Τα Κατά Ματθαίον Πάθη. Ένα ορατόριο με αδιανόητες διαστάσεις για την εποχή του. Δύο ορχήστρες, δύο χορωδίες και έξι σολίστ. Το έργο που σηματοδοτεί την έναρξη της πιο δημιουργικής συνθετικής περιόδου για τον Μπαχ. Πώς αποτυπώνεται μουσικά η θυσία του Ιησού; Γιατί θεωρείται μέχρι και σήμερα ό,τι κοντινότερο σε όπερα έχει συνθέσει ο Μπαχ και τι προκάλεσε τις αρνητικές αντιδράσεις της εκκλησίας μόλις παρουσιάστηκε; 

 

Mια συμπαραγωγή της Κρατικής Ορχήστρας Αθηνών με τον Οργανισμό Μεγάρου Μουσικής Αθηνών.

 

Έρευνα: Τίτος Γουβέλης

Κείμενο-Επεξεργασία: Ματούλα Κουστένη

Μουσική Επιμέλεια: Τίτος Γουβέλης

Ηχογράφηση Antart Studios: Παναγιώτης Χούντας 

Μίξη: Παναγιώτης Χούντας

Οργάνωση Παραγωγής: Άντζελα Τσιφτσή

 

Μια συνεργασία της Κρατικής Ορχήστρας Αθηνών με τη LiFO

 

www