Τα φαβορί στα Όσκαρ β’ ανδρικού και γυναικείου ρόλου

Τα φαβορί στα Όσκαρ β’ ανδρικού και γυναικείου ρόλου Facebook Twitter
Πηγή: IMDB
0


Σε αυτήν την κατηγορία τα πράγματα φαίνονται πιο ξεκάθαρα, με τον Mahershala Ali του "Moonlight" να κερδίζει πληθώρα βραβείων και να είναι το μεγάλο φαβορί. Βέβαια, τη Χρυσή Σφαίρα την πήρε, προς έκπληξη όλων, ο Aaron Taylor-Johnson με την ερμηνεία του στο "Nocturnal Animals" για να έρθει ο έτερος της ταινίας Michael Shannon να διεκδικήσει το ίδιο βραβείο στα Όσκαρ, καθώς και το βραβείο BAFTA παρέλαβε ο πολύ καλός Dev Patel στην πραγματική ιστορία "Lion". Οπότε, πάλι το πράγμα μπερδεύει και τα προγνωστικά δυσκολεύουν.

Στους παραπάνω μην ξεχνάμε και τον Lucas Hedges στην πολλά υποσχόμενη ταινία του Kenneth Lonergan "Manchester By the Sea." Ο 20χρονος ηθοποιός ήταν υποψήφιος σε πολλά φεστιβάλ, με τα Όσκαρ να είναι για αυτόν το εισιτήριο για μια μεγάλη καριέρα που έρχεται.

Ο νέος είναι ωραίος αλλά ο παλιός είναι αλλιώς και ο λόγος για τον Jeff Bridges που κέρδισε τις εντυπώσεις εντός και εκτός Αμερικής με το "Hell or High Water" (Πάση Θυσία). Η ταινία που αναφέρεται σε μία ιστορία που θα μιλήσει σε πολλούς ένεκα και την κρίσης, έδωσε υποψηφιότητες σε μικρά και μεγάλα φεστιβάλ αν και δεν είναι στα φαβορί.

Στα Προγνωστικά με σειρά προτεραιότητας έχουμε τους:

1. Mahershala Ali ("Moonlight")

2. Dev Patel ("Lion")

3. Jeff Bridges ("Hell or High Water")

4. Michael Shannon ("Nocturnal Animals")

5. Lucas Hedges ("Manchester by the Sea")

Πηγαίνοντας στην γυναικεία κατηγορία:

Θα το είχε ίσως στο χέρι το χρυσό αγαλματίδιο η Michelle Williams με την ερμηνεία της στην δραματική ταινία του Kenneth Lonergan "Manchester by the Sea." Αν και ο χρόνος της στην οθόνη δεν είναι πολύς, πάραυτα της έδωσε το εισιτήριο για τα μεγάλα βραβεία, με μοναδικές σκηνές όπως αυτή που κάνει μια απέλπιδα προσπάθεια συμφιλίωσης με τον πρώην άνδρα της (Casey Affleck).

Απαντώντας τώρα στο «ίσως» που προηγήθηκε, ερχόμαστε στην επόμενη υποψήφια που θα μπορούσε -αν όχι έπρεπε- να είναι στην μεγάλη κατηγορία. Η Viola Davis δίνει τα ρέστα της στην δραματική ταινία "Fences" και παίρνοντας Χρυσή Σφαίρα, Critics Choice και SAG είναι το φαβορί στα β' γυναικείου.

Οι υπόλοιπες υποψήφιες είναι η πολύ καλή Naomie Harris, στο ρόλο της εθισμένης στο κρακ μητέρας στην δραματική ταινία του Barry Jenkins "Moonlight". Στη συνέχεια, βρίσκουμε την Nicole Kidman στον ρόλο της αυστραλιανής μητέρας του υιοθετημένου Dev Patel στην ταινία του Garth Davis "Lion." Να σημειώσουμε ότι και οι δύο ήταν υποψήφιες στα Critics Choice, στις Σφαίρες και στα SAG.

Τελευταία υποψήφια σε αυτήν την κατηγορία, η Octavia Spencer σε μια ακόμα αμερικάνικη ιστορία που διαχειρίζεται θέματα όπως φύλο, χρώμα και διάστημα, την πρώτη εποχή ανακάλυψης του διαστήματος, μερικές δεκαετίες πίσω. Οι Αφανείς Ηρωίδες «Hidden Figures» τα πήγαν πολύ καλά εισπρακτικά αλλά και με πολύ δυνατή πορεία στα διάφορα φεστιβάλ, χωρίς όμως να είναι στα φαβορί.

Στα Προγνωστικά με σειρά προτεραιότητας έχουμε τις:

1. Viola Davis ("Fences")

2. Michelle Williams ("Manchester By the Sea")

3. Naomie Harris ("Moonlight")

4. Nicole Kidman ("Lion")

5. Octavia Spencer ("Hidden Figures")

Μη χάσετε και φέτος, αποκλειστικά στα Novacinema, μεγάλες κινηματογραφικές επιτυχίες που ξεχωρίζουν στο box office, αλλά και που διακρίνονται σε μεγάλα βραβεία (La La Land, Aστακός).

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Εμφύλιος πόλεμος

Οθόνες / «Εμφύλιος πόλεμος»: Μυθοπλαστική εικασία ή ρεαλιστικό σενάριο;

Με μια φιλμογραφία γεμάτη ζόμπι, κλώνους και αποκυήματα φαντασίας, αυτή είναι η λιγότερο αλληγορική ταινία του Άλεξ Γκάρλαντ που επιλέγει να μην εξηγήσει τις αιτίες του διχασμού, επιμένει σε μια πολιτική ασάφεια και δεν κατονομάζει τον Τραμπ.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Baby Reindeer: Ποτέ η φράση “sent from my iPhone” δεν έμοιαζε πιο τρομακτική

Daily / Baby Reindeer: Ποτέ η φράση «sent from my iPhone» δεν έμοιαζε πιο τρομακτική

Ισορροπώντας ανάμεσα στο θρίλερ, το κοινωνικό δράμα και τη μαύρη κωμωδία, η αυτοβιογραφική σειρά του Netflix αφηγείται με συνταρακτικό τρόπο μια αληθινή ιστορία κακοποίησης, μαζοχισμού και τραύματος.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Γέλιο-κονσέρβα: Ο θάνατος του πιο απόκοσμου και μισητού ήχου στην τηλεόραση

Οθόνες / Γέλιο-κονσέρβα: Ο θάνατος του πιο απόκοσμου και μισητού ήχου στην τηλεόραση

Το laugh track στις κωμικές σειρές αντιπροσώπευε την ψευδαίσθηση μιας κοινότητας, αλλά τώρα ακόμη κι αυτή η ψευδαίσθηση έχει χάσει τη λάμψη της. Καμία σειρά με γέλιο-κονσέρβα δεν έχει κερδίσει το βραβείο Emmy καλύτερης κωμωδίας εδώ και σχεδόν 20 χρόνια.
THE LIFO TEAM
Σάκης Καρπάς: «O κόσμος θα μας πει να συνεχίσουμε ή θα μας στείλει σπίτι μας»

Οθόνες / Unboxholics: «O κόσμος θα μας πει να συνεχίσουμε ή θα μας στείλει σπίτι μας»

Καθώς το «Μην ανοίγεις την πόρτα», το σκηνοθετικό ντεμπούτο των Unboxholics, ετοιμάζεται να βγει στις αίθουσες, ο Σάκης Καρπάς μας μιλά για το δάσος και άλλα πράγματα που τους τρομάζουν, για αγαπημένες ταινίες και games τρόμου, αλλά και για την άδικη δαιμονοποίηση των gamers.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Γιατί επιστρέφουμε συνεχώς στο σινεμά των 90s;

Pulp Fiction / Γιατί επιστρέφουμε συνεχώς στο σινεμά των '90s;

Είναι η δεκαετία του '90 η καλύτερη όλων στο σινεμά; Ο Θοδωρής Κουτσογιαννόπουλος συζητά με την κριτικό και αρθρογράφο της LiFO Ειρήνη Γιαννάκη για τη δεκαετία που ξεκίνησε με το «Pretty Woman», το «Goodfellas», το «Χορεύοντας με τους λύκους» και το «Μόνος στο σπίτι» και έκλεισε με τα «Μάτια ερμητικά κλειστά», την «Έκτη αίσθηση», το «Matrix» και το «Fight Club».
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Ghostwatch»: H ταινία τρόμου που προκάλεσε πανικό στο βρετανικό κοινό

Οθόνες / «Ghostwatch»: Γιατί αυτή η ταινία τρόμου προκάλεσε πανικό στο βρετανικό κοινό το 1992;

H κυκλοφορία του «Late Night with the Devil» στους κινηματογράφους ξαναφέρνει στην επικαιρότητα μια πρωτοποριακή και πέρα για πέρα ανατριχιαστική δημιουργία του BBC, που προκάλεσε πανικό και ακραίες αντιδράσεις στη Βρετανία το 1992, οδηγώντας έναν νεαρό τηλεθεατή στην αυτοκτονία.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Πάτρικ Τατόπουλος: Ο designer που σχεδίασε το Μπάτμομπιλ, τον Γκοτζίλα και έναν δονητή για το «Seven»

Οθόνες / Πάτρικ Τατόπουλος: Ο designer που σχεδίασε το Μπάτμομπιλ, τον Γκοτζίλα και έναν δονητή για το «Seven»

Ο διάσημος Ελληνογάλλος σκηνογράφος του Χόλιγουντ μιλά στη LiFO για την τέχνη του, για το «Independence Day», το «Dark City», το «Poor Things» και την «Barbie», και για τότε που ο Φίντσερ του ζήτησε να του σχεδιάσει έναν δονητή.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
«Back to Black»: Aξίζει η κινηματογραφική βιογραφία της Έιμι Γουάινχαουζ

The Review / «Back to Black»: Είναι η ταινία για την Έιμι Γουάινχαουζ αντάξια του μύθου της;

Ο Γιάννης Βασιλείου και ο Άκης Καπράνος είδαν την ταινία της Σαμ Τέιλορ-Τζόνσον μέχρι τέλους, επιβίωσαν και βρέθηκαν στο στούντιο της LiFO για να συζητήσουν για την εμπειρία τους και για τα στοιχεία που κάνουν καλή μια κινηματογραφική μουσική βιογραφία.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Kirsten Dunst: «Το σενάριο του Ευθύμη Φιλίππου για το “Kinds of Kindness” είναι ό,τι πιο weird έχω διαβάσει ποτέ!»

Οθόνες / Kirsten Dunst: «Το σενάριο του Ευθύμη Φιλίππου για το “Kinds of Kindness” είναι ό,τι πιο weird έχω διαβάσει ποτέ»

Με αφορμή τον πολυσυζητημένο «Εμφύλιο Πόλεμο» του Άλεξ Γκάρλαντ, η Αμερικανίδα ηθοποιός συζητά με τον Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο για τους ρόλους που την απελευθερώνουν, για την ανάγκη να υπάρχουν γυναίκες ηγέτιδες στην πολιτική, για τα πιο ιδιαίτερα σενάρια που έχουν πέσει στα χέρια της, όπως αυτό της τελευταίας ταινίας του Γιώργου Λάνθιμου.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Η Αστυγραφία πάει σινεμά

Οθόνες / Αστυγραφίες στην οθόνη: 24 ταινίες με πρωταγωνιστή την πόλη προβάλλονται στο αφιέρωμα της Ταινιοθήκης

Το πρόγραμμα που έχει καταρτιστεί σε συνεργασία με την Πινακοθήκη περιλαμβάνει 24 ταινίες, μεγάλου και μικρού μήκους, μυθοπλασίας αλλά και ντοκιμαντέρ, ελληνικές και ξένες, όπου πρωταγωνιστεί η πόλη αλλά και αναγνωρίσιμοι τύποι της ανθρωπογεωγραφίας και της κοινωνικής διαστρωμάτωσης.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Κύρος Παπαβασιλείου: «Η ζωή είναι το μόνο μας καταφύγιο»

Οθόνες / Κύρος Παπαβασιλείου: «Η ζωή είναι το μόνο μας καταφύγιο»

Ο σκηνοθέτης της ταινίας «Κάμπια Νύμφη Πεταλούδα» μίλησε στη LIFO για τον γραμμικό χρόνο, για την ανάγκη να δώσουμε φωνή στα ανείπωτα και για όσα κρύβονται πίσω από αυτόν τον ιδιαίτερο τίτλο.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Θα δούμε ποτέ στις αίθουσες το νέο, επικό αριστούργημα του Κόπολα;

Οθόνες / Θα δούμε ποτέ στις αίθουσες το νέο, επικό αριστούργημα του Κόπολα;

Ο κορυφαίος σκηνοθέτης χρηματοδότησε μόνος του την παραγωγή του φιλόδοξου “Megalopolis” που προβλήθηκε πριν μερικές μέρες σε κλειστό κύκλο επιφανών εκπροσώπων του Χόλιγουντ και τώρα βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις για την διανομή της με τα μεγάλα στούντιο
THE LIFO TEAM