με τον Φράνκο Τζεφιρέλι και, για περισσότερο από 20 χρόνια, με τον Πίτερ Μπρουκ. Η διεθνούς φήμης σκηνογράφος και ενδυματολόγος Χλόη Ομπολένσκι υπογράφει τα σκηνικά και τα κοστούμια στην «Τουραντότ» του Πουτσίνι και αφηγείται τη ζωή της στη LiFO.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Κατερίνα Βαγενά: «Δεν καταλαβαίνω γιατί φερόμαστε λες και το να μεγαλώνεις είναι αρρώστια»

Οι Αθηναίοι / «Δεν έκανα την Κιμωλία για τα λεφτά αλλά για να δείξω αυτό που είμαι»

Eίναι η ιδιοκτήτρια της Κιμωλίας, του art café που έγινε σημείο αναφοράς στην Πλάκα. Δηλώνει αυτοδίδακτη στα πάντα και πιστεύει στη δύναμη των ανθρώπων να ξαναγεννιούνται. Η Κατερίνα Βαγενά είναι η Αθηναία της εβδομάδας.
ΛΑΣΚΑΡΙΝΑ ΛΙΑΚΑΚΟΥ
Κωνσταντίνος Τσουκαλάς: «Ακούμε συνεχώς για ανάπτυξη, χωρίς να διερευνάται τι είναι το "καλό"»

Οι Αθηναίοι / Κωνσταντίνος Τσουκαλάς: «Ακούμε συνεχώς για ανάπτυξη, χωρίς να διερευνάται τι είναι το "καλό"»

Η εκτέλεση του Μπελογιάννη τον έκανε αριστερό. Η αυτοκτονία του Νίκου Πουλαντζά, μπροστά στα μάτια του, τον καθόρισε. Ο Κωνσταντίνος Τσουκαλάς, ένας από τους σημαντικότερους διανοούμενους της μεταπολιτευτικής Ελλάδας, αφηγείται το προσωπικό του ταξίδι και την πνευματική περιπέτεια μιας ολόκληρης εποχής, από τη διανόηση του Παρισιού μέχρι τους δρόμους της πολιτικής και τις αίθουσες των πανεπιστημίων.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Γκίκας Ξενάκης

Γκίκας Ξενάκης / «Έχω κάνει λάθη – δούλεψα πολύ με τον εαυτό μου για να τους σέβομαι όλους στην κουζίνα»

Μεγαλώνοντας στη Θήβα, αγάπησε το φρέσκο ψάρι, τα άγρια χόρτα και τις ταπεινές συνταγές. Αν και είχε αρχικά πολύ κακή εικόνα για τους μάγειρες, εξελίχθηκε σε σεφ για τον οποίο –όπως είπε ο Επίκουρος– μπορούσε να καταλάβει κανείς ένα πιάτο του με κλειστά τα μάτια. Ο «τιμονιέρης» της κουζίνας του Aleria, Γκίκας Ξενάκης, είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Γιώργος Βότσης: «Κάποτε δεν χρειαζόταν να δώσεις ορισμό για το τι εστί αναρχικός»

Οι Αθηναίοι / Γιώργος Βότσης: «Κάποτε δεν χρειαζόταν να δώσεις ορισμό για το τι εστί αναρχικός»

Για τις Αρχές ήταν «τρομοκράτης» και «αρχηγός» της 17Ν, ενώ για την Αριστερά «προβοκάτορας». Σήμερα δηλώνει αντιστασιακός εκ φύσεως και πιστεύει ότι η «Ελευθεροτυπία» της δικής του εποχής δεν μπορεί να ξαναβγεί. Ο θρυλικός δημοσιογράφος αφηγείται την πολυτάραχη ζωή του.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Εβελίνα Παπούλια: «Δεν μου χαρίστηκε τίποτα»

Oι Αθηναίοι / Εβελίνα Παπούλια: «Δεν μου χαρίστηκε τίποτα»

«Μην παίξεις ποτέ κωμωδία», της είχαν πει, αλλά τελικά το ευρύ κοινό τη λάτρεψε ως Μαρίνα Κουντουράτου. Όταν αποφάσισε να ερμηνεύσει τον ρόλο μιας τρανς γυναίκας, της είπαν «θα καταστραφείς». Ήταν πάντα τολμηρή και άφοβη. Και είναι η Αθηναία της εβδομάδας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ