Irina Shayk και Rita Ora: Τα δύο πιο αποκαλυπτικά φορέματα της βραδιάς των Όσκαρ

Irina Shayk και Rita Ora: Τα δύο πιο αποκαλυπτικά φορέματα της βραδιάς των Όσκαρ Facebook Twitter
4
Irina Shayk και Rita Ora: Τα δύο πιο αποκαλυπτικά φορέματα της βραδιάς των Όσκαρ Facebook Twitter

H διάσημη ρωσίδα καλλονή που πρόσφατα χώρισε από τον Ρονάλντο διεκδικεί μια θέση στα δέκα κορυφαία και πιο όμορφα μοντέλα του χώρου. Χθες το βράδυ αποφάσισε πως ήταν μια καλή ευκαιρία να το υπενθυμίσει σε όλους...

Επιλέγοντας ένα τέτοιο φόρεμα για το διασημότερο πάρτι μετά την τελετή απονομής των Όσκαρ, είναι βέβαιο πως δεν θες να περάσεις απαρατήρητη. 

Η τουαλέτα Versace που φόρεσε η Shayk είχε ελάχιστο ύφασμα και αντιστρόφως ανάλογη επιτυχία. Φωτογραφήθηκε από όλες τις πλευρές και από κάθε πιθανή οπτική γωνία και σήμερα είναι το πρώτο θέμα των tabloids. Σίγουρα δεν τη βάζει στη λίστα με τις καλοντυμένες, αλλά who cares?

Irina Shayk και Rita Ora: Τα δύο πιο αποκαλυπτικά φορέματα της βραδιάς των Όσκαρ Facebook Twitter
Irina Shayk και Rita Ora: Τα δύο πιο αποκαλυπτικά φορέματα της βραδιάς των Όσκαρ Facebook Twitter
Irina Shayk και Rita Ora: Τα δύο πιο αποκαλυπτικά φορέματα της βραδιάς των Όσκαρ Facebook Twitter

Στο ίδιο πάρτι:

Aυτή που παραλίγο να κλέψει τη δόξα της Shayk ήταν η Rita Ora...

Irina Shayk και Rita Ora: Τα δύο πιο αποκαλυπτικά φορέματα της βραδιάς των Όσκαρ Facebook Twitter

Φιλότιμες ήταν ωστόσο και οι προσπάθειες της Lady Gaga...

Irina Shayk και Rita Ora: Τα δύο πιο αποκαλυπτικά φορέματα της βραδιάς των Όσκαρ Facebook Twitter

Και της JLo...

Irina Shayk και Rita Ora: Τα δύο πιο αποκαλυπτικά φορέματα της βραδιάς των Όσκαρ Facebook Twitter

Ωστόσο η Shayk τα πήγε πολύ καλύτερα και στο Τwitter:

4

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το μέλλον που προφήτευσε το «Ghost in the shell» είναι εδώ

Μουσική / Το μέλλον που προφήτευσε το «Ghost in the shell» είναι εδώ

Το 1995, όταν βγήκε στους κινηματογράφους το διάσημο άνιμε του Mamoru Oshii, οι αναφορές του στην ΑΙ ακούγονταν εξωγήινες. Σήμερα, μοιάζει πιο επίκαιρο και σύγχρονο από ποτέ. Το ίδιο και το σάουντρακ του Kenji Kawai. Σε λίγες μέρες προβάλλεται ξανά στην Αθήνα.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Βιμ Βέντερς: «Είμαι αισιόδοξος για το σινεμά, ο κόσμος σιχάθηκε το streaming»

Οθόνες / Βιμ Βέντερς στη LifO: «O κόσμος σιχάθηκε το streaming»

Με αφορμή το αφιέρωμα στο έργο του που είδαμε στη Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση, ο Γερμανός σκηνοθέτης μάς μίλησε για την εκλεκτική συγγένεια που νιώθει με την Ιαπωνία και για τον τρόπο που του αρέσει να κάνει ταινίες, ενώ εξέφρασε την αισιοδοξία του για την επιστροφή του κοινού στις κινηματογραφικές αίθουσες.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
ΕΠΕΞ Γιάννης Φάγκρας: «Το μικρόβιο της απληστίας μπορεί να μας κάνει όλους κανίβαλους»

Οθόνες / Γιάννης Φάγκρας: «Η απληστία μπορεί να μας κάνει όλους κανίβαλους»

Την ανθρώπινη απληστία με φόντο το προσφυγικό διαπραγματεύεται η ταινία «Μικρός Ανθρωποφάγος», μια «πανκ περιπέτεια», σύμφωνα με τον σκηνοθέτη της, που συμμετέχει στο φετινό 66ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Θεσσαλονίκης.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Ο Ντάνιελ Ντέι Λιούις ήθελε να γίνει στρατιώτης αλλά τελικά έμαθε να κατασκευάζει βιολιά

Pulp Fiction / Ντάνιελ Ντέι Λιούις, μας έλειψες

Ο διάσημος ηθοποιός ήρθε στην Αθήνα και μας μίλησε αποκλειστικά για την επεισοδιακή πρώτη του επίσκεψη στην Ελλάδα, όταν ακόμη ήταν μακρυμάλλης έφηβος στα χρόνια της χούντας, και για την επάνοδό του στα πλατό μαζί με τον γιο του, Ρόναν, μαζί με τον οποίο έγραψε για πρώτη φορά σενάριο για την ταινία «Ανεμώνη».
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Ντέπυ Γοργογιάννη: «Ο intimacy coordinator θα ενταχθεί και στη δική μας κουλτούρα»

Θέατρο / Πώς γυρίζουμε σήμερα μια σκηνή βιασμού;

Το θέατρο και ο κινηματογράφος διεθνώς επανεξετάζουν τον τρόπο με τον οποίο στήνονται οι ερωτικές και βίαιες σκηνές: μέχρι ποιο σημείο μπορεί να εκτεθεί ένα σώμα; Η Ντέπυ Γοργογιάννη εξηγεί τον ρόλο του intimacy coordinator και τον τρόπο που τίθενται τα όρια.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Πριν από το break, ο Γιώργος Λάνθιμος τα λέει όλα

Οθόνες / Γιώργος Λάνθιμος: «Το θέμα είναι πώς ξαναβρίσκεις τη χαρά»

Παραδέχεται πως η δημιουργία ενός έργου τέχνης δεν είναι μια ανώδυνη διαδικασία. Και πως χρειάζεται ένα διάλειμμα. Πήρε στάση απέναντι σε όσα συμβαίνουν στη Γάζα γιατί «Αν είσαι άνθρωπος με οποιαδήποτε ενσυναίσθηση, δεν μπορείς να μη μιλήσεις». Λίγο πρίν την κυκλοφορία της ταινίας Βουγονία που σκηνοθετεί, ο Γιώργος Λάνθιμος μίλησε στη LifO.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ

σχόλια

3 σχόλια
..σιγουρα αν ημουν αντρας θα σκεφτομουν αλλιως, αλλα το ολοσωμο διχτυ της Ιρίνα πρεπει να ειναι σκετος εφιαλτης αν χρειαστει να πας τουαλετα :-(
Ναι,αυτό είναι σίγουρο (οτι δεν το βλέπουν έτσι οι άντρες),είναι από τα φορέματα (;) ή ότι είναι τέλος πάντων που τα φοράει μια φορά γιατί το ίδιο βράδυ ο σύντροφος θα θέλει σίγουρα να το σκίσει,όχι απλά να το βγάλει.